Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Majkl1 »

Takže to ťuká stále. Ale zjistil jsem, že na to nemá vliv rychlost. Ťuká to v jen ve větším zátahu (od 1/2 plynu a více) a v pravidelných cca vteřinových intervalech. Rychleji se rozjíždím z místa - a od 1q až po 4q to ve stejných intervalech ťuká (na kickdown i na 6q). Spolujezdci si toho nevšimnou, je to opravdu hodně podobný zvuk i projev, jako když se na pěkném asfaltu přejíždí přes zalévané spáry. Když se na to zaměřím, je i lehce cítit nepatrné rázy do karosérie, možná i nepatrné zakolísání výkonu. Na horší silnici to zcela přehluší nerovnosti.
Zarazilo mě, že je to v těch pravidelných intervalech nezávisle od rychlosti. :oops:
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Romulusw »

Ty podmínky, při kterých to ťuká odpovídají spínání haldexu.

Jestli to skutečně nemá spojitost s rychlostí, tak to nebude nic na přenosu výkonu (kardan, soukolí diferáku, poloosy, ložiska), protože to by se muselo zrychlovat.

Ale mohlo by to být něco, co ten haldex pravidelně připojuje a zase odpojuje z nějakého důvodu. ŘJ na základě matoucích vstupních informací, nebo pojistný přetlakový ventil pro vysoký tlak z nějakého důvodu, nebo jeho poškození (vlastně ten ne, protože u 4gen není, ale u trojky je), nebo poškození akumulátoru tlaku, nebo solenoidu.

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Majkl1 »

Přesně tak mi to připadá. Včera jsem je do šikmého svahu po mokré trávě a ani neproklouzl, takže haldex asi nějak funguje.
I ten zvuk by mohl odpovídat tomu, jak se připojí zadek, tak náprava "ťukne" do silentbloků. Není to žádný kovový zvuk. Z a týden jedu za Skuldou na Vidu, tak uvidíme, zda něco naměříme.
Apropo - jaký tlak oleje v haldexu a jaký by měl být jeho průběh při prudší akceleraci? Ať vím, co je OK a co už ne. :oops:
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Romulusw »

Já nevím jak měří tlak 4.gen, když nemá čidlo tlaku jako trojka. Možná jen odběrem čerpadla, ale trojka má při sepnutí kolem 4Mpa

Obrázek

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Majkl1 »

Dneska se "zadařilo". Už mi zbýval na výměnu oleje jen zadní dif. Vše šlo hladce. Až příliš hladce. Když jsem odsál 50ml, zašrouboval zátku a začal uklízet, tak jsem si všiml, že mi z konce hadičky, co jsem měl na čerpadle oleje chybí plastová koncovka (ta černá na tlustší hadičce).
Obrázek
Ať jsem hledal sebelépe, nikde jsem jí nenašel. Pravděpodobně skončila v difu. Je těžší, než olej, takže asi klesla dolů, malíčkem, který se mi podařilo narvat dovnitř jsem nic nenahmatal. :%)
Vyndat tedy nepůjde, kuchat dif nebudu - nemám těsnění ani nářadí. Takže budu doufat, že se postupně rozšmelcuje na kousky, které půjdou odsát. Když ne, tak se zřejmě ozve rána a dif bude vejpůl. =@
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5842
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Všechny oleje do plna, nic neodsávat. Pokud ho bude více než se mu bude líbit, vylítá to přepadem na ovzdušnění.

K té černé koncovce....Jsi si opravdu jist, že jsi ji měl na hadičce? Protože mám stejné čerpadlo a ta černá koncovka v balení nebyla. To jen pro uklidnění.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Romulusw »

No, to je pech. Já netuším, jestli takhle oblá věc má šanci vlézt do zubů.

Časem zkus nasát olej, jestli v něm něco neplave a uvidíš.

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Majkl1 »

Někdo tvrdí odsát, jiný neodsát. Tak babo raď. Ale je fakt, že většinou nalévací otvor bývá v těchto případech zároveň kontrolním.
Ta koncovka tam na tuty fruty byla. Bohužel.
Za týden zkusím odsát, tak uvidím. Samozřejmě za předpokladu, že se něco neposere.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Zajsoft »

Pokud ma neco spojeni s atmosferou=odzvdusneni, tak jediny co se stane pripadnym prelitim je, ze to ten olej tim odvzdusnenim vyfluse...

A BTW xf.cz nema zadarmo HTTPS a ty http:// odkazy Ti tu uz taky fungovat nebudou,
takze sem ty obrazky vkladej primo - BTW CTRL+V taky funguje ;-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Majkl1 »

Zprovoznil jsem dneska Vidu (hned napoprvé, jako Pája :Yahoo!: ). V paměti závad není nikde nic.
Mohu tedy udělat za jízdy log. Aby to bylo k něčemu a někdo povolaný se k tomu tady mohl vyjádřit - co mám měřit? Haldex tam nabízí asi 15 měřených hodnot.

S tím plastem v difu jsem už najel cca 300km a nic jsem nezaznamenal, tak buď jsou z něj piliny nebo se nemá jak dostat mezi zuby (aspoň doufám - ťuk, ťuk :fool: )

Skuldo, díky za nabídku, ale už jsem si ten reset v AT zvládl udělat sám. :Yahoo!:
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Romulusw »

Ta nejdůležitější hodnota je proud solenoidem a proud čerpadla, dej si tam ještě polohu plynového pedálu (ECM) a možná váhu vzduchu.

Na té trávě se tomu neboj naložit, klidně tak, že zahrabou všechny čtyři, jinak to není žádný výkon.

Jestli je to automat, tak si tam nech jedničku, ať to neřadí.

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Majkl1 »

Ono to ale "tuká" hlavně na vyšší kvalty (možná proto, že jednička je tam jen vteřinku). Na trávě jsem si toho nevšiml, pouze na asfaltu. Až budu mít chvíli (asi až po víkendu), tak udělám ten log a fouknu to sem.
Oprava - v paměti jsem nějaké závady našel, jednu co se asi týká haldexu, ale na časové ose je z roku 2018. Co jsem dohledal, tak by mělo jít o nefunkční čerpadlo, případně spálená pojistka v kufru. Mě ale chodí. V měřených hodnotách na volnoběh ukazovalo jak odběr proudu toho solenoidu, tak čerpadla. Už si nepamatuji přesné hodnoty, ale tuším někde kolem 400mA a 1,5A. Navíc by při této chybě mělo být nefunkční DSTC, mě vše funguje. S Vidou teprve začínám a anglicky neumím, takže předpokládám, že ten seznam chyb, je jen historie chyb. Nebo ne?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Romulusw »

Jj,tak to testuj v tom režimu, kdy to dělá. Možná si k tomu někoho vezmi, ať ti kontroluje hodnoty solenoidu ve chvíli, kdy to ťuká, ať si nenabiješ hubu protože koukáš do noťase a ne na cestu.

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Majkl1 »

Nekoukal jsem - tam není nějaká funkce ukládání grafu do souboru nebo tak něco? Ve VAG-COMu jsem zapnul logování a vyrazil. Na konci jsem vypnul a data se uložila do souboru, Ten šel dodatečně vzevrubně prohlédnout patřičným softem.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Romulusw »

Graf tam je, ale neukládá se do něj "ťukání" :D

To musíš vypozorovat.

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Majkl1 »

Tak jsem se konečně donutil sednout do auta s noťasem. Ještě včera do "tukalo" celkem dost i při polovičním sešlápnutí plynu. Dnes ať jsem dělal, co jsem dělal, včetně kickdownu - a nic.
Tak alespoň nekvalitní graf, pokud vám to něco napoví. Rozjezd je až ke konci.
A také jsem zjistil, že Car Scanner ukazuje špatně teplotu oleje v převodovce (alespoň mě). Aplikace ukazuje 97 a Vida 80°C. Vpodstatě přes 83°C jsem se nedostal ani když jsem to chvíli honil, jak nadmutou kozu.
IMG_20210902_154836.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Majkl1 »

Tak po týdnu se "ťukání" vrátilo a to v podobě bouchání. Vypadá to, že má na to vliv teplota. Když bylo do 20°C, tak se to zcela ztratilo. Jak je nad 20°C, tak to začne. Samozřejmě až po nějaké chvíli. Musím najet pár km (dvacet a více) a když je venku teplo, tak to při akceleraci (i velmi decentní) bouchá. Asi jak teplem zřídne olej.
Normálně bych to typoval obráceně - studený olej - vysoký tlak. Takto mě ale nic nenapadá. :oops:
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Dacooos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Svatoslav
Vůz: XC70 D5, 151kW V40 1,8 90kW

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Dacooos »

Povedlo se mi to bez sudndání kardanu. Stačí si na přírubě kardanu vybrousit nabo jen smést hranu příruby kardanu (cca 1mm o který se ti opírá při sejmutí čerpadlo) a pak povytáhnout kryt motorku. Jakmile se dotkne, dáš mezi diferák a nápravu páku a diferák lehce zatlačíš dozadu.
V tu chvíli druhou rukou táhneš motorek směr kardan a lehce dolů. Pozor, ale vypadne to prakticky samo, tak ať neletí až na zem.
Jinak když tam budeš mít ještě dvě ruce, tak stačí, když ti ten druhý další pákou prizvedne kardan jen na gumách a nemusíš ani nic brousit.

Dělám to takhle každý rok sám a za pět minut je to venku. Horší je dostat se na filtr

ren
Offline
Příspěvky: 879
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od ren »

Takže máš na autě to, co je na obrázcích níž a vyndals Haldex bez demontáže kardanu?
Snímek z 2021-09-13 21-24-07.png
Snímek z 2021-09-13 21-23-47.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Dacooos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Svatoslav
Vůz: XC70 D5, 151kW V40 1,8 90kW

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Dacooos »

Měl bych jeden dotaz ohledně haldexu, ale nevím jistě jestli je to tím nebo třeba i automat.

Když jedu delší dobu z kopce dolů a automat si vyřadí rychlost, tak po sešlápnutí plynu cítím prvně pokles otáček až snad přibrždění motoru a teprve poté zátah motoru. A to s tím, jako když tě to nakopne od zadních kol. Jakoby se připojil zadní náhon a chtěl předjet předek.
Vůbec netuším kde hledat a co kontrolovat, ale napadá mě tlak v haldexu, nebo třžeba i více sjeté zadní pneu vůči předku (poznám jak přezuju), nebo převodovka ???
Asi před půl rokem mi blikla chyba nízký tlak oleje na AWD a hned jsem měl kontrolku a dvoukolku :crazy: , ale po prostříknutí kontaktů na haldexu a vymazání chyby vše ok a po navození této situace po sešlápnutí plynu hned zátah motoru.
Mám najeto cca 365 000Km a oleje dělám každý rok i s filtrem.

Je známá nějaká závada, co by toto nasvědčovala???
Děkuji za rady, ale už vážně nevím :cry:

Dacooos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Svatoslav
Vůz: XC70 D5, 151kW V40 1,8 90kW

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Dacooos »

Ano, přesně tak to tam mám, Xc 70 D5 AWD 151kW 2009

Dacooos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Svatoslav
Vůz: XC70 D5, 151kW V40 1,8 90kW

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Dacooos »

Ten ocelový kruh na kardanu je na gumě a jde celkem lehce hasákem nebo svěrkou posunout vpřed a v tu chvíli povysuneš motorek o nějaký mm dopředu a tehdy už je mimo osu a jde pohybem dopředu dolů vysunout. Zpět to jde vždy ještě líp.
Na svém jsem to dělal min. 4x a pokaždé stejně.
Jen nesmíš tahat motorek dolů, jen vpřed a v určitou chvíli sám povolí a jde dolů. Když taháš rovnou dolů, hned se svírá a nejde to.
Jen to vychytat a pak už je to vždy max na pět minut.

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Majkl1 »

Tak mi to nedalo a zkusil jsem to znovu. A fakt, že to jde bez demontáže kardanu :D
Jen jsem musel dremelkou vybrousit cca půl milimetru z osazení na kardanu a zrbousit rez z čepičky na krytu statoru motorku.
A hlavně - použít relativně hrubou sílu s velkým šroubovákem, kterým jsem skoro o centimetr odehnul vnější část konce kardanu (je na gumě) a použít i celkem sílu na vyhnutí motorku po jeho maximálním povytažení. A hle - pak to bylo za pár vteřin venku. Dovnitř to šlo ještě snadněji.

Jinak po 200 tis. km bylo sítko na motorku naprosto čisté, jako by včera vyjelo z továrny, uhlíky to samé.

Takže to fakt jde bez demontáže kardanu a bez zničení motorku. Příště to už bude s prstem v nose :good:
IMG_20210923_161840.jpg
IMG_20210923_161904.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

zdenal111
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 741
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od zdenal111 »

Majkl 1 ---- 200 tis. km bylo sítko na motorku naprosto čisté, jako by včera vyjelo z továrny ---- zajímavé- máš to funkční ??

30 000 km u funkčního čerpadla hadex5 :unknown:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 23 zář 2021 19:53, celkem upraveno 5 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 615
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Demontáž čerpadla haldexu 4.generace

Příspěvek od Majkl1 »

Ano, čtyřkolka funguje. Někde nahoře jsem dával graf z VIDY, kde je vidět průběh proudů v čerpadle a solenoidu. Jen jednou za cca 14 dní mi při prudké akceleraci v pravidelných časových intervalech lupe v zadní nápravě. Proto jsem založil toto téma, myslel jsem, že bude přicpané právě to sítko v motorku.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé