Italie

  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 5925
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#76 Italie

Příspěvek od Haben »

Ondro, moc dekuji :good:
Nenechavat veci v aute bude tezke, kdyz kazdy den prejizdime a az vecer odstavime auto u ubytka.
Pokud je tam “nadeje” rozflakaneho okenka velka, tak musim vyresit v praci, jak pojistnou udalost na sluzebnim voze pripadne resit. Ale predstava, ze mi okno rozbijou a ja musim jet 300 km dal a tam potrebuji treba v 19 vecer na pockami vymenit - to je asi nerealne 😥
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13105
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#77 Italie

Příspěvek od raolsa »

Ta rozflákaná okna v Itošce je prostě fakt. Mě se to teda nestalo - měl jsem prázdné auto, ale když jsme parkovali u Benátek na jednom větším parkovišti, tak tam těch střepů bylo okolo dost.

No a ještě jedna věc. Když už okno rozbijou, tak některé boční a to nikdo skladem mít nebude a budeš na něj čekat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2994
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#78 Italie

Příspěvek od Tod2 »

já bych raději vybral nějaké "hlídané" parkoviště, respektive vždycky jsem našel nějaký parkovací dům, kde jsou kamery a tam se mi nikdy nic nestalo
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 5925
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#79 Italie

Příspěvek od Haben »

To bude asi jediné řešení, holt nás každý parkovací den vyjde na 30 EUR, takže 300 EUR si připočítávám do nákladů na tuto dovču...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 195
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
Bydliště: Brno

#80 Italie

Příspěvek od grycatko11 »

My jsme projeli loni celou itálii v mini coopru se střešním stanem, parkovali jsme různě, jak na hlídaných parkovištích tak i nehlídaných, na ulici. Pravdou je že třeba v Neapoli a Římě jsme auto nechali v kempu a jeli do centra vlakem.
Podle mě obecně platí nechat auto tak aby nebylo moc zašité a někde v centru dění. Ve veroně jsme parkovali hned vedle řeky na nábřeží (https://mapy.cz/s/pamujahavo - hned vedle stojanu) od cca 15 do 23h.
V Pise je fajn parkovací flek tady (https://mapy.cz/s/jobocejuku) je to na ulici a je s otazníkem jestli tam bude místo, nám to vyšlo k Pise cca 15 minut pěšky.
Jeli jsme cca tohle:
Snímek obrazovky 2024-04-26 084915.png
Snímek obrazovky 2024-04-26 084807.png
Jo a ještě takto jsme cestovali, takže auto vždy a furt plné věcí, ale drahé věci a doklady vždy s sebou:
IMG_4594.JPEG

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 5925
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#81 Italie

Příspěvek od Haben »

Ty kráso, tak to je kotel km. To jste museli být aspoň na3 týdny. My to máme na 13 dní a cca 2 800 km a už to považuji za slušnou každodenní porci km.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 4741
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#82 Italie

Příspěvek od Ondra. »

jaky mas itinerar?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3234
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#83 Italie

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Haben

Záleží na složení party a počtu členů. S dětmi je asi problém, ale my jeli minulý rok v partě 9 lidí Slovensko-Maďarsko-Srbsko-Severni Makedonie-Řecko-Albánie-Černá Hora-Chorvatsko-Bosna a Hercegovina a pak nahoru zpátky na Maďarsko a domů do ČR. Celkem skoro 5.000km na 14 dní. Nebejt jednoho zabržděnce, kterej nás imrvére vysíral, že chce chcát půl hodiny po čůrací pauze, že chce procházet stánky o 2h déle než ostatní, že musel vyspávat opici o 3h déle než zbytek party apod., tak by nebyl žádný problém. Takhle jsme kvůli němu byli ve skluzu už od Srbska. Nakonec jsme mu řekli, že jestli s námi chce někdy ještě někam jet, tak ať si jede sólo svým autem a ať se pak valí klidně do 15h odpoledne, my už tou dobou budeme o 500km dál. A to jsme chlastali první ligu všichni, nikdo nechodil do spacáku před 03:00h, ale prostě v 9-10h byli všichni zase ready to ride.....kromě brzdiče. Samozřejmě s půl promile v žíle, ale to je na Balkáně fuk.

I přes ta zdržení jsme byli 4 dny v Řecku, 3 dny v Albánii, 2 dny v Makedonii, 2 dny v Chorvatsku dole u Dubrovniku a 2 dny v Bosně. Dost času ušetříš nočními přejezdy, to dáš 1000km po dálnici za 8-10h jak prd.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 195
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
Bydliště: Brno

#84 Italie

Příspěvek od grycatko11 »

Jeli jsme to pátek po práci až 3. neděle tzn : 3 víkendy a 2 pracovní týdny. Najeli jsme nakonec 4291km. Udělali jsme si spoustu zážitků ale v tu chvilku jsme zjistili že mini cooper je pro naše potřeby malej a tak jsme pořídili XC70 :)
Přílohy
IMG_4685.jpeg

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 642
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#85 Italie

Příspěvek od jirkaTDI »

Díky za užitečné info, v létě taky plánuji jet takový okruh po severu Itále, včetně Pisy.
Auto budeme mít stále naložené, tak zkusím lépe vážit, kde parkovat.
Bude to cca 2600 km za 13 dní, chci si projet Stelvio, pak Lago di Como > Milano > Janov > Pisa > Maranello a na konec Lido di Jesolo
Skoro každou noc spíme jinde, jen u západního pobřeží budeme 3 noci u moře a na konci 2 noci u v Jesolu.
Před tím jedna noc na Šumavě, jedna v Rakousku u Innsbrucku a na konci jedna noc v Liezenu v Rakousku.
Přílohy
itálie.jpg

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 5925
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#86 Italie

Příspěvek od Haben »

Ondra. píše: 26 dub 2024 15:23 jaky mas itinerar?
ST: Zlin - Bologna, odpo prohlidka centra
CT: Bologna - Maranello, dopo prohlidka Ferrai muzea, odpo prejezd do San Marina a koupani
PA: San Marino prohlidka, na vecer prejezd do Florencie
SO: prohlidka Florencie, na vecer prejezd k mori - Masaa
NE: den u more v Massa
PO: dopo Pisa, odpo Massa more
UT: Massa-Janov, prohlidka mesta, na vecer spani u Monaka
ST: dopo Monako, na vecer prijezd do Milana
CT: prohlidka Milana, na vecer odjezd do Verona
PA: Lago di Garde, Sirmione, koupani
SO: dopo prohlidka Verona, odjezd do AT Bad Mittendorf
NE: tura Alpy AT
PO: tura Alpy AT
UT: odjezd Bad Mittendorf - Zlin

Jinak je to nakonec 3500 km.
Přílohy
IMG_3612.png
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 132
Registrován: 1 rok
Bydliště: Žiar nad Hronom
Vůz: XC90 2019 B5

#87 Italie

Příspěvek od jergus.balaz »

jirkaTDI píše: 27 dub 2024 00:00 včetně Pisy.
Pisa bolo najväčšie sklamanie, bolo to aj hodnotené ako jedna z najviac precenovanych atrakcií IT

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 4741
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#88 Italie

Příspěvek od Ondra. »

Itinerář máš hezkej, pořádně si pročti rezence parkovišŤ ve Florencii, občas to byly horory :D Počítej s tim že ve Florencii kam nemáš vstupenku předem se nepodíváš (fronty). Jinak když už tam budeš zvaž návštěvu Sieny ale hlavně toskánského venkova. Silnice 222 srdcem vinařský oblasti Chianty je parádní zážitek, jinak stojí za návštěvu městečka Monteriggioni, San Gimignano a Volterra (A spoustu dalšch.....) Za nás mnohem větší zážitek než přeplněná Florencie a to spoustu jsme toho nestihli/vynechali. Pisa je taková turistická povinnost, nám se šikmá věž líbila, hlavně dětem. Víc jsme ale město nezkoumali
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 5925
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#89 Italie

Příspěvek od Haben »

Diky za tipy Ondro. 👍
Ve Florencii mame galerii Ufizzi ci jak se to pise uz objednanou.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 195
Registrován: 7 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
Bydliště: Brno

#90 Italie

Příspěvek od grycatko11 »

Ano toskánsko je krásné, vřele doporučuji se tam zastavit a projít si to, ono všude je lepší si koupit vstupenky předem :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1042
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#91 Italie

Příspěvek od Tom0 »

jirkaTDI píše: 27 dub 2024 00:00 Díky za užitečné info, v létě taky plánuji jet takový okruh po severu Itále, včetně Pisy.
Auto budeme mít stále naložené, tak zkusím lépe vážit, kde parkovat.
Bude to cca 2600 km za 13 dní, chci si projet Stelvio, pak Lago di Como > Milano > Janov > Pisa > Maranello a na konec Lido di Jesolo
Skoro každou noc spíme jinde, jen u západního pobřeží budeme 3 noci u moře a na konci 2 noci u v Jesolu.
Před tím jedna noc na Šumavě, jedna v Rakousku u Innsbrucku a na konci jedna noc v Liezenu v Rakousku.
To Stelvio máš na té mapě celkem nešikovně naplánované (nebo je to špatně na té mapě)... Jedeš z Bormia nahoru a pak se zase vracíš dolů zpět do Bormia.
Mnohem lepší je jet průjezd od Trafoi přes Stelvio do Bormia... Hlavně úsek Trafoi-Stelvio je slušný zážitek. Stelvio-Bormio už je slabší.
https://youtu.be/cERZCwlS4So
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2921
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#92 Italie

Příspěvek od Vapik »

Naposledy se mi na motorce Trafoi-Stelvio líbilo tak moc že jsem si ho dal dvakrát, neodradí jsem spotřebu a do Bormia jel bez motoru :D

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 642
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#93 Italie

Příspěvek od jirkaTDI »

jergus.balaz píše: 27 dub 2024 14:44 Pisa bolo najväčšie sklamanie, bolo to aj hodnotené ako jedna z najviac precenovanych atrakcií IT
Jak píše Ondra, aspoň jednou vidět šikmou věž je povinnost, jinak od toho nemám žádné hlubší očekávání.
A třeba Florencii tentokrát vynechávám úplně, nemám rád davy a děti by to stejně nebavilo. Raději si v Toskánských kopcích dáme dobré jídlo v nějaké menší vesničce :)

Tom0 píše: 29 dub 2024 07:26 To Stelvio máš na té mapě celkem nešikovně naplánované (nebo je to špatně na té mapě)... Jedeš z Bormia nahoru a pak se zase vracíš dolů zpět do Bormia.
Mnohem lepší je jet průjezd od Trafoi přes Stelvio do Bormia... Hlavně úsek Trafoi-Stelvio je slušný zážitek. Stelvio-Bormio už je slabší.
Máš pravdu. Stelvio je teď zavřené, tak mi žádný plánovač nedovolí ukázat trasu přes něj. Jinak samozřejmě pojedu, jak píšeš.
Odpovědět

Zpět na „Obytná auta a obytné přívěsy, cestománie“