po ránu něco bouchá v rejdu - 940
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#101 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Dnes ranni test, jak se auto chova. Mokra cesta, 8C. Auto v rejdu poskakuje, ale neozyvaji se takove rany. Takze porad spatne. Tak radte, proc auto poskakuje v rejdu.
Jinak porad obute letnaky R16 205/55. Obute nokiany, ktere docela klouzou. Zitra prezuji na zimni R15 se Savama. Tak uvidime.
Jo a zda se, ze pneu uz se neodira o rameno - barva drzi se behem parkovani neosoupala
Jinak porad obute letnaky R16 205/55. Obute nokiany, ktere docela klouzou. Zitra prezuji na zimni R15 se Savama. Tak uvidime.
Jo a zda se, ze pneu uz se neodira o rameno - barva drzi se behem parkovani neosoupala
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#102 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Ještě mě napadá, může to poskakování dělat špatná sbíhavost/rozbíhavost kol v rejdu?
Geo stejně nastavuji komplet s koly v rovině - asi v rejdu se nastavit nedá - otázka je, zda se dá totok v rejdu změřit.
Je to blbá domněnka, příčina poskakování auta na mokru v rejdu?
Geo stejně nastavuji komplet s koly v rovině - asi v rejdu se nastavit nedá - otázka je, zda se dá totok v rejdu změřit.
Je to blbá domněnka, příčina poskakování auta na mokru v rejdu?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 891
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#103 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Popisujes pri manipulaci na miste? Nebo ti to dela i za jizdy pri vyssich rychlostech?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#104 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Jen pri parkovani
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 891
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#105 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Poskakovani mi treba dela devitka taky, ve velkem rejdu. Pri couvani je to hodne znat, vpred mene. Jak uz nekde zminil Standa, je to dan za luxusni rejd. Ale resime tu u monitoru zahadu nejspis zbytecne. Svez nekoho, kdo krabici jezdi, aby ti rekl, ze mas s autem problem nebo ze ti vadi normalni projev stareho auta. Ale to si myslim, ze uz jsme se posunuli od lupnuti za studena nekam uplne jinam...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#106 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Ono to bouchnuti i to poskakovani bude mit asi stejnou pricinu. Asi uplne nesouhlasim, ze je to dan za velky rejd - ze by poskakovaly autobusy, dodavky apod. To jsem si nikdy nevsiml.
Posadit do toho nekoho z krabicaru bude asi to nejlepsi.Tak kdo je v okoli Zlina? Volvoclan v Brne?
Posadit do toho nekoho z krabicaru bude asi to nejlepsi.Tak kdo je v okoli Zlina? Volvoclan v Brne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#107 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
jsem rád, že jsi došel do stejného bodu, jako já, i když ti to tedy nepřeju. ať jsem udělal na autě cokoli, rána se zmenšila, ale nikdy nevyřešila
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#108 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Vepředu mám všechno nové a dělá mi to taky, beru to jako vlastnost.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 904
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#109 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Mně to taky dělá, pokud vytočím kola do velkýho rejdu. Neřeším, beru jako vlastnost, pro mne je důležité že nikde jsme nenašli vůle.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 623
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#110 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Není to vlastnost. Ne a ne a ne.
Šest let mi to devítka nedělala. V poslední době občas slyším na šotolině hrnutí do strany, popř. poskočení okolo max rejdu, dneska se dokonce ozvalo lupnutí.
Zadokolka, navíc s takovým rejdem, by měla mít na přední nápravě mírnou rozbíhavost. Vlastně žádnou, jen takovou, aby byl sichr že to není sbíhavost. Geo jsem nechával dělat dvakrát (protože dělat svépomocí geo na autě kde na přední nápravě sedí něco přes tunu prostě vyžaduje rovný plac, který teď nemám), po té poslední byla přední náprava v nejlepším případě paralelní, rozhodně tam nebyla rozbíhavost.
A mám dojem, že to nesvědčí hornímu uložení
Pokud někdo na takovémhle autě nastaví předek do sbíhavosti, sice nastavuje "sichrovku" lepší stability okolo přímého směru ve vyšších rychlostech, ale podle všech myslitelných měřítek je vzhledem k dosupnému rejdu nedouk a povšechně prostě dobytek...
Šest let mi to devítka nedělala. V poslední době občas slyším na šotolině hrnutí do strany, popř. poskočení okolo max rejdu, dneska se dokonce ozvalo lupnutí.
Zadokolka, navíc s takovým rejdem, by měla mít na přední nápravě mírnou rozbíhavost. Vlastně žádnou, jen takovou, aby byl sichr že to není sbíhavost. Geo jsem nechával dělat dvakrát (protože dělat svépomocí geo na autě kde na přední nápravě sedí něco přes tunu prostě vyžaduje rovný plac, který teď nemám), po té poslední byla přední náprava v nejlepším případě paralelní, rozhodně tam nebyla rozbíhavost.
A mám dojem, že to nesvědčí hornímu uložení
Pokud někdo na takovémhle autě nastaví předek do sbíhavosti, sice nastavuje "sichrovku" lepší stability okolo přímého směru ve vyšších rychlostech, ale podle všech myslitelných měřítek je vzhledem k dosupnému rejdu nedouk a povšechně prostě dobytek...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#111 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Jak nastavili naposled geo, je tady. Mohu jet znova a pozadat tedy o minimalni rozbihavost?
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 904
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#112 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Když jsem dělal STK a zároveň přihlašoval 760 na CZ papíry, byla přední náprava v mizerným stavu, rozbíhavost tam byla 2mm a technik mi tvrdil že dle tabulek to má mít sbíhavost 1mm. Nevím co je na tom pravdy (a je známo že Dekra má v technických parametrech bordel), ale to auto bylo opravdu poměrně těžce zvladatelný, zejména na kluzkém povrchu. Částečně k tomu přispěly i nevhodné pneu, ale po seřízení geometrie se jízdní vlastnosti celkem výrazně zlepšily, už to nebyla taková zákeřná potvora.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#113 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Předepsaná sbíhavost ve Vidě:
- Přílohy
-
- obrázek_2022-11-16_232033184.png (48.27 KiB) Zobrazeno 882 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 623
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#114 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Asi bych se měl omluvit za ty dobytky a nedouky, protože v manuálech je fakt sbíhavost
Mám tu i US manuál 1994 kde je sbíhavost 0,37 stupně (takže nějakých 22+´) nebo 3-6 (!!) mm měřeno na gumách na 16", jenže US kde měli (a asi i mají) snahu dělat auta spíš netečná a schopná jet spoustu mil rovně bez zásahu do řízení to asi nepřekvapí.
V poznámkách mám pak to, že pokud nemá odskakovat kolo v max rejdu a na trasách se spoustou zatáček se nemá sjíždět trochu víc vnější okraj pneu, tak na rantlu 15" disků má být rozbíhavost 0,3-0,5 mm z více měření tak, aby byla jistota že to není sbíhavost. Měřeno v max rejdu jako kontrola na stav silentbloků...
Takže za nedouka jsem spíš já, když si skvěle pamatuju nějakou specialitu (která mne sice zajímá) a ne manuál
Mám tu i US manuál 1994 kde je sbíhavost 0,37 stupně (takže nějakých 22+´) nebo 3-6 (!!) mm měřeno na gumách na 16", jenže US kde měli (a asi i mají) snahu dělat auta spíš netečná a schopná jet spoustu mil rovně bez zásahu do řízení to asi nepřekvapí.
V poznámkách mám pak to, že pokud nemá odskakovat kolo v max rejdu a na trasách se spoustou zatáček se nemá sjíždět trochu víc vnější okraj pneu, tak na rantlu 15" disků má být rozbíhavost 0,3-0,5 mm z více měření tak, aby byla jistota že to není sbíhavost. Měřeno v max rejdu jako kontrola na stav silentbloků...
Takže za nedouka jsem spíš já, když si skvěle pamatuju nějakou specialitu (která mne sice zajímá) a ne manuál
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#115 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Franto, rozbíhavost má logiku, jak popisuješ, ALE to auto je pak hodně divoký a neni s tim příjemná jízda. Stejnou úvahou jsem si asi 2mm nastavil a ne, nechceš neustále korigovat volantem směr.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 623
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#116 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
2 mm kde? Jestli na 16" discích, tak to je od oka fakt dost, to je na zkušenou ruku na led a šotolinu. Tak zkušenou ruku že to používá pro korekce, ne že si tím nutnost korekce vyrábí Tolik jsem ani nezkusil. Jaruna nebo závoďák?
Odněkud mám zafixováno (turbobricks??) že na devítce 0,5-1 mm na discích 15" podle vkusu každého soudruha s tím, že ten 1 mm už je docela dost. A má se to to nastavit s ohledem na stav zbytku podvozku tak, že volant ještě má tendenci se vracet na střed. Jakože na vracení na střed je v první půlotáčce potřeba pořád cítitelně menší síla než na pokračování do rejdu, v jednu chvíli se to zlomí a je to na volantu úplně jedno-to už je prý moc. S 2 mm rozběhu se určitě vracet nebude
Tyčky stabilizítoru:
Koukání do různých manuálů mimochodem přineslo následující: "Tighten the sway bar link buffers until the distance between washers is 43 mm".
Takže utáhnout silentbloky na tyčkách ne na moment, ale na vzdálenost.
Odněkud mám zafixováno (turbobricks??) že na devítce 0,5-1 mm na discích 15" podle vkusu každého soudruha s tím, že ten 1 mm už je docela dost. A má se to to nastavit s ohledem na stav zbytku podvozku tak, že volant ještě má tendenci se vracet na střed. Jakože na vracení na střed je v první půlotáčce potřeba pořád cítitelně menší síla než na pokračování do rejdu, v jednu chvíli se to zlomí a je to na volantu úplně jedno-to už je prý moc. S 2 mm rozběhu se určitě vracet nebude
Tyčky stabilizítoru:
Koukání do různých manuálů mimochodem přineslo následující: "Tighten the sway bar link buffers until the distance between washers is 43 mm".
Takže utáhnout silentbloky na tyčkách ne na moment, ale na vzdálenost.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#117 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Diky za ten rozmer vzdalenosti podlozek na stabilizatoru. Kuknu na to.
Jinak dnes prezuto na zimni R15 a poskakovani je fuc. Takze to vypada, ze ta to mohou blbe letni pneu. Ze by za to mohl rozmer R16, to pochybuji.
Jinak mirne obcasne klepnuti od LP kola se ozve privetsinou levem rejdu, prudsim zabrzdeni ted naposled, ci razantnejsim prujezdu pravotocivou zatackou. Ale uz jde o mensi lupnuti jak na letnich R16.
Takze jeste nekde neco na leve strane je “nedokonale”. Otazka co…
Jinak dnes prezuto na zimni R15 a poskakovani je fuc. Takze to vypada, ze ta to mohou blbe letni pneu. Ze by za to mohl rozmer R16, to pochybuji.
Jinak mirne obcasne klepnuti od LP kola se ozve privetsinou levem rejdu, prudsim zabrzdeni ted naposled, ci razantnejsim prujezdu pravotocivou zatackou. Ale uz jde o mensi lupnuti jak na letnich R16.
Takze jeste nekde neco na leve strane je “nedokonale”. Otazka co…
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#118 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Tak se poposuneme. Auto je na tom jak jsem popisoval o vesmirne kroky dale, ale to obcasne tuknuti v rejdu nebo pri zapreni se LP kola v pravotocive zatacce zustalo.
Dnes jsem to konzultoval s Jarkem Krizanem, auto si projel a je presvedceny, ze bouchnuti jde od LP kola z toho ramene, co jde smerem vzad - tedy z jeho silentbloku.
Domluva je, ze objedna nove a do Vanoc je vymenime no a kdyz mam i silentbloky na cast ramena co jde smerem k motoru, vymenime i to, at je to cele a udela se geometrie.
Tak doufam, ze to pomuze a bude vyreseno. Dam pak info.
Dnes jsem to konzultoval s Jarkem Krizanem, auto si projel a je presvedceny, ze bouchnuti jde od LP kola z toho ramene, co jde smerem vzad - tedy z jeho silentbloku.
Domluva je, ze objedna nove a do Vanoc je vymenime no a kdyz mam i silentbloky na cast ramena co jde smerem k motoru, vymenime i to, at je to cele a udela se geometrie.
Tak doufam, ze to pomuze a bude vyreseno. Dam pak info.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 65
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Vinoř
- Vůz: V 740, B230K, 88´
#119 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Tohle je z "Haynesa", píšou 42mm.
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#120 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Kola ti na 15 neposkakujou, protože tam máš o půl palce víc gumy, která za
a) má delší gumový chod a tak rozjetou geometrii líp pobere,
b) zimáky na chladnou zemi mají větší přilnavost a jsou měkčí, takže drží a neposkočí (maximálně se šoupnou, viz v létě to neposkakovalo).
FrantaB: i se 2 mm se volant normálně vracel a najezdil jsem s tím cca 10tkm. Normálně se s tím dá jezdit, jen to chce víc pozornosti. Byl to pokus, který měl skončit po otestování, když se na Jarunu dával jinej podvozek (ten původní šel na závoďáka). Ale než jsem si na to našel čas... Jediný, na co ta rozbíhavost měla vliv bylo právě to poskakování, který je na 17" kolech ještě výraznější. Když máš rozbíhavost tak velikou, tak už neposkakuje. Já to měl teda v kombinaci s maximálním odklonem, co dovolí horní uložení. To pomůže taky vždy, ale opět, neni to uplně na běžný ježdění kvůli sjíždění vnitřků normální jízdou.
a) má delší gumový chod a tak rozjetou geometrii líp pobere,
b) zimáky na chladnou zemi mají větší přilnavost a jsou měkčí, takže drží a neposkočí (maximálně se šoupnou, viz v létě to neposkakovalo).
FrantaB: i se 2 mm se volant normálně vracel a najezdil jsem s tím cca 10tkm. Normálně se s tím dá jezdit, jen to chce víc pozornosti. Byl to pokus, který měl skončit po otestování, když se na Jarunu dával jinej podvozek (ten původní šel na závoďáka). Ale než jsem si na to našel čas... Jediný, na co ta rozbíhavost měla vliv bylo právě to poskakování, který je na 17" kolech ještě výraznější. Když máš rozbíhavost tak velikou, tak už neposkakuje. Já to měl teda v kombinaci s maximálním odklonem, co dovolí horní uložení. To pomůže taky vždy, ale opět, neni to uplně na běžný ježdění kvůli sjíždění vnitřků normální jízdou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#121 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Auto jde k Jarkovi 19.12. - mám mu tedy říci, ať geometrii udělá s nějakou přesnou sbíhavostí/rozbíhavostí, nebo to nechat na něm?
Pokud nějaká přesná čísla, co mu dát? Používám letní R16 a zimní R15.
Pokud nějaká přesná čísla, co mu dát? Používám letní R16 a zimní R15.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#122 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Nech to na něm, Jarek krabice zná. Káju mi "kupoval" on
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#123 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
ok, snad mu paměť slouží dobře i po těch cca 5 letech, co už žádnou nemá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#124 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Hlasim VYRESENO. Jarek je volvobuh, stacilo se projet po parkovisti a vedel.
Vyměněny na ramenech směrem k motoru žluté Strongflex PUR, směrem dozadu ke karoserii klasicke Lomferdery. Udělala se geometrie, neb sbíhavost 2 mm byla dle Jarka při jízdě do servisu peklo.
Auto se zase o kus zklidnilo, volant je rovně, nikam netáhne, volant se zbavil zbývající pulsace v zatáčkách a hlavně bouchání je pryč
Dle Jarka byl na pravé straně zadní silentblok roztrhaný, u motoru zase ok. Na levé straně u moru roztrhaný, vzadu ok.
Vyměněny na ramenech směrem k motoru žluté Strongflex PUR, směrem dozadu ke karoserii klasicke Lomferdery. Udělala se geometrie, neb sbíhavost 2 mm byla dle Jarka při jízdě do servisu peklo.
Auto se zase o kus zklidnilo, volant je rovně, nikam netáhne, volant se zbavil zbývající pulsace v zatáčkách a hlavně bouchání je pryč
Dle Jarka byl na pravé straně zadní silentblok roztrhaný, u motoru zase ok. Na levé straně u moru roztrhaný, vzadu ok.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 623
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#125 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Nebyly by nějaké obrázky zespod auta "před" a nastavení geometrie "po"?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek