Ospravedlňujem sa ak sa opakuje téma ale už som v koncoch, Piaty rok som majiteľom Volva XC90 r. 2004, 2,4diesel. roky išiel ako hodinky , všetko fungovalo ako treba, 100% starostlivosť podľa manuálu a rád príspevkov od Vás na fóre. Pri kúpe 178 000km teraz 227 000km. V rodine sú tri autá tak jazdilo sa i na ostatnom. Tento týždeň začalo vypisovať a trucovať. Všetko to začalo po absolvovaní STK. v decembri min. roku. Prešlo bez závad, ale po skúške brzd sa na displeji objavil antiskid rich........ a potom sa nabalili nasledujúce hlášky a s mechanikom už neviem čo ďalej. Striedavo som jazdil a sem tam počkal kým sa hlášky upracú ale dosť. Vyhadzuje to tieto hlášky
1/antiskid rich asistenza - vo vide PC nekomunikuje čosi asi RJ medzi nápravami a diferákom
2/guasto fren stop immedianto - porucha brzdenia okamžitým zastavením svieti ABS a červený trojuholník, brzdová kvapalina vymenená a doplnená po rysku a brzdí ako má
3/ immobilizere vedere manuale - štartuje keď sa mu chce vždy po chvíli keď sa hlášky sami niektoré stratia a zostane antiskid alebo ABS
4/ alimentazione asist. urgent - napájanie niekedy vypadne a po naštartovaní vypadne palubka/ nejde otáčkomer, P,R,D.cúvacie senzory/ motor beží a svieti mazanie.
5/ motore rich asistenza - motor nenaštartujem, počkám minutku hláška zmizne motor naštartujem a beží, ale nie ako predtým je hlučnejší a trocha s ním viac trasie ako predtým keď išiel bez problémov.
Poraďte niekoho čo s vyzná v elktronike lebo auto po mechanickej stránke je v poriadku, len RJ motora, uhlu volantu, ABS a neviem koľko ich tam ešte je sa nevedia dohodnúť. Som zo Ziliny a tak niekoho poblíž a kým to je ešte ako-tak pojazdné. Ďakujem za pomoc. Akimoto.
Hlášky na palubke
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#2 Hlášky na palubke
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=50867 ?
Jinak doporučuju češtinu stojí to 1000Kč a člověk nemusí zastavovat a hledat slovník.
Na opravu doporučuju Míru z Brna: https://www.zidekmir.cz/cem/
Jinak doporučuju češtinu stojí to 1000Kč a člověk nemusí zastavovat a hledat slovník.
Na opravu doporučuju Míru z Brna: https://www.zidekmir.cz/cem/
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 15
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Žilina 010 01
- Vůz: XC90 r. 2005 2,4 ATP, Tdi
- Bydliště: Bernoláka 52
#3 Hlášky na palubke
Ďakujem p. Warz za tip na p. Žideka, komunikujeme a blížime sa k cieľu radí mi čo a ako a dozvedel som sa na čo všetko sú tie CEM, RJ a snímače.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 15
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Žilina 010 01
- Vůz: XC90 r. 2005 2,4 ATP, Tdi
- Bydliště: Bernoláka 52
#4 Hlášky na palubke
Vyriešené! Zatečený CEM, vysušený, vyfúkaný, niektoré spoje preletované a funguje ako má. Modul sa zabezpečil proti opätovnému zatečeniu, skontrolovalo sa kostrenie modulu. Rady p. Žideka boli na mieste a 100%-né. Ďakujem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#5 Hlášky na palubke
Díky za potvrzení. Míra neutrácí za reklamu, tu mu dělají spokojení zákazníci
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek