V40 T4 dlouhé starty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#1 V40 T4 dlouhé starty
Co může mít vliv na dlouhé studené starty u T4 1998? Chová se to jak kdyby bylo načepovaný čistý Ečko - tj. buď dlouho točí (třeba 5sekund) nebo chytne a hned zdechne + napodruhý chytne, a pár sekund trvá než se chytnou všechny čtyry... takto se to chová na čistej benzín a zajímavý je že s mixem Ečka (30%) to startuje o něco málo lepší...
K dispozici je ještě druhá T4, která funguje v pořádku, takže jsme zkusili přehazovat, původně byla mrtvá lambda (šlo to strašně bohatý) po přehození druhý sice zlepšení, už to neběží bohatý, ale diagnostika hlásí špatnej předehřev (na původní t4 nic...), dále zkušebně vyměněny svíčky, cívky, kabely, čidlo polohy vačky... co ještě může mít vliv?
K dispozici je ještě druhá T4, která funguje v pořádku, takže jsme zkusili přehazovat, původně byla mrtvá lambda (šlo to strašně bohatý) po přehození druhý sice zlepšení, už to neběží bohatý, ale diagnostika hlásí špatnej předehřev (na původní t4 nic...), dále zkušebně vyměněny svíčky, cívky, kabely, čidlo polohy vačky... co ještě může mít vliv?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#2 V40 T4 dlouhé starty
Mrkni tady:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=23776
Už jsme to tu řešili a na nic nepřišli.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=23776
Už jsme to tu řešili a na nic nepřišli.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 V40 T4 dlouhé starty
Presne tohle jsem ted resil na kolegove v40 T4...a byla to prosakujici membrana v regulatoru tlaku paliva. Na prvni start nic nebo jen velmi ztezka, napodruhy vzdy. Shod z regulatoru podtlakovou hadicku, nastartuj a koukej.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 V40 T4 dlouhé starty
MAm podobnej problém a uvažuju stejnym směrem jak tomasss. Novej mam (ve skříni)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#5 V40 T4 dlouhé starty
Nojo má pravdu ten kluk nicméně benzín z toho neprosakuje ale spíš cáká
Máš tip odkud novej nebo ste dali použitej?
Máš tip odkud novej nebo ste dali použitej?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 V40 T4 dlouhé starty
Dobre ja! Davali jsme pouzitej, protoze u ty T4 co jsem mel v paratech byl nejakej obskurni system regulace tlaku paliva - bez vratny hadicky do nadrze kterej se samozrejme daval jen nejakej specialni modelovej rok, a proto to melo i specialni cenu kolem 6tisic. Takze regulator od avdily za petikilo a drandi to jak zamlada.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 229
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
#7 V40 T4 dlouhé starty
právě řeším úplně ten samý problém, při prvním startu to někdy trvá i 10vteřin..peter cz píše:Co může mít vliv na dlouhé studené starty u T4 1998? Chová se to jak kdyby bylo načepovaný čistý Ečko - tj. buď dlouho točí (třeba 5sekund) nebo chytne a hned zdechne + napodruhý chytne, a pár sekund trvá než se chytnou všechny čtyry... takto se to chová na čistej benzín a zajímavý je že s mixem Ečka (30%) to startuje o něco málo lepší...
K dispozici je ještě druhá T4, která funguje v pořádku, takže jsme zkusili přehazovat, původně byla mrtvá lambda (šlo to strašně bohatý) po přehození druhý sice zlepšení, už to neběží bohatý, ale diagnostika hlásí špatnej předehřev (na původní t4 nic...), dále zkušebně vyměněny svíčky, cívky, kabely, čidlo polohy vačky... co ještě může mít vliv?
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#8 V40 T4 dlouhé starty
Jak jsem psal, bylo to tím regulátorem tlaku paliva...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 229
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
#9 V40 T4 dlouhé starty
Mám ještě pár dílů z druhého motoru, tak snad se poštěstí... jen ještě blbá otázka, kde ho najdu? jde to nějak popsat nebo poslatfoto?
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
#10 V40 T4 dlouhé starty
Takhle to vypadalo u mě.
- Přílohy
-
- regTlakuPaliva.png (338.22 KiB) Zobrazeno 2784 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#11 V40 T4 dlouhé starty
Trošku obnovím téma.
Z toho regulátoru má téct benzín????Protože mně to tam syčí při vypnutém motoru a po nastartování teče benzín.Lépe řečeno obtíká ta hadička.
Jinak mám opět problémy s těmi dlouhými starty.
A teď jsem právě vyzkoušel ten regulátor.Sundal jsem kryt a objevilo se výše popsané.Takže vyměnit??
Díky za rady.
Z toho regulátoru má téct benzín????Protože mně to tam syčí při vypnutém motoru a po nastartování teče benzín.Lépe řečeno obtíká ta hadička.
Jinak mám opět problémy s těmi dlouhými starty.
A teď jsem právě vyzkoušel ten regulátor.Sundal jsem kryt a objevilo se výše popsané.Takže vyměnit??
Díky za rady.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#12 V40 T4 dlouhé starty
Z hadicky podtlaku (ta co vede do sani) tect rozhodne nema, pokud tece tak vymenit.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#13 V40 T4 dlouhé starty
Tak byl nalomený ten plastový přívod do toho ventilu.Teď jsem ho zlomil úplně.Takže sundat celou lištu a vyměnit ten ventil,že??
Jak se prosím sundává ta lišta se vstřikama??Musí se nějak odpojit ty vstřiky,nebo to vytáhnu celé??
Mám tam tenhle.
Jak se prosím sundává ta lišta se vstřikama??Musí se nějak odpojit ty vstřiky,nebo to vytáhnu celé??
Mám tam tenhle.
- Přílohy
-
- regulátor tlaku.jpg (21.03 KiB) Zobrazeno 2590 x
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#14 V40 T4 dlouhé starty
Vstřiky tam drží na gumičkách.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#15 V40 T4 dlouhé starty
Tak ho mám venku. Ten regulátor!!!!
Číslo je:DPRO4 309 KPo 3458/01 9404583
A je od Weber
Číslo je:DPRO4 309 KPo 3458/01 9404583
A je od Weber
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#16 V40 T4 dlouhé starty
Tak včera implantováno.
Ve Volvu se na mně divně dívali,jakože takový drahý díl do takového auta????
Ale co,no.Teď to zatím startuje,jak má.Uvidím po zatěžkávací zkoušce po zahřátí.
Zatím jsem zkoušel simulovat situace,kdy mi to dlouho startovalo,a vždy to bylo na brnk.Takže zatím dobrý.
Z poznatků zatím vše.
P.S.:Originální číslo dílu je:9404583
A pokud chcete celek,tak ještě plastový adaptér k tomu za 600.kč.
Číslo:9443597
A ještě připomínka.Nesežene vám to nikdo.Jedině autorizák VOLVO!!!!!!!!!
A nebo někdo,kdo má známosti ve Volvu.
Psal jsem dodavatelům ND po celé republice(Lichnov jsem opomněl )a nikdo to neměl ani v nabídce,ani v katalogu.
Je to problematicky sehnatelný díl.
Ve Volvu se na mně divně dívali,jakože takový drahý díl do takového auta????
Ale co,no.Teď to zatím startuje,jak má.Uvidím po zatěžkávací zkoušce po zahřátí.
Zatím jsem zkoušel simulovat situace,kdy mi to dlouho startovalo,a vždy to bylo na brnk.Takže zatím dobrý.
Z poznatků zatím vše.
P.S.:Originální číslo dílu je:9404583
A pokud chcete celek,tak ještě plastový adaptér k tomu za 600.kč.
Číslo:9443597
A ještě připomínka.Nesežene vám to nikdo.Jedině autorizák VOLVO!!!!!!!!!
A nebo někdo,kdo má známosti ve Volvu.
Psal jsem dodavatelům ND po celé republice(Lichnov jsem opomněl )a nikdo to neměl ani v nabídce,ani v katalogu.
Je to problematicky sehnatelný díl.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#17 V40 T4 dlouhé starty
Nerikal bych tomu "problematicky sehnatelny dil", proste se nevyrabi v druhovyrobe, stejne jako spousta dalsich dilu, a tudiz je jeho jedinym dodavatelem Volvo. Tam ti ho ale predpokladam sehnali "bezproblematicky"
Jinak gratulace k vyreseni, to je za docela kratkou dobu uz nekolikata T4 s uplne stejnym problemem...
Jinak gratulace k vyreseni, to je za docela kratkou dobu uz nekolikata T4 s uplne stejnym problemem...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#18 V40 T4 dlouhé starty
Díky za pochvalu.
Jinak auto startuje jako dříve. A s tím sehnáním je opravdu možné jen ve Volvu.Už jsem se přesvědčil.
No nic.Jdu si užívat klidných startů NAPOPRVÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tímto děkuji za místní rady a připomínky a doufám,že to pomůže i jiným.
Jinak auto startuje jako dříve. A s tím sehnáním je opravdu možné jen ve Volvu.Už jsem se přesvědčil.
No nic.Jdu si užívat klidných startů NAPOPRVÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tímto děkuji za místní rady a připomínky a doufám,že to pomůže i jiným.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek