Vstřikovací čerpadlo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Vstřikovací čerpadlo
no tak sem neska skusil ten šroubek na šroubovak a 13 ku matku a zvišili se me jen otačky na volnoběh ,a k tomu sem vypadal jako totalní blbec před tátou , poradte.. nevim co s tim drži se me furt černej mrak a spotřeba furt 10 l
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Vstřikovací čerpadlo
tak tady mate čerpadlo a ukažte my někdo kde se ta dávka davá dolu at furt neotravuju a nehadrkujeme se dík
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Vstřikovací čerpadlo
tak kouřivost není čerpadlem ale není komprese.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřikovací čerpadlo
Ako je to mozne ?trapiz píše:tak kouřivost není čerpadlem ale není komprese.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Vstřikovací čerpadlo
tak že sem neska měříl kompresi a je zazrak že to ubec chytne , 1 válec -9 , 2 válec- 8,3 válec -10,4válec -11,5válec-7, a 6 válec 9 .na to že tam má bejt minimum 24 je to fakt horší než benzín
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Vstřikovací čerpadlo
tak to je naprosta tragedie to i moje libovka byla lepsi. Vzdyt si delal go ne?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřikovací čerpadlo
Casovanie mas nadstavene dobre ? Ak si robil GO, nie je dost dobre predstavitelne ze po kratkej dobe vsetky valce spadnu na tretinu. Neunikal ti pri merani tlak ? Mal si dostatocne otacky startera ?trapiz píše:tak že sem neska měříl kompresi a je zazrak že to ubec chytne , 1 válec -9 , 2 válec- 8,3 válec -10,4válec -11,5válec-7, a 6 válec 9 .na to že tam má bejt minimum 24 je to fakt horší než benzín
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Vstřikovací čerpadlo
no celkovou vyměnu sem nedělal jen sem vyměnil vstřiky a zavičky těsnení olej a filtry ,ale nezměřil si tlaky(což je základ) az co me kamarát automechanik rek ze to je katastrofa a když je ted tam tak hezky tak at si to přeměřim , tak ted nevim jestli davat nový kroužky a tsení a nebo jinej motor..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Vstřikovací čerpadlo
moc bych nevěřil že seženeš lepší motor, radši bych nechal udělat ten tvůj, krabice na diesely umírajítrapiz píše:no celkovou vyměnu sem nedělal jen sem vyměnil vstřiky a zavičky těsnení olej a filtry ,ale nezměřil si tlaky(což je základ) az co me kamarát automechanik rek ze to je katastrofa a když je ted tam tak hezky tak at si to přeměřim , tak ted nevim jestli davat nový kroužky a tsení a nebo jinej motor..
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Vstřikovací čerpadlo
Tyhle motory žerou písty,dej nový písty a kroužky a mělo by to být ok,pokud tedy válce jsou v poho,což by měly.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Vstřikovací čerpadlo
no propočítám to v pondělí s mechanikem co by vyslo nejlevnejc a bylo to v pohodě.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
Vstřikovací čerpadlo
nadviazem a prosim o radu: po vymene motora spolu s cerpadlom mam problem, ze netaha. za studena aj za tepla startuje trochu tazko (ako keby padala nafta, s tym, ze za studena je to horsie) a ked chyti, tak dost dymi (modro-biely dym). ked sa motor ohreje, na volnobeh uz nedymi, avsak netaha. prejavuje sa to tak, ze auto je lenive a ked mu dupnem viac plynu, tak namiesto zrychlenia pocujem zpredu taky sykotavy/suchotavy pravidelny zvuk. objavuje sa zasadne len pri pridavani plynu za jazdy a je tym intenzivnejsi, cim viac pridam + auto zacne znovu dymit ako po starte, subezne s tym zvukom a s pridavanim plynu. s lahkou nohou na plyne ide jazdit takmer bez dymu, avsak len za predpokladu, ze nepotrebujem moc zrychlovat.krn1 píše:Předvstřik se dá zhruba nastavit poslechem,ale je to těžko, motor nesmí moc mlátit , ale musí mít správný dieslový zvuk,klidně trochu ostřejší , pokud nemá tak to nepojede.To je když je předvstřik malý. Musí to být akorád, aby to dobře startovalo, aby to mělo dobrý tah, správný dieslový zvuk( musí to být hlučnější ,ale ne moc!!) a nesmí to kouřit , např bíle.
je to predvstrek? motor ma inak velmi pekny zvuk a pravidelny chod, takmer na nerozoznanie od mojho stareho.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
Vstřikovací čerpadlo
Dělal jsi i rozvody?Pravděpodobně předvstřik._Iggy_ píše:nadviazem a prosim o radu: po vymene motora spolu s cerpadlom mam problem, ze netaha. za studena aj za tepla startuje trochu tazko (ako keby padala nafta, s tym, ze za studena je to horsie) a ked chyti, tak dost dymi (modro-biely dym). ked sa motor ohreje, na volnobeh uz nedymi, avsak netaha. prejavuje sa to tak, ze auto je lenive a ked mu dupnem viac plynu, tak namiesto zrychlenia pocujem zpredu taky sykotavy/suchotavy pravidelny zvuk. objavuje sa zasadne len pri pridavani plynu za jazdy a je tym intenzivnejsi, cim viac pridam + auto zacne znovu dymit ako po starte, subezne s tym zvukom a s pridavanim plynu. s lahkou nohou na plyne ide jazdit takmer bez dymu, avsak len za predpokladu, ze nepotrebujem moc zrychlovat.krn1 píše:Předvstřik se dá zhruba nastavit poslechem,ale je to těžko, motor nesmí moc mlátit , ale musí mít správný dieslový zvuk,klidně trochu ostřejší , pokud nemá tak to nepojede.To je když je předvstřik malý. Musí to být akorád, aby to dobře startovalo, aby to mělo dobrý tah, správný dieslový zvuk( musí to být hlučnější ,ale ne moc!!) a nesmí to kouřit , např bíle.
je to predvstrek? motor ma inak velmi pekny zvuk a pravidelny chod, takmer na nerozoznanie od mojho stareho.
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
Vstřikovací čerpadlo
jj, rozvody su uplne nove, takze predvstrek. vaham, komu to zverit, neviem o nikom so 100% referenciami tu na okoli...
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
Vstřikovací čerpadlo
nahodil som do auta druhe cerpadlo a jak startovalo dlho, tak teraz nestartuje vobec
motor som nastavil na TDC podla zotrvacniku, cerpadlo som si zachytil samodomo pinom na znacky, ale ked som vybral to stare, tak znacky boli pretocene takmer o 180 stupnov. riskol som to, a vsadil na tie znacky a ocividne to nebolo spravne riesenie.
neviete nahodou, ci sa zotrvacnik da namontovat aj opacne - tak, ze by ta "0" na nom neoznacovala na znackach TDC?
neviem, co s tym dalej a skusat hladat spravnu poziciu zub po zube na zadnom kole vacky, sa mi ozaj nechce. nemate nejake tipy?
motor som nastavil na TDC podla zotrvacniku, cerpadlo som si zachytil samodomo pinom na znacky, ale ked som vybral to stare, tak znacky boli pretocene takmer o 180 stupnov. riskol som to, a vsadil na tie znacky a ocividne to nebolo spravne riesenie.
neviete nahodou, ci sa zotrvacnik da namontovat aj opacne - tak, ze by ta "0" na nom neoznacovala na znackach TDC?
neviem, co s tym dalej a skusat hladat spravnu poziciu zub po zube na zadnom kole vacky, sa mi ozaj nechce. nemate nejake tipy?
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
Vstřikovací čerpadlo
o 4 prispevky vyssie popisujem moju situaciu, ktoru som trochu uz vylepsil, vo fore pre dvojky popisujem ako. Cez vikend to chcem uz dotiahnut do konca, takze otazky:krn1 píše:Když chceš předvstřik přidat, tak musíš natočit čerpadlo protisměru otáčení motoru, takže vrchem čerpadla do leva (k hlavě), když ubrat tak naopak po směru otáčení. Předvstřik se dá zhruba nastavit poslechem,ale je to těžko, motor nesmí moc mlátit , ale musí mít správný dieslový zvuk,klidně trochu ostřejší , pokud nemá tak to nepojede.To je když je předvstřik malý. Musí to být akorád, aby to dobře startovalo, aby to mělo dobrý tah, správný dieslový zvuk( musí to být hlučnější ,ale ne moc!!) a nesmí to kouřit , např bíle.
1. ubrat predvstrek (vrch cerpadla od hlavy) znamena, ze davku paliva do valca oneskorim a naopak?
2. pohyb otacanim cerpadla by mal teoreticky zodpovedat posunu remena o MENEJ ako 1 zub?
3. pokial predvstrek oneskorim prilis, motor vobec nenaskoci (alebo motor dokaze vzdy ist aj pri posune remena o +/- 1 zub)?
4. pokial platia vsetky predosle body, plati, ze IDEALNY predvstrek je tesne pred momentom, kedy motor nenaskoci, alebo je to este o nieco SKOR?
5. prilis velky predvstrek sa prejavuje hlucnym motorom a ciernym dymom?
6. prilis maly predvstrek sa prejavuje dlhym startovanim a bielym dymom pri pridani plynu?
ocisloval som otazky, nech sa vam lahsie odpoveda a nech sa aj ja z odpovedi dobre zorientujem, za odpovede (dufam, ze ich bude) vopred velmi pekne dakujem!
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřikovací čerpadlo
_Iggy_ píše: o 4 prispevky vyssie popisujem moju situaciu, ktoru som trochu uz vylepsil, vo fore pre dvojky popisujem ako. Cez vikend to chcem uz dotiahnut do konca, takze otazky:
1. ubrat predvstrek (vrch cerpadla od hlavy) znamena, ze davku paliva do valca oneskorim a naopak?
Ano, oneskorenie davky paliva
2. pohyb otacanim cerpadla by mal teoreticky zodpovedat posunu remena o MENEJ ako 1 zub?
3. pokial predvstrek oneskorim prilis, motor vobec nenaskoci (alebo motor dokaze vzdy ist aj pri posune remena o +/- 1 zub)?
myslim ze naskoci
4. pokial platia vsetky predosle body, plati, ze IDEALNY predvstrek je tesne pred momentom, kedy motor nenaskoci, alebo je to este o nieco SKOR?
Idealny predvstrek sa nadstavuje analyzatorom vyfukovych plynov
5. prilis velky predvstrek sa prejavuje hlucnym motorom a ciernym dymom?
Mlatenie v motore ano, cierny dym moze byt. Ten je vsak aj pri velkych davkach paliva
6. prilis maly predvstrek sa prejavuje dlhym startovanim a bielym dymom pri pridani plynu?
Ano, ak sa nafta nestihne dokonale spalit, odchadza do vyfuku, kde dohorieva
ocisloval som otazky, nech sa vam lahsie odpoveda a nech sa aj ja z odpovedi dobre zorientujem, za odpovede (dufam, ze ich bude) vopred velmi pekne dakujem!
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
Vstřikovací čerpadlo
mam za sebou dalsiu seriu pokusov s nasledovnymi vysledkami:
1. pootocenie cerpadla od hlavy - ryska cerpadla na rysku drziaku cerpadla.
vysledok: motor mal chod, akoby chcel prikapat, nepekny zvuk, slaby tah.
2. pootocenie cerpadla k hlave - najviac ako to slo, rozdiel oproti ryskam cca 3mm
vysledok: lepsie, nez v pripade 1, motor ma vyrovnany chod, zvuk chrochtanie-bublanie
3. posunutie vacky pod remenom o 1 zub naspat oproti cerpadlu, teda proti smeru otacania motora
vysledok: evidentne ostry az klepotavy zvuk, motor ide subjektivne ovela rychlejsie za plynom
4. nasledne na bod 3 som zase znizil predvstrek otocenim cerpadla od hlavy do stavu ryska na rysku
vysledok: zvuk stale relativne ostry za studena, po zahriati motora rovnomerny a pokojnejsi, pridavanie plynu stale sprevadza ostry zvuk. zaroven sa mi zacalo zdat, akoby mal v nizkych otackach o chlp viac tendenciu prikapat.
prosim o potvrdenie/vyvratenie spravnosti tychto mojich zaverov:
ZAVER A: usudzujem, ze velmi ostry zvuk znamena, ze som sa dostal cca na najvyssi mozny predvstrek (bod 3) a dalej ho zvysovat uz nema zmysel ani pokusne
ZAVER B: usudzujem, ze v bode 1 som sa zase dostal na uroven najnizsieho mozneho predvstreku a dalsie znizenie uz by viedlo k nepojazdnosti auta.
zaroven nepisem, ci auto startuje lepsie/horsie, ani nespominam dymenie na bielo. napriek tomu, ze mi ide prave o zlikvidovanie tychto dvoch priznakov, musim skonstatovat, ze zmena vo vsetkych 4 pripadoch bola minimalna, mozno v bode 2 a 4 bolo pozorovatelne o nieco lepsie startovanie a menej dymu ako v bodoch 1 a 3, startovanie vsak nedokazem poriadne posudit, nakolko to sa da jedine rano po studenej noci (problem je vzdy len pri prvom starte, kazdy dalsi je lepsi). co sa dymu tyka, mam pocit, ze to stale dymi viac, nez sa slusi a patri - mam sa na to vyprdnut a posudzovat ciste podla toho, ci ma tah a s bielym dymom pri pridavani sa zmierit?
prekvapilo ma tiez, ze v ziadnom pripade moje auto nedokazem prinutit (ani zmenou predvstreku ani extremnym dupanim po plyne) k ciernemu dymeniu. to je, ci nie je dobre?
1. pootocenie cerpadla od hlavy - ryska cerpadla na rysku drziaku cerpadla.
vysledok: motor mal chod, akoby chcel prikapat, nepekny zvuk, slaby tah.
2. pootocenie cerpadla k hlave - najviac ako to slo, rozdiel oproti ryskam cca 3mm
vysledok: lepsie, nez v pripade 1, motor ma vyrovnany chod, zvuk chrochtanie-bublanie
3. posunutie vacky pod remenom o 1 zub naspat oproti cerpadlu, teda proti smeru otacania motora
vysledok: evidentne ostry az klepotavy zvuk, motor ide subjektivne ovela rychlejsie za plynom
4. nasledne na bod 3 som zase znizil predvstrek otocenim cerpadla od hlavy do stavu ryska na rysku
vysledok: zvuk stale relativne ostry za studena, po zahriati motora rovnomerny a pokojnejsi, pridavanie plynu stale sprevadza ostry zvuk. zaroven sa mi zacalo zdat, akoby mal v nizkych otackach o chlp viac tendenciu prikapat.
prosim o potvrdenie/vyvratenie spravnosti tychto mojich zaverov:
ZAVER A: usudzujem, ze velmi ostry zvuk znamena, ze som sa dostal cca na najvyssi mozny predvstrek (bod 3) a dalej ho zvysovat uz nema zmysel ani pokusne
ZAVER B: usudzujem, ze v bode 1 som sa zase dostal na uroven najnizsieho mozneho predvstreku a dalsie znizenie uz by viedlo k nepojazdnosti auta.
zaroven nepisem, ci auto startuje lepsie/horsie, ani nespominam dymenie na bielo. napriek tomu, ze mi ide prave o zlikvidovanie tychto dvoch priznakov, musim skonstatovat, ze zmena vo vsetkych 4 pripadoch bola minimalna, mozno v bode 2 a 4 bolo pozorovatelne o nieco lepsie startovanie a menej dymu ako v bodoch 1 a 3, startovanie vsak nedokazem poriadne posudit, nakolko to sa da jedine rano po studenej noci (problem je vzdy len pri prvom starte, kazdy dalsi je lepsi). co sa dymu tyka, mam pocit, ze to stale dymi viac, nez sa slusi a patri - mam sa na to vyprdnut a posudzovat ciste podla toho, ci ma tah a s bielym dymom pri pridavani sa zmierit?
prekvapilo ma tiez, ze v ziadnom pripade moje auto nedokazem prinutit (ani zmenou predvstreku ani extremnym dupanim po plyne) k ciernemu dymeniu. to je, ci nie je dobre?
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřikovací čerpadlo
Na to je tam ine stelovatko a to srob zakladnej davky paliva, vacsinou zaplombovany a isteny maticou na kluc c. 13._Iggy_ píše: prekvapilo ma tiez, ze v ziadnom pripade moje auto nedokazem prinutit (ani zmenou predvstreku ani extremnym dupanim po plyne) k ciernemu dymeniu. to je, ci nie je dobre?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
Vstřikovací čerpadlo
na chvilku som sa odmlcal - zbieral som motivaciu zase sa v tom hrabat...
vymenil som ich teraz za moje stare, tie su vsetky 150 a veru stale neviem, ci pozorujem zmenu...
taktiez som zmeral tlaky: 29,25,29,29,29,30
co si myslim, ze je celkom ok az na ten 2. valec, ale auto musi naskocit aj keby ten jeden rovno vobec nesiel, si myslim...
skusil som tiez zase posunut predvstrek, ale startovanie stale dlho trva, cize uz naozaj bude musiet objednat ten budik.
na zaver este zhavenie - to som nemeral, ale ked uz som mal vonku trysky, tak som omylom nazhavil a vsetky som pekne videl svietit - da sa podla toho usudzovat, ze su OK?
130,130,135,130,130,125martinopel píše:Jaký máš tlak na tryskách?
vymenil som ich teraz za moje stare, tie su vsetky 150 a veru stale neviem, ci pozorujem zmenu...
taktiez som zmeral tlaky: 29,25,29,29,29,30
co si myslim, ze je celkom ok az na ten 2. valec, ale auto musi naskocit aj keby ten jeden rovno vobec nesiel, si myslim...
skusil som tiez zase posunut predvstrek, ale startovanie stale dlho trva, cize uz naozaj bude musiet objednat ten budik.
na zaver este zhavenie - to som nemeral, ale ked uz som mal vonku trysky, tak som omylom nazhavil a vsetky som pekne videl svietit - da sa podla toho usudzovat, ze su OK?
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vstřikovací čerpadlo
vymenil som ich teraz za moje stare, tie su vsetky 150 a veru stale neviem, ci pozorujem zmenu...
taktiez som zmeral tlaky: 29,25,29,29,29,30
co si myslim, ze je celkom ok az na ten 2. valec, ale auto musi naskocit aj keby ten jeden rovno vobec nesiel, si myslim...
skusil som tiez zase posunut predvstrek, ale startovanie stale dlho trva, cize uz naozaj bude musiet objednat ten budik.
Termoclanok funguje ?, Nema byt pri stelovani predvstreku zariadenie pre studeny start deaktivovane ?
na zaver este zhavenie - to som nemeral, ale ked uz som mal vonku trysky, tak som omylom nazhavil a vsetky som pekne videl svietit - da sa podla toho usudzovat, ze su OK?
ak vsetky zasvietili tak su OK
taktiez som zmeral tlaky: 29,25,29,29,29,30
co si myslim, ze je celkom ok az na ten 2. valec, ale auto musi naskocit aj keby ten jeden rovno vobec nesiel, si myslim...
skusil som tiez zase posunut predvstrek, ale startovanie stale dlho trva, cize uz naozaj bude musiet objednat ten budik.
Termoclanok funguje ?, Nema byt pri stelovani predvstreku zariadenie pre studeny start deaktivovane ?
na zaver este zhavenie - to som nemeral, ale ked uz som mal vonku trysky, tak som omylom nazhavil a vsetky som pekne videl svietit - da sa podla toho usudzovat, ze su OK?
ak vsetky zasvietili tak su OK
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
Vstřikovací čerpadlo
sak si mi sam hovoril, ze ma, ale kedze nemam na to budik a idem od oka/ucha, tak je to uplne jedno, pretoze za 1 den mozem nastavovat len raz. potom, ked uz raz nastartujem, motor naskoci clanok/neclanok vzdy lepsie. by som musel medzi kazdym pokusom o start aspon hodinu cakat a to neni realne.Sergej píše:Termoclanok funguje ?, Nema byt pri stelovani predvstreku zariadenie pre studeny start deaktivovane ?
inak s odstupom casu musim povedat, ze starty uz nesu take zle, dokonca ich nesprevadza skoro ziadne dymenie (ani dnes rano a to tusim mrzlo), natocim tak na 5-7 krat.
zaujimave je, ze mam pocit, ze to viac dymi, ked sa to zahreje, nad cim ked rozmyslam tak ma napadaju dve veci.
- ten jeden netesny valec, ze po zahriati olej zredne a teda viac tesni ked je olej chladny a hustejsi
- termoclanok uz neposuva tolko, co ma a tak mam predvstrek nastaveny dobre pre studeny start, no pri teplom motore uz je zase trochu mimo
pripadne, ak neni ani jedno principialna hovadina, tak aj subeh... moze byti?
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Vstřikovací čerpadlo
mam toakovej jeden technickej dotaz zajtra jedu s čerpadlem do bosch servisu a necham ho seřidit když budu dělat tu přestavbu na TIC tak mam dat i čerpadlo seřidit na 85KW/90 ted nevim kolik maji nebo ho nechat na 82?... a potom kolik maji tic tlak na vstřikách ja je mam seřizení na 160?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Vstřikovací čerpadlo
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé