XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Syrovice
- Vůz: XC90
#1 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Prosím jaké máte zkušenosti se spotřebou u Volvo XC90 B5 Nafta AWD 235PS (mildHybrid)?
Na všech možných recenzích jsem se dočetl o úspornosti této konfigurace a spotřebě okolo 7-8 l/100km.
Osobní zkušenost nyní zatím po cca 400km je, že spotřeba pod 10 l/100km není absolutně reálná
Na všech možných recenzích jsem se dočetl o úspornosti této konfigurace a spotřebě okolo 7-8 l/100km.
Osobní zkušenost nyní zatím po cca 400km je, že spotřeba pod 10 l/100km není absolutně reálná
Naposledy upravil(a) JanF dne 12 srp 2022 15:51, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4787
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#2 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Úplně nový auto? To je těch 400km asi málo na dělání závěrů...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Syrovice
- Vůz: XC90
#3 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Předváděcí auto mělo najeto cca 17tisíc km, což už by mělo být asi zajeté.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5187
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#4 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Ahoj, vítej na foru.
To ale z tvého příspěvku není vůbec jasné, že to není funglovka. Mrknul bych se na tlak v pneu. Těch 400 jelo jaké cesty ?
To ale z tvého příspěvku není vůbec jasné, že to není funglovka. Mrknul bych se na tlak v pneu. Těch 400 jelo jaké cesty ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Syrovice
- Vůz: XC90
#5 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
To je ale přeci irelevantní (nemyslím to nijak zle), ptám se na reálné zkušenosti majitelů, kteří s tímto vozem-konfigurací motoru mají něco najeto
Zatím jsem měl v ruce 2 vozy a všechny měly dlouhodobou spotřebu nad 10, což už je taky nějaká informace.
Zatím jsem měl v ruce 2 vozy a všechny měly dlouhodobou spotřebu nad 10, což už je taky nějaká informace.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13075
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Podle Spritmonitoru je reálná průměrná spotřeba 8,52. https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/465-XC90.html?power_s=235&power_e=235&exactmodel=B5&powerunit=2
Jaký máš profil trasy, kde se nejčastěji pohybuješ? Ono při cukání po městě to asi méně žrát nebude.
Jaký máš profil trasy, kde se nejčastěji pohybuješ? Ono při cukání po městě to asi méně žrát nebude.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Tady na foru takový auto nikdo nemá. Zkus se optat na Facebooku Volvoklubu, tam bude víc lidí s tímto vozem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#8 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Ja s tim nejake stovky kilometru tez najel, B5 predtim s predchudcem D5 170kw a oboje jsem jel se spotrebou blizici se 10l.
Nejmene se mi povedlo lehce pod 8 na 100km trase, kdyz jsem nechal ridit auto a nastavil 95km/h a at si to dela co chce.
Long story short - 7-8 je hyper eko jízda jak nikdo normalne nejezdi, ale da se, bezne jezdeni je 10. Dalnice rychleji 11-12.
Nejmene se mi povedlo lehce pod 8 na 100km trase, kdyz jsem nechal ridit auto a nastavil 95km/h a at si to dela co chce.
Long story short - 7-8 je hyper eko jízda jak nikdo normalne nejezdi, ale da se, bezne jezdeni je 10. Dalnice rychleji 11-12.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 96
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
- Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar
#9 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Kamarad ma uplne novou xc90 ropa B5 mildhybrid R19, ted s tim byl v Chorvatsku, dalnice 135km tempomat, 2 dopseli 3 deti, auto naslapany po strechu, palubak 6/100, mesto jezdi kolem 8,9/100 palubak, ale bral bych to s rezervou, neni to podle tankovani. Kdyz jsem to z nej doloval tak rikal, ze si mysli ze na nadrz dal 1000km coz odpovida cca 7,1 a mesto bude kolem tech 10/100.
Pro predstavu moje xc90 bez adblue, R21 dnes Praha - Tabor, - Praha, dalnice do 140, okreska max 110, bez klimy otevrene stresni okno. Realna spotreba je cca 0,5l vic nez ukazuje VOC
Pro predstavu moje xc90 bez adblue, R21 dnes Praha - Tabor, - Praha, dalnice do 140, okreska max 110, bez klimy otevrene stresni okno. Realna spotreba je cca 0,5l vic nez ukazuje VOC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#10 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Ještě doplním, že to co jsem psal je průměrná spotřeba se zastoupením města, mimoměsta i dálnice. Těch 8 co ukazuje Dušan je nutné vzít v úvahu s tím, že najel na okruh a bez městských akcelerací se přesunul po plynulé trase až do cíle cesty. Jak by se do toho zapojil průjezd městem, tak je to na 8,5 a dalším městěm a už by bylo 9...prostě je to těžký auto a ty 19" až 21" tomu na spotřebě zrovna nepřidají.
A u B5 mi ten hybrid nepřijde vůbec znát, že by pomáhal rozjezdu (bohužel porovnávám s Toyotou), takže přínos pro mě je akorát tak v tom, že to po start-stopu netrhá autem přes startér, ale pěkně plynule se to rozeběhne...můj pocit.
A u B5 mi ten hybrid nepřijde vůbec znát, že by pomáhal rozjezdu (bohužel porovnávám s Toyotou), takže přínos pro mě je akorát tak v tom, že to po start-stopu netrhá autem přes startér, ale pěkně plynule se to rozeběhne...můj pocit.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Není to mild hybrid? To je něco úplně jiného než má Toyota.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 96
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
- Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar
#12 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Ciste skakani po meste za 9 by bylo realita je spis 10+, viz muj prispevek
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78441&sid=67787ce41abc8e9f018091b1035b44fa
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78441&sid=67787ce41abc8e9f018091b1035b44fa
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 114
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#13 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Já s D3 po městě taky jedu kolem 9-10. Holt těžký auto s klasickým automatem, to při rozjezdech žere jak proškubnutý
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4946
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#14 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
No, tak to máme stejný já momentálně s permanent FWD bez kardanu a lehounkou nohou na plynu (šetřím poloosu ) to mám po městě za 10l
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#15 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Je to mild hybrid a dřív to byla podobná skupina, páč baterku už to mělo ale nabíjet ze zásuvky se to neumělo, dneska máš pravdu, že v názvosloví BAHV (BEV), HEV - MHEV, PHEV už se to oddělit dá.
Nicméně já tím chtěl říct, že mě to bylo podáno (a před tím jsem se o to nezajímal), že B5 už je hybrid a tak jsem se těšil na něco jako Toyota, ale to nepřišlo, tedy se minulo očekávání s výsledkem a to je to největší zklamání
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 96
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
- Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar
#16 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
JJ je to tak 2,2 tuny a 275 R21 balony delaji sve.... okraj prahy vs centrum priskoky po semaforechDural8 píše: ↑18 srp 2022 11:02 Ještě doplním, že to co jsem psal je průměrná spotřeba se zastoupením města, mimoměsta i dálnice. Těch 8 co ukazuje Dušan je nutné vzít v úvahu s tím, že najel na okruh a bez městských akcelerací se přesunul po plynulé trase až do cíle cesty. Jak by se do toho zapojil průjezd městem, tak je to na 8,5 a dalším městěm a už by bylo 9...prostě je to těžký auto a ty 19" až 21" tomu na spotřebě zrovna nepřidají.
A u B5 mi ten hybrid nepřijde vůbec znát, že by pomáhal rozjezdu (bohužel porovnávám s Toyotou), takže přínos pro mě je akorát tak v tom, že to po start-stopu netrhá autem přes startér, ale pěkně plynule se to rozeběhne...můj pocit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
#17 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
má...
jezdím mimo město 6,5-7,0, někdy se dá i pod 6,0
ve městě v letě 7,5-8,0 v zimě (bufík) 8,0-9,0
dlouhodobá spotřeba 7,5
celé letní prázdniny jezdím s 610l boxem na střeše
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD POLESTAR (200kW/560Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD POLESTAR (200kW/560Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 96
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha 5 - Řeporyje
- Vůz: 17 XC90 D5 Inscription Polestar
#18 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
zaludvaclav
spotreba je podle BC/VoC nebo realne podle tankovani? To je brutalni rozdli oproti moji verzi bez adblue a mildhybridu
spotreba je podle BC/VoC nebo realne podle tankovani? To je brutalni rozdli oproti moji verzi bez adblue a mildhybridu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 114
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#19 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Co jsem tak vypozoroval u sebe (také bez adblue), tak oproti jiným autům EURO6 s adblue mi přijde že podle aktuální spotřeby motor žere víc při malé zátěži a lehké noze. V tomhle adblue asi evidentně funguje a bez něj musí auto víc obohacovat směs?
Po tomhle zjištění a zkoumání vlivu stylu jízdy na spotřebu, jsem došel k závěru že na to kašlu a "na spotřebu" jsem přestal jezdit. V průměru mi spotřeba vychází +- pár deci stále stejná
Po tomhle zjištění a zkoumání vlivu stylu jízdy na spotřebu, jsem došel k závěru že na to kašlu a "na spotřebu" jsem přestal jezdit. V průměru mi spotřeba vychází +- pár deci stále stejná
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
OT: adBLue nemá na spotřebu nebo výkon vliv, pouze odstraňuje z výfukových plynů NOx. Ty vznikaji velkou teplotou/kompresí při práci motoru (hlavně diesel). Proto maji benziny a diesely už skoro podobnou kompresi, aby NOx bylo co nejmíň.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 114
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#21 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Tak tím pádem je zajímavé že skoro ve všech testech nových dieselů vychází reálné spotřeby u "stejných" motorů s EURO6 ve prospěch novějších verzí s adblue.
A je o tom i poměrně hodně článků, že EURO6 bez adblue žere o něco více než s adblue právě z důvodu redukce oxidů...
A je o tom i poměrně hodně článků, že EURO6 bez adblue žere o něco více než s adblue právě z důvodu redukce oxidů...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#22 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Má pravdu předsedo. Motory Euro6 bez AdBlue mají zásobník lapající NOx a přibližně po 80 až 100 km jízdy je likvidují zvýšenou teplotou výfukových plynů (nemá souvislost s DPF). Proto ta vyšší spotřeba.
Tuším, že se to nazývá zásobníkový katalyzátor a dokázalo to plnit pouze první měkčí normu Euro6.
Tuším, že se to nazývá zásobníkový katalyzátor a dokázalo to plnit pouze první měkčí normu Euro6.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Macek2: čoveče jsi si jistý? Já bych si myslel, že ta nižší spotřeba je způsobená vyšší kompresí a tudíž vyšší účinností motoru. Ale vim o tom prd, jen si tak přemejšlim
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#24 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Je si jistý, dříve jsi na vypalování DPF potřeboval zvýšit teplotu výfukových plynů a to jsi dělal u všech aut bez adblue tím, že jsi zvýšil dávku nafty (a vstřík - nechal jsi hořet do výfuku) = vyšší spotřeba. Třeba tu na fóru často propírané jak poznám vypalování = i když brzdím motorem, tak PP nejde na 0,0 ale zůstane na 1,2l/100km např.
Jiné automobilky to řešili třeba vstřikem nafty 5. vstřikem až do výfuku. Nedocházelo tak k ředění oleje = přibývání oleje v motoru (důvod, proč se do D5 136kW doplňuje pouze na 70%, zbývajících 30% je pro naftu - pokud je oleje moc, má se jet do servisu, odsaje se na 70% a čeká se do dalšího termínu výměny oleje, takové je doporučení Volva).
No a aby to mělo nějakou inovaci, tak co kdyby jsme tam nestříkali naftu, ale nějakou jinou srajdu s nějakou lepší účinností čištění? A tak přišlo ad-blue, které tím pádem snižuje spotřebu nafty (a zároveň přidává spotřebu ad-blue).
Jiné automobilky to řešili třeba vstřikem nafty 5. vstřikem až do výfuku. Nedocházelo tak k ředění oleje = přibývání oleje v motoru (důvod, proč se do D5 136kW doplňuje pouze na 70%, zbývajících 30% je pro naftu - pokud je oleje moc, má se jet do servisu, odsaje se na 70% a čeká se do dalšího termínu výměny oleje, takové je doporučení Volva).
No a aby to mělo nějakou inovaci, tak co kdyby jsme tam nestříkali naftu, ale nějakou jinou srajdu s nějakou lepší účinností čištění? A tak přišlo ad-blue, které tím pádem snižuje spotřebu nafty (a zároveň přidává spotřebu ad-blue).
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 XC90 B5 AWD 235PS: Spotřeba
Dural8: opět se pleteš. Adblue vůbec nesouvisí s regenerací.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 682 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od KubasCZ
-
- 17 Odpovědi
- 2272 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od klobuk62
-
- 6 Odpovědi
- 1264 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi
-
- 46 Odpovědi
- 5119 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 12 Odpovědi
- 867 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od cuhan