V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec
- Vůz: V70II D5 AWD 2006
#1 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
V70 D5 AWD 136kw, 2006, kupovano s 240tis km, ale dle diag. je stočeno, ale nejde zjistit z kolika.
Třeba se to bude někomu aby tohle auto nekupoval, rozhodně ne ode mě, ja uz ho mam skoro nový a nemůžu ho nikdy prodat
Takže shrnutÍ: 136 KW nebrat, xenony nebrat, diesel NEBRAT Ale jinak se tím jezdí hezky.
Nákup 23.12.2014 - 170 000,-
1/2015 AWD přestalo fungovat - Nateklo do jednotky, oprava 3500,-
1-4/2015 Stále vypadávající trubka od turba - taková ta černá pod motorem (celkem 2500,- za 3x pokus o opravu)
4/2015 Snížení výkonu - koupeno s nějakým hell čipem 2500,- (trubka už pak držela lépe) - tlak při plnění byl přes 4 bary.
5/2015 - kryt na xenonové světlo 1500,- - práce cca 6h na jeho výměnu, fakt vomrd
6/2015 - přední tlumiče a komplet brzdy 15 000,- (to už nevím přesně) - děláno doma.
9/2015 Vířivé klapky, hydroštely. Konečně i nová trubka k turbu. Auto nejelo, jen z něj padaly saze. 68 000,- (T6R)
5/2016 - Radio přestalo hrát (850) koupenuo na ebay za 6800,-
9/2016 - zvýšení výkonu (když už to tolik stojí, ať to aspoň jede) 4000,-
10/2016 - spojka, dvouhmota, a vakuova pumpa. Cestou do servisu se spojkou zacala vakuova pumpa na brzdy stríkat olej z motoru. Federal Cars Liberec 64 000,-
Celkem: s pneumatikami, olejem a dalšíma věcma kolem cca 180 000,- za 2 roky a najetých 60tis KM.
Už chybí jen zadní nivo tlumiče a turbo a je to komplet :-/
Třeba se to bude někomu aby tohle auto nekupoval, rozhodně ne ode mě, ja uz ho mam skoro nový a nemůžu ho nikdy prodat
Takže shrnutÍ: 136 KW nebrat, xenony nebrat, diesel NEBRAT Ale jinak se tím jezdí hezky.
Nákup 23.12.2014 - 170 000,-
1/2015 AWD přestalo fungovat - Nateklo do jednotky, oprava 3500,-
1-4/2015 Stále vypadávající trubka od turba - taková ta černá pod motorem (celkem 2500,- za 3x pokus o opravu)
4/2015 Snížení výkonu - koupeno s nějakým hell čipem 2500,- (trubka už pak držela lépe) - tlak při plnění byl přes 4 bary.
5/2015 - kryt na xenonové světlo 1500,- - práce cca 6h na jeho výměnu, fakt vomrd
6/2015 - přední tlumiče a komplet brzdy 15 000,- (to už nevím přesně) - děláno doma.
9/2015 Vířivé klapky, hydroštely. Konečně i nová trubka k turbu. Auto nejelo, jen z něj padaly saze. 68 000,- (T6R)
5/2016 - Radio přestalo hrát (850) koupenuo na ebay za 6800,-
9/2016 - zvýšení výkonu (když už to tolik stojí, ať to aspoň jede) 4000,-
10/2016 - spojka, dvouhmota, a vakuova pumpa. Cestou do servisu se spojkou zacala vakuova pumpa na brzdy stríkat olej z motoru. Federal Cars Liberec 64 000,-
Celkem: s pneumatikami, olejem a dalšíma věcma kolem cca 180 000,- za 2 roky a najetých 60tis KM.
Už chybí jen zadní nivo tlumiče a turbo a je to komplet :-/
- Přílohy
-
- Bez názvu – 1.jpg (112.48 KiB) Zobrazeno 4428 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Takže 170 a 180? Celkem 350 a ujeto 60tis. = 5,80 Kč/km.
Klidně se mi vysměj já mám poměr 13,41 Kč /km (za 3 roky 31 tis za 425litrů)
Co se ti nelíbí?
Klidně se mi vysměj já mám poměr 13,41 Kč /km (za 3 roky 31 tis za 425litrů)
Co se ti nelíbí?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#3 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Ja mam na XC90 zatim 360 tisic Kc / 13 tisic km.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#4 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
C301,6d 272 tisíc Kč/ 122 tisíc km =2.23kc/km
V70II 2,4T LPG 138,5 tisíc Kč/ 71 tisíc km =1.95kc/km
Pořizovací cena C30 byla téměř třikrát větší než u V70 když jsme pořizovali a to zvedá náklady na ujetý km.
V70II 2,4T LPG 138,5 tisíc Kč/ 71 tisíc km =1.95kc/km
Pořizovací cena C30 byla téměř třikrát větší než u V70 když jsme pořizovali a to zvedá náklady na ujetý km.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#5 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Bez dalších nákladů? Já započítávám VŠE mimo plynu a benzínu. (gumy, všecny díly, servis, příslušenství, pojištění, atd.)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#6 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Bez paliva a pojištění. Povine a havarko na c30 12k ročně v70 7,5k ročně
Edit c30 0,62 Kč /km pojištění
V70 0,26 Kč /km pojištění
Edit c30 0,62 Kč /km pojištění
V70 0,26 Kč /km pojištění
Naposledy upravil(a) PINĎABC dne 11 pro 2016 12:45, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#7 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Noo, je lepší to nevědět
Ale taky tedy přispěji se svou troškou do mlýna:
Cena auta 195tis + investice do vozu 137tis / 15tis km = 22,13 kč/km bez PHM. S PHM to vychází na 26 kč/km.
Ješte mě čeká pár drobností, co chci na autě udělat, tak to ještě stoupne To už ale bude kulminace a pak to bude jen klesat a já vyjdu vstříc novým zítřkům
To už jsem to tu ale zakladateli vlákna trochu zaplevelili, tak se tedy za toto i rovnou omlouvám.
Možná by to stálo o odstřižení do samostatného tématu o nákladech kč/km, pokud tu už takové téma tedy není...
EDIT: nevšiml jsem si, že to je v diskuzi k modelovým řadám a ne v galerii uživatelů, tak asi ok.
Ale taky tedy přispěji se svou troškou do mlýna:
Cena auta 195tis + investice do vozu 137tis / 15tis km = 22,13 kč/km bez PHM. S PHM to vychází na 26 kč/km.
Ješte mě čeká pár drobností, co chci na autě udělat, tak to ještě stoupne To už ale bude kulminace a pak to bude jen klesat a já vyjdu vstříc novým zítřkům
To už jsem to tu ale zakladateli vlákna trochu zaplevelili, tak se tedy za toto i rovnou omlouvám.
Možná by to stálo o odstřižení do samostatného tématu o nákladech kč/km, pokud tu už takové téma tedy není...
EDIT: nevšiml jsem si, že to je v diskuzi k modelovým řadám a ne v galerii uživatelů, tak asi ok.
Naposledy upravil(a) jancho dne 11 pro 2016 12:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#8 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Jen 3Kč/km za náklady + opravy + údržbu (podudržovaného) auta? To se ti zdá moc?
Zrovna jsme tu měli diskusi, že cena 6Kč/km (včetně paliva) je cenovka opravdu lidová a pořád neodpovídá reálným nákladům na provoz dnešního auta (zrezlé Felície hrubě za hranou životnosti nepočítám).
Pokud:
a) koupíš podudržované auto
a/nebo
b) jezdíš ročně málo (roční fixy se ti tam projeví hodně)
atp.
pak na tom budeš ještě dráž.
Náklady na auta si poctivě píšu do spritmonitoru a ten pak vydává neúprosné statistiky. Kdysi jsem to všechno spočítal a vypsal se do nějakého topicu (který pak zmizel na smetišti). Kopii textu jsem dal do galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=53924. V8 mi tam vychází jako úsporná auta. Nejezdím moc, zase se ty V8 tolik nekazí, takže většinu peněz vozím na pumpu, ne do servisu.
V kostce: při mém ročním nájezdu (15-25tis. ročně ve 2 autech) se bez ohledu na auta/palivo/stáří/značku vychází cena 6-7Kč/km (bez započítávání ztráty ceny auta, t.j. amortizace). S tou amortizací se to špatně porovnává, dokud auto neprodáš. Leda bys započítal fiktivní cenu auta, za jakou by se prodalo v době výpočtu. Jinak to nesmyslně kazí výpočet.
Nejúspornější je zatím S80 V8 s průměrem 5.15Kč/km. Ale tam jsem zatím nemusel nic moc investovat, auto mám jen krátce a za necelý rok je najeto 16tkm. Avšak fixy jako STK, ME, pojistka a větší oprava Haldexu + výměny oleje už tam jsou taky. Přibudou nějaké gumy a drobný matroš, budu v tom opět za těch ~7Kč/km.
Pavel
P.S. A to ještě nědělám statistiku, kolik z této částky spolknou daně:
z celého 21% DPH (cca. 15.000Kč)
z paliva navíc ještě spotřební daň (skoro polovina ceny - cca. 30.000Kč)
t.j. 45.000Kč z 85.000Kč, t.j. asi 53%
Zrovna jsme tu měli diskusi, že cena 6Kč/km (včetně paliva) je cenovka opravdu lidová a pořád neodpovídá reálným nákladům na provoz dnešního auta (zrezlé Felície hrubě za hranou životnosti nepočítám).
Pokud:
a) koupíš podudržované auto
a/nebo
b) jezdíš ročně málo (roční fixy se ti tam projeví hodně)
atp.
pak na tom budeš ještě dráž.
Náklady na auta si poctivě píšu do spritmonitoru a ten pak vydává neúprosné statistiky. Kdysi jsem to všechno spočítal a vypsal se do nějakého topicu (který pak zmizel na smetišti). Kopii textu jsem dal do galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=53924. V8 mi tam vychází jako úsporná auta. Nejezdím moc, zase se ty V8 tolik nekazí, takže většinu peněz vozím na pumpu, ne do servisu.
V kostce: při mém ročním nájezdu (15-25tis. ročně ve 2 autech) se bez ohledu na auta/palivo/stáří/značku vychází cena 6-7Kč/km (bez započítávání ztráty ceny auta, t.j. amortizace). S tou amortizací se to špatně porovnává, dokud auto neprodáš. Leda bys započítal fiktivní cenu auta, za jakou by se prodalo v době výpočtu. Jinak to nesmyslně kazí výpočet.
Nejúspornější je zatím S80 V8 s průměrem 5.15Kč/km. Ale tam jsem zatím nemusel nic moc investovat, auto mám jen krátce a za necelý rok je najeto 16tkm. Avšak fixy jako STK, ME, pojistka a větší oprava Haldexu + výměny oleje už tam jsou taky. Přibudou nějaké gumy a drobný matroš, budu v tom opět za těch ~7Kč/km.
Pavel
P.S. A to ještě nědělám statistiku, kolik z této částky spolknou daně:
z celého 21% DPH (cca. 15.000Kč)
z paliva navíc ještě spotřební daň (skoro polovina ceny - cca. 30.000Kč)
t.j. 45.000Kč z 85.000Kč, t.j. asi 53%
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 11 pro 2016 12:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#9 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
To PINDA A kolik let na které auto?
Naposledy upravil(a) Romulusw dne 11 pro 2016 12:44, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#10 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
V70I provoz 3.40Kc/km + nafta 2.1Kc/km.
Za tri roky 175000 za provoz
Za tri roky 175000 za provoz
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#11 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
6let c30Romulusw píše:To PINDA A kolik let na které auto?
2,5let v70
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#12 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Já bych do toho daně nemotal, ale je fakt, že 70 z roku 99 má jiný konec než 90 z 2005. Ten zůstatek má poněkud jinou hodnotu a ten hodně změní.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#13 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
No tak to máš u c30 o 72 litrů na vstupu navíc. Ale furt to jdePINĎABC píše:6let c30Romulusw píše:To PINDA A kolik let na které auto?
2,5let v70
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#14 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
To jo já jsem spokojeny,
Díly kupují od známého nebo na internetu a servisuji taky po známých co mě nesedřou s kůže protože mám volvo jinak bych byl úplně na jiném čísle za km a neměl bych jistotu že dělali co se po nich chtělo a že to udělali k mé spokojenosti a ne svojí
Díly kupují od známého nebo na internetu a servisuji taky po známých co mě nesedřou s kůže protože mám volvo jinak bych byl úplně na jiném čísle za km a neměl bych jistotu že dělali co se po nich chtělo a že to udělali k mé spokojenosti a ne svojí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#15 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Moje náklady po 4,5 letech a téměř 100.000km.
Je v tom úplně vše., vedu si docela solidní evidenci.
Raději to nepočítat.
Je v tom úplně vše., vedu si docela solidní evidenci.
Raději to nepočítat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#16 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Huh, tož takovouto důkladnou statistiku jsem ještě neviděl!
Jen z toho nevyčtu, jestli (a kde) započítáváš nákupní cenu auta?
P.
Jen z toho nevyčtu, jestli (a kde) započítáváš nákupní cenu auta?
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jablonec
- Vůz: V70II D5 AWD 2006
#17 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Já si myslím, že to je tabulka na pravo druhý řádek od spodu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#18 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Jo, přesně tak.
Je to řádek Auto, Poplatky ve kterém je zahrnuta kupní cena auta + pov.ručení + dálniční známky + STK a ME.
Řádek Benzín a LPG jsou pouze paliva sečtena dohromady bez rozdílu kdy jsem na jaké jezdil.
Řádek ND a příslušenství jsou všechny náhradní díly, co bylo děláno v servisu tak i s prací, všechny pneu, brzdy, oleje, filtry, ale jsou zde i věci jako tónování skel, tažné zařízení apod.
Řádek LPG montáž+servis jsou pouze věci spojené s LPG (montáž, servis, ND, revize apod.)
Je to řádek Auto, Poplatky ve kterém je zahrnuta kupní cena auta + pov.ručení + dálniční známky + STK a ME.
Řádek Benzín a LPG jsou pouze paliva sečtena dohromady bez rozdílu kdy jsem na jaké jezdil.
Řádek ND a příslušenství jsou všechny náhradní díly, co bylo děláno v servisu tak i s prací, všechny pneu, brzdy, oleje, filtry, ale jsou zde i věci jako tónování skel, tažné zařízení apod.
Řádek LPG montáž+servis jsou pouze věci spojené s LPG (montáž, servis, ND, revize apod.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#19 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Okay - a kolik z té sumy (Auto, poplatky) je to samotné auto - tedy lépe - spíše ty poplatky?
Pavel
P.S. Spritmonitor těch kategorií má taky hodně - velmi se mi zamlouvají hlavně tři:
- opravy (co se nečekaně pokazilo)
- maintenance (výměny, t.j. dle servisního plánu = plánované a plánovatelné položky)
- tuning (to, co být rozhodně nemusí)
Pavel
P.S. Spritmonitor těch kategorií má taky hodně - velmi se mi zamlouvají hlavně tři:
- opravy (co se nečekaně pokazilo)
- maintenance (výměny, t.j. dle servisního plánu = plánované a plánovatelné položky)
- tuning (to, co být rozhodně nemusí)
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#20 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Bez PH za pět let najetých 60 000km 55 000,-
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#21 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
ok2ucx píše:Okay - a kolik z té sumy (Auto, poplatky) je to samotné auto - tedy lépe - spíše ty poplatky?
Pavel
P.S. Spritmonitor těch kategorií má taky hodně - velmi se mi zamlouvají hlavně tři:
- opravy (co se nečekaně pokazilo)
- maintenance (výměny, t.j. dle servisního plánu = plánované a plánovatelné položky)
- tuning (to, co být rozhodně nemusí)
268.000Kč bylo auto a zbytek jsou poplatky 22.766Kč.
Taky už jsem přemýšlel že bych si to takto rozložil.
Na spritmonitoru jsem taky, ale dávám jen spotřebu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#22 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Tak taky se podělím. V70 II D5 AWD 120 kw, chip, manuál, MY2005.
Celkové náklady (nákup auta, opravy, pojištění, palivo...): 327 799 Kč
Z toho jen palivo: 77 903 Kč
Ujeto: 35 878 Kč
Průměrné náklady: 9,14 Kč/km
No co už, aspoň, že je to pod 10 Kč/km
Celkové náklady (nákup auta, opravy, pojištění, palivo...): 327 799 Kč
Z toho jen palivo: 77 903 Kč
Ujeto: 35 878 Kč
Průměrné náklady: 9,14 Kč/km
No co už, aspoň, že je to pod 10 Kč/km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#23 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
V70II 2.4T AWD lpg
Celkové náklady 550000,-
Cena vozu 140000,-
Palivo 230000,-
Ujeto 108000 km
Celkově 5,05 Kč/km
Celkové náklady 550000,-
Cena vozu 140000,-
Palivo 230000,-
Ujeto 108000 km
Celkově 5,05 Kč/km
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC90 V8 LPG, XC70 3,2
#24 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
V70XC 2,4T LPG, 2001, ujeto 53 tis. km
Auto 1,86 Kč/km
Opravy a poplatky 3,11 Kč/km
Palivo 1,83 Kč/km
Celkem 6,80 Kč/km
V70 Tdi, 2000, ujeto 33 tis. km
Auto 1,30 Kč/km
Opravy a poplatky 1,41 Kč/km
Palivo 1,93 Kč/km
Celkem 4,64 Kč/km
Auto 1,86 Kč/km
Opravy a poplatky 3,11 Kč/km
Palivo 1,83 Kč/km
Celkem 6,80 Kč/km
V70 Tdi, 2000, ujeto 33 tis. km
Auto 1,30 Kč/km
Opravy a poplatky 1,41 Kč/km
Palivo 1,93 Kč/km
Celkem 4,64 Kč/km
_________________
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 168
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: V70 MY2004 D5244T
#25 V70 D5 AWD 2006 - Co spapala po 2 letech provozu
Zdar,
u volva mi naklady vychgazeji rovnez mezi 5-10kc/km dle najezdu a oprav
Nicmene jako perlicku tu dam naklady na predchozi auto stara Astra F, vim, je to jina trida
ale je videt ze je mozne jezdit levnejc
Auto : 160000 (6 let stare / 80000km jete)
Olej: 18000
Opravy: 84000
Pojisteni: 45000
Technicke: 5800
Udrzba: 23000
Gumy: 25000
Nafta: 348000
Celkem: 706 000 Kc
-------------------
Najezd: 252 000km
total cena za km: 2.80kc / km
u volva mi naklady vychgazeji rovnez mezi 5-10kc/km dle najezdu a oprav
Nicmene jako perlicku tu dam naklady na predchozi auto stara Astra F, vim, je to jina trida
ale je videt ze je mozne jezdit levnejc
Auto : 160000 (6 let stare / 80000km jete)
Olej: 18000
Opravy: 84000
Pojisteni: 45000
Technicke: 5800
Udrzba: 23000
Gumy: 25000
Nafta: 348000
Celkem: 706 000 Kc
-------------------
Najezd: 252 000km
total cena za km: 2.80kc / km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 794 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 10 Odpovědi
- 3965 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 8 Odpovědi
- 595 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kenya
-
- 25 Odpovědi
- 1925 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od quaero
-
- 94 Odpovědi
- 5855 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej