2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#51 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

to Martinopel:Baterku jsem ještě nezkusil. Nemám na ni. :( Zkusím tu verzi se startovacíma kabelama.

to Zajsoft: Tobě blbne snímač otáček. Mě Vida nic nehlásí. Krom toho při přepnutí studeného motoru násilím na LPG je provoz naprosto bez vady na kráse.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

GDPR_user

#52 2,4 t problém za studena

Příspěvek od GDPR_user »

raolsa píše:to Martinopel:Baterku jsem ještě nezkusil. Nemám na ni. :( Zkusím tu verzi se startovacíma kabelama.

to Zajsoft: Tobě blbne snímač otáček. Mě Vida nic nehlásí. Krom toho při přepnutí studeného motoru násilím na LPG je provoz naprosto bez vady na kráse.
To okolo sebe nemáš nikoho,kdo by ti půjčil baterku v dobrém stavu?

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#53 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Tak to bude tou baterií nebo altíkem. Dneska jsem zkusil připojit kabelama nastartovanýho citroena a fungovalo to relativně normálně. Ještě zajedu k elektrikáři, aby mi změřil dobíjení, tím mým merakem se pořádného výsledku nedomeřím. Jednou ukazuje 11V a podruhé 15V. :-)
Jinak jakmile mi vrátí za plyn, tak kupuju novou baterku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#54 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Tak baterka je jasná. Z původních 580 startovacích ampérů už zbylo jenom 390. Na to, že to bylo těsně po přijetí z práce je to málo a baterie je téměř mrtvá.
Dobíjení zatím funguje, ale už to taky není žádná sláva. Ukazovalo to 13,65 V což už není mnoho, ale ještě to prý stačí.
Takže jakmile budou prašule kupuju tuhle baterii a začnu šetřit na repas altíku. :)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#55 2,4 t problém za studena

Příspěvek od yoby »

:good: tak zase je to relativně levná "závada" z ostatních možných
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#56 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Já jenom doufám, že to bude ono. :sorry:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#57 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ok2ucx »

raolsa píše:Takže jakmile budou prašule kupuju tuhle baterii
Dobrá volba! Na benzín až možná too good. Nějaká 72Ah by měla zcela postačit, ne? 100Ah je super pro XC90 nebo nafty s bufíkem. Větší kapacita však ničemu neublíží.
raolsa píše:a začnu šetřit na repas altíku. :)
Altík zlobí? Nějaké diagnostické příznaky?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#58 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Chci radši větší baterii. Už nemám náladu na to, abych se bál pustit si rádio když myju auto a pak nenastartovat. :%)
Co se altíku týče, tak dobíjí těch cca 13,65V a dobíjení kolísá, obča to spadne až na 13,2V. Myslel jsem, že to dělá spínání klimatizace, ale i když jsem vypnul všechno co šlo, tak to bylo pořád stejný. Elektrikář říkal, že to je na spodní hranici, kdy je ještě altík dobrý a že by ho chtělo časem repásnout. Takže kroužky, regulátor a ložiska a drandíme dál. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#59 2,4 t problém za studena

Příspěvek od karelvolvo »

raolsa píše:Chci radši větší baterii. Už nemám náladu na to, abych se bál pustit si rádio když myju auto a pak nenastartovat. :%)
Co se altíku týče, tak dobíjí těch cca 13,65V a dobíjení kolísá, obča to spadne až na 13,2V. Myslel jsem, že to dělá spínání klimatizace, ale i když jsem vypnul všechno co šlo, tak to bylo pořád stejný. Elektrikář říkal, že to je na spodní hranici, kdy je ještě altík dobrý a že by ho chtělo časem repásnout. Takže kroužky, regulátor a ložiska a drandíme dál. :D
To dobíjení nech přeměřit s novou baterkou ! Někdy je to baterkou protože altík v drtivé většině buď jde nebo nejde, pak může mít jednu diodu probitou a to by napětí kleslo ale nevím kolik to dělá u osobáku. Třeba u 24 Volt to má nabíjet 28V a s vadnou diodou to jde max 26,5V
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#60 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Jasný, i ten elektrikář říkal, že to pak přeměříme.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#61 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Tak včera namontována nová baterie. Ranní start dobrý, akorát mi to při rozjíždění chcíplo, ale přidat plyn šel. Odpoledne to už bylo horší - po přidání plynu to zase chcíplo. :%)
A jako další negativum nové baterie je to, že mi zůstává svítit kontrolka SERVICE. Svítí to asi minutu po každém startu. Servisní interval jsem zkoušel vymazat jak ručně (dvakrát) tak přes diagnostiku a stejně kontrolka zůstává svítit.
Žádná hláška při svícení kontrolky není a VIDA taky žádnou závadu nehlásí. Teda kromě vadné sirény :oops: , která by ale na to neměla mít vliv.
Se z toho auta už asi pos.ru. Krám jeden. :x Mám jenom jedny nervy, to prodám a koupím si Octávku. :crazy:
Už mám zase depku. :o
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#62 2,4 t problém za studena

Příspěvek od dumi.cz »

raolsa píše:Se z toho auta už asi pos.ru. Krám jeden. :x Mám jenom jedny nervy, to prodám a koupím si Octávku. :crazy:
Už mám zase depku. :o
Hlavne klid, to jsem taky mel tenhle stav, kdyz sem resil tuhle chladic a tlakovani motoru, ono to casem prejde :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#63 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ferdikf »

raolsa píše:Tak včera namontována nová baterie. Ranní start dobrý, akorát mi to při rozjíždění chcíplo, ale přidat plyn šel. Odpoledne to už bylo horší - po přidání plynu to zase chcíplo. :%)
A jako další negativum nové baterie je to, že mi zůstává svítit kontrolka SERVICE. Svítí to asi minutu po každém startu. Servisní interval jsem zkoušel vymazat jak ručně (dvakrát) tak přes diagnostiku a stejně kontrolka zůstává svítit.
Žádná hláška při svícení kontrolky není a VIDA taky žádnou závadu nehlásí. Teda kromě vadné sirény :oops: , která by ale na to neměla mít vliv.
Se z toho auta už asi pos.ru. Krám jeden. :x Mám jenom jedny nervy, to prodám a koupím si Octávku. :crazy:
Už mám zase depku. :o
Hlavně néé koktávku :-D. Dneska jsem vezl kolegu co má Prasáka TDI r.v. 2010 a strašně se divil jak je Volvo tichý a nevěřil jak je starý a co má najeto.
Problémy jsou u všch aut. Mě to chcípání studenýho auta přestalo po tom odpojení baterky.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#64 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Haben »

Ja Radka chapu, problemy jsou u vsech aut, snad jen u sluzebnich si toho nejak nevsimam :D
Jenze u Radka je tech problemu az moc a az moc casto.... :cry:
Ze by kaslal na udrzbu se nezda, tak proc?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#65 2,4 t problém za studena

Příspěvek od michal_0077 »

Presne hlavne klid... Hele nez se s tim trapit co zkusit dat auto nekterym z mistru tady na foru? Ty maj prece jen jine moznosti aby zkusili vsechno mozne.

Ja jsem se s jednim ze svych aut, ne volvo, ale opel taky takhle natrapil. Hodiny hledani proc nekdy auto startuje a nekdy ne. Uz jsem promeroval vsechny draty vymenil vsechny cidla a co slo... Nakonec byl problem v ridici jednotce auta. Kterou jsem koupil na vrakaci za 300Kc. Ale ten pul rok badani a meneni rozhodl o tom ze auto pujde. Nasledujici majitel najezdil spousty km a auto si jen pochvaloval.

Co me jeste napada je kompletne odpojit plynove vstrikovace. Ono se totiz muze stat ze nejakym zpusobem propousti plyn, takze motor muze dostavat vic paliva a taky v ruznem poradi. Pres noc se Ti vsechno nahromadi v sani a je to ruzne vtahovano do motoru.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#66 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

V plynu to nebude. Dneska jsem ráno nastartoval, normálně bez jakýkoliv problémů se rozjel, dojel k bráně a když se otevřela tak se nebylo možný rozjet. Auto kuckalo a nešlo do otáček.
Dávám mu poslední šanci, objednal jsem palivový filtr. Koukal jsem do svých starších příspěvků a už jsem podobnou závadu jednou řešil (i když si to vůbec nepamatuju :oops: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=25732) a výměna filtru pomohla.
Pokud to nepomůže tak asi půjde z baráku, i s hooodně velkou ztrátou. :cry:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5013
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#67 2,4 t problém za studena

Příspěvek od PINĎABC »

To bych neprodával a dál raději bádal!! I když by to nemusel být špatný kup takové zainvestované a opečovávané auto :wink:

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#68 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Romulusw »

A když se to ohřeje, tak to pak jede normálně?

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#69 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Stačí se rozjet a během minuty o ničem nevím. Nebo to nechat tak 3-4 minuty natočený, to pak taky jede normálně. Prostě je problém jenom chvilku po studeném staru. :unknown:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#70 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Romulusw »

A kvůli tomu to chceš prodávat? Je to nějaká kravinka, jen na to přijít. Vychladni, nebo si to budeš vyčítat :cry:

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#71 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Kravina to je, ale neskutečně mě to vytáčí, když v práci musím na několikrát couvat z řady na parkovišti a každý popojetí trvá půl minuty. :o A pak na mě troubí dalších 5 idiotů, kteří už chtějí být z parkoviště pryč, ale kvůli mě nemůžou. :%)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#72 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Haben »

dočasně si nalep na zadní okno "Z" - sorry, mi to nedalo :D
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#73 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Jako "Z" si připadám pokaždý když se studený rozjíždím, HOP, HOP, HOP, nic, škyt, drc. :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#74 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ok2ucx »

ok2ucx píše:Ještě možná připiš hodnoty Fuel trimů (Longterm idle) atp. To by mohlo napovědět, zda-li někde nemáš ďouru v sání nebo něco podobného. Sice tyhle trimy by právě měly korigovat množství paliva v open/loop, je to další pomocná informace...
... zkrátka co nejvíce informací, čísel, atp. když už tady na dálku takto diagnostikujeme a hrajeme si.
Zapni diag, nemaž chyby a pošli tahle čísla.

P.

P.S. Stejně si myslím, že to bude klapkou nebo nějakou dírou v sání...
... nebo nějakým senzorem teploty.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#75 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Nějaký hodnoty trimů už jsem poslal na straně 2, ale můžu to zkusit znova.
Chyby to žádný nepíše.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“