XC60 2016 D4 AWD - Porucha nabíjení baterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2016 D4 AWD Polestar
#1 XC60 2016 D4 AWD - Porucha nabíjení baterie
Ahoj,
na mojí XC60 se začala objevovat (resp. objevila se zatím dvakrát s prodlevu cca 1.000km a 14 dnu) "Porucha nabíjení baterie. Bezp. zastavte".
Po zhasnutí a znovu nastartování motoru zmizí a voltmetr co mám v zásuvce v loketce ukazuje 14.8 V. Když se objeví hláška ukazuje kolem 12V.
Auto má teď 156.000 km, a je pravda ze před těmi cca 2-3 týdny jsem dobijel baterku CTEK nabíječkou (stejně jako minulé zimy když se po městě používá bufík), BMS jsem neresetoval- hláška o nízkém stavu baterky po dvou třech dnech zmizela. Je šance že by to byla chyba BMS a pomohl by reset nebo může být alternátor na odchodu?
Diky moc
na mojí XC60 se začala objevovat (resp. objevila se zatím dvakrát s prodlevu cca 1.000km a 14 dnu) "Porucha nabíjení baterie. Bezp. zastavte".
Po zhasnutí a znovu nastartování motoru zmizí a voltmetr co mám v zásuvce v loketce ukazuje 14.8 V. Když se objeví hláška ukazuje kolem 12V.
Auto má teď 156.000 km, a je pravda ze před těmi cca 2-3 týdny jsem dobijel baterku CTEK nabíječkou (stejně jako minulé zimy když se po městě používá bufík), BMS jsem neresetoval- hláška o nízkém stavu baterky po dvou třech dnech zmizela. Je šance že by to byla chyba BMS a pomohl by reset nebo může být alternátor na odchodu?
Diky moc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#2 XC60 2016 D4 AWD - Porucha nabíjení baterie
Malinko OT...Ale nedá mi to nenapsat, protože čert ví..může být.
Včera jsem řešil (a ještě řeším) nepojízdné auto (Ne-Volvo). Diagnostika hlásí 2 chyby regulace dobíjení, startér kliká, nestartuje. Napětí baterie 12,48V (stará je 3 týdny a je v pořádku).
Nemám to ještě seskládané zpět dohromady, ale startér je OK (na stolici funguje, uhlíky OK), nicméně hlavní kostřící kabel motoru zelený, evidentně roztřepený, malinko jsem se do něj opřel prstem a praskl...
Takže krom jiného bych pohledově zkontroloval i kostřící body - co by stejně mělo být součástí nějaké pravidelné údržby (např. á 3roky..á 5let.)
Včera jsem řešil (a ještě řeším) nepojízdné auto (Ne-Volvo). Diagnostika hlásí 2 chyby regulace dobíjení, startér kliká, nestartuje. Napětí baterie 12,48V (stará je 3 týdny a je v pořádku).
Nemám to ještě seskládané zpět dohromady, ale startér je OK (na stolici funguje, uhlíky OK), nicméně hlavní kostřící kabel motoru zelený, evidentně roztřepený, malinko jsem se do něj opřel prstem a praskl...
Takže krom jiného bych pohledově zkontroloval i kostřící body - co by stejně mělo být součástí nějaké pravidelné údržby (např. á 3roky..á 5let.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#3 XC60 2016 D4 AWD - Porucha nabíjení baterie
Evidentně to vypada na problem v elektrice. Tj. Jak pise Jirka, kostrici body, pro motor je pod filtrboxem, no a pak regulator Altiku ci kabel od Altiku k baterii.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#4 XC60 2016 D4 AWD - Porucha nabíjení baterie
Já nedávno zastavil s Ategem stáří 4roky.Pak chtěl nastartovat a nic - našel jsem totálně uhnilej Cu kabel od startéru. Za týden to samé a rozpadl se kabel od kostry tak jsem rovnou vyměnil všechny kostry. Holt automotive přechází na nějakou hodně špatnou měď takže po kostrách je fakt dobré se podívat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 96
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
- Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar
#5 XC60 2016 D4 AWD - Porucha nabíjení baterie
Ja bych osobne nechal proverit baterku na zatezovem testeru, muze byt KO, zborceny clanek ktery se pri jizde/zime/otresech zkratuje a baterie tim padem nemuze mit napeti co mam mit. Navic oproti tomu co je vyse popsano, bych proveril utazeni kontaktu primo na baterii, studenak/prechodak je pekny zmetek. Kdyby byl KO altik/regulator baterka proste umre v radech jednotek km, pac to proste nedobiji. Osobni zkusenost, ko diodovy mustek na regulatoru a s autem jsem neujel ani 8km ropa nez se zastavilo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2016 D4 AWD Polestar
#6 XC60 2016 D4 AWD - Porucha nabíjení baterie
Ahoj, diky moc za tipy, 26.1 jsem objednaný, ale všechny indicie směřují k načaté baterií. Takže by to měla vyřešit výměna, která s montáží vyjde o 10 % levněji než samotná baterie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2016 D4 AWD Polestar
#7 XC60 2016 D4 AWD - Porucha nabíjení baterie
Ahoj, tak výměnou hlavní baterie byly vyřešeny všechny mnou popsané problémy. díky moc za tipy
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#8 XC60 2016 D4 AWD - Porucha nabíjení baterie
a my děkujeme, že jsi napsal čím to bylo. Většina lidi už nedojde.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 55
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2016 D4 AWD Polestar
#9 XC60 2016 D4 AWD - Porucha nabíjení baterie
tak špatně mne maminka nevychovala
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 3198 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 3 Odpovědi
- 639 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 850t5
-
- 5 Odpovědi
- 1141 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Amper
-
- 11 Odpovědi
- 1159 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 23 Odpovědi
- 5556 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek