takže přidám se s dotazem, i když obecně si s koupí ojetiny poradím,
nicméně, byl jsem prohlížet a následně projet T 5ku, baterka K.O. , po nastartování boosterem auti chytlo, svítila však oranžová kontrolka service, s autem jsme vyjeli, nicméně při brždění auti asi 2x
až 3x zhaslo, takže znova start s boosterem,
otázka 1/ je možné aby za běhu motoru alternátor i na volnoběh!! neudržel napětí v síti a motor zhasl?
otázka 2/ může nízké napětí v síti zapříčinit rožnutí kontrolky service ?
otázka 3/ jak poznám spolehlivě u volva r.v. 98 udávaný výkon motoru? jednalo se o 166 kw
ale evidentně zrychlovalo pomaleji jak to moje, takže pro začátek si myslím, že může jít o 147 kw.
do průvodních papírů jsem zatím nekoukal, nabídka je široká o "dům dál".
rada při koupi ojetiny S/V 70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#1 rada při koupi ojetiny S/V 70
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#2 rada při koupi ojetiny S/V 70
1) ano je, pokud je baterka úplně vybitá nebo sesypaná, má velkej odběr
2) kontrolky ano, ale ne service, nýbrž lambda nebo ikona motoru - "ponorka"...service pouze hlídá výměna oleje. Když nastane čas na výměnu, po startu zůstane svítit, ale minutu po nastartování zhasne.
3)166kW = italská 2l verze T5. 147kW v tomhle autě neexistuje, pouze 142kW. Výkon poznáš tak leda na brzdě. Nebo stopky a 0-100 tam ale záleží na gumách a jak se s tím dokážeš rozjet, takže lepší je 100-160. Vezmi v úvahu, že pokud auto stálo s lehlou nebo odpojenou baterkou, je třeba najet 50-100km aby řídící jednotka získala nějaký adaptace. Pak to teprve pojede jak má.
Mě jako geniální koupě připadá tohle:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=35578
2) kontrolky ano, ale ne service, nýbrž lambda nebo ikona motoru - "ponorka"...service pouze hlídá výměna oleje. Když nastane čas na výměnu, po startu zůstane svítit, ale minutu po nastartování zhasne.
3)166kW = italská 2l verze T5. 147kW v tomhle autě neexistuje, pouze 142kW. Výkon poznáš tak leda na brzdě. Nebo stopky a 0-100 tam ale záleží na gumách a jak se s tím dokážeš rozjet, takže lepší je 100-160. Vezmi v úvahu, že pokud auto stálo s lehlou nebo odpojenou baterkou, je třeba najet 50-100km aby řídící jednotka získala nějaký adaptace. Pak to teprve pojede jak má.
Mě jako geniální koupě připadá tohle:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=35578
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#3 rada při koupi ojetiny S/V 70
Urvanej píše:
Navíc jestli to porovnáváš s Lancií, tak ta je lehčí, takže klidně to mohlo bejt i těch 166.
Alternátorem to asi nebude, protože pokud se sníží napětí, tak první co reaguje je stabilizace či ABS a pytle (aspoň u všeho co sem zatim zkusil). Svítily kontrolky ABS a SRS když si otočil klíčkem?
Spolehlivě poznáš výkon těžko, podle typu motoru snad...
můj feedback:
na propopouštěcím listě z Itálie mám pohotovostní 1635 kg /kombi/
ad napětí :, abs nesvítilo a dál jsem si podrobně nevšímal nebo si nevzpomínám, mě zamotala hlavu
kontrolka service , zpočátku svítila, pak chvíli ok, pak zase svítila, pak několikerý start přes booster , a já začal přemýšlet, p r o č , když chcou prodat, nemá bazárník náhradní slušnou baterii k okamžitému použití.
toto říkám proto, že v konečném důsledku nebylo možno s l u š n ě vůz vyzkoušet, a chyby sváděl na
1/2 roku vybitou baterii, proto výše moje dotazy
Navíc jestli to porovnáváš s Lancií, tak ta je lehčí, takže klidně to mohlo bejt i těch 166.
Alternátorem to asi nebude, protože pokud se sníží napětí, tak první co reaguje je stabilizace či ABS a pytle (aspoň u všeho co sem zatim zkusil). Svítily kontrolky ABS a SRS když si otočil klíčkem?
Spolehlivě poznáš výkon těžko, podle typu motoru snad...
můj feedback:
na propopouštěcím listě z Itálie mám pohotovostní 1635 kg /kombi/
ad napětí :, abs nesvítilo a dál jsem si podrobně nevšímal nebo si nevzpomínám, mě zamotala hlavu
kontrolka service , zpočátku svítila, pak chvíli ok, pak zase svítila, pak několikerý start přes booster , a já začal přemýšlet, p r o č , když chcou prodat, nemá bazárník náhradní slušnou baterii k okamžitému použití.
toto říkám proto, že v konečném důsledku nebylo možno s l u š n ě vůz vyzkoušet, a chyby sváděl na
1/2 roku vybitou baterii, proto výše moje dotazy
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#4 rada při koupi ojetiny S/V 70
2,0 T5 a LPT 142kW by se mohli rozeznat průběhem výkonu, podle toho kdy zabere turbodali píše:3)166kW = italská 2l verze T5. 147kW v tomhle autě neexistuje, pouze 142kW. Výkon poznáš tak leda na brzdě. Nebo stopky a 0-100 tam ale záleží na gumách a jak se s tím dokážeš rozjet, takže lepší je 100-160. Vezmi v úvahu, že pokud auto stálo s lehlou nebo odpojenou baterkou, je třeba najet 50-100km aby řídící jednotka získala nějaký adaptace. Pak to teprve pojede jak má.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#5 rada při koupi ojetiny S/V 70
vzit sebou nekoho, kdo uz nejaky to auto projel/mel + si vytisknout tabulku motoru: http://www.volvoclub.org.uk/vin_70.shtml
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 39
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Velký Šenov
- Vůz: XC 70 III 136kw, 2007, nafta
- Bydliště: Velký šenov okr.Děčín
#6 rada při koupi ojetiny S/V 70
Mám podobnej problém,začalo mě psát "méně energie",dnes mi napsal po otočení klíčku "nouzové řízení motoru"! Může mě auto někde nechat když to nebudu řešit? Nevím proč mi to psalo méně energie,ale po téhle hlášce mi auto přestalo táhnout a chcíplo mi to ve stoupání.Zkuste poradit.Díky Pali
_________________
Real Women
Real Women
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 rada při koupi ojetiny S/V 70
Nerozsvítilo se ti u toho ABS?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 39
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Velký Šenov
- Vůz: XC 70 III 136kw, 2007, nafta
- Bydliště: Velký šenov okr.Děčín
#8 rada při koupi ojetiny S/V 70
NE.Urvanej píše:Nerozsvítilo se ti u toho ABS?
_________________
Real Women
Real Women
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 rada při koupi ojetiny S/V 70
Hele Marra se dycky chechtá na takový rady po nettu a má pravdu, ale já to přece zkusim.
Pokud málo energie, asi nízký napětí v řj. Takže bych šel po konektorech k řj. motoru nebo centrální. Co doposud vim, tak nejcitlivější na napětí je jednotka ABS, a pokud ti nehodila chybu, tak to neni u altíku.
Toť vsjo.
Pokud málo energie, asi nízký napětí v řj. Takže bych šel po konektorech k řj. motoru nebo centrální. Co doposud vim, tak nejcitlivější na napětí je jednotka ABS, a pokud ti nehodila chybu, tak to neni u altíku.
Toť vsjo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 972 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od davetess
-
- 6 Odpovědi
- 693 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 2 Odpovědi
- 243 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Simon
-
- 15 Odpovědi
- 2253 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 27 Odpovědi
- 2145 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej