Haben - Petin hybridní Yaris

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#26 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Haben »

Ty kráso, to bude jistě polep, ale žlutá křiklavá tomu sluší.
Pomalu sbíráme zkušenosti a sepisuji si + a -. Aktuálně ujeto něco přes 200 km, jak vyjedeme první nádrž, hodím sem první postřehy.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Nitty
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 193
Registrován: 4 roky
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo S80

#27 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Nitty »

Petr Marek píše: 28 dub 2023 02:06 Dnes jsem si na Tebe vzpomněl...



IMG_20230427_180320.jpg
Tohle hybrid nebude 😂😈
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+

Mirabilia
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1316
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Prysk
Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off

#28 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Mirabilia »

Dneska jsem si na tebe vzpomněl. Vyprávěl mi bývalý kolega z práce jak zaplatil absurdní pokutu za stání na místě pro invalidy. Nechal auto na úplně prázdném parkovišti hned za vjezdem a namalovaného vozejku si nevšimnul. Mazal do noční lékárny a když se vrátil, městský strážník měl jasno :fool:
B86C94B5-222C-476D-AFFD-7E244BC96CC1.png
B86C94B5-222C-476D-AFFD-7E244BC96CC1.png (356.35 KiB) Zobrazeno 2258 x

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#29 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Haben »

Tady jsme si to troufli. Je to misto pro invalidy na mycce. Vedle stojan na vysavani kobercu. Proste misto pro invalidy udelane jen aby se vyhovelo zakonum…
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 15
Registrován: 7 roků
Bydliště: Olomouc
Vůz: S60 2.5T AWD

#30 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Onyk »

Já teď potkal takový podobný.
Akorát ty tvoje černý kola... :crazy:
Nemůžu si pomoct, mám radši klasický stříbrný. Černý mi připadají, že i když tam jsou třeba sedmnáctky, tak vidím černý patnactkovy plecháče. :twisted:
Přílohy
IMG_20230421_180305.jpg
_________________
S60 2.5T AWD 2007
Ford Fiesta 1.3 2003

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#31 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Haben »

Ja jsem za cerne rad. Nejde na nich videt brzdovy prach. Navic na aute jen kombinace 2 barev - cerna bila a nenarusuje to treti.
Ale kazdy to ma jinak. U zimaku se musim smirit se stribrno cernym designem.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#32 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Takhle si jí dnes valím 150km/hod po D6 s V60 a najednou se v rychlým jen mihl Yaris GR. Kurňa to byl fofr.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#33 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Haben »

Tak od 13.4. včera provedeno první tankování. Peťa tedy vydrží po městě poskakovat na jednu nádrž cca měsíc a půl. Ujeto 555 km, spotřebováno 27,8 l MOLácké stovky. Průměrná spotřeba tedy 5,01 litru, palubák ukazoval 4,8 l. Věříme, že spotřeba po cca 2000 km trošku spadne, až se motor trošku zajede.
V EV (elektrickém) módu se jezdilo 60% času, což vychází na 53% ujeté vzdálenosti, tedy 294 km bez paliva :-)

Typický profil trasy je někde mezi 3 - 8 km. Jen 1x jsme jeli 20+20 km v kuse.
Pokud jede Peťa ráno do práce ty 3 km, tak i když je to z kopce, tak auto si nastartuje a cca první kilometr jede na benzín, pak už na elektřinu (záleží na stavu nabití baterie, každý den je to trochu jinak rozložené) a výsledkem je po 3 km průměrná spotřeba 4,5 l/100 km, na elektřinu ujede 47% cesty.
Když jede odpoledne domů, tak protože je to do kopce, tak na elektřinu jede jen 36% cesty a průměrka je 7,7 l/100 km.
muzeum.JPG
muzeum.JPG (89.47 KiB) Zobrazeno 2040 x
Když však jede na druhou pobočku 8 km vzdálenou, pak už je to jiná. Spotřeba cestou do práce klesá na 3,8 l/100 km při 63% v EV módu, cestou z práce na 4,1 l/100 km, čas v EV módu 55%.
hrad.JPG
hrad.JPG (64.13 KiB) Zobrazeno 2040 x
Je tedy patrné, že hybrid ve městě funguje. Ale ne na trasy do 3 km. Je potřeba s ním jezdit větší vzdálenosti.


Postřehy po 47 dnech vlastnictví:
Když si mám vybrat, čím pojedu, zvolím Yarise oproti služební Octavii: je výrazně tišší, nic tu nevrže, nic nebouchá na podvozku.
Když jedu Yarisem, jsem vyklidněný. Říká se, že hybridy mění řidiče. Nevím, jak to dělají, ale potvrzuji všemi dvaceti. Nikam nespěchám, jedu plynule, těší mě dosahovat nižší spotřeby a co největšího podílu elektrické jízdy.
Když jedu Octavii, jsem výrazně “agresivnější” všichni mě zdržují. Tak to bylo i dřív a zůstalo to - asi nějaká tajná síla koncernu.
V Octavii hned po startu vypnu start stop, v Yarisu to ani nejde, ale vůbec mi to nevadí. O startu či vypnutí motoru člověk absolutně neví, kromě toho, že se mírně začne linout zvuk motoru. V Octavii start i stop zatřepe hnusně s autem.


PLUSY:
1) auto je pro nás velikostně dostačující: do kufru se pěkně vlezou dvě banánové krabice vedle sebe, i na mega nákup pro 4 osoby kufr dostatečný. Místa na zadních sedadlech více jak v C30 či ve V70 II - na fotce řídí Peťa, sedím za ní, oba máme 170 cm. I ten úhel otevření není úplně tragický, ale mohl by být lepší - zatím do tapecírunku při nastupování nekopeme.
1.jpg
2) Tichost vozu: takový klid na palubě jsem ještě nezažil. A to díky tichému motoru. Ani hluk od kol není, na kategorii auta, velký. Oproti Octavii je od podvozku auto o krapet hlučnější, ale tichost nevrzajícího interiéru, motoru, nulových vibrací je příjemná.
Podvozek: Podvozek tlumí nerovnosti daleko lépe než Octavia (obojí mají R17). Ne že by byl Yaris plavnější, ale neozvývají se takové rány od kol, podvozek si je jistý. Projet s autem kruháč či prudší zatáčku je radost, malá hmotnost a jistota podvozku vykrouží bez pištění pneumatik požadovaný oblouk. Auto se minimálně naklání - naladění podvozku co se týče míry komfortu a jízdních vlastností je velice pěkně udělané.
eCVT převodovka: tak plynulé rozjezdy, popojetí na centimeter přesně, to se může jít koncernové DSG ale i hydroměnič zahrabat. Žádné kopnutí, žádné trhání krkem, žádné prodlevy.
Adaptivní tempomat: funguje spolehlivě i ve městě. Jen je potřeba navolit odstup na nejnižší možnou vzdálenost. Jako není to úplně optimální, sám bych brzdil více plynule, ale není to nepoužitelně moc hrrr. Fajn je, že Yaris zastaví cca 7 m za vozem a pokud se kolona pohne do cca 15 sec, sám se opět rozjede. Když je stání delší, stačí brknout do plynu a rozjede se na poslední nastavenou rychlost. Osobně bych se rozjížděl o něco dynamičtěji, zrychlování je takové vlažné (asi s ohledem na spotřebu = rozjet se čistě na elektriku). Mám sice pocit, že zdržuji provoz, ale asi ne. Nikdo se na mě nelepí, netroubí, nepředjíždí.

Držení v pruzích: jo funguje jakž takž, ale někdy je otravný, jindy příjemný - platí pro město. Výsledkem je, že jej při aktivním tempomatu nevypínám - jinak aktivní není. Na dálnici to bude určitě fajn pomocník.

MyT aplikace: v zimě a parném létě bomba si připravit přes appku na dálku interiér, buď vyhřeješ nebo vychladíš - bez příplatku. Veškeré statistiky jízd, paráda, připravím si trasu a pošlu si jí do auta. Pár vylepšení by se našlo, ale to přijde, je to softwarová appka a ta se snadno zaktualizuje.
Hudba: na to, že jsme se nedočkali díky vyřazení z prodeje prémiovějšího JBL, to hraje zcela přijatelně, i basová složka tam je - možná ještě vytlumím přes léto dveře a zase to o kousek povyskočí.
Head-up display: fakt příjemné, zpočátku mi to tahalo oči, nyní ok, to důležité má člověk furt před očima - aktuální ryhchlost, maximální povolenou, otáčkoměr
5.jpg
MÍNUSY:
Nedostatečná ochrana disků od lemu pneumatik: Tady bude stačit jednou zaparkování u patníku a bude odraný disk - to se u městského auta moc nepovedlo
2.jpg
Úhel otevření zadních dveří: je fakt mizerný, nastupující si musí dávat pozor, aby nekopl do výplní dveří - tady budou šrámy asi přibývat nejrychleji, zatím ale ok.
3.jpg
4.jpg
Kufr a většina odkládacích prostor není polstrovaná jako v Octavii. Je to lesklý tvrdý plast. V kufru tedy budou časem šrámy na bočních plastech - tady se to dá tolerovat, to nemá člověk na očích. Ale nepolstrované odkládací prostory = hrkání věcí, brzy budou asi šrámy - tam kde to šlo, jsme to vyřešili výrobou polstrování. Octavia i případné nepolstrované části má ze strukturovaného a odolnějšího materiálu.
8.jpg
9.jpg
Head-up display a polarizační brýle si nerozumí
Rozdíl brzdění mezi rekuperací a brzdami: prostě je tam znát, když člověk trefí přesně rozmezí, kdy začne auto nejdříve brzdit rekuperací a do sekundy přejde na brzdy, je tam cítit změna, kopnutí v brzdě a rozdílný účinek. Není to naštěstí pokaždé ale třeba ve 3 bržděních z 10.
Mechanismus zamykací záklopky pásu na zadních sedadlech je tak citlivý, že když se jede po špatné zazáplatované cestě, tak je nemožné se připoutat. Pás se furt zasekává a nejde vytáhnout.
Připojování mobilu k infotainmentu funguje ok, ale furt se hlásí jako host. Aby se načetl manželčin profil, pak se musí vždy naskenovat párovací QR kód - řešíme s Toyotou a neví, co s tím.
Klavírní lak na spojleru pátých dveří, jak jsou světla. Tam se drží tolik špíny, že se to nedá udržovat čisté, ani tvrdý vosk to nevyřešil
Rozdílná barva laku na plastu a plechu při určitém slunečním záření: byli jsme to už reklamovat a nic se s tím nedá dělat, dělají to všechny Toyoty, co na showroomu měli. Když je pod mrakem, tak jde vidět patrný rozdíl, když trošku svítí nebo plně svítí, pak je barva stejná.
6.jpg
7.jpg
Umýt bílou perleť nestačí jen šampónem a wapkou: je potřeba vzít následně i houbu a stáhnout černou mastnotu. A to je na autě tvrdý vosk - holt to jde vidět. O černé perleťové střeše nemluvě... Ale tak to jsme vyřešili vlastnotělně vyrobenou pracovní silou :-)
10.jpg
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#34 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Dural8 »

Martine taky mam bilou perlet a je to tak, ale navic, jak jiste vis, auto se na primem slunci umyvat nema ;)
Jinak fajn recenze, zda se mi ale, ze se od dob THS II moc nezmenilo, uz tehdy to umelo co popisujes, no ale nepopisujes co se deje, kdyz po tom aute zacnes neco chtit…a tam se taky nic nezmenilo, nelitostne kviceni v otackach je proste dani za ecvt. U yarisu jiste taky vid? A neomlouvej to tim, ze jsi vyklidnenej, souhlasim, ze k tomu hybrid az magicky svadi, ale nekdy na to proste dupnout chces/musis a pak je to tam uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii a moc :)
Ale fajn, ze to plni co jste od toho cekali, preju at to vydrzi
_________________
V60 D4

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#35 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Haben »

Kdyby hadice dosáhla do stínu, bude synek umývat ve stínu :-)
To kvičení při plném plynu tam asi určitě bude, ale zatím jsme prostě neměli tu potřebu takto déle zrychlovat. A ani nechci auto prvních 1 000 km drtit. Až odjedeme třetí nádrž, natočím kvílení při akceleraci.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#37 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Haben »

četl jsem před hodinkou... no kdybychom čekali na to červené, tak už bude tento facelift, to je pravda :lol:

Větší výkon o 15 koní a o 35 Nm víc krouťáku na elektromotoru by bylo asi fajn, více síly je vždy příjemné. Jen je otázkou, jak to odnese výdrž baterie, když to bude muset více ládovat a zda nestoupne spotřeba. O navýšení kapacity baterie nemluví - to by bylo fajn, ať těch elektrokilometrů je ještě více. Ve finále na město více výkonu netřeba, takže mě to úplně nevhání slzy do očí...

Co je plus, tak ovládací tlačítko hlasitosti na infotainmentu - to je lepší jak HW tlačítka + a -. Opět vidím osazení bezdrátovým nabíjením - chudák, kdo to objedná a opět nebudou na to komponenty. Tohoto je však škoda :cry:

USB-C porty neřeším, nový display před volantem asi bude mít přehlednější palubní PC, ale ta grafika displayů se mi oproti našim displayům v kruhových budících se mi nelíbí - vypadá to jako každé jiné nové auto.

Až budou mít auto na showroomu, půjdu se podívat, zda vyřešili malý otevírací úhel dveří - tady by inovaci provést měli.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 580
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#38 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od hefaistos »

Ja ted jezdil skoro 3 mesice uplne novou corollu cross 2.0 hybrid 145kw, tak trosku zabrdnu s moji zkusenosti s hybridem a toyotou:

- za cca 4tis km jsem mel prumerku 6,4l real a auto jsem vubec fakt nesetril (ale ze fakt :D ) - baterkovy odpich a zrychleni je navykove. Koukam ze s timto 68kw mas 5l... to je celkem dost v porovnani kdyz jeste zvazim ze s tim jezdis jako v zabehu a yariska ma o 400kg mene
- ecvt je super, zadne stupne, slapnes sa to a tahne to. Zvukovy doprovod wrrrrrrrrrrrrr tam proste je dost znat, pedal na podlahu znamena okamzite otacky 4-5-6 tisic a odhlucneni motoru je fakt bida
- udrzovani v pruhu + adaptivni tempomat je fajn, na volant das nejake zavazi a jeden klidne tisic km po dalnici
- crosska je naladena dost komfortne a pritom se nenaklani, nemas pocit ze vyletis ze zatacky. Yariska je o kus mensi auto, zakonite bude trochu vic drncat, ale s octavii jsem nejel asi nikdy tak neumim porovnat :D
- odhlucneni od podvozku pri prejezdu vymolu a pod je super, podvozek mekoucky. Odhlucneni pri 130kmh na dalnici uz je ale bida...

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 699
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

#39 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od saabik »

Nejeli jste nedávno kolem Hradce? :D
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-jaguar-na-hradecku-zavodil-s-toyotou-pak-havaroval-a-ridic-utekl-40435717

Policisté zjistili, že řidič jaguaru měl od Rohenic až do Libřic závodit s osobním vozidlem značky Toyota Yaris v bílé barvě.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#40 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Haben »

Diky za info. Budu si muset vic Petu hlidat 😂
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#41 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Haben »

V tomto týdnu nás bude čekat druhé tankování, aktuálně máme ujeto 1 150 km.
Dali jsme jednu dlouhou trasu - Zlín - Havířov - Zlín. Dle palubáku vždy za 4,1 l na sto. Mimo dálnici, po okreskách, nebyli jsme brzdou provozu, pár předjíždění bylo, rychlost mírně nad limity.

Při této cestě jsme si všimli ale několika věcí, tak jsme s tím šli do Toyoty - je to 14 dní a bez odpovědí - asi se na to ještě nikdo od roku 2020, kdy auto vyjelo na trhy, neptal :-)
1) Toyota navigace neumí hlasové povely, máte-li nastaven jazyk auta na češtinu - WTF? Prý to umí jen v anglické mutaci
2) Toyota navigace neumí automaticky dle okolního světla přepínat mezi tmavou a světlou variantou - WTF? Je to vázané na tmavé/světlé provedení infotainmentu. Jako ano, mohu si dát automatickou změnu podbarvení celého infotainmentu, ale ta světlá varianta je tak jasná, že to vadí i za ostrého slunce. Proč nerozdělí nastavení navigace a infotainmentu?
3) Přepínání mezi připojeným primárním a sekundárním telefonem k infotainmentu je obtížné - člověk musí do menu, nastavení telefonu a vybrat primární ze spárovaných a připojených zařízeních. Takže asi 6 kliknutí. Koncern to má na jedno tlačítko na obrazovce telefonu.
4) Zadní repro ve dveřích hraje tak slabě, že vlastně člověk sedící vzadu slyší vše jen zepředu - jak nastavit? No to asi nejde, odpověď.
5) Pokud vypnu hlídání pásů na zadních sedadlech, tak sice mě auto neupozorňuje při vysedání, ať zkontroluji zadní sedadla, ale pískat to bude při jízdě furt, když jsou tam děti a když se např. některé odepne za jízdy, aby si podalo něco ze země - hned to naplno řve - hodně otravné. Toto jde vyřešit naštěstí vypnutím přes diagnostiku - to uděláme.
6) Mám-li zapnutý adaptivní tempomat, jedu po klikatější okresce a auto se vyhoupne na horizont, zpravidla začne pípat. Co se děje, nikdo neví, páč se nerozsvítí žádná kontrolka ani se neobjeví hláška.
7) 2 měsíce od nákupu vozu není Toyota schopná vyřešit přihlašování mobilního telefonu k účtu MyT - vždy se přihlásí mobil jako host = nemáte v autě zaslané trasy do navigace a další customizace.

Jo, jsou to drobnosti, to co je v infotainmentu se snad podaří vyřešit nějakou aktualizací, ale sere to, když jiné automobilky to vyřešené mají.

Jinak vše ostatní fajn - vyřešit tyto chybky a jsme plně spokojení. Např. oproti koncernu funguje keyless 100% spolehlivě. Octavia mi občas nechce přes keyless otevřít, musím na 5x a pak stejně vytáhnu dálkáč.

Jedna ze včerejška od Petiné práce.
Přílohy
y1.jpg
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Airbus380
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 663
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

#42 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Airbus380 »

Na něco málo ti odpovím... Corolla, ale systém je stejný, máme podobné problémy.
MyT jsem zavrhl hned po měsíci, nějak mě ta aplikace neoslovila. Neviděl jsem důvod to využívat.
S tím přepínáním den/noc, jak máš nastavenou intenzitu osvětlení budíků/ palubní desky? Já to mám na minimum a pak to přepínání funguje jak u budíku tak displeje.
Telefon mám na kabelu a několikrát za jízdu mi vypadne android, už sem to řešil a taky nevědí. Několikrát změna kabelu a nějak to nepomohlo. Jinak připojení přes bluetooth funguje v pohodě.
Repro, to je kapitola sama pro sebe. Dost vážně přemýšlím o výměně za lepší.
Pásy na zadních sedadlech, to je taky masakr. Mám dvě dětské sedačky a stačí hodit mezi ně baťoh a už to řve, ať se připoutáš. Nebo sedí jeden člověk vzadu a dáš vedle sebe věci a řve to taktéž....
Jakou vzdálenost máte nastavenou mezi auty u tempomatu? Mě to taky dělalo neplechu, nastavím si vždy tu nejkratší a je to v pohodě. Podle mě ta čidla mají moc velký záběr.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#43 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Basstl »

Ještě že nic z toho nepotřebuju/nechci. :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7512
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#44 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Petr Marek »

Asi tak! :D :D
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#45 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Haben »

Airbus380 píše: 26 čer 2023 11:24 Na něco málo ti odpovím... Corolla, ale systém je stejný, máme podobné problémy.
MyT jsem zavrhl hned po měsíci, nějak mě ta aplikace neoslovila. Neviděl jsem důvod to využívat. Za mě je na ní fajn právě posílání přepřipravených map do auta + odemykání/zamykání na dálku + vytápění/chlazení interiéru na dálku + statistiky jízd
S tím přepínáním den/noc, jak máš nastavenou intenzitu osvětlení budíků/ palubní desky? Já to mám na minimum a pak to přepínání funguje jak u budíku tak displeje. to netuším, ale tipnul bych, že intenzita osvětlení budíků je na maximum. Nejsme si vědomí toho, že by tam byla automatická regulace jasu
Telefon mám na kabelu a několikrát za jízdu mi vypadne android, už sem to řešil a taky nevědí. Několikrát změna kabelu a nějak to nepomohlo. Jinak připojení přes bluetooth funguje v pohodě. my máme apple car/android auto bezdrátově. Kupodivu to funguje bezproblémově, spojení nepadá.
Repro, to je kapitola sama pro sebe. Dost vážně přemýšlím o výměně za lepší. jako nehraje to zle, ale Octavia i mnou dodělávané uadio v 940 hrají lépe. Vepředu to je akceptovatelné, vzadu je to potichu. Taky vážně přemýšlím o tom, že na zadní paltu umístím dvoupásmové repro, co mi zbylo z 940. Jsou to ale takově větší oválné krávy, takže zaberovu cca poloviny výhledu zadním oknem. Ale hrají moc pěkně,
Pásy na zadních sedadlech, to je taky masakr. Mám dvě dětské sedačky a stačí hodit mezi ně baťoh a už to řve, ať se připoutáš. Nebo sedí jeden člověk vzadu a dáš vedle sebe věci a řve to taktéž.... tady je řešení upozorňování na nezapnuté pásy na diagnostice vypnout - to nehcáme udělat.
Jakou vzdálenost máte nastavenou mezi auty u tempomatu? Mě to taky dělalo neplechu, nastavím si vždy tu nejkratší a je to v pohodě. Podle mě ta čidla mají moc velký záběr. Mám vždy nastavenou nejkratší vzdálenost. To je za mě tak akorát. Ta střední a nejdelší, to pak nechává nepochopitelně velký rozestup mezi auty - použitelné možná tak na dálnici, ale ne do města či okresku. To se před tebe pak každý furt cpe
Jinak máme za sebou tedy druhé tankování, najeto 1 180 km a tentokrát si auto řeklo o 4,6 l PHM na sto.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#46 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Nosound89 »

Zajímavé, my se nemůžete dostat pod 9 😅
Není Toyota jako Toyota 😁
Přílohy
IMG_20230616_095047.jpg
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#47 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Haben »

ne nezávidím ti vůbec, lumpe

R-edit trochu se kroť
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#48 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Nosound89 »

😂, nemusíš to editovat, stihl jsem ještě,,h*jzla,, 🤣.
Já si to pouze projel, ale kupovat bude brácha, jen ještě nevíme jestli GR nebo BRZ.. Nakonfigurovat nové už nejde, takže čekáme kde se naskladní jaká barva.

Edit: vidím, že to byli zelení 🤫
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 5918
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#49 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Haben »

Krotím se, ale David ví, že jsem to nemyslel urážlivě - ten lump tam prostě nesedí :-)
Pokud z recenzí dobře chápu, tak jasnou volbou by mělo být GR86, neboť BRZ je starší koncepce stejně jako GT86 a ten rozdíl prý je citelný. Tak vyřiď závist. Už je na čase tě navštívit, svézt se v Mustangu a nově tedy zavítat i za tvým bráchou :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#50 Haben - Petin hybridní Yaris

Příspěvek od Nosound89 »

Vůbec ne, nové BRZ je stejné jako GR, rozdíl je pouze v naladění podvozku a nějak jinak těhlice... teď přesně nevím. Ale ve zkratce GR jde jednodušeji hodit do driftu a BRZ lépe drží stopu a nejde tak lehce utrhnout. Uvidíme.. u Toyoty jsou v základu černé kola, Subo má zase červené prošití v interiéru.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“