V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Chyňava
- Vůz: V70 2003
#1 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Ahoj, ma nekdo zkusenost s tim,jak se auto chova, kdyz odchazi uhlova prevodovka?
Mame V70 2003 a pred par dny jsme se ze servisu dozvedeli, ze odesla uhlova prevodovka (ma pry vuli, pri jizde je slyset "kovova selest") Spolecne s dalsimi zavadami by servis prevysoval porozivaci cenu auta, proto jsme se rozhodli, ze uz ho dale zachrnanovat nebudeme. Potrebovali bychom ale s autem jeste chvili (nez koupime nove), obcas jezdit a me by zajimalo, co realne hrozi, jestli se muzou pri jizde najednou zaseknout kola, nebo jestli bude proces postupny a budeme na prichazejici prusvih varovani napr. zhorsujicim-se zvukem. Mate nekdo zkusenost? Diky Katka
Mame V70 2003 a pred par dny jsme se ze servisu dozvedeli, ze odesla uhlova prevodovka (ma pry vuli, pri jizde je slyset "kovova selest") Spolecne s dalsimi zavadami by servis prevysoval porozivaci cenu auta, proto jsme se rozhodli, ze uz ho dale zachrnanovat nebudeme. Potrebovali bychom ale s autem jeste chvili (nez koupime nove), obcas jezdit a me by zajimalo, co realne hrozi, jestli se muzou pri jizde najednou zaseknout kola, nebo jestli bude proces postupny a budeme na prichazejici prusvih varovani napr. zhorsujicim-se zvukem. Mate nekdo zkusenost? Diky Katka
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Vyndat kardan a jede se dál.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5237
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
jj kardan ven a mužeš jezdit. Někteří to dělají v Rumunsku na počkání
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10221786994245303&set=gm.10159308904303672
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10221786994245303&set=gm.10159308904303672
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Ale až ten kardan budeš vyndavat, tak se podivej, kolik v té úhlovce je oleje.
Když odejde tisícihran, tak je to asi jedno, ale kdyby se v ní něco ještě točilo nasucho, tak to by dobrý nebylo.
Když odejde tisícihran, tak je to asi jedno, ale kdyby se v ní něco ještě točilo nasucho, tak to by dobrý nebylo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Chyňava
- Vůz: V70 2003
#5 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Aha, tak o je zajimavy, mechanik mi rikal, ze to vyndat nejde, nevim teda, jestli mluvil o kardanu. Snazil se mi vysvetlit duvod, ten jsem ale nepochopila, takze jsem si to nezapamatovala No diky za radu, zeptam se ho teda jeste jednou
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Kardan vyndat můžeš, úhlovku ne - vytekl by olej z převodovky.
Ale podle mě, jestli je dost oleje v úhlovce tak můžeš normálně jezdit. Kromě stržení tisícihranu se nic horšího nestane a i s tím se dá jezdit. Respektive spousta lidí s tím jezdí a ani o tom neví.
Ale podle mě, jestli je dost oleje v úhlovce tak můžeš normálně jezdit. Kromě stržení tisícihranu se nic horšího nestane a i s tím se dá jezdit. Respektive spousta lidí s tím jezdí a ani o tom neví.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#7 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Fakt to jde, nebudeš jediná, která by tak dočasně nebo i dlouhodobě jezdila.
Radek byl rychlejší
Radek byl rychlejší
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Chyňava
- Vůz: V70 2003
#9 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Tak jsem jeste jednou mluvila s mechanikem (AV dily), na moznost vyjmuti kardanu jsem se ptala a bylo mi receno, ze v mym pripade to nepomuze, protoze nase uhlova prevodovka je vadna, ma tam ohomnou vuli, vyndani kardanu by nepomohlo, hrozi, ze se uhlova prevodovka zacne prehrivat a muze se spect..
Volala jsem i Marrovi, ten mi to potvrdil, pokud je v prevodovce velka vule, vyndani kardanu problem neresi, uhlovka se bude dal tocit a muze se taky zadrit, akorat se ji trochu ulevi.. Jezdit by se s tim ale prej bal.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Kdybys rovnou napsala, že AV díly, tak by ti i kluci výše řekli, že oni ví, co říkají.
Vymazal jsem ti ty 3x stejný příspěvky.
Vymazal jsem ti ty 3x stejný příspěvky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 557
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#11 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Aky ma zmysel vybratie kardanu, pripadne aj difu? Mam zodrety 1000 hran na uhlovke. Napada ma jedine spotreba, az tak klesne?
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2179
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#12 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
https://www.youtube.com/watch?v=4Af-4DhZ5p8 - to bude asi podobná story
Si tak říkám - to fakt nejde "anulovat" ? Tedy sundat i tu úhlovku a výstup z převodovky něčím zaslepit aby z toho nevalil olej a tím pádem pak odstrojit všechno ?
Velmi naivně bych si představoval, že by bylo možné například z hliníku udělat přírubu (zřejmě tedy ale osazenou ložiskem) na výstup z převodovky v místě, kde vstupuje do úhlovky a prostě to "uzavřít". Olejová náplň převodovky by se tím pádem musela o cosi zvětšit, ale tak...lepší jak měnit úhlovku, nebo auto vyhodit.
A jo, je to prasárna, ale co
Vapíku...hovoř
Si tak říkám - to fakt nejde "anulovat" ? Tedy sundat i tu úhlovku a výstup z převodovky něčím zaslepit aby z toho nevalil olej a tím pádem pak odstrojit všechno ?
Velmi naivně bych si představoval, že by bylo možné například z hliníku udělat přírubu (zřejmě tedy ale osazenou ložiskem) na výstup z převodovky v místě, kde vstupuje do úhlovky a prostě to "uzavřít". Olejová náplň převodovky by se tím pádem musela o cosi zvětšit, ale tak...lepší jak měnit úhlovku, nebo auto vyhodit.
A jo, je to prasárna, ale co
Vapíku...hovoř
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 04 lis 2021 12:18, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Ono by stačilo gufero, které bude mít z venku rozměr (teď jenom plácám) 80 (díra do převodovky) a zevnitř 30 (průměr poloosy).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#14 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Jo, taky bych to tak udělal, nebo kdyby nebylo, tak tam prdnout duralový kroužek velký průměr jako gufero přes tisícihran a malý průměr pro gufero poloosy.
A úhlovka může jít na repasi do Modřan
A úhlovka může jít na repasi do Modřan
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5237
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#15 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Jestli nebude problém v tom, že někdo koupil auto za 20K a teď jakýkoliv servis převyšuje hodnotu auta
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#16 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Jak chcete nasadit gufero mezi obal převodovky a poloosu? Vždyť u awd má klec diferenciálu přesah přes hranu převodovky.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#17 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Gufera se dělají různá, holt by muselo být vyšší, aby to dalo.
Tady se mluví o výrobě na zakázku, cenové netuším na kolik by to vyšlo. Každopádně asi dráze než sehnat jinou starší úhlovku.
Tady se mluví o výrobě na zakázku, cenové netuším na kolik by to vyšlo. Každopádně asi dráze než sehnat jinou starší úhlovku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Chyňava
- Vůz: V70 2003
#18 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
koupila jsem ho za 55k pred tremi lety a servis je ted nacenen na 60k (uhlovka + nahon, silentbloky prednich ramen, vlecne silentbloky, geometrie, cele predni svetlo, zadni stabilizator + silentbloky zadni napravnice)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#19 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
To je nějak moc ne?
Ale otázka je co všechno si představuješ pod pojmem zadní silentbloky a vlečné silentbloky.
Úhlovka vyjde na dvacku, repasovaná + nový mezikus (náhon).
Ale otázka je co všechno si představuješ pod pojmem zadní silentbloky a vlečné silentbloky.
Úhlovka vyjde na dvacku, repasovaná + nový mezikus (náhon).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#20 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Jestli je to světlo xenon a dávalo by se nové, tak ta cena +/- odpovídá.
Repasovaná úhlovka + tisícihran = 20.000,-
Olej do úhlovky = 500,-
Gufera okolo tisícihranu a na straně převodovky = 1.000,- spíš víc
Světlo = 17.500,- (výbojka není v ceně)
Stabilzátor = 5.000,-
No a jseš na 44.000,-. K tomu nějakých pár silentbloků, geometrie a 50 tisíc za materiál je hned. Zbytek práce.
Otázka je, jestli je nutné to dělat všechno najednou anebo jestli to jde rozložit do vícero oprav, aby to tak nebolelo...
Repasovaná úhlovka + tisícihran = 20.000,-
Olej do úhlovky = 500,-
Gufera okolo tisícihranu a na straně převodovky = 1.000,- spíš víc
Světlo = 17.500,- (výbojka není v ceně)
Stabilzátor = 5.000,-
No a jseš na 44.000,-. K tomu nějakých pár silentbloků, geometrie a 50 tisíc za materiál je hned. Zbytek práce.
Otázka je, jestli je nutné to dělat všechno najednou anebo jestli to jde rozložit do vícero oprav, aby to tak nebolelo...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Chyňava
- Vůz: V70 2003
#21 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Ja si pod tim nepredstavuju vubec nic
P. Prusovi z AV dilu ale v tomhle verim.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#22 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Hm, hezký.
Furt nevím co si představit pod pojmem vlečné silentbloky. To mi nic neříká. Leda by to byly silentbloky rámu pod motorem.
Furt nevím co si představit pod pojmem vlečné silentbloky. To mi nic neříká. Leda by to byly silentbloky rámu pod motorem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
To je asi jedno, ale ten součet je smutnej příběh.
Jen bych ti dovolil připomenout, že pokud si řekneš, že za podobnou cenu koupíš jiný auto, tak ano, ale může mít podobný mouchy... takže pokud jsou ostatní věci na autě OK, tak bych výměnu auta opravdu dobře zvážil. Protože po opravě těchto věcí bys mohla třeba v klidu 100tkm jezdit.
Jen bych ti dovolil připomenout, že pokud si řekneš, že za podobnou cenu koupíš jiný auto, tak ano, ale může mít podobný mouchy... takže pokud jsou ostatní věci na autě OK, tak bych výměnu auta opravdu dobře zvážil. Protože po opravě těchto věcí bys mohla třeba v klidu 100tkm jezdit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#24 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
To světlo by se asi dalo pořídit na vrakáči a výbojky bych vyměnil obě (aby svítily stejnou barvou) z číny za 400,-
Odpojit kardan, vyměnit tisícihran za takovej, kterej nic nepřenáší (tím bude soukolí a ložiska stát, takže nic nehrozí)
Silentbloky asi jo, ale zase podle toho, jak je to kritické.
Odpojit kardan, vyměnit tisícihran za takovej, kterej nic nepřenáší (tím bude soukolí a ložiska stát, takže nic nehrozí)
Silentbloky asi jo, ale zase podle toho, jak je to kritické.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Chyňava
- Vůz: V70 2003
#25 V70 uhlova prevodovka - konec - priznaky?
Jojo, uvedomuju si to. Uvazujem nad necim terennejsim (zijem na chate), tzn nejak XCcko, rozpocet mame kolem 200k. Mozna ale presedlame na subaruUrvanej píše: ↑05 lis 2021 13:00 To je asi jedno, ale ten součet je smutnej příběh.
Jen bych ti dovolil připomenout, že pokud si řekneš, že za podobnou cenu koupíš jiný auto, tak ano, ale může mít podobný mouchy... takže pokud jsou ostatní věci na autě OK, tak bych výměnu auta opravdu dobře zvážil. Protože po opravě těchto věcí bys mohla třeba v klidu 100tkm jezdit.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek