Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#1 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Ahoj,
brácha od listopadu prodává Volvo viz odkaz níže a zatím se kromě autobazarů nikdo neozývá (ale jako že nulový zájem, ani nikdo, kdo by chtěl smlouvat o ceně), tak by nás zajímal názor zkušených volvařů, v čem třeba může být problém, za kolik vám přijde reálné takové auto prodat a tak.
Pak bych se chtěl zeptat, jestli/jak moc se čipováním u tohoto modelu dá snížit spotřeba - aktuálně má brácha průměr 7/100 a jezdí "na spotřebu", případně tipy, kde nechat načipovat.
Za každý názor předem dík.
https://auto.bazos.cz/inzerat/160687471/volvo-v70-24-d5-136kw-185hp.php
brácha od listopadu prodává Volvo viz odkaz níže a zatím se kromě autobazarů nikdo neozývá (ale jako že nulový zájem, ani nikdo, kdo by chtěl smlouvat o ceně), tak by nás zajímal názor zkušených volvařů, v čem třeba může být problém, za kolik vám přijde reálné takové auto prodat a tak.
Pak bych se chtěl zeptat, jestli/jak moc se čipováním u tohoto modelu dá snížit spotřeba - aktuálně má brácha průměr 7/100 a jezdí "na spotřebu", případně tipy, kde nechat načipovat.
Za každý názor předem dík.
https://auto.bazos.cz/inzerat/160687471/volvo-v70-24-d5-136kw-185hp.php
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Mno "K autu mám servisní knížku (viz foto)" a foto nikde, takze nekdo nebude verit kilakum.
Prodavat auto za 2 kila na plechacich? Kde je ALU sada? ...
Ta rozervana sesle a hned vedle ruplej plast za par korun, tomu taky neprida, radicka taky dostvypada osahane. Takze to vypada jak stocenka, nebo ze to jezdilo prevazne po meste kratky jizdy.
Ale kvalita/priblizeni fotek nic moc. Proste to docela vypada, ze se prodejce snazi neco schovat.
A navic je to P3, jedna z prvnich, takze na ni cena docela dost vysoko.
A hlavne ty fotky jsou hrozny, auto mokry a samy "oslneni: sluncem, takze lidi budou premejslet, co kde je doskrabany, blbe nalakovany, ze to ma prodejce potrebu takhle schovavat...
VIN na pozadani, proc?
Prodavat auto za 2 kila na plechacich? Kde je ALU sada? ...
Ta rozervana sesle a hned vedle ruplej plast za par korun, tomu taky neprida, radicka taky dostvypada osahane. Takze to vypada jak stocenka, nebo ze to jezdilo prevazne po meste kratky jizdy.
Ale kvalita/priblizeni fotek nic moc. Proste to docela vypada, ze se prodejce snazi neco schovat.
A navic je to P3, jedna z prvnich, takze na ni cena docela dost vysoko.
A hlavne ty fotky jsou hrozny, auto mokry a samy "oslneni: sluncem, takze lidi budou premejslet, co kde je doskrabany, blbe nalakovany, ze to ma prodejce potrebu takhle schovavat...
VIN na pozadani, proc?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#3 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Kinetic výbava, stav interiéru jako by měla najeto 400 tis.
+ jsou zde pouze kilometry, ale moc nevěřím, že jsou reálné..
Jestli chce v tomto stavu prodat, musí nabídnout tak za 120-130K a i tak to nebude jednoduché.
Na chip třeba D5T5, zvýši se spíše krouťák a výkon, spotřeba podle toho jak bude šlapat na pedál.
+ jsou zde pouze kilometry, ale moc nevěřím, že jsou reálné..
Jestli chce v tomto stavu prodat, musí nabídnout tak za 120-130K a i tak to nebude jednoduché.
Na chip třeba D5T5, zvýši se spíše krouťák a výkon, spotřeba podle toho jak bude šlapat na pedál.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#4 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Nafta co jezdila 10K ročně s rozervanou sedačkou dovezene z Německa. Opravdu to je podezřele a ukazuje to na městske auto, což u nafty muže byt problem. Navic auto ma prostě 16 let i když to je P3.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#5 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Nic proti, ale i já mám na S80 s béžovým interierem najeto už 450tis a nevypadá to takto
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#6 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Nechtěl jsem zase moc přehánět
Otázka jak moc auto jezdilo město, proporce řidiče,.. je zde hodně proměnných.
Nevím jak moc jsou látkové sedačky kvalitní v P3 (měl jsem vždy jen kůži), ale všichni víme jak vypadají po pár desítkách km v P1.
Otázka jak moc auto jezdilo město, proporce řidiče,.. je zde hodně proměnných.
Nevím jak moc jsou látkové sedačky kvalitní v P3 (měl jsem vždy jen kůži), ale všichni víme jak vypadají po pár desítkách km v P1.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#7 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Mokry auto, dorvana sedacka, nizka vybava, nepusobi duveryhodne, cena vyssi.
Jestli nekdo ocekava u auta co ma skoro 2 tuny, 136Kw, ze bude zrat 5l, tak je trochu naivni. Cipem je mozne teoreticky spotrebu snizit, ale bude na to vic slapat a ve finale to bude zrat jeste vice:)
Pokud bych chtel dobre prodat, sehnal bych aspon sedacku a radicku v AV dilech, vyfotil poradne a dokazal, ze Km jsou realny, treba tou serviskou.
Jestli nekdo ocekava u auta co ma skoro 2 tuny, 136Kw, ze bude zrat 5l, tak je trochu naivni. Cipem je mozne teoreticky spotrebu snizit, ale bude na to vic slapat a ve finale to bude zrat jeste vice:)
Pokud bych chtel dobre prodat, sehnal bych aspon sedacku a radicku v AV dilech, vyfotil poradne a dokazal, ze Km jsou realny, treba tou serviskou.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#8 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Tohle se ani latkou nazyvat neda.
Ja co mam latkove, jsou furt jak nove i po 250tis km.
Ja co mam latkove, jsou furt jak nove i po 250tis km.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#9 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Myslím, že jsme mu s prodejem zatím moc nepomohli
Hoď nám sem VIN a tu servisku ať se podíváme co je a není pravda.
Hoď nám sem VIN a tu servisku ať se podíváme co je a není pravda.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#10 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Působí to dojmem stočenky. Jestli to teda fakt není stočenka.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#11 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Ano, "stočenka" mne taky první napadla. Pokud ten nájezd může brácha skutečně prokázat (serviskama, knížkou, něčím dalším...), tak ať to popíše v inzerátu.
Před nějakou dobou jsem V70 D5 P3 sháněl - protože čím jsem starší, tím víc vnímám "nadstandarty" výbavy jako možné "kurvítko" a další sypačku peněz do staršího auta, tak jsem naopak chtěl výbavu co nejnižší (nechtěl jsem AWD, nechtěl jsem automat), vím, že standard ve všech D5 autech je centrál, elektrická okna, dvouzonovka, tempomat (což mi dostačuje), co jsem chtěl byly xenony, světlý interiér v kůži (lépe se udržeje a případné "nehody" s jídlem či kafem se dají většinou vyřešit jen setřením hadrem. Navíc mám výhřev předních sedadel (rovněž skoro v každém autě mimo Italů) a elektrickej kufr (spokojil bych se s mechanickým a dalo mi to za pravdu, protože budu časem řešit dorazy a možná i vzpěry - v zimě občas musím mačkat dvakrát, protože na poprvé se kufr nezvedne).
Když jsem auto v podobné "nevýbavě", do 200k sháněl, to, co bylo zajímavé (doložitelný nájezd pod 200k, celkově technicky velmi dobrý stav), bylo vše pryč během dnů.
Takže pokud je nájezd opravdu papírově doložitelný, zdůraznil bych to, nafotil to na alu kolech (ty plecháče jsou na zimu sice v pohodě, ale že kola dělaj auto vizuálně je stará známá a ověřená pravda. Cenově jste výš, než je průměr, zase třeba pro mé myšlení bylo daleko lépe zkousnutelné zaplatit +- 200k a koupit auto, které bude udržované tak, že je předpoklad do něj hned nevysypat dalších 30-50k za nové brzdy, rozvody, tlumiče a spoustu dalších nutných servisů.
Ohledně spotřeby - jezdím spíš delší trasy (jedna dvě popojížďky v Praze 20+20 km za týden a pak jednou za 2 měsíce dálnice a 350+350km, spotřebu mám reálně i dle počítadla 6.8-7l a to jezdím opravdu "pana klobouka" - v Praze piánko, na dálnici 100-110 pohoda či tempomat. P2 se stejným motorem D5 136kw mi jezdila dle palubáku za 5.5l, reálně za 6l.
Nevím, o kolik je P3 těžší, či co to způsobuje, ale prostě spotřeba je o +- litr vyšší.
Před nějakou dobou jsem V70 D5 P3 sháněl - protože čím jsem starší, tím víc vnímám "nadstandarty" výbavy jako možné "kurvítko" a další sypačku peněz do staršího auta, tak jsem naopak chtěl výbavu co nejnižší (nechtěl jsem AWD, nechtěl jsem automat), vím, že standard ve všech D5 autech je centrál, elektrická okna, dvouzonovka, tempomat (což mi dostačuje), co jsem chtěl byly xenony, světlý interiér v kůži (lépe se udržeje a případné "nehody" s jídlem či kafem se dají většinou vyřešit jen setřením hadrem. Navíc mám výhřev předních sedadel (rovněž skoro v každém autě mimo Italů) a elektrickej kufr (spokojil bych se s mechanickým a dalo mi to za pravdu, protože budu časem řešit dorazy a možná i vzpěry - v zimě občas musím mačkat dvakrát, protože na poprvé se kufr nezvedne).
Když jsem auto v podobné "nevýbavě", do 200k sháněl, to, co bylo zajímavé (doložitelný nájezd pod 200k, celkově technicky velmi dobrý stav), bylo vše pryč během dnů.
Takže pokud je nájezd opravdu papírově doložitelný, zdůraznil bych to, nafotil to na alu kolech (ty plecháče jsou na zimu sice v pohodě, ale že kola dělaj auto vizuálně je stará známá a ověřená pravda. Cenově jste výš, než je průměr, zase třeba pro mé myšlení bylo daleko lépe zkousnutelné zaplatit +- 200k a koupit auto, které bude udržované tak, že je předpoklad do něj hned nevysypat dalších 30-50k za nové brzdy, rozvody, tlumiče a spoustu dalších nutných servisů.
Ohledně spotřeby - jezdím spíš delší trasy (jedna dvě popojížďky v Praze 20+20 km za týden a pak jednou za 2 měsíce dálnice a 350+350km, spotřebu mám reálně i dle počítadla 6.8-7l a to jezdím opravdu "pana klobouka" - v Praze piánko, na dálnici 100-110 pohoda či tempomat. P2 se stejným motorem D5 136kw mi jezdila dle palubáku za 5.5l, reálně za 6l.
Nevím, o kolik je P3 těžší, či co to způsobuje, ale prostě spotřeba je o +- litr vyšší.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#12 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
VIN mám, servisku by mi měl brácha poslat odpoledne.
YV1BW714181008133
YV1BW714181008133
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#13 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Spotřeba mi přijde OK, rozhodně bych si od chipu nesliboval zázraky. Dělat chip před prodejem je ale nesmysl, lépe se prodá auto v originál stavu a vložené peníze se nevrátí. O pár desetin by spotřebu mohlo srazit vyčištění DPF a repas vstřiků, ale to se taky nevyplatí před prodejem.
Jinak prostě prodávají fotky a kosmetika. Takže pokud se chce přiblížit reálnou prodejní cenou té inzerované, tak jak už bylo zmíněno, chce to udělat lepší foto umytého suchého auta na alu kolech, dát do pořádku tu sedačku, řadičku a logo na volantu. A věrohodně obhájit ty kilometry.
Jinak prostě prodávají fotky a kosmetika. Takže pokud se chce přiblížit reálnou prodejní cenou té inzerované, tak jak už bylo zmíněno, chce to udělat lepší foto umytého suchého auta na alu kolech, dát do pořádku tu sedačku, řadičku a logo na volantu. A věrohodně obhájit ty kilometry.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#14 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Díky, ten chip jsem zapomněl napsat, že by přišel v úvahu v případě, že by se auto nepodařilo nějak rozumně prodat a zůstalo by.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#15 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Projel jsem to CarVerticalem, nic moc zajimaveho.
Jestli to bylo stoceny v Nemecku, to to nevylucuje.
Jestli to bylo stoceny v Nemecku, to to nevylucuje.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 149
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 4 - Braník
- Vůz: S60 2.4D 120KW. 2002 man
#16 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
Evidence ministerstva dopravy ohledně STK, je tam pouze tento jeden záznam a to Evidenční kontrola v září 2022
STK píše do 04/2023 ... to znamená před dvěma lety asi pouze dovozová.
Seznam prohlídek STK - VIN YV1BW714181008133
Datum prohlídky Prohlídka Číslo protokolu Druh prohlídky Stav km Poznámka
29.09.2022 STK CZ-3215-22-09-1355 Evidencní kontrola 160 014
Zobrazuji 1 až 1 z celkem 1 záznamů
STK píše do 04/2023 ... to znamená před dvěma lety asi pouze dovozová.
Seznam prohlídek STK - VIN YV1BW714181008133
Datum prohlídky Prohlídka Číslo protokolu Druh prohlídky Stav km Poznámka
29.09.2022 STK CZ-3215-22-09-1355 Evidencní kontrola 160 014
Zobrazuji 1 až 1 z celkem 1 záznamů
_________________
V70 2.4i 103KW man. 2002 Volfi ... Kia Sorento 2006 Kajka ... Suzuki Grynd Vitara 2.5 V 6 1999 Vilík
[/b]bylo: Volvo S60 2.4 D5 2002 man. Volfinka ... Volvo V40 1.9D 2002 - 85kW ...Volvo V70 ll 2.0T Volfi ll 2004, ... Volvo V850 2.5 TDi 1996 "Volfi", Škoda Superb 2.0 lll TDi 2016 ,MB A 140 1.4i 1998 pan "A", Citroen C15 1.9D 2005 pan "C"Mitsubishi Space Star 1.6 16V 2003 ... Iveco Daily 35s11, 2.8TD 2002 Jitka Ford Mondeo 1.8 2005, MB 124 300D 1989, MB 123 300D 1981, Yamaha XJ 900 2001 "Ludvík", Honda VFR 800 F1 2002 "Ludvík II"
V70 2.4i 103KW man. 2002 Volfi ... Kia Sorento 2006 Kajka ... Suzuki Grynd Vitara 2.5 V 6 1999 Vilík
[/b]bylo: Volvo S60 2.4 D5 2002 man. Volfinka ... Volvo V40 1.9D 2002 - 85kW ...Volvo V70 ll 2.0T Volfi ll 2004, ... Volvo V850 2.5 TDi 1996 "Volfi", Škoda Superb 2.0 lll TDi 2016 ,MB A 140 1.4i 1998 pan "A", Citroen C15 1.9D 2005 pan "C"Mitsubishi Space Star 1.6 16V 2003 ... Iveco Daily 35s11, 2.8TD 2002 Jitka Ford Mondeo 1.8 2005, MB 124 300D 1989, MB 123 300D 1981, Yamaha XJ 900 2001 "Ludvík", Honda VFR 800 F1 2002 "Ludvík II"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#17 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
To bude spíš čerstvý dovoz, při dovozu se udělala jen evidenčka a STK je platná ještě z Německa.
Fakt, že to prodává takto krátce po koupi, taky nebudí moc důvěru.
Fakt, že to prodává takto krátce po koupi, taky nebudí moc důvěru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#18 Volvo V70 III - spotřeba, problém s prodejem
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek