Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!

Moderátor: wickey

This topic is 4 years a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
VitekCI5
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2015 12:24
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

Dobrý den,
Vím že to tady je časté téma, ale potřebuju ho znovu otevřít :) mám Saaba 96 a k tomu už delší dobu toužím po nějaké 2xx . Teď jsou prodal vůz ze současné produkce :D a hurá na tudle uchylarnu ! A teď babo raď! Jednou jsem se svezl motorem D6 (2,3 l šestivál) a fascinoval mě. Jednak jezdil za rozumnou spotřebu a k tomu se mě líbil jeho traktor zvuk ! Jaky s timto motorem mate zkušenosti ? Je to dobra volba ? Mam se podivat po nečem jiném ? Atd...
Nevíte nahodou a nějaké slušné na prodej ? Aktivně scháním ! :Yahoo!:

Díky Vitek

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5090
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Ondra. »

to ze je to nejhorsi volba co do dvojky muze byt neznamena ze je to spatnej motor. ale pocitej do zacatku s generalkou :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

THOmasoj
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 967
Registrován: 11 dub 2010 10:51
Bydliště: Týn nad Vltavou/Neznašov
Vůz: S60 D5 120kw 02'

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od THOmasoj »

v motorech do 2xx se nevyznám, tuším ale, že máš na mysli D24TIC. Označení D6 nese novodobej plugin hybrid nebo lodní motor :-)...
_________________
██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW/163hp
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW/90hp
K dispozici Volvo DICE diagnostika

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5090
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Ondra. »

THOmasoj píše:v motorech do 2xx se nevyznám, tuším ale, že máš na mysli D24TIC. Označení D6 nese novodobej plugin hybrid nebo lodní motor :-)...
ma to dobre, ve dvojkach se to oznacovalo D6 ale nebyl to TIC ale pouze atmosfera D24
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2508
Registrován: 14 bře 2006 08:12
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od LukášM »

http://auto.bazos.cz/inzerat/49786589/P ... -51988.php

D24 bych se vůbec nebál, jen je třeba mít trochu štěstí při koupi a pak být k motoru ohleduplný.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

VitekCI5
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2015 12:24
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

... No tak to nejsou nejlepsi vyhlidky. Co je za problem s timto motorem ? Všude jsem se dočetl ze to je bezproblemovej motor, co najiždí 700.000km a vice ? Neni tomu tak? Co se tam deje spatneho ? Co by jste mě teda poradili ?

VitekCI5
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2015 12:24
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

LukášM píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/49786589/P ... -51988.php

D24 bych se vůbec nebál, jen je třeba mít trochu štěstí při koupi a pak být k motoru ohleduplný.

Pro tu chci v tydnu vyrazit. S majitelem jsem v kontaktu. Na co si mam dat pozor? Koukam ze ty mas 240 v nafte? Co se tam kazi? Jake jsou provozni naklady ? ☺️

VitekCI5
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2015 12:24
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

Respektive když ne tendle motor, tak jaky?

kV8ba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 523
Registrován: 17 říj 2008 22:33
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od kV8ba »

V zásadě tenhle motor špatný není a držák to je a atmosférický D24 kord. Problém je, že v téhle době už má každej 400tkm na hrbu, dvacátýho majitele a spoustu pochybných oprav / rádoby generálek atd... takže najít nějakej motor v kondici se rovná hledání jehly v kupce sena...bohužel.
Pokud na nějakej takovej narazíš, pak budeš při správnym zacházení (tzn. nehonit zastudena, měnit olej po 7,5tkm, zbytečně netrápit dálničníma střelbama, včasná výměna rozvodů...) jenom lít naftu.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

VitekCI5
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2015 12:24
Bydliště: Dubeč
Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od VitekCI5 »

Tadle 245 ma najeto 340.000km . Po kolika se delaji rozvody ? Měl jste nekdo z Vas tento motor ?

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10368
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Urvanej »

Mam D24 v 244 a půjde na prodej :-)
Auta s D24 mam dvě a pohoda, jen to fakt nechce honit, kor ve dvojkách to pak žere olej.
Auta jsem obě koupil, a na motor sem měl asi kliku, jdou dobře.
Jezdim s oběma těsně pod 7, s Kájou mam najeto přes 40tkm a s dvojkou asi 8tkm.
Kdyby tě zajímal sedan, tak dej vědět, abys mohl na něj hodit očko. Vybleju co budu vědět, nepotřebuju si kazit jméno...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kV8ba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 523
Registrován: 17 říj 2008 22:33
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od kV8ba »

Pokud se nepletu, tak rozvody se dělají po 75tkm. Tady na západě máme s těmahle německýma pokladama bohatý zkušenosti. Bohužel né každej má jenom ty pozitivní :D

Obecně lze říci, že na koupi starý D24 jsou nejlepší zimní měsíce...
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10368
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Urvanej »

Nekecá, na západě to je kraj přátel nízké kompréze a nemocných hydraulických spojek.
Ještě, že se mě ani jedno netýká, ŤUK ŤUK ŤUK. :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5090
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Ondra. »

Urvanej píše:Nekecá, na západě to je kraj přátel nízké kompréze a nemocných hydraulických spojek.
Ještě, že se mě ani jedno netýká, ŤUK ŤUK ŤUK. :-D
a prolínajících čerpadel. Proleptalo mi to hadici od topení jak jsi jistě četl :(
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10368
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Urvanej »

To, že ty máš problém, neznamená, že ho maji na západě všichni s etalonem... :P
Nečetl jsem, mě se to stalo, když mi cákala nafta na hadici k termočlánku, ale tehdy jsem si nevšiml uplně včas, nicméně Kája neprotestuje (ŤUK ŤUK ŤUK).
Jo a k těm rozvodum, tak T6r dává rozvody, co maji interval 120tkm :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2508
Registrován: 14 bře 2006 08:12
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od LukášM »

VitekCI5 píše:
LukášM píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/49786589/P ... -51988.php

D24 bych se vůbec nebál, jen je třeba mít trochu štěstí při koupi a pak být k motoru ohleduplný.

Pro tu chci v tydnu vyrazit. S majitelem jsem v kontaktu. Na co si mam dat pozor? Koukam ze ty mas 240 v nafte? Co se tam kazi? Jake jsou provozni naklady ? ☺️
mám dvoustovku od stejného chlápka a kromě toho, že odešel LSD (diferenciál) a měnil jsem termo článek na čerpadle, tak auto jsem kupoval po rozvodech, nové žhavičky a pár drobností.
Jak píšou kluci, nejlepší je změření komprese, ale to ne každý v poli provede a ne každý majitel to umožní. Každopádně by mělo auto startovat bez problémů i za nižších teplot, ale může být jen špatně nastevené čerpadlo, termočlánek, žhavičky atd.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5090
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Ondra. »

ale s kompresí bude mít problém jednou každej :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

zahradník
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 19 dub 2015 15:54
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od zahradník »

Ondra. píše:ale s kompresí bude mít problém jednou každej :D
nestraš, jedna mrtvola mi tu stačí , ještě tak přijít o tu dieselcentrálu pod kapotou:D
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2520
Registrován: 16 led 2012 21:22
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Krystof P. »

Sorry za OT, ale když už se tu mluví o kompresích...

řekl bych že takovej tool je šikovnej pro kohokoliv, kdo si chce koupit starší jetý auto

http://www.uni-max.cz/kompresni-manometr-single/d/

za 3 kila to asi nebude nic extra, ale pro nějakou hrubou představu by to mohlo stačit

zahradník
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 19 dub 2015 15:54
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od zahradník »

jenže na naftový motory je jinej,kdyby někdo něco, máme tu oba...
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5090
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Ondra. »

Kr.P píše:Sorry za OT, ale když už se tu mluví o kompresích...

řekl bych že takovej tool je šikovnej pro kohokoliv, kdo si chce koupit starší jetý auto

http://www.uni-max.cz/kompresni-manometr-single/d/

za 3 kila to asi nebude nic extra, ale pro nějakou hrubou představu by to mohlo stačit
Krpe, na etalon tohle nestačí, ten by měl mít přes 30 (přesně teď nevím), nehledě na to že změřit komprese na etalonu není prdel, přes žhavičky se k několika válcům nedostaneš a vyndavat vstřiky tě jen tak prodejce nenechá, to je rozmontovat trubky a jejich zpětný zpasování aby neprolínaly není úplně snadný (i když Učko bude tvrdit že jo), a navíc je vhodné vyměnit tepelný štíty, co tam máš za nápad dál? :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3072
Registrován: 16 bře 2007 08:48
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Sergej »

Kr.P píše:Sorry za OT, ale když už se tu mluví o kompresích...

řekl bych že takovej tool je šikovnej pro kohokoliv, kdo si chce koupit starší jetý auto

http://www.uni-max.cz/kompresni-manometr-single/d/

za 3 kila to asi nebude nic extra, ale pro nějakou hrubou představu by to mohlo stačit
Asi Ti usiel drobny fakt, ze diesel ma kompresiu minimalne 2x vacsiu ako benzin, u novo spraveneho motorta az 3x. A to by som rad videl ako to tam rukou udrzis, ale hlavne - kam to prilozis ...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5090
Registrován: 26 zář 2004 15:10
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/940/V70II

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Ondra. »

serdži ale tenhle na 80% etalonů co jezdí stačit bude hehe :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3072
Registrován: 16 bře 2007 08:48
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od Sergej »

Ondra. píše:serdži ale tenhle na 80% etalonů co jezdí stačit bude hehe :D
:lol: :lol:
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2508
Registrován: 14 bře 2006 08:12
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Re: Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"

Příspěvek od LukášM »

Jenže tohle je hodně orientační a hlavně na benzínové motory, kde je volně přístupná zapalovací svíčka.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
This topic is 4 years a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „200“