rada při koupi ojetiny S/V 70

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#1 rada při koupi ojetiny S/V 70

Příspěvek od ksw »

takže přidám se s dotazem, i když obecně si s koupí ojetiny poradím,
nicméně, byl jsem prohlížet a následně projet T 5ku, baterka K.O. , po nastartování boosterem auti chytlo, svítila však oranžová kontrolka service, s autem jsme vyjeli, nicméně při brždění auti asi 2x
až 3x zhaslo, takže znova start s boosterem,
otázka 1/ je možné aby za běhu motoru alternátor i na volnoběh!! neudržel napětí v síti a motor zhasl?
otázka 2/ může nízké napětí v síti zapříčinit rožnutí kontrolky service ?
otázka 3/ jak poznám spolehlivě u volva r.v. 98 udávaný výkon motoru? jednalo se o 166 kw
ale evidentně zrychlovalo pomaleji jak to moje, takže pro začátek si myslím, že může jít o 147 kw.

do průvodních papírů jsem zatím nekoukal, nabídka je široká o "dům dál".
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#2 rada při koupi ojetiny S/V 70

Příspěvek od dali »

1) ano je, pokud je baterka úplně vybitá nebo sesypaná, má velkej odběr
2) kontrolky ano, ale ne service, nýbrž lambda nebo ikona motoru - "ponorka"...service pouze hlídá výměna oleje. Když nastane čas na výměnu, po startu zůstane svítit, ale minutu po nastartování zhasne.
3)166kW = italská 2l verze T5. 147kW v tomhle autě neexistuje, pouze 142kW. Výkon poznáš tak leda na brzdě. Nebo stopky a 0-100 tam ale záleží na gumách a jak se s tím dokážeš rozjet, takže lepší je 100-160. Vezmi v úvahu, že pokud auto stálo s lehlou nebo odpojenou baterkou, je třeba najet 50-100km aby řídící jednotka získala nějaký adaptace. Pak to teprve pojede jak má.

Mě jako geniální koupě připadá tohle:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=35578

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#3 rada při koupi ojetiny S/V 70

Příspěvek od ksw »

Urvanej píše:
Navíc jestli to porovnáváš s Lancií, tak ta je lehčí, takže klidně to mohlo bejt i těch 166.
Alternátorem to asi nebude, protože pokud se sníží napětí, tak první co reaguje je stabilizace či ABS a pytle (aspoň u všeho co sem zatim zkusil). Svítily kontrolky ABS a SRS když si otočil klíčkem?
Spolehlivě poznáš výkon těžko, podle typu motoru snad...

můj feedback:
na propopouštěcím listě z Itálie mám pohotovostní 1635 kg /kombi/

ad napětí :, abs nesvítilo a dál jsem si podrobně nevšímal nebo si nevzpomínám, mě zamotala hlavu
kontrolka service , zpočátku svítila, pak chvíli ok, pak zase svítila, pak několikerý start přes booster , a já začal přemýšlet, p r o č , když chcou prodat, nemá bazárník náhradní slušnou baterii k okamžitému použití.
toto říkám proto, že v konečném důsledku nebylo možno s l u š n ě vůz vyzkoušet, a chyby sváděl na
1/2 roku vybitou baterii, proto výše moje dotazy :x
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#4 rada při koupi ojetiny S/V 70

Příspěvek od yoby »

dali píše:3)166kW = italská 2l verze T5. 147kW v tomhle autě neexistuje, pouze 142kW. Výkon poznáš tak leda na brzdě. Nebo stopky a 0-100 tam ale záleží na gumách a jak se s tím dokážeš rozjet, takže lepší je 100-160. Vezmi v úvahu, že pokud auto stálo s lehlou nebo odpojenou baterkou, je třeba najet 50-100km aby řídící jednotka získala nějaký adaptace. Pak to teprve pojede jak má.
2,0 T5 a LPT 142kW by se mohli rozeznat průběhem výkonu, podle toho kdy zabere turbo
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#5 rada při koupi ojetiny S/V 70

Příspěvek od wickey »

vzit sebou nekoho, kdo uz nejaky to auto projel/mel + si vytisknout tabulku motoru: http://www.volvoclub.org.uk/vin_70.shtml
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 39
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Velký Šenov
Vůz: XC 70 III 136kw, 2007, nafta
Bydliště: Velký šenov okr.Děčín

#6 rada při koupi ojetiny S/V 70

Příspěvek od grondor »

Mám podobnej problém,začalo mě psát "méně energie",dnes mi napsal po otočení klíčku "nouzové řízení motoru"! Může mě auto někde nechat když to nebudu řešit? Nevím proč mi to psalo méně energie,ale po téhle hlášce mi auto přestalo táhnout a chcíplo mi to ve stoupání.Zkuste poradit.Díky Pali
_________________
Real Women

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 rada při koupi ojetiny S/V 70

Příspěvek od Urvanej »

Nerozsvítilo se ti u toho ABS?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 39
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Velký Šenov
Vůz: XC 70 III 136kw, 2007, nafta
Bydliště: Velký šenov okr.Děčín

#8 rada při koupi ojetiny S/V 70

Příspěvek od grondor »

Urvanej píše:Nerozsvítilo se ti u toho ABS?
NE.
_________________
Real Women

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 rada při koupi ojetiny S/V 70

Příspěvek od Urvanej »

Hele Marra se dycky chechtá na takový rady po nettu a má pravdu, ale já to přece zkusim. :-)
Pokud málo energie, asi nízký napětí v řj. Takže bych šel po konektorech k řj. motoru nebo centrální. Co doposud vim, tak nejcitlivější na napětí je jednotka ABS, a pokud ti nehodila chybu, tak to neni u altíku.
Toť vsjo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“