Co říkáte na to rušení velkých TP???
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5209
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#26 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Za mě spravny krok, ale v te appce měla byt vždy fotka puvodniho TP. Takže tabulka kde bude všechno a fotka puvodniho dokumentu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#27 Co říkáte na to rušení velkých TP???
[quote=z-d-e-n-a post_id=1043491 time=1704459422 user_id=10064]
VIDA Pacov J. Hradec - no vida!
VIDA Pacov J. Hradec - no vida!
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2169
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#28 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Vidis to naprosto spravne kolego. Jenze ty zijes ve svete,kde kdyz se neco rekne,ze nejak bude...slibi...tak to funguje. To je ovsem velky omyl pane jak by rekl anglicky hovorici jedinec "not on my watch".
Jine zeme na svete (namatkou Estonsko,kde se online da i volit) - "Obcaneeee, co kdyz zrusime technicke prukazy a nahradime je dobrou online dokumentaci?"
Ceska republika - hold my beer! (Neboli podrz mi pivo)
u nas se to nejak ridi heslem - co muzes,to urvi, co nemuzes, to zku*vi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 41
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70XC B5244T3 2,4T 2001
#29 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Pánové,
Potřeboval bych poradit. Mám v depozitu škodovku a určitě jí ještě pár let nebudu mít zprovozněnou. Pokud se mají značky skartovat, znamená to že bude zrušený depozit co jsem posledně nechal prodloužit (dle úřednice na dobu neurčitou) ? A co teď? VTP si chci nechat protože to je prostě dobovka k tomu autu. Mám tam teda přijít s tim že chci ponechat depozit ale že jsem VTP ztratil? Díky
Potřeboval bych poradit. Mám v depozitu škodovku a určitě jí ještě pár let nebudu mít zprovozněnou. Pokud se mají značky skartovat, znamená to že bude zrušený depozit co jsem posledně nechal prodloužit (dle úřednice na dobu neurčitou) ? A co teď? VTP si chci nechat protože to je prostě dobovka k tomu autu. Mám tam teda přijít s tim že chci ponechat depozit ale že jsem VTP ztratil? Díky
_________________
Volvo V70XC rv.2001,2,4t 147kw B5244T3
Volvo V70XC rv.2001,2,4t 147kw B5244T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#30 Co říkáte na to rušení velkých TP???
A jak to na ouřadě probíhalo? Bez keců opravili a VTP Ti zůstal?
Já mám taky pár drobností na reklamaci - mám čtyřdveřovej sedan se dvěma místy k sezení (zato tatrovka má opět po šedesáti letech zpátky šest míst k sezení ), chybí alternativní rozměry kol, tažná zařízení, zmaštěný váhy...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#31 Co říkáte na to rušení velkých TP???
standa: jo, jen opravili a vrátili.
Krokr: skartace SPZ neznamená že ti auto zrušej/vyřaděj. Jen ti rozstřihaj tu SPZ co tam máš uloženou a až to někdy budeš vyndavat tak dostaneš novou (jinou). Takže pokud tam máš odevzdanou ještě "historickou" spz a chceš ji zanechat, tak musíš na ouřad že chceš vyřadit ze skartace, ale tím ti vezmou VTP. Takže ten "musíš ztratit". Páč by ti ho stejně sebrali při budoucím vyzvednutí z depozitu.
No nahowno.
Krokr: skartace SPZ neznamená že ti auto zrušej/vyřaděj. Jen ti rozstřihaj tu SPZ co tam máš uloženou a až to někdy budeš vyndavat tak dostaneš novou (jinou). Takže pokud tam máš odevzdanou ještě "historickou" spz a chceš ji zanechat, tak musíš na ouřad že chceš vyřadit ze skartace, ale tím ti vezmou VTP. Takže ten "musíš ztratit". Páč by ti ho stejně sebrali při budoucím vyzvednutí z depozitu.
No nahowno.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#32 Co říkáte na to rušení velkých TP???
a historici se starými okresním SPZ jsou v prdeli
Že na tohle nikdo nemyslel. To je vidět co tam sedí za hovada!
Že na tohle nikdo nemyslel. To je vidět co tam sedí za hovada!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 427
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#33 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Jenom poznámka - doporučuji na portálu občana kontrolovat jenom vozidla, která jsou přihlášena a provozována.
Ostatní technické údaje kontrolovat na Datové kostce (evidence vozidel) přes VIN. Alternativní rozměry kol jsem na portálu občana neměl a na evidenci vozidel ano.
Ostatní technické údaje kontrolovat na Datové kostce (evidence vozidel) přes VIN. Alternativní rozměry kol jsem na portálu občana neměl a na evidenci vozidel ano.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4827
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#34 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Tak to tam asi postupně doplňujou, už tam mam zapsaný všechny možnosti kol...
VARIABILNÍ PROVEDENÍ VOZIDLA:
#20-21: 7.5J X 17 ET55; 235/55 R 17 96V
7.5J X 18 ET55; 235/50 R 18 96V
7.5J X 19 ET55; 235/45 R 19 96V
VOZIDLO MŮŽE BÝT VYBAVENO NÁHRADNÍM KOLEM PRO NOUZOVÉ DOJETÍ T125/80
R 17.
VOZIDLO PLNÍ POŽADAVKY ZÁKONA Č. 56/2001 SB.
VARIABILNÍ PROVEDENÍ VOZIDLA:
#20-21: 7.5J X 17 ET55; 235/55 R 17 96V
7.5J X 18 ET55; 235/50 R 18 96V
7.5J X 19 ET55; 235/45 R 19 96V
VOZIDLO MŮŽE BÝT VYBAVENO NÁHRADNÍM KOLEM PRO NOUZOVÉ DOJETÍ T125/80
R 17.
VOZIDLO PLNÍ POŽADAVKY ZÁKONA Č. 56/2001 SB.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#35 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Tak jsem koukal do těch dat i přes portál občana a v obou je to stejné. Není zapsané LPG, jsou jenom jedny rozměry kol a gum, atd...
Jsem zvědavý jestli to tam někdy doplní a hlavně podle čeho.
Jsem zvědavý jestli to tam někdy doplní a hlavně podle čeho.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4962
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#36 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Já mám LPG napsané v motor/palivo (BA+LPG)
Kola jen sedmnáctky.
Kola jen sedmnáctky.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#37 Co říkáte na to rušení velkých TP???
U Xsary to zapsané mám, u Volva ne.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4827
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#38 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Podle mě to tam za pár dní bude, mě se to tam taky objevilo. Třeba to maj v systému a pak kontrolujou fyzicky...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 649
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#39 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Nebude, nikdo nic fyzicky nekontroluje, na to není kapacita, ani nemají podle čeho. Tobě Petře to doplnili zřejmě dle toho čerstvě odevzdaného papírového TP.
Bohužel, pokud tam něco nyní chybí, už se to tam samo neobjeví. Je potřeba zajít na úřad, aby to tam dle papírového TP doplnili. Ale úplně bych s tím nespěchal.
edit: Tak to vypadá, že oprava dat půjde i na dálku přes portál dopravy, nebo by to mělo proběhnout automaticky po STK:
https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Misto-dvou-dokladu-nove-jiz-jen-jeden-Stavajici-do
Bohužel, pokud tam něco nyní chybí, už se to tam samo neobjeví. Je potřeba zajít na úřad, aby to tam dle papírového TP doplnili. Ale úplně bych s tím nespěchal.
edit: Tak to vypadá, že oprava dat půjde i na dálku přes portál dopravy, nebo by to mělo proběhnout automaticky po STK:
https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Misto-dvou-dokladu-nove-jiz-jen-jeden-Stavajici-do
Promiň, ale dle tvého vyjadřování jsi hovado akorát ty. O to, že má hromada lidí v depozitu starý krámy, který fyzicky možná ani neexistují se opravdu nikdo nestará. O to, že úřady už ty haldy plechu nemají kam dávat, ano. Pokud dojdeš na úřad a podáš si žádost, původní SPZ ti zůstane. Nebo to můžeš vyzvednout z depozitu a nepotřebuješ mít k tomu platnou STK. Když nahlásíš ztrátu, zůstane ti i původní TP. Voják se stará, voják má.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4219
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#40 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Manipulátoři.cz:
Na sociálních sítích se objevilo zděšení z toho, že od nového roku byly zrušeny velké technické průkazy. Šíří se absolutní nesmysly, jako například ten, že nyní s vozidly nemůžete do zahraničí. Faktem je, že samotná myšlenka je výborná. Místo dvou dokladů budete moci mít jen jeden. Ten jeden navíc nemusíte mít při cestách po ČR u sebe. Policisté si veškeré údaje o vozidle dohledají. Dokonce nemusíte mít u sebe ani řidičský průkaz.
Problém je ale v tom, že v registrech se nachází chyby. Dříve totiž někteří úředníci si zjednodušovali práci a alternativní údaje (o jiných pneumatikách, tažném zařízení, LPG přestavbě…) zapsali do velkého technického průkazu, ale už nezapsali do systému. Ve většině případů se jednalo o ledabylost úředníků, v některých o korupci. Pokud zjistíte nesoulad mezi údaji, řešením ovšem určitě není předstírat ztrátu technického průkazu, jak někteří navádějí. Samo ministerstvo dopravy doporučuje si údaje překontrolovat.
Pokud si sami chcete zkontrolovat své údaje v Registru silničních vozidel (RSV), můžete k tomu použít Portál dopravy, Portál občana, web dataovozidlech.cz nebo novou aplikaci eTechničák. Druhé dvě jmenované možnosti mají navíc tu výhodu, že u nich není pro kontrolu dat nutné mít elektronickou identitu. „Historicky chybné informace vzniklé ručním zadáváním údajů vám opraví na příslušném úřadě (ORP), anebo budete moci využít novinku: připravujeme žádost zdarma přes Portálu dopravy, pomocí které bude možné zažádat o bezplatné úpravy v registru silničních vozidel. Celý proces bude velmi jednoduchý, žadatel nafotí technický průkaz a úředník nesprávné údaje v registru upraví,“ vysvětluje František Jemelka, vedoucí tiskového oddělení a tiskový mluvčí ministerstva dopravy.
„Důležitou informací také je, že technický průkaz vám nebude odebrán ani při návštěvě stanice technické kontroly. Naopak doporučujeme na kontroly technický průkaz vozit s sebou s tím, že i když se objeví nesoulad informací s registrem silničních vozidel, technik kontrolu provede, a navíc nafotí technický průkaz do Informačního systému technických prohlídek, a následně dojde zdarma k odstranění nesrovnalostí. Možnosti opravit chyby vzniklé ručním vkládám do systému je tak hned několik; slibujeme si od toho vyčištění dat v Registru silničních vozidel vzniklých ručním zadáváním a migrací dat z různých systémů,“ píše Ministerstvo dopravy.
Správnou variantou tedy je údaje zkontrolovat a s případným nesouladem konfrontovat úřady. Není nic proti ničemu si případně i technický průkaz zkopírovat nebo oskenovat. V současné době to samozřejmě je (drobnou) komplikací pro řidiče. Zvláště pro ty, kteří o změně nevědí. Vítaná změna (po odstranění chyb) je poměrně málo komunikovaná s veřejností.
Na sociálních sítích se objevilo zděšení z toho, že od nového roku byly zrušeny velké technické průkazy. Šíří se absolutní nesmysly, jako například ten, že nyní s vozidly nemůžete do zahraničí. Faktem je, že samotná myšlenka je výborná. Místo dvou dokladů budete moci mít jen jeden. Ten jeden navíc nemusíte mít při cestách po ČR u sebe. Policisté si veškeré údaje o vozidle dohledají. Dokonce nemusíte mít u sebe ani řidičský průkaz.
Problém je ale v tom, že v registrech se nachází chyby. Dříve totiž někteří úředníci si zjednodušovali práci a alternativní údaje (o jiných pneumatikách, tažném zařízení, LPG přestavbě…) zapsali do velkého technického průkazu, ale už nezapsali do systému. Ve většině případů se jednalo o ledabylost úředníků, v některých o korupci. Pokud zjistíte nesoulad mezi údaji, řešením ovšem určitě není předstírat ztrátu technického průkazu, jak někteří navádějí. Samo ministerstvo dopravy doporučuje si údaje překontrolovat.
Pokud si sami chcete zkontrolovat své údaje v Registru silničních vozidel (RSV), můžete k tomu použít Portál dopravy, Portál občana, web dataovozidlech.cz nebo novou aplikaci eTechničák. Druhé dvě jmenované možnosti mají navíc tu výhodu, že u nich není pro kontrolu dat nutné mít elektronickou identitu. „Historicky chybné informace vzniklé ručním zadáváním údajů vám opraví na příslušném úřadě (ORP), anebo budete moci využít novinku: připravujeme žádost zdarma přes Portálu dopravy, pomocí které bude možné zažádat o bezplatné úpravy v registru silničních vozidel. Celý proces bude velmi jednoduchý, žadatel nafotí technický průkaz a úředník nesprávné údaje v registru upraví,“ vysvětluje František Jemelka, vedoucí tiskového oddělení a tiskový mluvčí ministerstva dopravy.
„Důležitou informací také je, že technický průkaz vám nebude odebrán ani při návštěvě stanice technické kontroly. Naopak doporučujeme na kontroly technický průkaz vozit s sebou s tím, že i když se objeví nesoulad informací s registrem silničních vozidel, technik kontrolu provede, a navíc nafotí technický průkaz do Informačního systému technických prohlídek, a následně dojde zdarma k odstranění nesrovnalostí. Možnosti opravit chyby vzniklé ručním vkládám do systému je tak hned několik; slibujeme si od toho vyčištění dat v Registru silničních vozidel vzniklých ručním zadáváním a migrací dat z různých systémů,“ píše Ministerstvo dopravy.
Správnou variantou tedy je údaje zkontrolovat a s případným nesouladem konfrontovat úřady. Není nic proti ničemu si případně i technický průkaz zkopírovat nebo oskenovat. V současné době to samozřejmě je (drobnou) komplikací pro řidiče. Zvláště pro ty, kteří o změně nevědí. Vítaná změna (po odstranění chyb) je poměrně málo komunikovaná s veřejností.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 649
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#41 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Tak ještě ofiko info, při nahlášení ztráty velkého TP se nebude platit správní poplatek 500 Kč
- Přílohy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#42 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Já jsem v datové kostce kontroloval svého samuraje, protože tam je dalších záznamů opravdu velká spousta včetně přestavby. Pře pár dny tam nebylo nic a dnes je již vše přesně tak jak je ve velkém techničáku. Tak se na tom ještě nějak pracuje a myslím, že to nebude špatné.
BMW jsem ještě nekontroloval tam mám asi 400 různých rozměrů kol, tam je riziko nepřesnosti asi docela vysoké, uvidíme.
BMW jsem ještě nekontroloval tam mám asi 400 různých rozměrů kol, tam je riziko nepřesnosti asi docela vysoké, uvidíme.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 664
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#43 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Zdravím, teď jsem se díval v dataovozidlech.cz dle VIN na moje XC70 a mám tam uvedeny všechny varianty disků kol.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1226
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#44 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Kdo byl teď na úřádě, něco zapsat do TP, dají vám něco potvrzení, papír s tím, co udělali?
Napadlo mě třeba, když chci pojišťovně nahlásit ukončení pojistky (prodej, likvidace...), tak jeslti si to sami zjistí nebo budou něco chtít. Nebo když si to potom zkontroluju a udělali chybu, tak kvůli reklamaci.
Napadlo mě třeba, když chci pojišťovně nahlásit ukončení pojistky (prodej, likvidace...), tak jeslti si to sami zjistí nebo budou něco chtít. Nebo když si to potom zkontroluju a udělali chybu, tak kvůli reklamaci.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#45 Co říkáte na to rušení velkých TP???
labanos, to je vlastně hodně dobrá připomínka. Zajímá mě, jak to bude při rušení pojistné smlouvy po prodeji, zatím jsem vždy posílal kopii techničáku s novým majitelem.
Uvidíme.
Obecně mi to takto uchopené přijde trochu zbytečné, myslím, že velkej techničák asi nikomu moc nevadí. Co však kvituju hodně, je to, že nemusíš mít malej techničák u sebe. Já obden střídám stroje a třeba na motorce se mi nechce techničák nechávat a v teréňáku je zase velké riziko, že by mohl uplavat:-D
Uvidíme.
Obecně mi to takto uchopené přijde trochu zbytečné, myslím, že velkej techničák asi nikomu moc nevadí. Co však kvituju hodně, je to, že nemusíš mít malej techničák u sebe. Já obden střídám stroje a třeba na motorce se mi nechce techničák nechávat a v teréňáku je zase velké riziko, že by mohl uplavat:-D
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 649
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#46 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Obávám se, že žádné potvrzení se konat nebude. Ale ty změny by se tam měly propsat během pár minut, tak asi by šlo si to zkontrolovat ještě na místě, zda jsou změny zaevidovány správně.
Pojišťovna by si to pak měla cucat z registru a nic už by se jí posílat nemuselo.
Jinak zrušení TP je nutný mezikrok k tomu, aby se do budoucna nemuselo vůbec chodit na úřad. Veškeré zápisy změn a přepisy vlastníků by se do budoucna měly konat bez návštěvy úřadu, jak by se v 21. století slušelo. Na to si asi ještě pár let počkáme ale maká se na tom.
Pojišťovna by si to pak měla cucat z registru a nic už by se jí posílat nemuselo.
Jinak zrušení TP je nutný mezikrok k tomu, aby se do budoucna nemuselo vůbec chodit na úřad. Veškeré zápisy změn a přepisy vlastníků by se do budoucna měly konat bez návštěvy úřadu, jak by se v 21. století slušelo. Na to si asi ještě pár let počkáme ale maká se na tom.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#47 Co říkáte na to rušení velkých TP???
jirkaTDI, tak v úplnou digitalizaci já doufám a chápu, že to je první krok. Snad se nechození na úřad dočkám:-D
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 427
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#48 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Pro pojišťovnu je rozhodující kupní smlouva - tedy datum prodeje, nikoliv datum přepisu.labanos píše: ↑08 led 2024 14:44 Kdo byl teď na úřádě, něco zapsat do TP, dají vám něco potvrzení, papír s tím, co udělali?
Napadlo mě třeba, když chci pojišťovně nahlásit ukončení pojistky (prodej, likvidace...), tak jeslti si to sami zjistí nebo budou něco chtít. Nebo když si to potom zkontroluju a udělali chybu, tak kvůli reklamaci.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2169
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#49 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Dneska kamos z firmy/kolega.
"No...ja z toho radost nemam, musim ted udelat uplne jiny system zaznamenavani platnosti STK"
Vzdy mi poslal treba 30 technicaku, po STK jsem mu je vratil zpet,on nakrmil pocitac. Jasne,to lze udelat i s prostym protokolem. Potiz je, ze to neni cenina, lidi se mu na to vykaslou a z tech XX pobocek mu pulka neprijde.
Vam garantuju, ze naroste procento aut jezdicich bez platne STK. (A ano vim ze existuje znamka na RZ)
Fakt meli radeji zrusti ten maly, tedy ORV. Tim spise, kdyz ho proboha nemusite vozit u sebe uz dneska. Smysl zruseni VTP nejen v tomto kontextu fakt nechapu
"No...ja z toho radost nemam, musim ted udelat uplne jiny system zaznamenavani platnosti STK"
Vzdy mi poslal treba 30 technicaku, po STK jsem mu je vratil zpet,on nakrmil pocitac. Jasne,to lze udelat i s prostym protokolem. Potiz je, ze to neni cenina, lidi se mu na to vykaslou a z tech XX pobocek mu pulka neprijde.
Vam garantuju, ze naroste procento aut jezdicich bez platne STK. (A ano vim ze existuje znamka na RZ)
Fakt meli radeji zrusti ten maly, tedy ORV. Tim spise, kdyz ho proboha nemusite vozit u sebe uz dneska. Smysl zruseni VTP nejen v tomto kontextu fakt nechapu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 721
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#50 Co říkáte na to rušení velkých TP???
Potvrzuji totéž. Je tam všechno do poslední čárky - jako když zkopíruju vel.techničák a vložim to tam Sláva!!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 184 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od belegmythcz