Jo to ty občas děláváš, ale nevadí, já už jsem velkej kluk a mam svojí hlavu BTW v horní poloze jdou zaaretovat (když koukám na tu fotku). Já je kupoval na netu někdy zhruba 10 let zpátky a krátce po mým nákupu (myslim eshop unimax) trvale zmizely z nabídky. Nechápu, protože jsou fakt fajnový a ani tenkrát nebyly tak drahý (tušim kolem 6000 kč). Měl jsem s nima jedinej problém že se mi jednou zavzdušnily, ale postupně se mi podařilo je odvzdušnit. Jediný co bych jim vyčetl je, že se dají zaaretovat opravdu jen v nejvyšší pozici. Nikdy (ale nikdy neříkej...) mi ještě sami nesjely
Galerka závoďáka VRZČ
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#101 Galerka závoďáka VRZČ
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13074
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#102 Galerka závoďáka VRZČ
Njn, už se neprodávají.
https://www.uni-max.cz/produkty/vyprodej/hydraulicka-najezdova-plosina-900-kg-new
https://www.uni-max.cz/produkty/vyprodej/hydraulicka-najezdova-plosina-900-kg-new
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 7517
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#103 Galerka závoďáka VRZČ
Před zimní Gumbalkanovou Grand Prix v Mostě bylo nutné zorganizovat ještě jeden servisní den a zprovoznit topení, což se nakonec s malými zádrhely povedlo.
A z mobilocvaků je patrné, že je Závoďák konečně na značkách!
Na registru vozidel stačilo pustit před sebe dva milé spěchající důchodce a čirou náhodou na nás vyšla docela pěkná kombinace číslic a písmen. Platná technická do června 2023 byla už jen takový malý bonus od sympatické úřednice.
A z mobilocvaků je patrné, že je Závoďák konečně na značkách!
Na registru vozidel stačilo pustit před sebe dva milé spěchající důchodce a čirou náhodou na nás vyšla docela pěkná kombinace číslic a písmen. Platná technická do června 2023 byla už jen takový malý bonus od sympatické úřednice.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#104 Galerka závoďáka VRZČ
Moc pěkná fota.
Kde má vůbec sníh? My tu máme krasných cca 15cm.
Kde má vůbec sníh? My tu máme krasných cca 15cm.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13074
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#105 Galerka závoďáka VRZČ
My tu taky máme krásné 4 cm.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 7517
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#106 Galerka závoďáka VRZČ
Na Plzeňsku moc sněhu nebylo a po půl dni práce se okolo Závoďáka začalo tvořit bláto. Kdyby to maličko přituhlo, tak by to bylo asi příjemnější.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 7517
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#107 Galerka závoďáka VRZČ
Další šestihodinovka je za námi a hned na úvod je nutné vyzdvihnout, že po minulém nezdaru byla opět úspěšná. Nepodcenit přípravu se vyplatilo a Devítka jela parádně. "Nová" převodovka M47 drží. Toyo T1R odvedly skvělou práci a rozhodně nebyly na draka, přestože byly na Drakách! Škoda, že po závodě už na draka jsou, stejně jako destičky, které se v prach obrátily. A to doslova!
Příjemné bylo i počasí a oproti předpovědi byla trať suchá a už ráno bylo téměř 7°C.
Noc strávená na Autodromu byla vyloženě na pohodu. Někomu ke štěstí stačí elektrická kamínka, někdo musí mít benzínový fundament z Kočičíny s nejvyšším komínem na světě!
Start je tradičně stylem Le Mans.
Výměny pilotů probíhaly hladce a s úsměvem.
Cílem prosvištěla Devitka tak, že to bylo nad zaostřovací schopnosti mojí Nokie 6.2.
Ještě pár kol před cílem jsme doufaly, že jediný zádrhel bude zapomenutá hadice na tankování paliva, ale i tak velké auto jako je Devítka lze přehlédnout. Toto je výsledek, takže se opět nebudeme nudit.
Tady jsou výsledky odfocené v paddocku, na podrobnější informace si musíme chvíli počkat.
Každopádně je 11. místo ze 30. posádek naše nejlepší umístění. Ujeli jsme 561 kilometrů a spálili jsme cca 130l Vervy 100. Na dostřel jsme se přiblížili průměrné rychlosti 100 km/h, navíc je to se zastávkami v boxech na výměnu pilotů a dotankování paliva, jehož průměrná spotřeba vychází lehce nad 23l/100km.
Děkujeme všem, kteří nás přijeli podpořit!
Příjemné bylo i počasí a oproti předpovědi byla trať suchá a už ráno bylo téměř 7°C.
Noc strávená na Autodromu byla vyloženě na pohodu. Někomu ke štěstí stačí elektrická kamínka, někdo musí mít benzínový fundament z Kočičíny s nejvyšším komínem na světě!
Start je tradičně stylem Le Mans.
Výměny pilotů probíhaly hladce a s úsměvem.
Cílem prosvištěla Devitka tak, že to bylo nad zaostřovací schopnosti mojí Nokie 6.2.
Ještě pár kol před cílem jsme doufaly, že jediný zádrhel bude zapomenutá hadice na tankování paliva, ale i tak velké auto jako je Devítka lze přehlédnout. Toto je výsledek, takže se opět nebudeme nudit.
Tady jsou výsledky odfocené v paddocku, na podrobnější informace si musíme chvíli počkat.
Každopádně je 11. místo ze 30. posádek naše nejlepší umístění. Ujeli jsme 561 kilometrů a spálili jsme cca 130l Vervy 100. Na dostřel jsme se přiblížili průměrné rychlosti 100 km/h, navíc je to se zastávkami v boxech na výměnu pilotů a dotankování paliva, jehož průměrná spotřeba vychází lehce nad 23l/100km.
Děkujeme všem, kteří nás přijeli podpořit!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 7517
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#108 Galerka závoďáka VRZČ
Ještě několik informací o Autodromu Most:
Parametry tratě:
délka 4219 m
šířka 12–14 m
nejdelší rovina 792 m
nejkratší rovina 150 m
počet zatáček 21 (9 levých a 12 pravých)
převýšení 12,04 m
maximální stoupání + 2,8 %
maximální klesání - 3,2 %
směr jízdy ve směru hodinových ručiček
Traťové rekordy:
motocykl – 1:31,996 min., Jonathan Rea (Superbike - Kawasaki ZX-10RR), 8. srpna 2021
automobil – 1:22,981 min., Bernd Herndlhofer (monopost F1 - Arrows A22), 29. srpna 2020
truck – 2:01,340 min., David Vršecký (Freightliner Buggyra), 31. srpna 2009
Parametry tratě:
délka 4219 m
šířka 12–14 m
nejdelší rovina 792 m
nejkratší rovina 150 m
počet zatáček 21 (9 levých a 12 pravých)
převýšení 12,04 m
maximální stoupání + 2,8 %
maximální klesání - 3,2 %
směr jízdy ve směru hodinových ručiček
Traťové rekordy:
motocykl – 1:31,996 min., Jonathan Rea (Superbike - Kawasaki ZX-10RR), 8. srpna 2021
automobil – 1:22,981 min., Bernd Herndlhofer (monopost F1 - Arrows A22), 29. srpna 2020
truck – 2:01,340 min., David Vršecký (Freightliner Buggyra), 31. srpna 2009
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#109 Galerka závoďáka VRZČ
Slušný
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#110 Galerka závoďáka VRZČ
Komické je, že ty gumy na Dracách jdou tak maličkatý, že počitadlo naměřilo najetých 639km Taky asi bude rozdíl délka okruhu a stopa, kterou jsme jeli. Dle kalkulátoru pneu je rozdíl 195/65/15 vs 195/45/15 v obvodu 12,3% a to pak z 639km hodí přesně 560km
Další zajímavá věc je, že už funguje smyčka pod boxovou uličkou, takže i když jsme hodně střídali řidiče (á 45 min), tak to tolik nebolelo, protože minule to vlastně vůbec nezapočítalo celý kolo, pokud si jel do boxů.
Už neni co dodat, jen že by pánové organizátoři asi měli zvážit, zda nekontrolovat řidičáky, protože ten mentálně zaostalý jedinec, co mě přehlídl a natlačil do pneumatik, ani neměl pocit, že by udělal chybu.
Ale bylo to super, díky všem kolegům z týmu za super práci a všem (4) návštěvám, co nás přijeli podpořit.
Další zajímavá věc je, že už funguje smyčka pod boxovou uličkou, takže i když jsme hodně střídali řidiče (á 45 min), tak to tolik nebolelo, protože minule to vlastně vůbec nezapočítalo celý kolo, pokud si jel do boxů.
Už neni co dodat, jen že by pánové organizátoři asi měli zvážit, zda nekontrolovat řidičáky, protože ten mentálně zaostalý jedinec, co mě přehlídl a natlačil do pneumatik, ani neměl pocit, že by udělal chybu.
Ale bylo to super, díky všem kolegům z týmu za super práci a všem (4) návštěvám, co nás přijeli podpořit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#111 Galerka závoďáka VRZČ
Ještě bych mohl dát inzerát:
Prodám destičky, málo jeté, jen 560km a 6h byly v autě. Masa mají ještě dost... (asi 1mm)
Prodám destičky, málo jeté, jen 560km a 6h byly v autě. Masa mají ještě dost... (asi 1mm)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#112 Galerka závoďáka VRZČ
Vam sem nahazim i tech par videi..az je nahraju na trubku
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#113 Galerka závoďáka VRZČ
opět skvělý čtení, musela to bejt paráda. Videa Martine hrň pod tlakem, chci to vidět
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#114 Galerka závoďáka VRZČ
Trochu delší povídání k doplnění Petra a vypovídání se moje
Tahle akce byla fakt luxusní. Opravdu jsme si to užili fest. Auto poslouchalo jako hodinky, toyo T1R držely krásně a i jsme zlepšili rekord na kolo na 2:18,2. Nejlepší čas tam měl někdo z tria focus ST/puma/nějaký MG s 2,5l 6válcem co tahal jako prase a zněl ještě líp. Bohužel v tom MG neměli uplně šikovný ruce.
Nejvíc mi na tom celym štve, že jsem nevzal z domu ještě ten 5l kanystr, na kterej jsem čuměl doma a řekl si, že 120l přece stačí... No nestačilo, posledních 7 kol mi to dycky po pravý zatáčce vynechávalo a poslední 2 už po obou, jak se odlil benzín a chvíli nebylo kde brát. Natankovat by se nevyplatilo, protože jsem tím ztratil cca 4s na kolo a tankování je na 3 minuty.
Byla poměrně zajímavá vložka, kdy někdo po drobnym ťukanci v táhlý levý za Matadorkou potratil většinu chladící kapaliny a já na to vletěl ve třech vedle sebe a všem ustřelila prdelka, což mě nerozhodilo, stačilo lehce ubrat plyn, ale přetáčivost vedle mě v MX3 a galantu asi zažili poprvé. Následovala červená vlajka a úklid, jenže já si jí nevšiml hnedka a stihl jsem si vykoledovat stop/go penalizaci za předjetí. Svině musela ale svítit pár sekund... samozřejmě jsem pak toho maníka zase pustil, ale už bylo pozdě. Nakonec jsem koukal, že nás tahle moje nepozornost málem stála jednu pozici v cíli
Kontroverzní téma bylo posunutí řazení těma menšíma kolama (195/45/15). Už se v podstatě nikde nemusela dávat 2 jen v esíčku po cílovce a zbytek 3-4, ale za to si musel furt kvrdlat
Nicméně ty malý kola jsou na malý lehký auta a u nás na předku trpěly extrémně hrany a to sme to měli ještě trochu přefouklý, aby gumy vydržely 6h kroužení. Myslim, že 16 a 17 je ta cesta kvůli nosnosti bočnic a hmotnostnímu indexu pneu. Zase ty malý kola se líp roztáčí, takže auto líp zrychluje a brzdí. Prostě dilema jako prase Každopádně teď máme volný 15 a 16 disky, tak uvidíme, co za premium/slicky seženeme na někdy příště.
Jak se nadává na prach z destiček a kotoučů, tak destičky přední by už asi ani půl hodiny nevydržely (měl jsem s sebou nový, protože tyhle daly už 3h minule). Kotouče jsou všechny na vyhození, ale ne opotřebením, ale jsou křivý. Asi ani ne z toho závodního tempa, jako spíš z toho parkování mezi závody, kdy to v podstatě půl roku stojí na dešti. Nicméně na to, že jsem je původně vzal z vraku, nechal srovnat a sežraly čtvery desky, tak dobrý. Jo a ten prach, ten se z kol normálně vysype, byla tam odhadem třeba hrstička ve všech kolech dohromady, když jsme přezouvali zpátky na transportní kola.
Co se nehody týče, tak je to moje chyba, mohl jsem čekat, že mi skřípne a nedoufat, že by mi třeba i po tom upozorňovacim ťukanci uhnul. Mohl jsem nám ušetřit spoustu práce a hlavně nejlepší kapotu, co jsem měl ve skladu. Nikde ani ždibíček rzi a žádný dramatický ťukance. Blbec jsem ji měl už dávno vyměnit za jinou
Přikládám výsledky, protože jsou zajímavý, jak i po 6h na okruhu někde můžou bejt nepatrný rozdíly a to pak zamrzí každá drobná chybička na trati i mimo ni.
Tahle akce byla fakt luxusní. Opravdu jsme si to užili fest. Auto poslouchalo jako hodinky, toyo T1R držely krásně a i jsme zlepšili rekord na kolo na 2:18,2. Nejlepší čas tam měl někdo z tria focus ST/puma/nějaký MG s 2,5l 6válcem co tahal jako prase a zněl ještě líp. Bohužel v tom MG neměli uplně šikovný ruce.
Nejvíc mi na tom celym štve, že jsem nevzal z domu ještě ten 5l kanystr, na kterej jsem čuměl doma a řekl si, že 120l přece stačí... No nestačilo, posledních 7 kol mi to dycky po pravý zatáčce vynechávalo a poslední 2 už po obou, jak se odlil benzín a chvíli nebylo kde brát. Natankovat by se nevyplatilo, protože jsem tím ztratil cca 4s na kolo a tankování je na 3 minuty.
Byla poměrně zajímavá vložka, kdy někdo po drobnym ťukanci v táhlý levý za Matadorkou potratil většinu chladící kapaliny a já na to vletěl ve třech vedle sebe a všem ustřelila prdelka, což mě nerozhodilo, stačilo lehce ubrat plyn, ale přetáčivost vedle mě v MX3 a galantu asi zažili poprvé. Následovala červená vlajka a úklid, jenže já si jí nevšiml hnedka a stihl jsem si vykoledovat stop/go penalizaci za předjetí. Svině musela ale svítit pár sekund... samozřejmě jsem pak toho maníka zase pustil, ale už bylo pozdě. Nakonec jsem koukal, že nás tahle moje nepozornost málem stála jednu pozici v cíli
Kontroverzní téma bylo posunutí řazení těma menšíma kolama (195/45/15). Už se v podstatě nikde nemusela dávat 2 jen v esíčku po cílovce a zbytek 3-4, ale za to si musel furt kvrdlat
Nicméně ty malý kola jsou na malý lehký auta a u nás na předku trpěly extrémně hrany a to sme to měli ještě trochu přefouklý, aby gumy vydržely 6h kroužení. Myslim, že 16 a 17 je ta cesta kvůli nosnosti bočnic a hmotnostnímu indexu pneu. Zase ty malý kola se líp roztáčí, takže auto líp zrychluje a brzdí. Prostě dilema jako prase Každopádně teď máme volný 15 a 16 disky, tak uvidíme, co za premium/slicky seženeme na někdy příště.
Jak se nadává na prach z destiček a kotoučů, tak destičky přední by už asi ani půl hodiny nevydržely (měl jsem s sebou nový, protože tyhle daly už 3h minule). Kotouče jsou všechny na vyhození, ale ne opotřebením, ale jsou křivý. Asi ani ne z toho závodního tempa, jako spíš z toho parkování mezi závody, kdy to v podstatě půl roku stojí na dešti. Nicméně na to, že jsem je původně vzal z vraku, nechal srovnat a sežraly čtvery desky, tak dobrý. Jo a ten prach, ten se z kol normálně vysype, byla tam odhadem třeba hrstička ve všech kolech dohromady, když jsme přezouvali zpátky na transportní kola.
Co se nehody týče, tak je to moje chyba, mohl jsem čekat, že mi skřípne a nedoufat, že by mi třeba i po tom upozorňovacim ťukanci uhnul. Mohl jsem nám ušetřit spoustu práce a hlavně nejlepší kapotu, co jsem měl ve skladu. Nikde ani ždibíček rzi a žádný dramatický ťukance. Blbec jsem ji měl už dávno vyměnit za jinou
Přikládám výsledky, protože jsou zajímavý, jak i po 6h na okruhu někde můžou bejt nepatrný rozdíly a to pak zamrzí každá drobná chybička na trati i mimo ni.
- Přílohy
-
- Závod_kola.pmt.pdf
- (44.4 KiB) Staženo 8 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#115 Galerka závoďáka VRZČ
No tak s pneu to máte jednoduché - uděláte z toho mulleta. Přední R16, zadní R15
Ať Vám to jezdí.
Ať Vám to jezdí.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#116 Galerka závoďáka VRZČ
Ještě se mi občas lidi ptaji na náklady, tak za 6h sežere NAŠE auto 125l benzínu za 5,5, gumy za 3, desky za litr a nějaký ND, který nepočítám, protože je buď mám, nebo je má někdo jinej. Ale nejhorší je na tom ten čas, protože před závodama to je klidně 100h práce, před prvníma to bylo 200+. Když se jede něco, kde je možný servisovat, tak stačí předem třeba jen 20h. Takže kdo si hnedka převedl čas na peníze, tak o tomto sportu ani neuvažujte. To se musí dělat pro zábavu, jako koníček. To si raději někde zaplaťte jízdu v nějakym obyč speciálu typu ofce RS apod., kde budete valit kukadla, jako to vykuchaný auto s pořádnejma gumama umí jet. A ne, svezení v provozu s porsche, nebo ferrarri se s okruhem nedá vůbec porovnat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 7517
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#117 Galerka závoďáka VRZČ
Dokonce i vím z čeho ta chladící kapalina byla:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#118 Galerka závoďáka VRZČ
No jo "To je klasickej problém těhle aut" -TvrdejBob
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#119 Galerka závoďáka VRZČ
Tady máte pár fotek i ode mě. Skvělá akce, skvělej tým!
Video cílovky hýr
"A támhle se podívejte, tam je cíl. Alfisti nemusí poslouchat " Důležitá je kontrola motoru. Je tam! Tohle určitě přidá...teď nevim jestli rychlost, nebo délku Profík! Jedna z červených Samolepka vydrží všechno
Video cílovky hýr
"A támhle se podívejte, tam je cíl. Alfisti nemusí poslouchat " Důležitá je kontrola motoru. Je tam! Tohle určitě přidá...teď nevim jestli rychlost, nebo délku Profík! Jedna z červených Samolepka vydrží všechno
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek