![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Naměřili jsme zaplnění 24,5 g, ale hodnota, která vyčnívala byla, že na volnoběh měl filtr tlak odporu cca 31 hPa, to je poměrně dost a prý by mohl být přicpaný a zaplněný nespalitelným popelem ze všech regenerací za 277 tis. km. Technik mi říkal, že filtr bychom určitě vyměnili, ale otázka zní, zda pátrat jinde ve voze po příčině, protože po 277 tisících km může filtr umřít přirozenou cestou. V autě nemizí olej, resp. nejsou žádné úniky, udělali jsme test sání a ten prošel také v pohodě. Tedy auto je projevem zcela v pohodě, spotřebou je na tom také dobře, olej neteče, nedělá žádné pazvuky, ani klepání. Dělali byste test vstřikovačů? Po sundání krytu motoru jsou všechny zcela suché zvenku. Bylo nám to při výměně DPF doporučeno, ale už ten origo DPF bude raketa a pouze ten test nezněl jako levná záležitost. Moc díky za názory a rady!
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Auto jezdí převážné dlouhé trasy, žádné crcačky po městě a za celých 277 tis. km nikdy hláška ani kontrolka týkající se DPF nevyskočila.