po ránu něco bouchá v rejdu - 940
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5936
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#51 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Děkuji vám za rady. Když čtu ten postup vyčištění dosedacích ploch pro ufa, tak pochybuji, že si s tím bude autorizák takto hrát. To fakt jedině asi sám.
Vosk nemám, odrezovač jo a základovku taky. tak to by snad po důkladném očištění mohlo stačit. Předpokládám, že základovku nechat zaschnout - tedy alespoň ze 3 hodinky mít rozdělané auto - tedy práce na celý den.
Vosk nemám, odrezovač jo a základovku taky. tak to by snad po důkladném očištění mohlo stačit. Předpokládám, že základovku nechat zaschnout - tedy alespoň ze 3 hodinky mít rozdělané auto - tedy práce na celý den.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#52 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Očištění-rez z hnijící výztuhy totiž proleze orvanou gumou a hezky zaroste do okyslosti sedla na kosti. Takže máš rez, gumu, rez, gumu... Doporučuju starý úzký šroubovák jako odlupovací dláto, kartáčem to zbytečně trvá.
Vosk-zbytek tvrdého vosku na sjezdové lyže, nebo tvrdý skluzný na běžky, úplně stačí. Trochu přebytek a je vymalováno. Pak to máš tak za 4 hodiny hotové-teda mně to tak dlouho trvalo, když jsem neměl žádné info dopředu a měřil u toho kdeco.
Vosk-zbytek tvrdého vosku na sjezdové lyže, nebo tvrdý skluzný na běžky, úplně stačí. Trochu přebytek a je vymalováno. Pak to máš tak za 4 hodiny hotové-teda mně to tak dlouho trvalo, když jsem neměl žádné info dopředu a měřil u toho kdeco.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12084
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#53 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Mě se osvědčilo až to, že se sundá celý to litinový rameno a hezky se očistí sedla ve svěráku/garáži/předsíni v klidu a pohodě. Jakejkoliv zubatej kartáč na flexe/vrtačce přes ten rezatej smíšenec gumy a plechu za A neproleze, za B se tam nevejde, tzn. metoda se šroubováčkem je nejlepší.
Nejen autorizák by se s tim opravdu tak nepatlal. Vyndat zbytky, nasadit nový a hotovo, geometrie v hajzlu, silentbloky v hajzlu, ale práce hotová.
Jinak barva tam podle mě nemá smysl, maximálně jsem to máznul silikonovou vazelinou co byla k PURum.
Nejen autorizák by se s tim opravdu tak nepatlal. Vyndat zbytky, nasadit nový a hotovo, geometrie v hajzlu, silentbloky v hajzlu, ale práce hotová.
Jinak barva tam podle mě nemá smysl, maximálně jsem to máznul silikonovou vazelinou co byla k PURum.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5936
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#54 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Hmm, toš to bude prácička. Garáž, i když plechová, už je, tak aspoň v tomto to bude fajn. Ale vypadá to na hezký víkend. Jako ve finále přemýšlím, zda už neudělat gumy na celé přední nápravě. Asi to bude nejlepší řešení, eliminuje se vše a nebudu muset za půl roku řešit další pazvuky. Otázka je, co dát do PUR a co do běžné gumy...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12084
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#55 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Ty ostatní gumy se kazí málo. To guma v litině možná odejít může, sice neviděl, ale připouštím tu možnost. Ale ta velká guma v trubkovým ramenu, co jsem viděl mrtvoly, tak jedině druhovýrobu. Původní origo jsem mrtvý nikdy neviděl. Ale možný je všechno.
Tak to kup celý
Ale i na závoďáku gumu v trubkovým ramenu máme původní Tohle je seznam, co tam je osazeno.
Tak to kup celý
Ale i na závoďáku gumu v trubkovým ramenu máme původní Tohle je seznam, co tam je osazeno.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5936
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#56 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Dík Urvanej. Zítra jedu na servis, tak prokonzultuji. Jako 8 500 Kč za všechny PUR není zase tolik, udělalo by se to jednou a navždy pokoj. Jen by mě nejspíš servisák poslal do háje, protože to asi není na půl dne práce.
Pokud říkáš, že většina věcí dávat do PUR je zbytečná, páč to na autě drží (otázka je, zda to je ok i na autě s 380 tkm - ale STK i servisák oba říkají, že vše je pevné), tak vezmu když tak to, co máte na závoďáku.
Pokud říkáš, že většina věcí dávat do PUR je zbytečná, páč to na autě drží (otázka je, zda to je ok i na autě s 380 tkm - ale STK i servisák oba říkají, že vše je pevné), tak vezmu když tak to, co máte na závoďáku.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12084
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#57 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Ale vezmi ty civilní verze bez "A", kde to jde.
Ty máš atmosféru a sedan, takže ani ty zadní ramena nejspíš netřeba. Ale stačí se ohnout, sundat šrouby 2x 13mm a 1x14mm ořechem, sundat malej plechovej trojúhelník a krásně vidíš, na čem tam jsi.
Krásný uložení zadního ramene sme rozcupovali za 5h jízdy v Rappolzu
Ty máš atmosféru a sedan, takže ani ty zadní ramena nejspíš netřeba. Ale stačí se ohnout, sundat šrouby 2x 13mm a 1x14mm ořechem, sundat malej plechovej trojúhelník a krásně vidíš, na čem tam jsi.
Krásný uložení zadního ramene sme rozcupovali za 5h jízdy v Rappolzu
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#58 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Na přední nápravě jsou PURy super, tam klidně všude. Na zadní nápravě bych se u civilního auta ale rozmýšlel, třeba na panhardku jo, na záchyty reakce spíš ne a pokud jo, tak jen ty velké a malé přední nechat gumu, vlečná ramena jsou taky na zvážení...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 886
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#59 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Tak ale Rappolz je těžký extrém, tam praskají i sváry kastle.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5936
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#60 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Panove, dekuji za vase rady ze zivota a zkusenosti. Urcite chci nechat auto mekci, ne drkotat zubama. Do zavodniho tempa ta atmoska ma zhruba 4 svetelne roky. Takze aby v tech dosahovanych rychlostech clovek zazil slusnou davku adrenalinu, musi se to houpat jak lod na Matejske.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5936
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#61 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Včera návštěva SPX caru a se známým servisákem jsme auto projeli, aby slyšel, jak rána zní. Povedlo se. Vyloučeno, že by šlo o přeskočení pružiny tlumiče. Pokud něco bouchne, jde to vždy zleva. Vizuálně ovšem nelze diagnostikovat, co je špatně. Doporučeno, ať dám na rady místních krabicářů.
Na autě jsme před 2 000 km měnili na přední nápravě tyto standardní věci:
- silentbloky příčného stabilizátoru (231941B)
- spodní čepy tlumičů
Na třepačce i procházení auta s pajcrem se zdá být vše pevné, takže otázka, co objednat.
Zatím jsem rozhodnutý v Polsku objednávat tyto PURy:
Přední náprava:
- UFA: 2x 231945B
- 2x 231944A
- má cenu i toto? 2x 231946A
- případně co dalšího? Když už si s tím mám hrát, tak ať eliminuji případné chyby jinde. Vzít tedy i 2x 231943B+ 4x 231942B? Nechci ale, aby auto bylo výrazně tužší, nekomfortní. Závodní speciál to nikdy nebude.
Zadní náprava:
- co mi přinesou PURy na panhardku? Nebude to kvůli tomu výrazně nepohodlnější?
- 1x 231951B + 1x 231952B
- zbytek dozadu ne, neboť jak píšete, by komfort auta utrpěl
Předpokládám, že vše doma jsem schopen vyměnit sám, netřeba nějaké stahováky, lisovací přípravky atd. I servisák mi sdělil, že při čištění dosedacích ploch budu poctivější než on, jelikož on by na to čas neměl si s tím hrát.
Tedy by měl stačit hever, stojny, klíče, kladivo a náčiní na vyčištění dosedacích ploch? Je to tak?
Po výměně daných komponent musím nejspíš na geometrii?
Na autě jsme před 2 000 km měnili na přední nápravě tyto standardní věci:
- silentbloky příčného stabilizátoru (231941B)
- spodní čepy tlumičů
Na třepačce i procházení auta s pajcrem se zdá být vše pevné, takže otázka, co objednat.
Zatím jsem rozhodnutý v Polsku objednávat tyto PURy:
Přední náprava:
- UFA: 2x 231945B
- 2x 231944A
- má cenu i toto? 2x 231946A
- případně co dalšího? Když už si s tím mám hrát, tak ať eliminuji případné chyby jinde. Vzít tedy i 2x 231943B+ 4x 231942B? Nechci ale, aby auto bylo výrazně tužší, nekomfortní. Závodní speciál to nikdy nebude.
Zadní náprava:
- co mi přinesou PURy na panhardku? Nebude to kvůli tomu výrazně nepohodlnější?
- 1x 231951B + 1x 231952B
- zbytek dozadu ne, neboť jak píšete, by komfort auta utrpěl
Předpokládám, že vše doma jsem schopen vyměnit sám, netřeba nějaké stahováky, lisovací přípravky atd. I servisák mi sdělil, že při čištění dosedacích ploch budu poctivější než on, jelikož on by na to čas neměl si s tím hrát.
Tedy by měl stačit hever, stojny, klíče, kladivo a náčiní na vyčištění dosedacích ploch? Je to tak?
Po výměně daných komponent musím nejspíš na geometrii?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12084
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#62 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Nemá, viz muj elaborát tušim z předvčírka.
Panhardka většinou bejvá v hajzlu, totálně vybitý silentbloky způsobujou plavání auta, který většina smrtelníků považuje za "normální" projev krabice.
Koukali ste na to uložení vlešných ramen vzadu, jak jsem ti psal?
Na rozebrání potřebuješ ořechy 14-19 a očkový klíče 15-18.
Nezapoměň na to, že všekeří selentbloky dotáhnout na fest až když auto stojí na zemi.
Geo tě nemine.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5936
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#63 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Ok, děkuji.
- 2x 231946A tedy neberu a chápu, že i 2x 231943B + 4x 231942B je zbytečnost
- panhardku beru, auto plavat dokáže, ale už jsem si zvyknul - považuji to za normální chování krabice - tak uvidíme, zda bylo uložení ok, či budu zírat
- jak předek tak i zadek se zdá být ok, tuhý, nejde s tím hnout pajcrem, vizuálně to servisákovi přišlo ok
S tím dotahováním. Jsou uvedené momenty, na které to dotahovat? U těch UF třeba borec na videu říká, že s citem - tvl co je to s citem, každý má jiný. Že když se to přetáhne, tak silentblok jen deformuješ a ničíš... Děkuji za upozornění na dotažení až když auto stojí na zemi, s geo počítám.
Objednávku tedy poskládám z:
předek:
- UFA: 2x 231945B
- 2x 231944A
zadek:
- 1x 231951B
- 1x 231952B
- 2x 231946A tedy neberu a chápu, že i 2x 231943B + 4x 231942B je zbytečnost
- panhardku beru, auto plavat dokáže, ale už jsem si zvyknul - považuji to za normální chování krabice - tak uvidíme, zda bylo uložení ok, či budu zírat
- jak předek tak i zadek se zdá být ok, tuhý, nejde s tím hnout pajcrem, vizuálně to servisákovi přišlo ok
S tím dotahováním. Jsou uvedené momenty, na které to dotahovat? U těch UF třeba borec na videu říká, že s citem - tvl co je to s citem, každý má jiný. Že když se to přetáhne, tak silentblok jen deformuješ a ničíš... Děkuji za upozornění na dotažení až když auto stojí na zemi, s geo počítám.
Objednávku tedy poskládám z:
předek:
- UFA: 2x 231945B
- 2x 231944A
zadek:
- 1x 231951B
- 1x 231952B
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12084
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#64 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
To mi řekni, jak se pajcrem testuje zadní rameno, když se tam nikam nedostaneš, protože to uchycení kryje ten trojúhelník
Leda proti kastli nějak prapodivně a to bych mu urazil ruce. Takže z toho usuzuju, že se bavíme každej o něčem jinym. Já myslel 231947B odtud
Leda proti kastli nějak prapodivně a to bych mu urazil ruce. Takže z toho usuzuju, že se bavíme každej o něčem jinym. Já myslel 231947B odtud
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5936
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#65 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
já myslel ten pajcr všeobecně
Zadní nápravu jsme řešili na jaře a řečeno ok. Teď už jsme v SPX řešili jen předek. Na zadní nápravu čučel tento týden jen na STK chlapík a taky sdělil ok. Žádný krycí trojúhleník se neodstraňoval. Takže pokud je to nutné, budu muset o toto požádat při nejbližším servise.
Pokud je 231947B v háji, co auto dělá, vydává?
Zadní nápravu jsme řešili na jaře a řečeno ok. Teď už jsme v SPX řešili jen předek. Na zadní nápravu čučel tento týden jen na STK chlapík a taky sdělil ok. Žádný krycí trojúhleník se neodstraňoval. Takže pokud je to nutné, budu muset o toto požádat při nejbližším servise.
Pokud je 231947B v háji, co auto dělá, vydává?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12084
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#66 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Nic nedělá, nevydává, jen plave. (Za jízdy se ti mění úhel zadní nápravy podle toho, zda přidáváš, nebo brzdíš.)
Hele na závoďáku se to měnilo všechno naráz a najednou z toho bylo velmi přesně jedoucí auto, který s klasickou krabicovou plavbou nemá nic společnýho
Hele na závoďáku se to měnilo všechno naráz a najednou z toho bylo velmi přesně jedoucí auto, který s klasickou krabicovou plavbou nemá nic společnýho
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5936
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#67 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Děkuji za info. Jako vyměnit to mohu, ale nebude z toho potom o poznání tvrdší "polozávoďák"?
U té atmošky, když "přidáváš", tak se ten úhel moc asi měnit nebude
Ale pravda je, že když brzdím, tak auto plavat umí - tam se o decelaraci už mluvit dá oproti opačnému jevu, kde chybí kW a Nm
U té atmošky, když "přidáváš", tak se ten úhel moc asi měnit nebude
Ale pravda je, že když brzdím, tak auto plavat umí - tam se o decelaraci už mluvit dá oproti opačnému jevu, kde chybí kW a Nm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12084
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#68 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Tohle ti budou dělat z větší části ty mrtvý ufa. Netvrdím, že bys ten zadek měl vyměnit, tvrdim, že bys ho měl zkontrolovat. A dát PU má smysl pouze proto, že guma stojí hroznou raketu. (snad dvojku, když jsem naposledy před x lety koukal)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5936
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#69 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
ok, díky, jdu objednávat. Díky všem za rady, až dorazí díly, budu doufat, že to zvládnu vyměnit a pokud ne, budu škemrat o rady. Až bude vše vyměněno, tak dám zpětnou vazbu.
Děkuji ještě jednou všem, co poskytli své know-how
Děkuji ještě jednou všem, co poskytli své know-how
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 740
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#70 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Určitě neobjednávej PUR, má to velmi negativní vliv na komfort. Objednej normální kvalitní díly (origo/origo prodávané jako druhovýroba).
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 740
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#71 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Navíc to, co děláš je, že vyměňuješ kvalitní silentbloky z prvovýroby za něco, co má úplně jiné parametry. Stačilo by vyměnit ufa v přední nápravě za origo a mít to vyřešené. Určitě ne za PUR!!!
Celou dobu máš jen opotřebovaná tato ufa a řešíš úplné nesmysly.
Celou dobu máš jen opotřebovaná tato ufa a řešíš úplné nesmysly.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5936
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#72 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Pozdě, PUR jsou na cestě. Více lidí se shodlo, že UFA v PUR jsou jistější a trvanlivější variantou. Ohledně nežádoucí změny (tvrdosti) auta jsme se ptal a nikdo neřekl, že se tvrdost totálně změní - to bych musel dát celé auto do PUR. Takže PUR budu měnit jako první. Vyzkouším, co to udělalo a pokud ok, zbytek nechám být a mohu poslat někomu, komu budou další PUR k užitku.
Pokud rány nezmizí, budu holt měnit další a hledat problém.
Pokud rány nezmizí, budu holt měnit další a hledat problém.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7539
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#73 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Šel bych stejnou cestou.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12084
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#74 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Ale tak holt vychází z klasického předpokladu, že nové je lepší než staré
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#75 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Moment, já jsem tvrdil, že 75 ShA je na ufa dost tvrdých a je to znát. Že na původní by bylo tak 65 ShA...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek