XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 74
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#1 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Cau,
mam takovy nemily problem - v chladicim okruhu se mi vytvari tlak ktery zatlaci vodu v expanzni nadobce pod cidlo (nekdy tak ze neni vubec videt)
a samozrejme se mi rozsviti alaram at zastavim.
Resim to s prestavkami od Srpna.
Fakta
1. jezdim na LPG (ale dela to i pokud jezdim jen na benzin)
2. denne Praha Plzen, ale v klidu, kolem 125km/h
3. zacalo to myslim nekdy v v lete, kdy se mi za Rudnou rozsvitil alarm, zastavim, voda se pomalu vratila, je ji malo doleju. Otacim a jedu radsi hned do T6R.
Prasknul tenkrat i chladic, ale dojel jsem. Prvni podezdreni bylo LPG reduktor - kdyz je poskozeny muze poustet plyn do chladiciho okruhu. Muj LPG borec v Plzni (slusna firma SKV), rika ze se to muze stat, ale ze muj reduktor je OK.
Nevim uplne presne co tenkrat krome vymeny chladice v T6R delali, ale kazdopadne potom byl nekolik tejdnu klid.
4. Znovu se to stalo jednoho rana hned po nastartovani a ujeti par metru, zastavil jsem a protoze ji bylo malo tak dolil, ale postupne zacala pribyvat, takze vlastne prelil
5. do Prahy (Roztyly) jsem dojel pohode, ale zpatky, zase za Rudnou to same. Myslim, ze jsem jen povolil zelene vicko na expanze a 110km/h dojel do Plzne. Ve meste se to radikalne zhorsilo, behem 20Km se alarm rozsvitil asi 3-4x.
6. Rano jsem do Prahy dojel OK a nechal auto v T6R. Kdyz jsem tam ale prijel tak uz to netalkovalo, po zastaveni v nadrzce bylo naopak trochu vic vody nez zastudena.
7. dva dny s tim v T6R jezdili a zavada se jako naschval neprojevila, podezdrivali LPG. Vzal jsem si auto zpatky a odhaduju, ze 1,5-2 mesice to bylo OK. Zmena nastala tohle pondeli, kdy jsem poprvne od te doby otevrel vicko expanzky
a trochu dolil. Do Prahy OK, ale po ceste domu, zase na Rudne alarm. Myslim, ze jsem dolil a jel domu.
8. Nejhrosi bylo nasledujici rano - rozvistil se mi alarm v Beroune, sjel jsem z dalnice, upustil tlak otevrenim vicka a smer Praha uz jsem se radsi vydal po okreskach, stavel jsem zhruba kazde 3-4km a upoustel tlak otervenim vicka.
Myslim, ze jednou jsem dolil.
Pri ceste po okreskach jsem vypozoroval, ze se to skoro vzdy stane kdyz uberu plyn (vlastne takhle se mi rozsvitil alarm i na dalnici, kdyz jsem ubral) a jedu treba z lehkeho kopce. Rekl bych ze se stalo v 7 pripadech z 10.
Dojel jsem neobjednan do T6R kde mi ochotny pan Jiricka jako prvni pomoc pujcil fungl nove vicko. Do Plzne jsem dojel OK, ale ve meste zase, celkem 4x.
Auto ted stoji pred barakem a musim se v T6R domluvit na terminu. Mezitim chci udelal jeste par jizd/pokusu po meste a vysledovat jak presne to nasimulovat
p.s testenim pod hlavou to neni - kontrolovali v T6R, reduktorem take ne - kontrolovano v Plzni. S autem se mi nechce loucit, od jara mam "novy"motor z T6R a nebyt tehle zavady, jeste bych si ho nejaky cas rad enchal. Celkem ma najeto 406tis, motor ma ted 233tis.
Kazdy rozumny komentar vitan, diky, H
mam takovy nemily problem - v chladicim okruhu se mi vytvari tlak ktery zatlaci vodu v expanzni nadobce pod cidlo (nekdy tak ze neni vubec videt)
a samozrejme se mi rozsviti alaram at zastavim.
Resim to s prestavkami od Srpna.
Fakta
1. jezdim na LPG (ale dela to i pokud jezdim jen na benzin)
2. denne Praha Plzen, ale v klidu, kolem 125km/h
3. zacalo to myslim nekdy v v lete, kdy se mi za Rudnou rozsvitil alarm, zastavim, voda se pomalu vratila, je ji malo doleju. Otacim a jedu radsi hned do T6R.
Prasknul tenkrat i chladic, ale dojel jsem. Prvni podezdreni bylo LPG reduktor - kdyz je poskozeny muze poustet plyn do chladiciho okruhu. Muj LPG borec v Plzni (slusna firma SKV), rika ze se to muze stat, ale ze muj reduktor je OK.
Nevim uplne presne co tenkrat krome vymeny chladice v T6R delali, ale kazdopadne potom byl nekolik tejdnu klid.
4. Znovu se to stalo jednoho rana hned po nastartovani a ujeti par metru, zastavil jsem a protoze ji bylo malo tak dolil, ale postupne zacala pribyvat, takze vlastne prelil
5. do Prahy (Roztyly) jsem dojel pohode, ale zpatky, zase za Rudnou to same. Myslim, ze jsem jen povolil zelene vicko na expanze a 110km/h dojel do Plzne. Ve meste se to radikalne zhorsilo, behem 20Km se alarm rozsvitil asi 3-4x.
6. Rano jsem do Prahy dojel OK a nechal auto v T6R. Kdyz jsem tam ale prijel tak uz to netalkovalo, po zastaveni v nadrzce bylo naopak trochu vic vody nez zastudena.
7. dva dny s tim v T6R jezdili a zavada se jako naschval neprojevila, podezdrivali LPG. Vzal jsem si auto zpatky a odhaduju, ze 1,5-2 mesice to bylo OK. Zmena nastala tohle pondeli, kdy jsem poprvne od te doby otevrel vicko expanzky
a trochu dolil. Do Prahy OK, ale po ceste domu, zase na Rudne alarm. Myslim, ze jsem dolil a jel domu.
8. Nejhrosi bylo nasledujici rano - rozvistil se mi alarm v Beroune, sjel jsem z dalnice, upustil tlak otevrenim vicka a smer Praha uz jsem se radsi vydal po okreskach, stavel jsem zhruba kazde 3-4km a upoustel tlak otervenim vicka.
Myslim, ze jednou jsem dolil.
Pri ceste po okreskach jsem vypozoroval, ze se to skoro vzdy stane kdyz uberu plyn (vlastne takhle se mi rozsvitil alarm i na dalnici, kdyz jsem ubral) a jedu treba z lehkeho kopce. Rekl bych ze se stalo v 7 pripadech z 10.
Dojel jsem neobjednan do T6R kde mi ochotny pan Jiricka jako prvni pomoc pujcil fungl nove vicko. Do Plzne jsem dojel OK, ale ve meste zase, celkem 4x.
Auto ted stoji pred barakem a musim se v T6R domluvit na terminu. Mezitim chci udelal jeste par jizd/pokusu po meste a vysledovat jak presne to nasimulovat
p.s testenim pod hlavou to neni - kontrolovali v T6R, reduktorem take ne - kontrolovano v Plzni. S autem se mi nechce loucit, od jara mam "novy"motor z T6R a nebyt tehle zavady, jeste bych si ho nejaky cas rad enchal. Celkem ma najeto 406tis, motor ma ted 233tis.
Kazdy rozumny komentar vitan, diky, H
Naposledy upravil(a) dakarcz dne 10 lis 2016 11:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5088
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#2 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Hm, tak já řešil něco podobné jen u D5 v naftě a ve finále to fakt foukalo mezi těsněním pod hlavou do 3válce. Prý když to zkoušeli tak se to nejvíce projevilo až při 4000ot/min. To zmizela voda hned, jenak třeba 1500km nic. A při tom test na CO2 nikdy nic neprokázal.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Nech udělat test na spaliny a pokud bude negativní tak bych zkusil kouknout na vodní pumpu, jestli se neprotáčí vrtulka - může to dělat jenom za tepla.
Nemáš mokro pod nohama?
Nemáš mokro pod nohama?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#4 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Radku, kdyby to byla pumpa tak by to spíš vařilo, než by ubývala voda ne?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 74
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#5 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Cau, pod nohama mokro nemam, test na spaliny mi v T6R delali.raolsa píše:Nech udělat test na spaliny a pokud bude negativní tak bych zkusil kouknout na vodní pumpu, jestli se neprotáčí vrtulka - může to dělat jenom za tepla.
Nemáš mokro pod nohama?
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Vodu může ztrácet přes víčko - vaří, tlakuje.yoby píše:Radku, kdyby to byla pumpa tak by to spíš vařilo, než by ubývala voda ne?
Zkoušel jsi nechat auto nastartované s otevřeným víčkem?
Co únik přes nějaký spoj či chladič?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4901
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#7 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Taky bych na to vsadil, že to někde teče ze spojů.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 74
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#8 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Nastartovane bez vicka - nezkousel, ale klidne zkusim az. Co by me to melo napovedet ?raolsa píše:Vodu může ztrácet přes víčko - vaří, tlakuje.yoby píše:Radku, kdyby to byla pumpa tak by to spíš vařilo, než by ubývala voda ne?
Zkoušel jsi nechat auto nastartované s otevřeným víčkem?
Co únik přes nějaký spoj či chladič?
(jinak jako amater jsem si rikal ze zkusim jet zbytek cesty domu s povolenym vickem (5km) a ona z nadrzky vsechna vytekla - 50m pred barakem se mi objevil alarm)
Uniky kontrolovali v T6R - spis me zajima odkud se bere v okruhu ten tlak (kdyz tesneni pod hlavou je OK). Opakuji - kdyz povolim vicko expanzky, tak se voda skoro vzdycky vrati.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Takže když to za studena doleješ na horní rysku, tak ti hladina po ohřátí klesne až pod spodní?
Píšeš, že reduktor máš zkontrolovaný - jak ho kontrolovali a kdy se naposled měnily membrány?
Zkoušel jsi jezdit jenom na benzín celý den?
Zkus sundat dekl pod motorem, dát pod celý motor nějaký karton a zkontrolovat jestli to někde nekape. Akorát, že v tomhle počasí je to naprd práce, bez zvedáku. Nebo najet někde na rampu (zvedák) a zkontrolovat to očičmo.
Jinak, nějaký přetlak v okruhu být musí, auto je na to dělané, aby se voda nevařila při 100°C, ale o něco výše.
No, podobně se chovalo i moje auto - ztrácela se voda a tlakovalo to - nakonec se zjistily spaliny v okruhu, na těsnění se nic nenašlo a skončilo to výměnou motoru, ale dle Martinopela byl motor uvařený. Za mě se to nestalo, takže zřejmě minulý majitel.
Píšeš, že reduktor máš zkontrolovaný - jak ho kontrolovali a kdy se naposled měnily membrány?
Zkoušel jsi jezdit jenom na benzín celý den?
Zkus sundat dekl pod motorem, dát pod celý motor nějaký karton a zkontrolovat jestli to někde nekape. Akorát, že v tomhle počasí je to naprd práce, bez zvedáku. Nebo najet někde na rampu (zvedák) a zkontrolovat to očičmo.
Jinak, nějaký přetlak v okruhu být musí, auto je na to dělané, aby se voda nevařila při 100°C, ale o něco výše.
No, podobně se chovalo i moje auto - ztrácela se voda a tlakovalo to - nakonec se zjistily spaliny v okruhu, na těsnění se nic nenašlo a skončilo to výměnou motoru, ale dle Martinopela byl motor uvařený. Za mě se to nestalo, takže zřejmě minulý majitel.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 74
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#10 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Ano, klesne jak pises po zahrati hodne pod rysku. Jak kontrolovali reduktor netusim (membrany overim, diky), jen na benzin jsem cely den nejezdil, zkusim o vikendu. Jinak ten tlak je v okruhu urcite vetsi nez normalne, voda je zatlacena, ze kolikrat neni ani videt (po otevreni se vrati). Jinak spaliny kontrolovali v T6R a bylo to ok.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Máš hodně tvrdé hadice k chladiči? Nebo jenom běžně tvrdé? Nemáš nějakou hadici abnormálně nafouklou? Marně dumám kam jinam by se ta voda ztratila.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 74
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#12 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
nazkousel jsem, ale podle me nejaka hadice bude tvrda jak rikas, plna vody. Ja sen jen vzdycky modlim aby neco, nez zastavim, nekde neprasklo
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Ono nejde o to jestli jsou plné vody, to asi jo, ale jestli nejsou tak tvrdé, že je skoro nezmáčneš rukou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#14 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Ona kapalina není extra stlačitelná, takže se musí někam "uložit" a ty hadice se nabízejí
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5088
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#15 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Jak jsem psal, test na spaliny byl dělán 3x pokaždé negativní a pokaždé někým jiným. Hadice se tlakovali jak blázen až to občas odfouklo přes víčko. Hladina se ztrácela z nádobky do hadic, které byly viditelně nafouklé a příčina je viditelná z fotek. Tedy alespoň doufám, auto je ještě v servisu a čeká se na odtlakování hlavy. Takže dle mě by to těsnění mohlo býti.dakarcz píše:Cau, pod nohama mokro nemam, test na spaliny mi v T6R delali.
[img]https://s25.postimg.org/rgq15njjf/DSC_0644.jpg[/img] [img]https://s25.postimg.org/onwtlmj6z/DSC_0647.jpg[/img]
Uvažujte logicky, pokud se voda tlakuje, tak se tam asi ten přetlak, že se nafukují hadice, musí odněkud dostat, přeci né? Takže jakákoliv netěsnot ve spojích, hadicích atd. by ten tlak naopak upouštěla.......To, že to pak lítá i víčkem je důsledek již velikého tlaku.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Jde o to jestli auto netlakuje "normálně" a voda se neztrácí netěsností, která se může projevit třeba až za tepla.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#17 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Pokud auto tlakuje,není možné,aby test spalin vyšel negativně.Něco je špatně!!Navíc není nic jednoduššího,než místo víčka chladiče napojit manometr a podívat se,co se tam skutečně děje.tejně tak se dá udělat přetlakový test a zjistit,jestli tlak klesá,příadně jak rychle.Pokud je tam směšovač Magic3 tak bych dost vsázel právě na něj.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 23
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: nedaleko Brna
- Vůz: V70 99´ blue, V70 III D5244T4, 2008
#18 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Já bych vsázel na vodní pumpu. Měl jsem úplně stejný příznaky a i když byla pumpa měněná s rozvodama, tak dlouho nevydržela (myslím, že byla SKF).
_________________
V70 I; 1999, 2,5 20V; 125kW
V70 I; 1999, 2,5 20V; 125kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 435
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#19 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Pokud je tam směšovač Magic3 tak bych dost vsázel právě na něj.
Jedině by šlo ho odpojit z okruhu vody a zkusit to projet.Teoreticky může dělat bordel.
Jedině by šlo ho odpojit z okruhu vody a zkusit to projet.Teoreticky může dělat bordel.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 74
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#20 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
ok, diky za rady,
1. rano jsem dolil k horni rysce a ted projizdim jen na benzin , zatim mesto a zda se dobry
2. zjistim co je tam za reduktor a poprosim LPG borce at ho odpoji od vody
3. seberu vsechnu odvahu a vezmu ho zase na dalnici do Prahy
4. pak uz jedine T6R - zminim se o manometru, vodni pumpe, pozdam jeste jednou o test na spaliny
to vsechno jen na benzin, s LPG si dam do vyreseni pokoj. Snad se na neco prijde
vsem diky za rady, budu prubezne informovat
H.
1. rano jsem dolil k horni rysce a ted projizdim jen na benzin , zatim mesto a zda se dobry
2. zjistim co je tam za reduktor a poprosim LPG borce at ho odpoji od vody
3. seberu vsechnu odvahu a vezmu ho zase na dalnici do Prahy
4. pak uz jedine T6R - zminim se o manometru, vodni pumpe, pozdam jeste jednou o test na spaliny
to vsechno jen na benzin, s LPG si dam do vyreseni pokoj. Snad se na neco prijde
vsem diky za rady, budu prubezne informovat
H.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#21 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Odpojovat od vody to nemusíš, jestli to bude na benzín OK tak je to jasný a stačí jezdit do vyřešení závady pouze na benzín. Jestli chceš mít jistotu, že se to na plyn nepřepne tak stačí vycvaknout konektor od cívky na přívodu plynu do reduktoru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 74
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#22 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
tak nakonec je to to, co jsem chtel ze vseho nejmene - tesneni pod hlavou. Se 100% pravdepodobnosti se to da nasimulovat pri jizde nad 4000 otacek, pri jezdeni kolem 3000tis se to projevilo jednou za cca 2 mesice.
Auto je ted v T6R a snad bude do konce roku.
Auto je ted v T6R a snad bude do konce roku.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4901
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#23 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
A test na spaliny ti v T6R dělali, takže, jak to dělali?
Možná máš naprosto ekologické auto, které neprodukuje C02
Možná máš naprosto ekologické auto, které neprodukuje C02
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5088
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#24 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
No, přečti si můj příspěvek z 10.11. 2016 ( jako prví ) a tam už jsem psal stejné projevy až od 4000ot se to ukázalo. A všem se to zde nelíbilo a mysleli si bůhví co, že když CO2 byl negativní, že to těsněním nebude. Jinak já jsem najezdil cca 4000km a dolil jen 2x.
Mě se to zas hodně projevovalo na couračkách kolem 20km. Při dálkách nikdy. Proto jsi na to asi tak dlouho nemohl přijít. Docela pěkný dárek k Vánocům viď v ceně cca 40000Kč. Já to měl pouze za 39000Kč, nové šrouby, těsnění, rovnání bloku, hlavy, sedla ventilů, olej, filtry atd. a i včetně nových rozvodů, kladek, řemenů a žhaviček. Jen já to měl v AVdílech.
Mě se to zas hodně projevovalo na couračkách kolem 20km. Při dálkách nikdy. Proto jsi na to asi tak dlouho nemohl přijít. Docela pěkný dárek k Vánocům viď v ceně cca 40000Kč. Já to měl pouze za 39000Kč, nové šrouby, těsnění, rovnání bloku, hlavy, sedla ventilů, olej, filtry atd. a i včetně nových rozvodů, kladek, řemenů a žhaviček. Jen já to měl v AVdílech.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 74
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#25 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody
Cetl jsem ho a prave proto jsem delal pokusy nad 4k otacek, diky.Jakub Svoboda píše:No, přečti si můj příspěvek z 10.11. 2016 ( jako prví ) a tam už jsem psal stejné projevy až od 4000ot se to ukázalo. A všem se to zde nelíbilo a mysleli si bůhví co, že když CO2 byl negativní, že to těsněním nebude. Jinak já jsem najezdil cca 4000km a dolil jen 2x.
Jinak darek k Vanocum fakt dobrej
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 30 Odpovědi
- 2799 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SGC
-
- 11 Odpovědi
- 2073 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sarkasmic
-
- 57 Odpovědi
- 6131 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od OndraH
-
- 2 Odpovědi
- 725 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoczech