XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC60
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Nemá někdo obrázky jak vypadá katalyzátor k T6 a 3.2? Předpokládám, že ke každému motoru budou jiné a potřeboval bych zjistit v čem se liší.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Obě motorizace mají katy vždy ve 2 stupních (pouze tipuji, že jako jeden "kus" se tam nevešel).
Atmoféra 3.2 má vždy dvojici katů (malý + velký) vždy na 3 válce (t.j. 2 banky). S tím také souvisí, dvojice lambda sond pro každou banku zvlášť. Podle objednacích čísel to vypadá na nějaký zlom mezi -MY10 (B6324S) a MY11- (B6324S5). Jestli a jak velké rozdíly tam jsou, to netuším.
Turbo T6 má dvojici katů jen jednu (opět malý + velký) a s tím spojenou jen jednu dvojici lambda sond. Podle objednacího čísla celé sestavy to vypadá na zcela stejný (a stejně drahý díl) pro obě verze B6304T2 i B6304T4.
Zkus naznačit, čeho a jak chceš docílit? Jestli hodláš vyřezat některý z katů z 3.2 a dát je do T6, nebo naopak? Či co?
Mi kat umřel patrně neúdržbou (ignorancí) předchozího majitele, tak hledám jinou cestu než originál. Ten má (vzhledem k ceně 33 tis.) v sobě kromě platiny asi ještě tak 30g zlata nebo něčeho vzácného či co
Alternativ (pro T6) není moc, ale přímo se nabízejí svody od Ferrity (mají 3" a 3,5" verzi), dále od iPd. Na první zmíněnou stále čekám (pro T6), pak se uvidí.
/PL
Atmoféra 3.2 má vždy dvojici katů (malý + velký) vždy na 3 válce (t.j. 2 banky). S tím také souvisí, dvojice lambda sond pro každou banku zvlášť. Podle objednacích čísel to vypadá na nějaký zlom mezi -MY10 (B6324S) a MY11- (B6324S5). Jestli a jak velké rozdíly tam jsou, to netuším.
Turbo T6 má dvojici katů jen jednu (opět malý + velký) a s tím spojenou jen jednu dvojici lambda sond. Podle objednacího čísla celé sestavy to vypadá na zcela stejný (a stejně drahý díl) pro obě verze B6304T2 i B6304T4.
Zkus naznačit, čeho a jak chceš docílit? Jestli hodláš vyřezat některý z katů z 3.2 a dát je do T6, nebo naopak? Či co?
Mi kat umřel patrně neúdržbou (ignorancí) předchozího majitele, tak hledám jinou cestu než originál. Ten má (vzhledem k ceně 33 tis.) v sobě kromě platiny asi ještě tak 30g zlata nebo něčeho vzácného či co

Alternativ (pro T6) není moc, ale přímo se nabízejí svody od Ferrity (mají 3" a 3,5" verzi), dále od iPd. Na první zmíněnou stále čekám (pro T6), pak se uvidí.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 2182
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Ještě bych doplnil KT4 Performance, který je na rozdíl od zmíněných opravdu celý 3,5" + lepší cena https://kt4performance.com/product/3-5-downpipe-b6304t4-w-cat/ok2ucx píše:Alternativ (pro T6) není moc, ale přímo se nabízejí svody od Ferrity (mají 3" a 3,5" verzi), dále od iPd. Na první zmíněnou stále čekám (pro T6), pak se uvidí./PL
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Já mám jen jeden.
A nad zadní nápravou se to dělí v tlumiči do dvou koncovek...
Janek
za ním je pak už jen roura kopírující kardan.A nad zadní nápravou se to dělí v tlumiči do dvou koncovek...
Janek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Jak to myslíš Pavle, že ti "umřel patrně neúdržbou předchozího majitele" ???
Netušil jsem, že by se benzín KAT dal takto nějak posrat
Čili-že VERVA 100 + VIF nedávám zbytečně?
Díky, Janek
Netušil jsem, že by se benzín KAT dal takto nějak posrat

Čili-že VERVA 100 + VIF nedávám zbytečně?
Díky, Janek
ok2ucx píše:Mi kat umřel patrně neúdržbou (ignorancí) předchozího majitele, tak hledám jinou cestu než originál../PL
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Máš dva - ten první (menší) díl je ještě "v zátáčce", hned za přírubou turba.
100 benzín má motor rád, tím neublížíš.
/PL
Dlouhodobě ignoroval ponorku, jezdil na chudou směs (tím, že byla protržená membrána odvětrávání PCV - to je častá bolest, dokonce i u V8). Ale definitivně to bude potrvzeno, až se starý kat dostane z auta.Hájčus píše:Netušil jsem, že by se benzín KAT dal takto nějak posrat
100 benzín má motor rád, tím neublížíš.
/PL
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Fíííha,
díky!
Tož, hlavně neponorkovat a krmit plnotukem hoši!
díky!

Tož, hlavně neponorkovat a krmit plnotukem hoši!

_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Souhlasím!!!
PCV KO: celé: ..
jen nechápu, jak mohl to typické pískání prasklého PCV ignorovat...???
Dyk to je vostuda
PCV KO: celé: ..
jen nechápu, jak mohl to typické pískání prasklého PCV ignorovat...???

Dyk to je vostuda

ok2ucx píše:Dlouhodobě ignoroval ponorku, jezdil na chudou směs (tím, že byla protržená membrána odvětrávání PCV - to je častá bolest, dokonce i u V8). /PL
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC60
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
No mě čeká taky výměna katalyzátoru a hledám nějaké levnější cesty než origo za 30. Našel jsem použité viz foto, ale nevím jestli jsou z 3.2 nebo T6. Podle tvých info to vypadá na 3.2, ale zase si mě zarazil tím, že jsou odlišnosti v MY10 a MY11 (moje auto je výroba 11/2010 a MY11)ok2ucx píše:Obě motorizace mají katy vždy ve 2 stupních (pouze tipuji, že jako jeden "kus" se tam nevešel).
Atmoféra 3.2 má vždy dvojici katů (malý + velký) vždy na 3 válce (t.j. 2 banky). S tím také souvisí, dvojice lambda sond pro každou banku zvlášť. Podle objednacích čísel to vypadá na nějaký zlom mezi -MY10 (B6324S) a MY11- (B6324S5). Jestli a jak velké rozdíly tam jsou, to netuším.
Turbo T6 má dvojici katů jen jednu (opět malý + velký) a s tím spojenou jen jednu dvojici lambda sond. Podle objednacího čísla celé sestavy to vypadá na zcela stejný (a stejně drahý díl) pro obě verze B6304T2 i B6304T4.
Zkus naznačit, čeho a jak chceš docílit? Jestli hodláš vyřezat některý z katů z 3.2 a dát je do T6, nebo naopak? Či co?
/PL

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Co MAGNAFLOW? http://www.hottexhaust.com/Magnaflow_51627
Subjektivně mi přijde výfukové potrubí od MAGNAFLOW na poslech nejvíc sexy - ale soudím většinou jen z YT videí
Na živo nevím, kdo MAGNAFLOW vozí
Subjektivně mi přijde výfukové potrubí od MAGNAFLOW na poslech nejvíc sexy - ale soudím většinou jen z YT videí

Na živo nevím, kdo MAGNAFLOW vozí
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Kde najdu PCV u mě? Ponorka se objeví a původně jsem myslel že kvuli plynu, ale dela to i na benzín a hlavně v nízkych otáčkách.
V servisu bylo, ale nic nenasli.
V servisu bylo, ale nic nenasli.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
To by mě také zajímalo.Bighead píše:Kde najdu PCV u mě? Ponorka se objeví a původně jsem myslel že kvuli plynu, ale dela to i na benzín a hlavně v nízkych otáčkách.
V servisu bylo, ale nic nenasli.
Jinak ohledně svítící lambdy, když máš LPG tak je z 90% problém tam.
Měníš pravidelně všechny filtry, svíčky? Necháváš co cca 20-30 tis. LPG seřizovat?
Pokud ne tak bude většinou problém v chudé/bohaté směsi

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Nosound89 píše:To by mě také zajímalo.Bighead píše:Kde najdu PCV u mě? Ponorka se objeví a původně jsem myslel že kvuli plynu, ale dela to i na benzín a hlavně v nízkych otáčkách.
V servisu bylo, ale nic nenasli.
Jinak ohledně svítící lambdy, když máš LPG tak je z 90% problém tam.
Měníš pravidelně všechny filtry, svíčky? Necháváš co cca 20-30 tis. LPG seřizovat?
Pokud ne tak bude většinou problém v chudé/bohaté směsi.
O LPG se starám jak mám. Seřízeno a všechny filtry vyměněny. Jak píšu, dělá to i při normálním provozu na benzín s vypnutým LPG(jako čudlíkem ne fyzicky). Nevím jestli při vypnutí LPG do toho nějak ještě vstupuje.
Jediné co nevím jak jsou na tom svíčky. Takže ty vyměním. NGK nebo origo?
Ale rozhodně mě zajíma jak se pozná vadny PCV a kde ho přešně na tom motoru najdu. Může někdo poradit? Díky
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Denso Iridium, konkretne VK20 mam pocit...Bighead píše:Jediné co nevím jak jsou na tom svíčky. Takže ty vyměním. NGK nebo origo?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12914
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Origo jsou hrozná raketa, tušim že sem za sadu dával 3500
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Tak Denso Iridium taky nejsou nejlevnější. Koukal jsem na netu a sada 8 vyjde na víc než ty origo nebo plus minus stejneUrvanej píše:Origo jsou hrozná raketa, tušim že sem za sadu dával 3500

NKG spatny? Co jsem nasel tak ty vyjdou na 2000 sada. Jako chci tam to co tam patří a nepotřebuju za každou cenu ušetřit 2 stovky.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Dávejte si tam co chcete, ale pak nebrečte.
Originály - ve Volvích motorech fungují.
Denso Iridium - ve Volvích motorech fungují. Cena není vůbec likvidační.
Jedna Iridium mi dokonce zbyla, tak jsem ji dal do Hondy (sekačky). A taky funguje.
S Boschema nemám dvakrát dobrou zkušenost. Jednou - jedna byla špatná, hned od nova, jo může to být náhoda.
Ani ostatní značky nehodlám zkoušet, protože tam prakticky žádná úspora nebude.
/PL
Originály - ve Volvích motorech fungují.
Denso Iridium - ve Volvích motorech fungují. Cena není vůbec likvidační.
Jedna Iridium mi dokonce zbyla, tak jsem ji dal do Hondy (sekačky). A taky funguje.
S Boschema nemám dvakrát dobrou zkušenost. Jednou - jedna byla špatná, hned od nova, jo může to být náhoda.
Ani ostatní značky nehodlám zkoušet, protože tam prakticky žádná úspora nebude.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Cena do 300kc/ks. Nevidim na tom nic strasneho...Zajsoft píše:Denso Iridium, konkretne VK20 mam pocit...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1124
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Já jezdím na NGK v kombinaci s LPG a taky je to v pohodě.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Já tam chci dát co tam patří/jsou dobré zkušenosti. Originál - 3200 kč. Denso Iridium SK20PR-A11 - 1800 kč.ok2ucx píše:Dávejte si tam co chcete, ale pak nebrečte.
Originály - ve Volvích motorech fungují.
Denso Iridium - ve Volvích motorech fungují. Cena není vůbec likvidační.
Jedna Iridium mi dokonce zbyla, tak jsem ji dal do Hondy (sekačky). A taky funguje.
S Boschema nemám dvakrát dobrou zkušenost. Jednou - jedna byla špatná, hned od nova, jo může to být náhoda.
Ani ostatní značky nehodlám zkoušet, protože tam prakticky žádná úspora nebude.
/PL
To už je celkem velký rozdíl. Takže asi Iridia.
Proto se taky ptám, abych pak nebrečel.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Tak svíčky nové Denso. Ponorka se rozsvítila znovu. PCV už vím kde je, ale nepíská a když otevřu víčko na dolévání oleje tak tudy nasává vzduch jako o život a motor celkem znatelně zakolísá. Diagnostika říká System is too lean. K tomu jsem se dočetl že to může být i špatným vstřikem - nedokáže včas poskytnout dostatek paliva(tlak paliva už mi kontrolovali a je v pořádku).Bighead píše:
O LPG se starám jak mám. Seřízeno a všechny filtry vyměněny. Jak píšu, dělá to i při normálním provozu na benzín s vypnutým LPG(jako čudlíkem ne fyzicky). Nevím jestli při vypnutí LPG do toho nějak ještě vstupuje.
Jediné co nevím jak jsou na tom svíčky. Takže ty vyměním. NGK nebo origo?
Ale rozhodně mě zajíma jak se pozná vadny PCV a kde ho přešně na tom motoru najdu. Může někdo poradit? Díky
Všechno to je při provozu jen na benzín.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
klasika. protržená membrána odvětrávání klikovky. cena cca 1500 a máš klid. když to neuděláš, tak ti to zabije kat a to je pak jiná pálka. ta hláška je, že máš chudou směs, bo to saje moc vzduchu přes ten protržený ventil a i když je škrtící klapka úplně uzavřená, je tam moc vzduchu (ten ventil je za škrtící klapkou).
ale pokud už ti svítí ponorka, je velká možnost, že ti ten kat už taky umřel.
ale pokud už ti svítí ponorka, je velká možnost, že ti ten kat už taky umřel.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 580
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
membrana odvetravani klikovky je ten pcv ventil vyse?
Jinak ten PCV se to da vymenit bez toho celeho kusu plastu, jen membrana https://www.ebay.com/itm/Membrane-valve-cover-for-Volvo-engine-B6324S-Si6-3-2L/253036155210?hash=item3aea21514a:g:tSQAAOSwqVBZYcxa
Ale nevim jak to pujde, podle me to plastove vicko na tom krytu ne napasovano na fest, bez jeho zniceni se to neda rozebrat...
Jinak ten PCV se to da vymenit bez toho celeho kusu plastu, jen membrana https://www.ebay.com/itm/Membrane-valve-cover-for-Volvo-engine-B6324S-Si6-3-2L/253036155210?hash=item3aea21514a:g:tSQAAOSwqVBZYcxa
Ale nevim jak to pujde, podle me to plastove vicko na tom krytu ne napasovano na fest, bez jeho zniceni se to neda rozebrat...
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
Chceš říct že to nemá nasávat ten vzduch když sundám víčko na dolévání oleje nebo podle čeho si to poznal?marekbm píše:klasika. protržená membrána odvětrávání klikovky. cena cca 1500 a máš klid. když to neuděláš, tak ti to zabije kat a to je pak jiná pálka. ta hláška je, že máš chudou směs, bo to saje moc vzduchu přes ten protržený ventil a i když je škrtící klapka úplně uzavřená, je tam moc vzduchu (ten ventil je za škrtící klapkou).
ale pokud už ti svítí ponorka, je velká možnost, že ti ten kat už taky umřel.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6
přesně tak. jak otevřeš víčko oleje, tak to nesmí pohnout s otáčkami. a má tam být jen mírný podtlak. když na to položíš zachoďák, tak se musí jen lehce propadnout.Bighead píše:Chceš říct že to nemá nasávat ten vzduch když sundám víčko na dolévání oleje nebo podle čeho si to poznal?marekbm píše:klasika. protržená membrána odvětrávání klikovky. cena cca 1500 a máš klid. když to neuděláš, tak ti to zabije kat a to je pak jiná pálka. ta hláška je, že máš chudou směs, bo to saje moc vzduchu přes ten protržený ventil a i když je škrtící klapka úplně uzavřená, je tam moc vzduchu (ten ventil je za škrtící klapkou).
ale pokud už ti svítí ponorka, je velká možnost, že ti ten kat už taky umřel.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé