Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#176 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Tak ono tam jde za jízdy narvat i R, tak proč to podle vaší teorie nepoužít že?
S Automatem jezdím už 13 let a nikdy jsem neměl potřebu tam za jízdy dát něco jinýho než D.
Jedinný co používám (používal jsem), je tlačítko W (nebo u staršího typu S/W/E.
U toho jediného se v manuálu píše - libovolný režim můžete zvolit i za jízdy.
S Automatem jezdím už 13 let a nikdy jsem neměl potřebu tam za jízdy dát něco jinýho než D.
Jedinný co používám (používal jsem), je tlačítko W (nebo u staršího typu S/W/E.
U toho jediného se v manuálu píše - libovolný režim můžete zvolit i za jízdy.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#177 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Sorry za OT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#178 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
peter cz: Jo, to jsem si taky říkal, že ty automaty nebudou takové choulostivé citlivky, když dlouhá desetiletí přežívají v USA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#179 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
V pátek jsem vyměnil zadní tlumiče (byly tam origo Volvo, ale pravděpodobně montované už jako použité z vrakoviště - bylo na nich štětcem červenou barvou označení "1"). Těm původním tedy asi nic nebylo, jen měly rozpadlé plastové krytky a lehounký únik oleje, ale ještě nejsou úplně KO. Takže ani s novými Kayaba tlumiči jsem se nezbavil pocitu, že něco na větších nerovnostech bouchá od PZ kola (nápravy).
Možná je to ale jen bouchání od zadního plata - vpravo je ulomený jeden z držáků krytky reproduktoru a v mrazech to před zahřátím interiéru popraskává či povrzává, navíc jsem zjistil, že jsou tam nějaké neoriginální reproduktorky, které nejsou ani přidělané, takže v platě volně cestují - zkusím sehnat originály a až zprovozním rádio, budu mít větší motivaci to řešit
Jinak jsem vyměnil vzduchový a kabinový filtr, stěrače a konečně i ty vzpěry víka kufru, takže už nehrozí dekapitace při nakládání/vykládání věcí z kufru
Pár fotek původního výfuku a původní tlumiče:
Možná je to ale jen bouchání od zadního plata - vpravo je ulomený jeden z držáků krytky reproduktoru a v mrazech to před zahřátím interiéru popraskává či povrzává, navíc jsem zjistil, že jsou tam nějaké neoriginální reproduktorky, které nejsou ani přidělané, takže v platě volně cestují - zkusím sehnat originály a až zprovozním rádio, budu mít větší motivaci to řešit
Jinak jsem vyměnil vzduchový a kabinový filtr, stěrače a konečně i ty vzpěry víka kufru, takže už nehrozí dekapitace při nakládání/vykládání věcí z kufru
Pár fotek původního výfuku a původní tlumiče:
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#180 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Tak jak to zatím vychází?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
#181 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Pokud ti něco bouchá od zadní nápravy, tak to pravděpodobně budou silentbloky. Jestli se rozhodneš je vyměnit, tak je k tomu potřeba originální přípravek.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#182 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Tak náklady zatím jsou minimální, ale je pravda, že to auto zatím moc neprovozuju
Jak před třemi týdny skončila zima, tak zase jezdím škodovkou, Volvo čeká v pohotovosti na chvíli, kdy zase nasypou všude sůl...
Jinak aktuálně jsem s investicemi do vozu sakumprásk na cca 29 tisících Kč. Z toho je 10000 kupní cena, cca 7000 nezbytné náklady (převod, povinné ručení, revize LPG, emise, TK) a zbylých cca 12000 díly a náplně. Z těch 12 tisíc ovšem jen cca 4000 je z kategorie "nezbytné" (aby to prošlo emisemi a TK), zbytek spíš pro pocit...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#183 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Jo, to mne napadlo, když jsem ležel pod autem a zkoumal, jak je řešená náprava, že tam asi nic jiného mlátit nemůže. Ty silentbloky s plastovým pouzdrem, vsunutým do trubky ramene, vypadají dost unaveně, ale na technické s tím technik cukal a koukal na to a nic neříkal. Jen, že to je na ty kilometry celkem dobrý...
...říkáš tedy, že ty silentboky nevyměním bez nějakého spešl náčiní? Na mne to působilo tak, že vyndám zajišťovací šroub z ramene, vytáhnu silentblok (s použitím násilí) případně odvrtám plastové pouzdro a nalisuju (nebo namlátím) silentblok nový.
Jestli to budu řešit, tak třeba v létě a jen jestli mne to bude hodně štvát (jako, že určitě bude)...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#184 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Jak dlouho jsi bojoval s vyndáním těch kufrových vzpěr na té straně u sedačky? Já se snažil jemně asi dvě hodiny...až pak sem se prostě nas*al, vzal za to a prostě je vycvaknul
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#185 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
:Spy:
Vyndané jsem je měl do minuty - o hranu otvoru v plechu jsem opřel dřevěný špalík a za něj jsem zapáčil 40 cm šroubovákem, opřeným o zobáček původní vzpěry.
Jen jsem pak asi deset minut bojoval s nasazováním nové vzpěry - furt se mi nechtěl zobáček zacvaknout za čep - tedy aspoň tak to vypadalo. Pak jsem si vzal čelovku a zjistil jsem, že zobáček nové vzpěry do čepu zapadne bez odporu a bez odporu jde též vycvaknout, porovnáním zobáčku nové a původní vzpěry jsem zjistil, že ta nová má "oko" zobáčku o větším průměru
Bál jsem se, že to bude vypadávat, ale v pracovní pozici je vzpěra zobáčkem v takovém úhlu k čepu, že vypadnutí nehrozí...
Vyndané jsem je měl do minuty - o hranu otvoru v plechu jsem opřel dřevěný špalík a za něj jsem zapáčil 40 cm šroubovákem, opřeným o zobáček původní vzpěry.
Jen jsem pak asi deset minut bojoval s nasazováním nové vzpěry - furt se mi nechtěl zobáček zacvaknout za čep - tedy aspoň tak to vypadalo. Pak jsem si vzal čelovku a zjistil jsem, že zobáček nové vzpěry do čepu zapadne bez odporu a bez odporu jde též vycvaknout, porovnáním zobáčku nové a původní vzpěry jsem zjistil, že ta nová má "oko" zobáčku o větším průměru
Bál jsem se, že to bude vypadávat, ale v pracovní pozici je vzpěra zobáčkem v takovém úhlu k čepu, že vypadnutí nehrozí...
#186 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Hydroměničová planetová převodovka nemá vůbec žádný problém jet ve vyšších otáčkách z kopce, co je to za kravinu. Sice ve Volvu mám manuál, ale ve Fordu mám 6st. automat. Převodovka -AISIN AWF21 LHD FWD, kde je možnost manuálního řazení. Tak proč si mám sjíždět kotouče, když to auto bude z kopce plachtit na 5., nebo 6, když můžu podřadit na 3., nebo 2. Nehledě na zimu a sníh, kde brždění motorem je rozhodně bezpečnější. Nevím jak ty dvouspojky, suchý, mokrý a variátory a robotizovaný atd. Ale klasika planeta tohle dává bez problémů. To je bez debat.Carl-Gustaf Sudhoven píše: ↑30 pro 2022 20:42 Ahoj, já nějak nesouhlasím s tím, že přesunutím páky do polohy 3 nebo L se převodovka ničí. Vždyť to tam přece kvůli tomu je, ne?
Ta převodovka za svůj život milionkrát řadí nahoru, dolů. A tím, že dám 3 nebo L jí jen manuálně řeknu, ať podřadí, to je všechno. Tím jí přece nijak neničím.
Je to vlastně nezbytná věc pro sjíždění zasněžených prudkých svahů apod. Když potřebuješ sjet někde po ledu dolů, s Déčkem se ti to rozhulí a rozbiješ si hubu. S Lkem to brzdí motorem už od nizoučké rychlosti, ekvivalent jedničky u manuálu.
A není vůbec pravda, že se to může řadit jen tehdy, když auto stojí. To platí jen pro řazení R a P.
Jen je potřeba se naučit, že při podřazení do L se to chová rozdílně podle toho, jestli je zmáčknuté S, nebo E.
Já jezdím v kopcovitém terénu a 3ku řadím při sjíždění táhlých kopců úplně normálně, stejně tak v zimě Lko. Auto mám 5 let a normálně funguje.
A další věc. Já třeba někdy tahám za autem vlek, kterej má plachtovou nástavbu, tudíž má dost velkej odpor vzduchu. A při konstantních 90km/h převodovka pořád řadí mezi trojkou a čtyřkou, furt dokola, každých pár sekund.
Je to prostě nějak na hraně trojky a čtyřky a ta převodovka není moc chytrá, tak to pořád zkouší. Hodím tam teda 3 a tím jí zakážu řazení čtyřky.
Stejně tak je podle mě blbost, že vadí vyřazovat někde u závor a pod. Já to teda dělám jen tehdy, když je to na více minut. Proč by ale vadilo dát neutrál?
ps. Našel jsem teď v kompu návod k s70 a není tam ani slovo o tom, že by se nesmělo za jízdy podřazovat.
_________________
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3
#187 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Jo tak to jste vy, co svítěj lidem brzdou do xiftu za váma. Delší čekání víc jak 10 sec. = P + ruční brzda. A šmitec.
_________________
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3
#188 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Zabaleno .rar
https://www.uschovna.cz/zasilka/GP4DUBLPUY3XE3H6-I6L/
https://fastshare.cz/24657516/volvo-v70-i.rar
_________________
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3
#189 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
U závor to dělám. U semaforu v žádným případě.
Mě zase vadí lidi co mi svítí do xichtu z druhý strany závor. Brzdová světla zdaleka tolik neoslňují...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#190 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
V klidu. Však se jenom bavíme. Ovšem onehdá jsem byl na drive KFC a týpek přede mnou čekal cca 10 min, na kuře, a celou dobu stál na brzdě. A to se asi shodneme, že to je debilita. Stejně tak jako svítit proti šraňkám.... Ale to je nekonečná debata.
_________________
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#191 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Nebylo by vhodné, aby téma, jak se chovat k automatce v P80 admini oddělili sólo? (pouze myšlenka)
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#192 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Díkyfaktotum píše: ↑09 led 2023 21:50Zabaleno .rar
https://www.uschovna.cz/zasilka/GP4DUBLPUY3XE3H6-I6L/
https://fastshare.cz/24657516/volvo-v70-i.rar
#193 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Za málo
Ať se daří
Ať se daří
_________________
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3
VOLVO V70 2,5 TDi
VW GOLF IV 2.0
FORD S-MAX 2.3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#194 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Tak částečný úspěch s rádiem (děkuji uživateli Spy za rádio na díly) - už poslouchám kazety (a tam, kde je silný signál i rádio) - sice mi hraje zatím jen levý kanál a pravý výškový reproduktor, ale aspoň něco
Zatím nebyl čas zjišťovat, zda závada pravého kanálu je v rádiu (není to vyloučené, integrovaný obvod koncového zesilovače má zvlášť výstupy pro přední výškové reproduktory), v kabeláži od rádia k reproduktorům do dveří, nebo přímo v reproduktorech (že by pravý kanálů dostal nějakou "šlupku", kdy to středobasové reproduktory neustály, zatímco výškový reproduktorek ano).
Každopádně budu shánět originál reproduktory na zadní plato včetně jejich mřížek (mřížky mám polámané a reproduktory tam byly jen položené nějaké čínské parodie a ani nebyly zapojené, ty jsem vyhodil, protože mimo výše popsaného byly poškozené a jak nebyly přišroubované, tak na nerovnostech v platě rachotily...
...dále originál teleskopickou anténu (ta v mém voz je zničená, vysune se jen první díl a zbytek je nějak pochroumaný a zaseknutý) a případně originál reproduktory do dveří - ty jsou, předpokládám, stejné vpředu i vzadu...?
Zatím nebyl čas zjišťovat, zda závada pravého kanálu je v rádiu (není to vyloučené, integrovaný obvod koncového zesilovače má zvlášť výstupy pro přední výškové reproduktory), v kabeláži od rádia k reproduktorům do dveří, nebo přímo v reproduktorech (že by pravý kanálů dostal nějakou "šlupku", kdy to středobasové reproduktory neustály, zatímco výškový reproduktorek ano).
Každopádně budu shánět originál reproduktory na zadní plato včetně jejich mřížek (mřížky mám polámané a reproduktory tam byly jen položené nějaké čínské parodie a ani nebyly zapojené, ty jsem vyhodil, protože mimo výše popsaného byly poškozené a jak nebyly přišroubované, tak na nerovnostech v platě rachotily...
...dále originál teleskopickou anténu (ta v mém voz je zničená, vysune se jen první díl a zbytek je nějak pochroumaný a zaseknutý) a případně originál reproduktory do dveří - ty jsou, předpokládám, stejné vpředu i vzadu...?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#195 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Nějak se mi nedaří na Volvo koupit jedinej díl, kterej by byl bez problému funkční...
...včera jsem na vrakáči koupil anténu, zapalovací kabely, měnič na CD a pás řidiče (kterej jsem měl roztřepenej) a pár drobností (víčko na nádobku ostřikovačů, středovou krytku s logem na kolo, plastový kryt přepákování lanka klapky). Bez úprav (jen po umytí) se daly použít jen ty plastové drobnosti :-/
...měnič má jinej konektor kabelu, než mám na rádiu, pásu chyběl tan plastovej čudlík (zarážka zámku) - ten jsem přendal z původního, všechny kabely mají prasklý izolátor (měl jsem to na jednom kabelu a pálilo to do jímky v hlavě místo na jiskřišti svíčky - proto to zprvu jelo na 4 válce (z pěti).
A anténa nefunkční - úplně vyhnilá, ale naštěstí teleskopický prut byl víceméně v pořádku, takže jsem z mé původní použil těleso motorku, převodu a ovládání a z té z vrakáče ten teleskop a už mi anténa funguje . Sice jsem myslel, že by měly vyjet všechny 3 díly teleskopu, ale zjevně vyjedou jen dva (do prostředního dílu se nevejde "zubatá struna" stahovačky) a ten nejtenčí si v případě potřeby může uživatel vytáhnout ručně...
...včera jsem na vrakáči koupil anténu, zapalovací kabely, měnič na CD a pás řidiče (kterej jsem měl roztřepenej) a pár drobností (víčko na nádobku ostřikovačů, středovou krytku s logem na kolo, plastový kryt přepákování lanka klapky). Bez úprav (jen po umytí) se daly použít jen ty plastové drobnosti :-/
...měnič má jinej konektor kabelu, než mám na rádiu, pásu chyběl tan plastovej čudlík (zarážka zámku) - ten jsem přendal z původního, všechny kabely mají prasklý izolátor (měl jsem to na jednom kabelu a pálilo to do jímky v hlavě místo na jiskřišti svíčky - proto to zprvu jelo na 4 válce (z pěti).
A anténa nefunkční - úplně vyhnilá, ale naštěstí teleskopický prut byl víceméně v pořádku, takže jsem z mé původní použil těleso motorku, převodu a ovládání a z té z vrakáče ten teleskop a už mi anténa funguje . Sice jsem myslel, že by měly vyjet všechny 3 díly teleskopu, ale zjevně vyjedou jen dva (do prostředního dílu se nevejde "zubatá struna" stahovačky) a ten nejtenčí si v případě potřeby může uživatel vytáhnout ručně...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#196 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Jinak jsem myslel, že tyhle auta nemají sklony ke korozi - než mi kamarád poslal odkaz https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/186072899
Tak můžu říct, že už jsem viděl horší Volvo, než to moje...
Tak můžu říct, že už jsem viděl horší Volvo, než to moje...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#197 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Vim, ze pises, ze budes shanet origo reproduktor, ale budes-li mit zajem mam Hertz CX690 k dispozici. Zustala mi jedna nevyuzita sada, kdyz jsem delal audio na 940. Jsou ok, neposkozene, v zaruce do 04/2024. Jsou vcetne mrizek. Hrajou pekne, vcetne basove slozky.
https://www.ahifi.cz/hertz-cx-690.html
https://www.ahifi.cz/hertz-cx-690.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#198 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Haben: Díky, ale zase takový hifista nejsem, abych do toho tolik investoval.
Překvapilo mne, když jsem teď zjistil, že originál rádio má už tu funkci, jako u nových aut, že s rostoucí rychlostí vozu samo zesiluje výstup To jsem u vozu z půlky devadesátek nečekal
Jinak jsem si teď s Volvem střihl na otočku Holandsko (asi 1700 km) a jediná závada byla, že se mi opět vysmekla ozubená struna z pohonu vysouvací antény, (vydrželo to opravené asi dva dny)
Takže tomu autu asi budu věřit a nějakou tu péči (s co nejnižšími možnými náklady) mu nadále čas od času věnovat
Překvapilo mne, když jsem teď zjistil, že originál rádio má už tu funkci, jako u nových aut, že s rostoucí rychlostí vozu samo zesiluje výstup To jsem u vozu z půlky devadesátek nečekal
Jinak jsem si teď s Volvem střihl na otočku Holandsko (asi 1700 km) a jediná závada byla, že se mi opět vysmekla ozubená struna z pohonu vysouvací antény, (vydrželo to opravené asi dva dny)
Takže tomu autu asi budu věřit a nějakou tu péči (s co nejnižšími možnými náklady) mu nadále čas od času věnovat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 94
- Příspěvky: 97
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Černíky
- Vůz: S70 B5202S 2,0 (LPG) automat (4q) 1997
#199 Bukajova S70 - nejhorší auto na Volvofóru
Auto jezdí bez problémů a na nějakou údržbu nějak vůbec není čas (moc restů všude, kam se podívám).
Teď mi ale dorazily objednané minižárovičky, tak aspoň něco se s autem děje - štvalo mne, že ze všech žároviček podsvícení spínačů ve voze a i co jsem vybral z dalšího vozu na díly, svítily jen dvě...
Tak zase budu o něco spokojenější, dostane se i na rádio (tam jsem ze dvou rádií dal dohromady podsvícení jednoho z nich):
Teď mi ale dorazily objednané minižárovičky, tak aspoň něco se s autem děje - štvalo mne, že ze všech žároviček podsvícení spínačů ve voze a i co jsem vybral z dalšího vozu na díly, svítily jen dvě...
Tak zase budu o něco spokojenější, dostane se i na rádio (tam jsem ze dvou rádií dal dohromady podsvícení jednoho z nich):
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek