T8
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#1 T8
Ať tu galerku neplevelíme...
[smention u=13693]Thor123[/smention] ad zahřívací sekvence - ano je to tak a podle dealera to tak nebylo od začátku. Dřív to prý bylo údajně on/off, je fakt že i tehdy polestar co jsem měl půjčený tak tak fungoval. Přišlo to s updatem softwaru nejspíš. Asi jim došlo že asi není ideální aby to 2s jelo, zdechlo...pak 5 minut nic, 2s...atd...
Ale zrovna tohle je asi jediná věc, co mě na tom štve. Že na ten hybridní režim s nabitou baterkou prostě ( pokud ti to není jedno ) to nemůžeš vohulit, kdy se ti zachce. Oni sice tvrdí, že to auto je na to postavený atd...a já chápu, že když to jede na baterku tak se to zahřeje včetně motoru...prostě jako bufík...ale co olej? co olej v převodovce? Já si prostě myslím, že když jedeš 10 km na baterku a pak dáš kick down tak to dobrý není.
Já to řeším tím, že když mam nabito, a vím, že to budu chtít semtam potrápit, ale zase nechci aby to pořád drželo vyšší otáčky ( polestar mode ) tak jezdím na AWD. Nevím jestli to je dobře. Mimochodem přijde mi, že spotřeba na AWD je stejná jako na mod hybrid ...
Přidáno za 2 minuty 46 sekund:
jo a [smention u=17235]Jocker[/smention] - tvl ty si to s tou svojí verzí v podstatě vyhrál. Máš to dobrý z obou generací. Sensus, bufík ale novej ele pohon. Jako to je fakt dobrý
[smention u=13693]Thor123[/smention] ad zahřívací sekvence - ano je to tak a podle dealera to tak nebylo od začátku. Dřív to prý bylo údajně on/off, je fakt že i tehdy polestar co jsem měl půjčený tak tak fungoval. Přišlo to s updatem softwaru nejspíš. Asi jim došlo že asi není ideální aby to 2s jelo, zdechlo...pak 5 minut nic, 2s...atd...
Ale zrovna tohle je asi jediná věc, co mě na tom štve. Že na ten hybridní režim s nabitou baterkou prostě ( pokud ti to není jedno ) to nemůžeš vohulit, kdy se ti zachce. Oni sice tvrdí, že to auto je na to postavený atd...a já chápu, že když to jede na baterku tak se to zahřeje včetně motoru...prostě jako bufík...ale co olej? co olej v převodovce? Já si prostě myslím, že když jedeš 10 km na baterku a pak dáš kick down tak to dobrý není.
Já to řeším tím, že když mam nabito, a vím, že to budu chtít semtam potrápit, ale zase nechci aby to pořád drželo vyšší otáčky ( polestar mode ) tak jezdím na AWD. Nevím jestli to je dobře. Mimochodem přijde mi, že spotřeba na AWD je stejná jako na mod hybrid ...
Přidáno za 2 minuty 46 sekund:
jo a [smention u=17235]Jocker[/smention] - tvl ty si to s tou svojí verzí v podstatě vyhrál. Máš to dobrý z obou generací. Sensus, bufík ale novej ele pohon. Jako to je fakt dobrý
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#2 T8
Já se tedy upřímně snažím hodně předvídat, takže když vím, že je spalovací motor studený (ikdyž ohřátá voda), tak se to snažím nehonit.
Jinak to dělám podobně, buď dám režim "CHARGE" nebo "AWD".
V opačném případě, kdy jedu třeba delší dobu po dálnici nad stanovené limity (téměř vždy po dálnici) tak když sjíždím z dálnice, zapínám zase režim "CHARGE"/"AWD" aby to rozpálený spalovací motor ihned nechcíplo.
Jinak olej by měl být i bez nastartovaného spalovacího motoru zahřátý. Tím jak se zahřeje chladící kapalina motoru, zahřívá se i výměník chlazení převodovky a motoru. Ale samozřejmě, těžko říct, nakolik to ten olej ohřeje. Ale mým odhadem by ho to mohlo na těch 50-60°C ohřát.
Jinak to dělám podobně, buď dám režim "CHARGE" nebo "AWD".
V opačném případě, kdy jedu třeba delší dobu po dálnici nad stanovené limity (téměř vždy po dálnici) tak když sjíždím z dálnice, zapínám zase režim "CHARGE"/"AWD" aby to rozpálený spalovací motor ihned nechcíplo.
Jinak olej by měl být i bez nastartovaného spalovacího motoru zahřátý. Tím jak se zahřeje chladící kapalina motoru, zahřívá se i výměník chlazení převodovky a motoru. Ale samozřejmě, těžko říct, nakolik to ten olej ohřeje. Ale mým odhadem by ho to mohlo na těch 50-60°C ohřát.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 133
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: XC90 2019 B5
#6 T8
Ako bežný užívateľ očakávam od vývoja smerom vpred, že budem musieť stále riešiť menej veci spojených s jazdou na aute. Po prečítaní týchto pár príspevkov ma napadá legendárna otázka, "kde udelali soudruzi chybu?"
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#9 T8
To si přesně vystihnul...to je to co mě na tom štve...že sem utratil nemalý peníze a musím nad tímhle přemýšlet. Já jsem tuhle poznámku vznesl na dealera a bylo mi řečeno ( naprosto v dobrým, aby to nevyznělo špatně ), že to je spíš můj problém než toho auta že to nemam řešit. Ve výsledku bych nemusel, mam 5ti letou záruku...já to ale takhle prostě nastavený nemam. Oni mi ale tvrdí, že to tomu autu nevadí a že fakt přemýšlím nad blbostma. Na druhou stranu pokud to tam honí i olejový čerpadlo, tak by to asi vážně nemuselo zase až tak vadit. Ale ideál to neníjergus.balaz píše: ↑09 led 2024 22:00 Ako bežný užívateľ očakávam od vývoja smerom vpred, že budem musieť stále riešiť menej veci spojených s jazdou na aute. Po prečítaní týchto pár príspevkov ma napadá legendárna otázka, "kde udelali soudruzi chybu?"
Přidáno za 6 minut 35 sekund:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=63580&start=25
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5209
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#10 T8
Ja k tomu jenom poznámku. Klasické auto předpokládá Nastartuju - jedu - chcípnu.
U Hybridu je předpoklad. Nastartuju - zatížím - vypnu - nastartuju - kudla - vypnu.
Od začátku ty auta na to jsou stavěný. Zkoušejí se ty motory na to že jim dáte kudlu. To že to není ideální víme všichni, ale paradoxně koupit si auto bez hybridu může znamenat horší motor. Varianta mam hybrida a jezdím s rozumem může uživateli dopřát velkou porci kilomteru. Dalším faktorem, který zde často píšu je to, že lidi prostě nastartují auto a nechavají ho kvadla kvadla "Ať se zahřeje" to je prostě smrt moderních motoru. Hybrid začne hned nabíjet baterky a snaží se auto zatížit do optimálního zatížení. Takže vy vlastně jedete lehká noha, ale elektronika spíše motor zatěžuje ať je co nejrychleji na provozní teplotě.
Osobně mít takové auto držel bych akumulátor někde mezi 20 - 80%. takový to budu ho držet na 100% a pomůžu. Nepomůžete. Auto potom nemůže nabíjet když potřebuje a současně napětí na akumulátoru je na max a ten trpí. Třeba testla normálně nabíjí jenom na 80% a když ji řeknete pojedu daleko tak těsně před jízdou doplní na 100%
Mimo jiné teď v zimě jsem fakt rád za LPG. Mam posunuté přepnutí z 30 na 35 stupňů takže to skoro nejde poznat když to přepne ale pak je to sauna když to začne topit.
U Hybridu je předpoklad. Nastartuju - zatížím - vypnu - nastartuju - kudla - vypnu.
Od začátku ty auta na to jsou stavěný. Zkoušejí se ty motory na to že jim dáte kudlu. To že to není ideální víme všichni, ale paradoxně koupit si auto bez hybridu může znamenat horší motor. Varianta mam hybrida a jezdím s rozumem může uživateli dopřát velkou porci kilomteru. Dalším faktorem, který zde často píšu je to, že lidi prostě nastartují auto a nechavají ho kvadla kvadla "Ať se zahřeje" to je prostě smrt moderních motoru. Hybrid začne hned nabíjet baterky a snaží se auto zatížit do optimálního zatížení. Takže vy vlastně jedete lehká noha, ale elektronika spíše motor zatěžuje ať je co nejrychleji na provozní teplotě.
Osobně mít takové auto držel bych akumulátor někde mezi 20 - 80%. takový to budu ho držet na 100% a pomůžu. Nepomůžete. Auto potom nemůže nabíjet když potřebuje a současně napětí na akumulátoru je na max a ten trpí. Třeba testla normálně nabíjí jenom na 80% a když ji řeknete pojedu daleko tak těsně před jízdou doplní na 100%
Mimo jiné teď v zimě jsem fakt rád za LPG. Mam posunuté přepnutí z 30 na 35 stupňů takže to skoro nejde poznat když to přepne ale pak je to sauna když to začne topit.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#11 T8
Takto podobně jako Tesla to má i plně elektrická C40, XC40 a Polestar 2. Takže to není žádná novinka jen u Tesly.
Bohužel to dobíjení za mě u PHEV moc neovlivníš v porovnání s EV. Musel bych přes VOC neustále sledovat jak je nabitá baterka a pak to vytáhnout u dobíjení.
Jinak u Volveckeho PHEV se baterka nikdy nevybije pod 20%., baterka si nechává kapacitu aby mělo auto kdykoliv k dispozici AWD nebo veškerou sílu. Pokud klesne nabití pod 20% (na přístrojovce 0km dojezd) tak má veškerou prioritu dobití baterie. S tím, že je stále k dispozici plný výkon vozu.
Upřímně bych to taky moc neřešil, prostě jezdím, na dálnici nebo kdekoliv jinde než tomu začnu dávat tak se to snažím zahřát jako kterékoliv jiné auto a když tomu naopak dávám, snažím se to dochladit zase jako jakékoliv běžné auto.
Když je to vybitý, pichnu to do zásuvky a neřeším.
To bych se z toho s prominutím zbláznil kdybych měl řešit procenta nabíjení a jestli chvíli běží spaloval a jestli ne.
Naprosto souhlasím, že je to na to uzpůsobené. aby to vydrželo.... aspoň 200000km
Bohužel to dobíjení za mě u PHEV moc neovlivníš v porovnání s EV. Musel bych přes VOC neustále sledovat jak je nabitá baterka a pak to vytáhnout u dobíjení.
Jinak u Volveckeho PHEV se baterka nikdy nevybije pod 20%., baterka si nechává kapacitu aby mělo auto kdykoliv k dispozici AWD nebo veškerou sílu. Pokud klesne nabití pod 20% (na přístrojovce 0km dojezd) tak má veškerou prioritu dobití baterie. S tím, že je stále k dispozici plný výkon vozu.
Upřímně bych to taky moc neřešil, prostě jezdím, na dálnici nebo kdekoliv jinde než tomu začnu dávat tak se to snažím zahřát jako kterékoliv jiné auto a když tomu naopak dávám, snažím se to dochladit zase jako jakékoliv běžné auto.
Když je to vybitý, pichnu to do zásuvky a neřeším.
To bych se z toho s prominutím zbláznil kdybych měl řešit procenta nabíjení a jestli chvíli běží spaloval a jestli ne.
Naprosto souhlasím, že je to na to uzpůsobené. aby to vydrželo.... aspoň 200000km
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#12 T8
Mimo téma -
Já tam měl od instalace nastaveno asi 40°C a trvalo to asi 3km, než to přeplo. Protože jsem neměl možnost udělat to sw. tak jsem paralelně k čidlu NTC přidal nějaký odpor, aby výsledek byl kolem třiceti,možná ještě míň, ale na zimu je to fakt málo.
Takže tam ještě přidám vypinač na odpojení toho odporu pro zimní provoz, abych to nemusel řešit za jízdy.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#14 T8
od 6,5 po 11 / 100 km. Průměr je někde okolo 8 - 8,5 ale já jezdím svižně, ale zase dost nabíjím. Myslím že při předpisový rychlosti je to někde okolo těch 7. Město okrsky nebo dálnice jsou jedno. Spíš mi přijde že si to vezme víc na dálnici než ve městě, tam to nějak umí dobře pracovat s rekuperací
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 38
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Kralupy
- Vůz: XC90 D5 AWD 2010
#15 T8
hihi, vsichni lidi, co znam, co maji neco s T8, jezdi tak nejak "svizne". bud tak uz jezdili, nebo si strasne rychle zvykli ... cim to asi bude ..
znamy ma XC90 s T8 a "svizna" cesta pres cele nemecko bez dobijeni vysla v prumeru na nejakych 11L.
znamy ma XC90 s T8 a "svizna" cesta pres cele nemecko bez dobijeni vysla v prumeru na nejakych 11L.
_________________
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#16 T8
pro mě spotřeba nikdy nebyl velkej rozhodovací faktor, vždycky jsem jezdil dost kilometrů a ani s S80 3,2 AWD jsem to neřešil a to byl docela slušnej průtokáč Když vezmu celkový výkon auta vůči spotřebě a komfortu benzinovýho auta tak mě ty hodnoty přijdou super. Osobně bych taky pod kapotou preferoval třílitrovej šestivál...na druhou stranu v týhle výkonový sféře by to znamenalo o dost vyšší spotřebu a přeci jen u 50-60 tkm za rok to je znát.
Jestli to pálíš s 3 tunovou XC90 po dálnici za 11 tak mi to přijdu uplně ok
Jestli to pálíš s 3 tunovou XC90 po dálnici za 11 tak mi to přijdu uplně ok
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#17 T8
Ono ani tak nejde o tu hmotnost (na dálnici, pokud to nemusíš mařit brzdama a zase rozjíždět), ale o ten profil a CX při rychlostech nad 120 km/h.
Tam to začne stoupat tak brutálně, že kolem 160 to udělá třeba 3 litry.
Tam to začne stoupat tak brutálně, že kolem 160 to udělá třeba 3 litry.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#19 T8
Díky za promazání!
Co se týká odporu tak jsem to nepsal, to mi přišlo samozřejmý je to kolos. Ale já myslím že i ta hmotnost hraje dost roli, protože když jedeš fakt rychle tak bohužel dnes i v německu to je trochu brzda plyn....
Když jsme u toho: Jak jste na tom s omezovačem rychlosti? D5T5 už je ze hry. Víte o nějaký jiný ( bezpečný možnosti ) ? Nabízí se Heico, kde tvrdí že to je externí krabička a že volvo to nepozná na dálku...ale těžký tomu věřit když je ve hře záruka u novýho auta....
Co se týká odporu tak jsem to nepsal, to mi přišlo samozřejmý je to kolos. Ale já myslím že i ta hmotnost hraje dost roli, protože když jedeš fakt rychle tak bohužel dnes i v německu to je trochu brzda plyn....
Když jsme u toho: Jak jste na tom s omezovačem rychlosti? D5T5 už je ze hry. Víte o nějaký jiný ( bezpečný možnosti ) ? Nabízí se Heico, kde tvrdí že to je externí krabička a že volvo to nepozná na dálku...ale těžký tomu věřit když je ve hře záruka u novýho auta....
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#20 T8
D5T5 je ze hry protože X aut dostalo BAN od centrály VolvoCars a nejde na tom absolutně přehrát jakýkoliv software, je prostě zablokována VIDA a auto je defacto znehodnocené. Slyšel jsem teď o jedné V60, padla kvůli tomu samozřejmě záruka atd. VIDA jen napíše "neoprávněný manipulace" a konec.
Jinak si ale myslím, že Láďa Motl z D5T5 ti to na tvoje riziko deaktivuje ale musel bys před každou návštěvou autorizáku nebo aktualizaci SW vrátit vše do původního stavu, což je značně nepohodlné.
Navíc pokud vím, tak auta s iCUP/Google infotainmentem si už stahují SW i do všech jednotek online kdykoliv chtějí a může se ti to samo za jízdy klidně přehrát.
Mám docela štěstí, že mám ještě bez omezovače.
Jinak si ale myslím, že Láďa Motl z D5T5 ti to na tvoje riziko deaktivuje ale musel bys před každou návštěvou autorizáku nebo aktualizaci SW vrátit vše do původního stavu, což je značně nepohodlné.
Navíc pokud vím, tak auta s iCUP/Google infotainmentem si už stahují SW i do všech jednotek online kdykoliv chtějí a může se ti to samo za jízdy klidně přehrát.
Mám docela štěstí, že mám ještě bez omezovače.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#21 T8
Právě proto to píšu...sám dealer mi to říkal. Tam není uplně to riziko, že by se ti to přehrálo samo zpět, to je asi to nejmenší, ale že to právě na dálku zjistí a zablokují ti to auto. Dealer je v pohodě, ti to neřeší, je to štve uplně stejně. Já jsem o tomhle mluvil s Heico a oni říkali že D5T5 znají a vlastně o nich mluvili s velkým uznáním. Jen říkali, že šahat do SW auta není uplně nejšťastnejší, právě z tohodle důvodu. Oni to řeší plug in krabičkou, kterou prej remotely nezjistí. Že by to jedině musel prásknout dealer pokud by jí tam našel. Což je věc, který se nebojím a hlavně to jde vyndat za 10 vteřin. Ale na to mi nikdo záruku nedá, a co když na to přijdou...tak Heico řekne hups..to nás nenapadlo a já mam u 3 měsíce starýho auta po 5ti letý záruce...Navíc mě to zase tak uplně nervy nedrásá, nějak nepotřebuju jezdit 200+ a taky se bojím o papíry...spíš mě štve, že už jsem párkrát skřípnul slušnýho řidiče co uhnul, mě to ve 180 zdechlo a nestihl jsem to prostě, tak aby nemusel brzdit než se zařadí zpět...v německu samozřejmě
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 772
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#22 T8
Já mám teda problém ještě z dalšího levelu a to, že mě to ve 250 zasekne jak když dupneš na brzdu. Ještě by to dost jelo bych řekl
Novější modely co už mají omezovač na 180 tak mi přijde, že ten omezovač přichází tak hezky jemně. Ale je fakt, že jsou to zkoušel jen s XC40 B3 a B4 a s V60 B4 , takže slabší motorizace.
Novější modely co už mají omezovač na 180 tak mi přijde, že ten omezovač přichází tak hezky jemně. Ale je fakt, že jsou to zkoušel jen s XC40 B3 a B4 a s V60 B4 , takže slabší motorizace.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.