V90 CC 2017+ vs XC90 2017+

Nejnovější Volva od roku 2015/16
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 580
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#1 V90 CC 2017+ vs XC90 2017+

Příspěvek od hefaistos »

XC90 2008 uz chce generacni obmenu, a tak nejak se asi rozhoduju zustat u Volva...

Nejdu se ptat na technicke rozdily nebo spolehlivost - nejspis to bude u obou stejne (rocnik 2017 a mladsi).

Umite nekdo porovnat XC90 a V90 co se tyce pohodli, komfortu?
Chci co nejkomfortnejsi auto v danych moznostech, na druhou stranu se tak nejak nechci vzdat lepsiho vyhledu a vacsiho kufru...

Zkusebni jizdy mi urcite napovi, ale zkusenosti tech co najeli uz x tisic km budou jiste lepsi.
Pripadne umi nekdo porovnat XC90 a V90 s konkurenci (Mercedes E, GLE atd)?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#2 V90 CC 2017+ vs XC90 2017+

Příspěvek od Dural8 »

V90 je placka, XC90 na vzduchu je OK a asi i dostatečně komfortní, rozhodně oproti uskákané XC90 I. generace.
Pokud chceš extra komfortní jízdu, dej XC90 na vzduchu na 17" kola, pokud nechceš vzduch, dej V90 na 17" kola, budeš na tom +- stejně. Uskákané podvozky bez vzduchu na XC90 II. generace přestaly být myslím od MY18, nic to ale nemění na tom, že stále uskákané jsou, jenom méně. Rozhodně oproti V90 tedy více, dáno logikou věci - velikostí auta.
Určitě tu potkáš i názory, že auto je na 20" kolech dostatečně komfortní - netvrdím, že ne, ale tento názor bude pramenit pouze z jiného úhlu pohledu - každý máme jiný náhled na věc a já vycházím z toho, že požaduješ extra komfort, ve Tvém příspěvku na něj apeluješ.

V90 se lepšího výhledu vzdáš, to je bez diskuze.

Velikostí kufru budeš v pohodě asi u obou, u V90 ale kvůli nižšímu podvozku nesáhneš na konec kufru bez kleknutí na koleno, u XC90 jo (alespoň já to tak mám se 192cm a příslušně dlouhejma rukama).

V90 s kamarádovou E250d 2017 a C220d 2019 porovnat umím, E má ale na vzduchu a to je v režimu komfort opravdová kačena. Někomu se z toho dělá až blivno. V režimu normál je to na moje poměry už trochu uskákané (více než V90 na pružinách na 17") a ve sportu už neřeším. C na pružinách je na 20" amg kolech uskákané obdobně, jako V60 na 18", počítám, že dát jí na menší kola, opět by se z toho stalo normální auto.

Tedy obecně bych řekl, že v současných generacích jsou podvozky hodně na úrovni a hodně si můžeš ovlivnit volbou velikosti kol. I když třeba Superb bez DCC podvozku je i na 18" kolech houpací kačena na vodě...oproti jiným autům třídy. Takže babo raď :D
_________________
V60 D4

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 96
Registrován: 1 rok 8 měsíců
Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar

#3 V90 CC 2017+ vs XC90 2017+

Příspěvek od dusan.pazicky »

Moje XC90 MY17 vzduch R21 vs Q7, X5. Srovnaval jsem pred koupi a mel auta pujcene na nekolik dni, volvo je opravdu uskakane a i ty kopance od podvozku na pricnych nerovnostech k autu s cenovkou nad 2mil nepatri. Q7 je asi tak o 2 generace napred v pohodli a X5 tak 1,5. Sice je to me 1 volvo, ale pri koupi by to byla asi znova xc90 kvuli kufru vs Q7 a X5, X7 ma i jetou cenovku v relacich co nejsem ochoten do auta investovat. Neco malo informaci najdes i tady https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78441
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S/V/XC 90; V/XC 60“