Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
zlc
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 28
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V60 '13 D3

#726 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od zlc »

yoby píše:A známý to má podložený čím? agentura JJP ?
Mam takove podezreni, proto se ptam :)

zlc
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 28
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V60 '13 D3

#727 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od zlc »

Narvik píše:A znamej jezdi v cem? Koncern?

@yoby: JJP? :D
No ve vsem moznym, hlavne saaby, volvo samozrejme nemel, takze JPP, ted je otazka, kdo je ta P. :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 11 roků
Bydliště: Verona, IT
Vůz: V40 1.8 BiFuel

#728 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Narvik »

zlc píše:
...takze JPP, ted je otazka, kdo je ta P. :D
No to nam prave vysvetli yoby... :D

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#729 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od yoby »

Narvik píše: No to nam prave vysvetli yoby... :D
No jo, pozdní hodina, doplňování tekutin po parném dnu a takhle to dopadá :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#730 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Urvanej »

Jediný o čem tohle umírání mohl slyšet bylo štyrkilo a to ještě jen částečně...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#731 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od yoby »

a nebo myslel to, jak občas nejdou blinkry když zlobí tlačítko výstražnýho čtyřbliku :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

zlc
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 28
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V60 '13 D3

#732 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od zlc »

Diky moc za odpovedi, beru to jako planej poplach :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 110
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Již nemám volvo

#733 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od danny_z »

Zdravím všechny zdejší znalce,

prosil bych o radu. Rád bych si pořídil volvo S40, má představa je do 5 let stáří a do 100k najetých km. To auto se mi moc líbí, ale nevyznám se v motorizacích, v tom, na co je potřeba si dát při koupi pozor apod.
Líbilo by se mi 2008 (facelift) a novější a diesel, ale zase jsem slyšel, že to bývají problémové motorizace (náchylné na poruchu, i když samořejmě asi záleží hlavně na uživateli), ale nevím, co je na tom pravdy. Taky mě napadá, zda se negativně na kvalitě neprojevilo vlastnitcví Číňany od roku 2010.

Prosím o jakoukoli radu a doporučení, kterou motorizaci zvolit a proč a na co si dát obecně při koupi pozor. Děkuji všem.
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Vůz: Škoda Felicia a Octavia - zatím
Bydliště: Říčany u Prahy

#734 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mireksm »

Dobrý den, zdravím,

jelikož je to můj první příspěvek zde, tak se lehce představím a doufám, že mě hned za něj neukamenujete :). Sám jsem několik let členem pár internetových for, takže vím, jak blbé dotazy občas nováčcci mají :). Mé jméno je Mirek, 26 let a pobývám pracovně u Prahy, jinak v Krkonoších.

A teď k jádru věci. Vlastním dva vozy, stále si hýčkám své první auto Felicii a spíše náhodou mě do klína přistála Octavia 1,6 benzín. Strašné auto, poruchové, líné a žere. Navíc Octavie nemám rád, takže jí chci prodat a řeším další auto. Jako jedinou možnost rodinného auta jsem vždy viděl Volvo, a to nejlépe V40 po FL. Vždy se mi tato auta líbila a nějak jsem žil v ideálech (nikdy jsem Volvem ani nejel), že jsou to spolehlivá auta. To je prakticky největší požadavek, který na auto mám, je jasné, že i ve statisticky spolehlivých vozech, se najde šmejd, to je prostě smůla.

Poslední večery tedy trávím tím, že projíždím Vaše forum, které se mi zdá pro čerpání informací nejlepším zdrojem. Jenže místo aby mě informace utvrdily, že Volvo bude zcela jistě moje vysněné rodinné auto, tak nějak začínám mít pochybnosti, jestli je pro mě vůbec vhodné a jestli ho finančně utáhnu.

Rád bych totiž V40 1,9D 85KW. Jde mi hodně o spotřebu, jezdím dost a úspora nafťáku je tak znát. Jenže jak jsem to tu procházel, dočetl jsem se o problémech s kolísáním otáček či odcházejícími vstřiky. Což je oprava v podstatě v hodnotě ojeté V40. Jsem obyčejný zaměstnaný člověk, který nemá horentní příjmy (tzn.oprava za 60 tisíc = odstavit auto do kopřiv). Nejsem automechanik a na autě (Octavii) končím s tím, že si zvládám vyměnit olej. Mám sice kamaráda automechanika, ale ten pokud vím, Volva nikdy nedělal. A tak bych se rád zeptal, zda-li je opravdu takové riziko koupit dieslové Volvo V40. Koukám po autech v Německu, kam bych si pro něho dojel, českým bazarům nevěřím. Alternativou by bylo V70 ať I. nebo II. Ty mají zase velké nájezdy km a v příslušném vlákně jsem se dočetl, že pak je třeba většinou výmena podvozkových dílů, což jsou také nemalé výdaje. Navíc V70 už jsou zase poněkud dražší. Budu mít cca 120 tis. na auto, záleží také jak prodám Octavii. Takže bych raději koupil za méně, aby zbylo na případné opravy. Také píšete, že je dobré ochlazovat před dojezdem turbo, chápu to správně, že to znamená jet v klidu aby nesepínalo, nebo si mám představovat, že ho polejvám studenou vodou? :). Jezdím naftovou Octavií v práci, ale tohle sem nikdy neřešil. Benzínové motory jsou asi se spolehlivostí na tom lépe, ale zase se spotřebou asi na alespoň cca 7,5 litru nedostanu že?

Je tedy opravdu takové riziko, do toho dieslu jít?

Přikládám pro představu dvě, který jsem si našel, i když to jedno už je trochu dražší: mimochodem, dá se věřit v Německu kilometrům?
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=237682511&asrc=st http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=232986833&asrc=st

Omlouvám se za delší příspěvek, snad jsem Vás neunudil, jsem trochu bezradný, protože nějak neví, jaké jiné auto, než vysněné Volvo bych měl hledat.

Děkuji za reakce a přeji príjemný den.

Mirek.
_________________
Snad brzy Volvo V40...?
Škoda Felicia GLX 1,3 MPi 55KW, r.v. 98, červená rally, plná výbava
Bylo: Škoda Octavia 1,6 MPi 75KW, elegance, r.v.2001, černá metalíza

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#735 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

u V40 bych volil benzín 2,0 atmosféru. Úplný lenoch to není, spotřeba viz. tady: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Volvo/466-V40.html?fueltype=2&constyear_s=2001&constyear_e=2003&power_s=100&power_e=110&gearing=1
Jinak ale jako rodinné auto bych volil V70, jestli I nebo II, to je na tobě. V70 II je větší koráb, V70 I je více syrová. U V70 I 2,5 TDI nebudeš prakticky nic na motoru řešit (možná tak váhu vzduchu), podvozkové části jako stabilizátory, ramena, čepy, silentbloky - jsou to řádově položky za 1000 - 3000 Kč, takže žádná tragédie a na výměnu nemusíš mít Volvo specialistu.
U V70 II se obecně doporučuje 120 kw verze bez DPF. Zde hrozí problémy se vstřikama, jinak bych řekl, že je to obdoba V70 I. Hodně věcí se dá při koupi se znalcem Volvo překontrolovat...
Já teď přecházím třeba na V70 II a V70 I je k prodeji v velice slušném stavu - takže, kdyby jsi měl vyplněné bydliště, admini tě na to upozorní, tak tak učiň, byl jsi z okolí Zlína, tak se můžeš podívat a taky si projít servisku co a v jakých částkách jsem za téměř 4 roky měnil a zvážit, zda by ti vyhovovalo.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Vůz: Škoda Felicia a Octavia - zatím
Bydliště: Říčany u Prahy

#736 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mireksm »

Děkuji za odpověď. O víkendu jsem nebyl u PC tak reaguji až teď. Bydliště jsem si doplnil, Zlín mám trochu z ruky, ale já bych stejně raději tu V40. Děkuji Ti za nabídku. Co jsi mi to napsal, tak přemýšlím i o tom benzínu. Jen jsem totální motorový analfabet, takže mě prosím jen vysvětli, co znamená, že je motor atmosféra? Předpokládám, že tenhle dvoulitr má turbo? Když se ale dívám do inzerátů, našel jsem několik dvoulitrů, každý má ale jiný počet KW a nevím tedy, který přesně to je. Některý mají 100KW, některý 120KW a jsou označeny jako 2,0T. A ještě jeden, možná hloupej dotaz, V40 je asi menší než Octavia kombi, nejde mě o kufr, ale uvnitř by zase mohlo prostorem vyhrát Volvo že?
_________________
Snad brzy Volvo V40...?
Škoda Felicia GLX 1,3 MPi 55KW, r.v. 98, červená rally, plná výbava
Bylo: Škoda Octavia 1,6 MPi 75KW, elegance, r.v.2001, černá metalíza

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#737 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od yoby »

Atmosféra znamená bez turba, dvoulitry jsou s turbem i bez. Jinak k velikosti, v Oktáfce jsem už dlouho neseděl, ale řekl bych že aspoň u řidiče je V40 taková útulnější a bytelnější (čti menší). Ale chce si to zkusit, já nejsem zrovna nejmenšího vzrůstu :)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#738 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

2,0 100 kw je atmosféra, 2,0T je turbo benzín - ten jede hoodně slušně :-)
Jinak ve V40, co jsem ji cca před rokem projížděl, tak:
- oproti Oct I: více místa na zadních sedadlech, menší kufr a hlavně se Volvo nekrade
- oproti Oct II: ve všech směrech bude V40 menší, ale ne dramaticky a hlavně se zase nekrade
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Vůz: Škoda Felicia a Octavia - zatím
Bydliště: Říčany u Prahy

#739 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mireksm »

No to mě taky mohlo napadnout, že T znamená Turbo. Doporučil si mi tedy dvoulitr bez turba. Předpokládám, že motor s turbem sice pojede lépe, ale taky bude výrazně více žrát a turbo je asi náchylnější na poruchy ne? Diesel bych tedy měl podle Vás asi zavrhnout, je to s těma vstřikama takovej průser?

No zrovna včera byl na seznamu článek o tom, jak se kradou auta a Volvo nebylo ani v první desítce, to mě uklidňuje. Co se velikosti týče. Psal jsem, že chci rodinné auto, to bylo myšleno spíš jako takové hlavní/první auto. Děti zatím nemáme, ale oba dojíždíme a druhý auto mám zatím Feldu a tu si chci nechat. Takže hledám náhradu za Oktávku a jelikož měřím 190cm tak mě jde i to ten prostor vpředu, vzadu nejezdím a kufr mě několik let postačoval i ve Feldě, ten v Octavii je skoro až zbytečně velkej a pokud nejedu na chalupu tak vozím vzduch. Další věcí je, že Octavia I je strašně tvrdý auto a po 50km už nevím jak si sednout, aby mě neboleli záda. Asi sem rozhodnutej pro tu V40, jen doufat, že dobře prodám Octavii, a pak se modlit, aby mě Volvik nesežral peněženku. Všichni kolem mě si klepou na čelo, že chci to ,,strašně drahé" Volvo a co když se mi něco rozbije. Asi by mě štvalo, kdyby se ukázalo, že jsem prohloupil, když mě všichni radili :D
_________________
Snad brzy Volvo V40...?
Škoda Felicia GLX 1,3 MPi 55KW, r.v. 98, červená rally, plná výbava
Bylo: Škoda Octavia 1,6 MPi 75KW, elegance, r.v.2001, černá metalíza

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#740 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od yoby »

A ted si vem že mnozí tu maj těch drahejch volv 2 a více :D Hele, chce si to do tý 40 sednout, projet a uvidíš. Jinak motor s turbem nemusí žrát víc, tam záleží na stylu jízdy.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Vůz: Škoda Felicia a Octavia - zatím
Bydliště: Říčany u Prahy

#741 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mireksm »

Koukám, dle profilové fotky, že jsi toho příkladem :). No mě bude bohatě stačit jedno. Možná sem magor, že chci takové auto, ale jiné se mi nelíbí a nevím co jiného bych měl chtít.

Ještě si projdu lépe celé tohle téma, ještě jsem to nějak nestihl, ale třeba takové běžné věci jako tlumiče, čepy a pod. by měl zvládnou automechanik, co opravuje všechny ostatní auta, kromě Volv? A je na tom benzínáku vyloženě nějaká problémová věc? třeba rozvody, musím kvůli tomu jezdit do autorizovaného servisu nebo to taky zvládne nějaká dílna?
_________________
Snad brzy Volvo V40...?
Škoda Felicia GLX 1,3 MPi 55KW, r.v. 98, červená rally, plná výbava
Bylo: Škoda Octavia 1,6 MPi 75KW, elegance, r.v.2001, černá metalíza

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#742 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Za mě bych šel u V40 do 2,0T. Žere to možná o půl litru více jak atmosféra, ale pěkně se v tom svezeš (pokud ale budeš prasit, tak to bude jezdit za výrazně více než atmosféra). Na moje požadavky je to už solidně výkonné auto. A problémy navíc? No možná přijít mohou (turbo a jiné věci), ale za tne rozdíl ve výkonu to stojí. Pokud půjdeš vybírat auto, vezmi si servismana Volvistu a měl by jsi být v bezpečí, že nekoupíš vrak.
Na první seznámení si sedni, jak doporučoval yoby do jakékoli V40 po faceliftu, aby jsi si udělal představu o prostoru. Pokud nepotřebuješ kufr, tak i S40 je volbou.
Co se týče pohodlí, tak V40 bude určitě měkčí než Oct I, sedáky taky, ale třeba na pohodlné sedadla z V70 či S60 to mít nebude.

Pokud chceš Volvo, doporučuji si projet S/V40, S60, V70 a pak se rozhodnout, co ti vyhovuje komfortem nejlépe. Pokud se ti ale výhradně líbí V40, tak je to zbytečné.
Mně se třeba V40 líbí zvenku, ale uvnitř absolutně ne. To V70, S60 se mi líbí venku i uvnitř :-)

Běžné věci na podvozku ti vymění kde kdo, ale u rozvodů nevím, zda nebudeš muset na seřízení k někomu, kdo diagnostiku na Volvo má (tím nemyslím autorizáky)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

penek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2890
Registrován: 11 roků
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987

#743 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od penek »

mireksm píše:Koukám, dle profilové fotky, že jsi toho příkladem :). No mě bude bohatě stačit jedno. Možná sem magor, že chci takové auto, ale jiné se mi nelíbí a nevím co jiného bych měl chtít.

Ještě si projdu lépe celé tohle téma, ještě jsem to nějak nestihl, ale třeba takové běžné věci jako tlumiče, čepy a pod. by měl zvládnou automechanik, co opravuje všechny ostatní auta, kromě Volv? A je na tom benzínáku vyloženě nějaká problémová věc? třeba rozvody, musím kvůli tomu jezdit do autorizovaného servisu nebo to taky zvládne nějaká dílna?
Nejsi magor, já tě úplně chápu, přál bych ti vidět ty pohledy a řeči u nás na vsi (a tuplovaně pak v hostinci), když jsem se zjevil v 244... :shock:

:D
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE

Keine Panik auf der Titanic!!!

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#744 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

u nás v rodině byly stejné řeči, když jsem před 4 lety dovezl V70, minulý rok, když jsem sestře přivezl S60, tak v rodině už nepadlo ani slovo :lol:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Vůz: Škoda Felicia a Octavia - zatím
Bydliště: Říčany u Prahy

#745 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mireksm »

No s tím servismanem Volvistou je to trochu horší. Bohužel žádného neznám, vlastně neznám ani nikoho, kdo by Volvo měl. Spoléhat musím na kamaráda automechanika, ten má sice diagnostiku ale takovou tu obyčejnou přenosnou. Navíc já nevěřím českým bazaristům a dělám si naděje, že v Německu to bude lepší, minimálně se tam snad člověk nesetká tak často se stočeným km a přeci jen, Němci jsou co se servisu týká snad pečlivější.

Jen nějak furt nevím, na jaký motor se zaměřit. Slyšel jsem názory na odcházející vstřiky u dieslů, tady na foru ve vlákně o dieslových motorech zase čtu, že si nikdo nestěžuje, ale furt je to Renault a zrovna to je značka, kterou bych nechtěl ani zadarmo. Benzíňák je Volvo, takže asi kvalitnější, ale já najezdim poměrně dost a ten diesl by byl dobrá úspora (pokud by se nerozbil). Tak vážně nevím. Taky si říkám, že by snad Volvo nedávalo do svých aut nějaké špatné motory. Přeci jen to jsou auta trochu jiné kategorie než Renault Clio :)
_________________
Snad brzy Volvo V40...?
Škoda Felicia GLX 1,3 MPi 55KW, r.v. 98, červená rally, plná výbava
Bylo: Škoda Octavia 1,6 MPi 75KW, elegance, r.v.2001, černá metalíza

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#746 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Já bych u V40 do dieslu nešel, kvůli tomu, že je to Renault. Pokud chceš naftu, jdi do S60 nebo V70. Tam jsou D5ky přímo od Volva, nebo do V70I s 2,5 TDI od VW.
Takže u V40 jedině benzín a to 2,0 atmosféra nebo silnější. Já jel v 1,8 a 1,6 a to mi absolutně nestačilo. Na bezpečné přejetí potřebuješ letiště - mně ty slabší benzíny přišly prostě líné.

Mechaniky ti v Praze doporučíme:
- marra
- David Patočka

a jsou i další T6R, Petronni atd.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Vůz: Škoda Felicia a Octavia - zatím
Bydliště: Říčany u Prahy

#747 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mireksm »

Díky za tip, i když to Německa se mnou asi nepojedou :(. Chápu to tak ale, že Volva opravují, takže v případě problémů za nima?

Octavii prodávám hlavně kvůli tomu, že je to 1,6 benzín. Auto, které žere 8 litrů ale absolutně nejede. Na dálnici Ok, ale v kopci nebo při akceleraci je to děs běs. To snad živější je i Felda. Navíc Octavii má každý strejda a je moc okoukaná :). Takže dám na Tebe a budu se dívat po benzínových. Sice ta spotřeba, no ale zase raději zaplatím o 3 litry víc na 100km, než 60 tisíc za vstřiky. Zrovna v sobotu jsem byl u známých co aktuálně prodali Lagunu. Za měsíc do ní vrazili před 20 tisíc a když se jim zamknul volant za jízdy, taky šla z domu. Sami sme kdysi měli R18. Sice je to starý auto, ale nepamatuju, kdy by dojelo do cíle. Takže jak to má něco společného s Renaultem, tak tomu nevěřím.

Teď to bude záviset na tom, kdy a za kolik prodám Octavii, pak budu vybírat Volvo. Až budu mít nějaké kousky vybrané, tak je sem dám, třeba mi i hodně prozradíte z fotek a informací.

Jinak ještě jednou díky za reakce!! Přeci jen nekupuji Volvo na rok a peníze si zatím netisknu, takže mi na výběru dost záleží.
_________________
Snad brzy Volvo V40...?
Škoda Felicia GLX 1,3 MPi 55KW, r.v. 98, červená rally, plná výbava
Bylo: Škoda Octavia 1,6 MPi 75KW, elegance, r.v.2001, černá metalíza

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#748 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

tak hodně štěstí a do Německa může zkusit oslovit Petra Panhase - zkus tady dohledat - ale vevím, zda ti s Volvem poradí, udělá při koupi diagnostiku. Ale třeba by se někdo z místních volvistů s diagnostikou našel a jel s tebou.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Vůz: Škoda Felicia a Octavia - zatím
Bydliště: Říčany u Prahy

#749 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mireksm »

Tak dobře, až to bude aktuální, tak zkusím napsat prosbu.
A ještě jedna věc, co znamená LPT? to je turbo či co? A ještě jsem četl o problémech s váhou vzduchu, to platí jen u dieslu nebo i benzínáku s turbem?
_________________
Snad brzy Volvo V40...?
Škoda Felicia GLX 1,3 MPi 55KW, r.v. 98, červená rally, plná výbava
Bylo: Škoda Octavia 1,6 MPi 75KW, elegance, r.v.2001, černá metalíza

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 100
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#750 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

LPT = nizkotlake turbo. U V40 pouzito prave u te 2,0T. U V70 a S60 pouzito u 2,4T a 2,5T. Dokaze tlacit i v nizzsich otackach
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“