1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo xc70
#1 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Zdravím. Volvo xc70 2,4 benzin 2002 147kw manual. Nabízím tisíc korun za odhalení problému a tím vyřešení už skoro tříletého problému. Zde popíšu podrobně problém:
Moje volvo po výměně motoru za týden po normálním fungování přestalo dobíjet.
Vyměnil se alternátor a auto opět jezdilo. Bohužel opět jen týden.
řesně za 7 dní po alternátoru přestalo auto reagovat na plynový pedál.(po zmáčknutí motor šel do otáček,ale velmi pomalu.Diagnostika hlásila chyba plynového pedálu. Nechal jsem vyměnit plynový pedál. Chyba byla stále a auto se chovalo stále stejně. Nechal jsem udělat kalibraci v autorizáku. Nepomohlo to a auto stále nereaguje na plynový pedál. Respektive motor jde do otáček velmi pomalu a pedál reaguje snad vteřinu po zašlápnutí. Pokud diagnostikou (jakoukoliv) po nastartování smažu chybu. Auto jede tak jak má pedál reaguje tak jak má a auto pokud ho nechcípnete jede bez problému a za celou dobu nespadne do nouzáku! Po tomto marném pokusu jsem sehnal originální kabelový svazek a nechal ho vyměnit od řídící jednotky k plynovému pedálu. Opět nic! Po tomto jsem nechal vyměnit klapku. Po výměně opět kalibrace v autorizáku. Opět nepomohlo. Nechal jsem to projet vidou skrz na skrz s mechanikem,který seděl vedle když jsem s ním jel (chyba smazaná) měl zapnutou vidu. Celou dobu jízdy nevyskočila žádná chyba!!!! Jakmile,ale jsem vypnul klíček a otočil k nastartování opět to hlásilo chybu plynového pedálu. (správný dotaz tak doplňuji info- plynový pedál na diagnostice reaguje přesně tak jak má a vykresluje křivky i při chybě i po smazání) Po tomto mi mechanik řekl,že to bude nejspíš řídící jednotka motoru. Sehnal jsem tedy řídící jednotku motoru (kterou jsem samozřejmě nechal přehrát atd) Dal jsem jí do auta. A opět nic. Ještě znovu kalibrace v autorizáku,ale nic. Závěrem to shrnu: Vyměněno:pedál plynu,klapka,řídící jednotka motoru, kabely.Chyby viz. obrázek https://ulozto.cz/file/QNJoMSnn48CM/chyby-ve-volvu-jpg#!ZJVlLwR2ATSxZGVjMwuzZGHjBGqxLH1QBQEjMGuyqyyUrzEvAD==
Moje volvo po výměně motoru za týden po normálním fungování přestalo dobíjet.
Vyměnil se alternátor a auto opět jezdilo. Bohužel opět jen týden.
řesně za 7 dní po alternátoru přestalo auto reagovat na plynový pedál.(po zmáčknutí motor šel do otáček,ale velmi pomalu.Diagnostika hlásila chyba plynového pedálu. Nechal jsem vyměnit plynový pedál. Chyba byla stále a auto se chovalo stále stejně. Nechal jsem udělat kalibraci v autorizáku. Nepomohlo to a auto stále nereaguje na plynový pedál. Respektive motor jde do otáček velmi pomalu a pedál reaguje snad vteřinu po zašlápnutí. Pokud diagnostikou (jakoukoliv) po nastartování smažu chybu. Auto jede tak jak má pedál reaguje tak jak má a auto pokud ho nechcípnete jede bez problému a za celou dobu nespadne do nouzáku! Po tomto marném pokusu jsem sehnal originální kabelový svazek a nechal ho vyměnit od řídící jednotky k plynovému pedálu. Opět nic! Po tomto jsem nechal vyměnit klapku. Po výměně opět kalibrace v autorizáku. Opět nepomohlo. Nechal jsem to projet vidou skrz na skrz s mechanikem,který seděl vedle když jsem s ním jel (chyba smazaná) měl zapnutou vidu. Celou dobu jízdy nevyskočila žádná chyba!!!! Jakmile,ale jsem vypnul klíček a otočil k nastartování opět to hlásilo chybu plynového pedálu. (správný dotaz tak doplňuji info- plynový pedál na diagnostice reaguje přesně tak jak má a vykresluje křivky i při chybě i po smazání) Po tomto mi mechanik řekl,že to bude nejspíš řídící jednotka motoru. Sehnal jsem tedy řídící jednotku motoru (kterou jsem samozřejmě nechal přehrát atd) Dal jsem jí do auta. A opět nic. Ještě znovu kalibrace v autorizáku,ale nic. Závěrem to shrnu: Vyměněno:pedál plynu,klapka,řídící jednotka motoru, kabely.Chyby viz. obrázek https://ulozto.cz/file/QNJoMSnn48CM/chyby-ve-volvu-jpg#!ZJVlLwR2ATSxZGVjMwuzZGHjBGqxLH1QBQEjMGuyqyyUrzEvAD==
Naposledy upravil(a) david.xjr dne 02 čer 2022 17:24, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#2 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
blbě se zeptám. Když si zobrazím pozici plynového pedálu v diagnostice, tak reaguje taky se zpožděním ( před chybou, při chybě ), nebo reaguje okamžitě ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo xc70
#3 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Jo vidíte. To jsem zapoměl zmínit.Omlouvám se. V diagnostice plynový pedál reaguje tak jak má. Vykresluje křivky i před nastartováním i po nastartování i po smazané chybě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 686
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#4 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
mozna kravina ale kdyz se menil motor udelalo se poradne jeho ukostreni?
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#5 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Mno jen pro upresneni, pokud vidim dobre, tak je to 2.4T, jen at mame jasno. Co je to za rok? Jaka prevodovka? Popis auta krapet dost tristni...
Jak se auto chova s odpojednou vahou vzduchu?
Jinak by bylo dobre za jizdy koukat na krapet povicero velicin, ale taky mi to nejvic asi sedi na kostru, nebo neco v kabelazi.
Nejakeho autoelektrikare(tj. nekoho napr s osciloskopem a dalsim vybavenim, ne jen mechose co umi pouzit drat s zarovkou a multimetrem - sic i to v dost pripadech staci ), nebo jeste lepe diagnostika jsi zkousel?
Jak se auto chova s odpojednou vahou vzduchu?
Jinak by bylo dobre za jizdy koukat na krapet povicero velicin, ale taky mi to nejvic asi sedi na kostru, nebo neco v kabelazi.
Nejakeho autoelektrikare(tj. nekoho napr s osciloskopem a dalsim vybavenim, ne jen mechose co umi pouzit drat s zarovkou a multimetrem - sic i to v dost pripadech staci ), nebo jeste lepe diagnostika jsi zkousel?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo xc70
#7 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Jak to myslíte diagnostika zkoušel? Bylo to na vidě. Jak s vypnutým motorem tak s nastartovaným. Vše se chová normálně.A to co to hlásilo,že je špatné je už vyměněné. Jinak rok jsem už dopsal a je to manual. . Sorry,ale potom kolik mě to stálo peněz a pořád nic už zapomínám na základní věci. Šlo mi dost o to abych popsal celou situaci tak jak to šlo. Já si říkám jestli třeba když se odpálil altík jestli tam nemohl jít nějaký jiný proud do něčeho co odpálil,ale diagnostika to nehlásí. Jinak váhu vzudchu můžu odpojit to není problém,ale ta byla měněná před tímto problémem Stará cca2,8roku). Ale zkusit to můžu.Zajsoft píše: ↑02 čer 2022 17:16 Mno jen pro upresneni, pokud vidim dobre, tak je to 2.4T, jen at mame jasno. Co je to za rok? Jaka prevodovka? Popis auta krapet dost tristni...
Jak se auto chova s odpojednou vahou vzduchu?
Jinak by bylo dobre za jizdy koukat na krapet povicero velicin, ale taky mi to nejvic asi sedi na kostru, nebo neco v kabelazi.
Nejakeho autoelektrikare(tj. nekoho napr s osciloskopem a dalsim vybavenim, ne jen mechose co umi pouzit drat s zarovkou a multimetrem - sic i to v dost pripadech staci ), nebo jeste lepe diagnostika jsi zkousel?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#8 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Diagnostika myšleno, někoho kdo umí využít potenciál vidy a ne jen "mazač chyb". Vsadím si na kostru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#9 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Přišti vikend je volvosraz tak mužeš dorazit a mužeme zkoušet
Podle popisu to vypada na dost nestandard zavadu. Ještě se zeptam co je prvni line auto, nebo chyba motoru (nouzak) ?
Podle popisu to vypada na dost nestandard zavadu. Ještě se zeptam co je prvni line auto, nebo chyba motoru (nouzak) ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Klapka byla nová, nebo starší?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo xc70
#12 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Super nabídka,ale dělám akce pro děti. A tohle auto je bez technické právě kvůli nějak píč......Takže fakt nemůžu dorazit i kdybych ten čas měl. Jinak v tom autě je nasypáno 150tisíc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo xc70
#13 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Vše starší,ale klapka i pedál fungují,protože jde udělat kalibrace bez problému. To by prý při nefunkčnosti jednoho nebo druhého nebylo možné udělat. Navíc na vidě to fungovalo když dal test nebo jak to mám říct. Nejsem automechanik tak možná netrefím ten správný výraz,ale prostě fungovalo to.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#14 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Chapu a ještě ta otazka. Co je prvni ? Nouzak nebo line auto ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo xc70
#15 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Nejsem mechanik tak nerozumím otázce jak to myslíš. Auto do nouzáku nepadá. Je tam od začátku nějakáý chyba co ukazuje ,že je špatný plynový pedál. Tak jak je na obrázku. Pokud tuto chybu smažu tak auto jezdí bez problémů po celou dobu než zase vypnu klíček. Měl jsem to i za jízdy na vidě (chyby po nastartování smazány)a po celou dobu jízdy cca 10km nenaskočila ani jedna chyba a auto šlapalo jak hodinky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#16 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Aha takhke. Takže na palubovce žadny problem, v diagnostice chyba a auto nejde.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo xc70
#17 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#18 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Viděl bych to na uklepaný drát, ale kde.......
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#19 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Ještě ať mam jistotu že to chapu. Nastartuju auto, smažu chyby, ujedu 200Km, chcipnu auto, dam kliček do 2 polohy, připojim diagnostiku, jsou tam chyby. Ještě před startovanim už tam jsou chyby.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo xc70
#20 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Tak teď jste mě dostal. To už si bohužel nepamatuji. Jak s tím mám nervy a ještě spouzstu věcí kolem tak se mi to v hlavě maže. Ale myslím,že ty chyby tam jsou hned pootočením klíčku.....Jo vlastně jsou,protože ten s tou vidou to smazal pak nastartoval a znovu to tam skočilo. Až při nastartovaném motoru když se to smazalo tak už byl klid. Nejhorší právě je,že pak při jízdě to nevykáže vůbec žádnou chybu. Jel jsem s tím s napíchnutou vidou a prázdný display. Ty věci co se měnily jsou funkční. To je odzkoušeno přes vidu. Hlavně když se člověk logicky zamyslí tak klapka měněná,plyn pedál měněn. Kabely měněny. Řídící jednotka motoru měněná. A pořád nic tak bude chyba asi jinde. Nevím jestli jste koukal,ale dal jsem odkaz na video.- Je to tam krásně vidět
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#21 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Posunující se čas na přístrojovce ukazuje na závadu budíku, ale že by to zkratovalo komunikaci těžko říct. Moje teorie je, že ten problém bude při nízkém napětí ( nefunjícím motoru ). Dala by se potvrdit, kdyby se auto připojilo na druhé nastartované auto, aby po vypnutí motoru nekleslo napětí v autě. Nicméně i kdyby se to potvrdilo pořád to bude potvrzovat to co si myslíme. Někde bude studeňák.david.xjr píše: ↑02 čer 2022 18:17 https://ulozto.cz/file/dYiqgsSH4Zag/nereagujici-plynovy-pedal-mp4#!ZGN5MQR2AwD1MTSyLwVmZQR4ZmV3ZJquJwECKl5LD2qdEwH5LD==Tady jsem nahrál video
EDIT stejně nechápu co znamená tohle na LCD:
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#22 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Mohl by jsi zkusit ještě jednu věc? Nastartovat (s chybou), chcípnout motor a ještě než se dotočí tak znovu zapnout klíček do polohy "II", aby se motor zase rozeběhl. A jestli pak půjde přidat plyn.
Každopádně bych asi začal repasem té přístrojovky. Nebo ji zkus odpojit, jestli to bude blbnout bez ní taky.
Každopádně bych asi začal repasem té přístrojovky. Nebo ji zkus odpojit, jestli to bude blbnout bez ní taky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo xc70
#23 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Baterku jsem kupoval novou. Je na ní ještě záruka. Cca 6 měsíců zpět. Ale víte co mě napadlo? Jak říkám nejsem mechanik.....ale.... Když mě tenkrát odešel ten alternátor (original z mého volva). Tak se tam dal alternátor z toho motoru,který se dal jako nový do auta. Ale nezjišťovalo se potřebné napětí na dobíjení. atd. Prostě se to jen vyměnilo a auto jezdilo pouze týden pak to začlo dělat. Co kdyby to bylo nesprávným alternátorem,který dává špatné dobíjecí napětí?Warcz píše: ↑02 čer 2022 19:42Posunující se čas na přístrojovce ukazuje na závadu budíku, ale že by to zkratovalo komunikaci těžko říct. Moje teorie je, že ten problém bude při nízkém napětí ( nefunjícím motoru ). Dala by se potvrdit, kdyby se auto připojilo na druhé nastartované auto, aby po vypnutí motoru nekleslo napětí v autě. Nicméně i kdyby se to potvrdilo pořád to bude potvrzovat to co si myslíme. Někde bude studeňák.david.xjr píše: ↑02 čer 2022 18:17 https://ulozto.cz/file/dYiqgsSH4Zag/nereagujici-plynovy-pedal-mp4#!ZGN5MQR2AwD1MTSyLwVmZQR4ZmV3ZJquJwECKl5LD2qdEwH5LD==Tady jsem nahrál video
EDIT stejně nechápu co znamená tohle na LCD:
image.png
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#24 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
Moje věštecká koule by spíše přikláněla nejdříve na ty budíky. Říkám si, že kdyby ty budíky na CANu dělaly bordel s otáčkoměrem, tak by to mohlo ovlivňovat i auto. Teoreticky po nastartování se zvedne napětí a začne to fungovat relativně v pořádku a smazáním chyb začne řídící jednotka motoru normálně fungovat. Asi první věc bych opravdu zkusil vyhodit budíky jestli náhodou auto nezačne bez budíku normálně fungovat.
Alternátor buď nabíjí nebo ne. Předpokládám, že mechoš se podíval na napětí v síti při startu a při provozu, ale obecně by to prostě odrovnalo baterku, ale nedělalo takový binec. Tohle bude něco na sběrnici, nebo jednotkách.
Alternátor buď nabíjí nebo ne. Předpokládám, že mechoš se podíval na napětí v síti při startu a při provozu, ale obecně by to prostě odrovnalo baterku, ale nedělalo takový binec. Tohle bude něco na sběrnici, nebo jednotkách.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 686
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#25 1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!
jj a nebo taky nabiji 17V az se mne na pezotu varila baterka
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek