
P.
 
 
 
  
 Jenomže T6 se v XC90 montovaly jen do roku 2006Roger píše:nevim, volil bych T6, na to chip, pak je mrstnejsi nez V8, nemluve o moznosti dalsich divocejsich upgradu do maxima, co zvladne automat...vyzkouseno v provozu V70T6 AWD vs S80 V8 AWD
EDIT...ale co se tyka zvuku, tak V8...jednoznacne, jen T6 s r.v. pred 2008 nebrat, mely mene dimenzovane prevodovky, pak tam zacali montovat stejne jako do 3.2 a V8...ty vydrzi o neco vic kroutaku

 
 Tak pokud chce vylozene jen XC90..chapu , to uz neni na vyber a V8 je nasnade... XC70,V70 maji ale vetsi kufr:)Fíla píše:Jenomže T6 se v XC90 montovaly jen do roku 2006Roger píše:nevim, volil bych T6, na to chip, pak je mrstnejsi nez V8, nemluve o moznosti dalsich divocejsich upgradu do maxima, co zvladne automat...vyzkouseno v provozu V70T6 AWD vs S80 V8 AWD
EDIT...ale co se tyka zvuku, tak V8...jednoznacne, jen T6 s r.v. pred 2008 nebrat, mely mene dimenzovane prevodovky, pak tam zacali montovat stejne jako do 3.2 a V8...ty vydrzi o neco vic kroutaku
 
 Trošku jsem začal zkoumat, kde je ten bod zlomu.Urvanej píše:Ono číslo motoru je hezká věc, ale štítek na motoru už většinou uletěl a z vinka ho jako běžnej smrtelník nevysocháš.
Někde koluje i VINko, odkud je to 100% v pohodě, ty před tim musíš podle motoru. Každopádně MY07 už je bezpečný, MY06 máš tak fifty fifty.
 
  
 
 Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
  Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription Tiger S 7kW MY25
  Tiger S 7kW MY25 V90 D3 ;
  V90 D3 ;  V70 D4 ;
 V70 D4 ;  S80 3,2 LPG
 S80 3,2 LPGMamTom0 píše:Přesně tak.
A miro63, než začneš měnit cívky, nemáš to náhodou na LPG?
V případě že jo, kdy se ti rozsvítila chyba motoru? Při přepnutí.?
 No to si presne nepamatuju, ale myslim ze to bylo za jizdy. Jeste samozrejme skocim na origo diagnostiku, chyby sem vymazal sam (abych se presvedcil ci naskoci znovu - nenaskocila), ale origo by mela ukazat co se stalo. Pak az podle toho snad bude servis postupovat..
 No to si presne nepamatuju, ale myslim ze to bylo za jizdy. Jeste samozrejme skocim na origo diagnostiku, chyby sem vymazal sam (abych se presvedcil ci naskoci znovu - nenaskocila), ale origo by mela ukazat co se stalo. Pak az podle toho snad bude servis postupovat.. 
  )
 ) 
  Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
  Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription Tiger S 7kW MY25
  Tiger S 7kW MY25 V90 D3 ;
  V90 D3 ;  V70 D4 ;
 V70 D4 ;  S80 3,2 LPG
 S80 3,2 LPG 
  
  
  
  Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
  Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription Tiger S 7kW MY25
  Tiger S 7kW MY25 V90 D3 ;
  V90 D3 ;  V70 D4 ;
 V70 D4 ;  S80 3,2 LPG
 S80 3,2 LPG 
 Kdyz mi na sestivalci vypadly dva valce, jeste porad s tim slo predjizdet fabieTom0 píše:Když ti vypadnou dva, tak už se skoro nedá jet.
 ale jinak souhlas, poznas i jeden, natoz dva.
 ale jinak souhlas, poznas i jeden, natoz dva. 
  x 3
 x 3Zkus za chodu motoru postupne odpojit/pripojit po jedne civce, pokud nebude zadny rozdil, tak je pravdepodobne mrtva civka, a porovnej i jak se to odpojeni projevi, kdyz se projevi, dat se i tak odpozorovat, ze nejaka je jen nacata...63miro píše:No, tak v patek servis. Jinak nevsiml sem si zadnych velkych vibraci, dnes rano sem nakopnul motor (pri 7 stupnich) takze byl studeny, sel na benzin, a kontrolka se rozsvitila hned po startu.
Zatil skusim alespon prehodit civky na jine valce.

 
  x 3
 x 3Proste se pri jejim odpojeni projevi zmena jinak, nez u ostatnich, blbe se to popisuje63miro píše:Jak spozoruju ze je nacata?
 
No pokud nevis co s penezma, tak je klidne vymen vsechny,63miro píše:Btw, civky by se meli menit vsechny najednou nebo jen ty vadne?
Jo relativne muze, muze v ni bejt voda, nebo je v haji lak mezi zavitama a holt to pak dela bordel...63miro píše: Muze byt spusobeno civkami, ze za studena proste nepracuji jak maji?
 
  Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
  Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription Tiger S 7kW MY25
  Tiger S 7kW MY25 V90 D3 ;
  V90 D3 ;  V70 D4 ;
 V70 D4 ;  S80 3,2 LPG
 S80 3,2 LPG 
  
  x 3
 x 3Na volnobeh, odpoj jednu, pripoj, opoj dalsi, pripoj, hledej zda se nektera neprojevi vubec, nebo jinak...63miro píše:Skusil sem jednu civku odpojit, to ze valec nebezi jsem spoznal, ale auto nevibruje ani nic hrozneho
Dneska rano pri nastartoani studeneho auta se kontrolka nerozsvitila a motor pekne bezel. Zastavil sem se u znameho na v neorigo servisu a rada - procistit kontakty nejdrive, pak se zamerit na civky, kabely, svicky. Civky asi objednam vsechny, na ebay jsou za dobre ceny...Pripadne se poptam v autorizaku na ceny.
S tou lambdou pravda byt muze, ale chybu lambdy by diagnostika urcite ukazala si myslim, zatim na kazdem aute mi diag. krasne ukazala chybu katu nebo lambdy, pokud byl problem tam...

 
 Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]