EV: Diskuse o elektroautech

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#126 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Kein »

Ejdou Rotacak píše: 17 led 2024 09:16 Včera jsem na YT náhodou narazil na několik pořadů o elektroautech s "panem" Lukášem Hadašem (v jednom pořadu byl diskuzní oponent "starej fotr" v druhém Filip Turek). Ten Lukáš, to by byl panečku politruk! Víc psát netřeba, ať nepřidělávám módům vrásky na čele.
Jo Hataš je třída fabulant. Viděl jsem všechny videa co popisuješ, jen to nebyl starej fotr, ale fotr na tripu alias Pepa Vrtal. Jinak u Turka Hataš tvrdí, že nečerpá dotace - bylo vyvráceno hned druhý den po odvysílání pořadu. Nejpřínosnější video s nejvíce informacema s nim, je ale Hataš vs Macek, které jsem tu už dával. A nejpřínosnější je proto, že pan Macek se nehadá ale vysvětluje a argumentuje a několikrát Hataše nachytá, že vlastně vůbec neví jak ty auta fungují a co potřebují. A co je úplně nejlepší je to, že video už má dva roky a to o čem tam Hataš mluví, že tu "bude", tu stále není.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 127
Registrován: 1 rok
Bydliště: Žiar nad Hronom
Vůz: XC90 2019 B5

#127 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od jergus.balaz »

Kamoš vlastní restiku a v ramci zlepšovania služieb chcel dve nabíjacie miesta. S ničím nebol problém, okrem privodneho kábla. Najbližšie vhodné trafo je vzdialene 3,8km, cena za realizáciu prípojky 380t.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#128 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

Pěkně napáno:
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#129 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Tak nám se třeba včera v Práci vybilo Citigo z 50% do 0 , že auto úplně skapalo. Stáří 2 roky a najeto jen okolo fabriky cca 8tis. Takže na nabíječku se muselo odtáhnout...... :D
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#130 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

a hlavní baterka nebo 12V ? Většinou za to mohou mrazy kdy elektro se snaží udržovat baterii připravenou. Třeba kamarád co jezdí Teslou na letiště a letí na 14 pryč říkal, že ztratí dost % a kdyby nechal Sentrymod tak když by dojel byla by skoro mrtvá. Hold zima a auto plné počítačů.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#131 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Kein

No Joo! Díky za opravu. Ano Fotr na tripu, pan Vrtal. Chvíli jsem přemýšlel, proč jsem napsal "starej fotr" a pak mě trklo, že je to nesvéprávný, naprosto tupý imbecil, který se svým ještě tupějším a imbecilnějším kamarádem Honzíkem natáčí na YT videa o žrádle z bufáče.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#132 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Kein »

Tak hlavně že ho to dobře živí. 😎
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#133 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

Zajímavý rozhovor, na rozdíl od Čajna táty a podobných Jasánků, tam probírájí závislost Číny na ropě. Čína si buduje svou nezávislost na zdrojích, my si vyměníme závislost na blízkém východu a Rusku za Čínu, dobře si to vymysleli.

https://www.auto.cz/vaculik-a-dokoupil-o-autech-v-cine-je-to-zazitek-kdyz-kolem-jezdi-jen-elektromobily-151258
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#134 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

Pěkně. 3ka je navíc hodně nízká:
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#135 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od hajnej »

Warcz píše: 20 led 2024 08:51 Pěkně napáno:
Zapomněl na stanici v Litvínově.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#136 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

Za mě je vodík v osobní přepravě úplně mrtvý. Cely článku klesají a zlepšuje se rychlost nabíjení baterie. Tím už není potřeba 100kWh baterie ale dneska už jsou běžné 80kWh což zase snižuje cenu. Výměna po řeknu 10 letech bude v budoucnu trivialita a udělá se repas. Představa, že jezdím po 10 letech autem na vodík které má 2x větší tlak než CNG... To není na obyčejný servis u garážníka.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#137 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od nebel »

Warcz píše: 01 úno 2024 16:20 Pěkně. 3ka je navíc hodně nízká:
Jaaně, nenasaje si vodu do sání a nechcípne. Nicméně jsem se na to dřív poptával, vidě videa z anglických brodů (zajímalo mne, jak to snesou trakční motory) a i Tesla je „děravá" (myšleno různé otvory do interiéru, včetně kabelových průchodek atd.). A to nemluvě o pověstné nekvalitě Tesly jak v lícování, tak v antikorozní ochraně a laku - za 4 či 5 let to auto může shnít zevnitř.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#138 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

Jo to jo ta elektronika bude dostávat na prdel, ale není to aktuálně totálka jak ten Golf. Jel jet to je kravina.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 32
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klentnice(Palava) Mikulov
Vůz: XC70 136kw 2008

#139 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od mirass80 »

:good:
Přílohy
20240201_164022.jpg
20240201_164003.jpg
_________________
Bylo S80 2.5 TDI (13roků)
Je XC70 2008 136kw

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#140 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od raolsa »

Někdo tam zapomněl namontovat přítrojovku. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 32
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klentnice(Palava) Mikulov
Vůz: XC70 136kw 2008

#141 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od mirass80 »

Joo a i motor,je tam jen tepelné čerpadlo
_________________
Bylo S80 2.5 TDI (13roků)
Je XC70 2008 136kw

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#142 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od nebel »

„Už nevíme, co vylomeninama dělat, tak uděláme hnusnou a ještě nepraktickou palubovku."

Trabant sice taky neměl pohlednou palubovku, ale aspoň měla praktický a velký odkládací prostor...
(zdroj obrázku)

Jinak tu obrazovku nemá cenu komentovat, opět nevybočuje ze stylu „jé, zapomněli jsme na infotaiment, tak tam aspoň nějak m*dneme velký tablet."
Přílohy
trabant_601_02.jpg
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#143 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od raolsa »

No tvl. nostalgie jako prase. Kde asi skončil můj zelený tráboš. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

nebel
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 879
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#144 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od nebel »

_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#145 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Warcz »

Zkoušel jsem dohledat více info a našel jsem:
RTL Nieuws v pondělí uvedl, že Utrecht plánuje snížit kapacitu veřejných nabíjecích stanic pro elektromobily mezi 16:00 a 20:00, kdy je domácí poptávka na vrcholu.
Tento plán, řekl výkonný ředitel místní rady Lot van Hooijdonk, je nepříjemný, ale nevyhnutelný. „Čas neomezené poptávky a nabídky je u konce,“ řekla.
„Hlavní uživatelé se již několik let nemohou připojit k síti a my jsme blízko bodu, kdy se s tím musí vypořádat i domácnosti,“ řekla. "Musíme si vybrat, kdo a za jakou cenu dostane prostor na rozvodné síti, protože tento nedostatek nás bude v příštích letech provázet."

Za mě se zase potvrzuje co říkám pořád. Cena elektřiny nemá být pořád stejná ale má se měnit podle odběru. Je jasné, že když většina domácností přejde na elektřické sporáky, pořídí tepelné čerpadla a všechno pustí k večeru tak síť dostane na prdel a není potřeba ani elektroauta.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

powl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 686
Registrován: 3 roky 9 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

#146 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od powl »

_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#147 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Romulusw
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 4941
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#148 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Romulusw »

Už nějakou dobu mám alergii na slovo udržitelnost. Spouští u mně generátor vulgarit nejtěžšího kalibru :bad:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#149 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od labanos »

_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#150 EV: Diskuse o elektroautech

Příspěvek od Kein »

No jasný. Průměrná cena ND na opravy EV konkrétně u nás na CX60 a MX30 je 70k bez DPH, na Opel a Peugeot ještě více. Naštěstí většina z toho stále v záruce. Na díl čekáme v průměru tak 3 měsíce, a když se zadaří tak na dílně rozbíjíme tábor jak na kempu na apaluchu abychom na to mohli vůbec šáhnout. Už vidím jak si to budou spokojeně majitelé EV platit a spravovat až to bude všechno ze zaruky venku... Úsporný auta no. 🥲
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Odpovědět

Zpět na „o všem možném :-)“