XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 15
Registrován: 3 roky 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Snad XC70!

#26 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Standa8618 »

Tak pánové a dámy, klaplo to. Auto není 100%, ale rozhodně nebylo ve stavu, kdy bych ho tam, oproti slevě na potřebný servis, byl nucen nechat. Bude potřeba udělat silentbloky, ideálně komplet. Je to trochu koza, na dálnici nad 160km/h, což jsem samozřejmě netestoval, tak to chce více mikrokorekcí než by bylo ok. Toto řeší silentbloky z polyuretanu, říkám to správně? Plus na auto pouze nasadili zimáky bez vyvažování a geometrie, k čemuž se mě ve Škoda Plus přiznali a údajně mají prostě dovolené a bla bla. Takže tak, ale mám od nich alespoň poctivou roční záruku na jakékoliv skryté vady, údajně ne ve stylu auto esa. Jo a další menší problém je, že se tomu autu ve vnitřním spodním rohu mlží přední světla, je to běžné? Zkusím oddělat jednu z krytek, nebo tam nacpu silikagel.

Kontrola byla naštěstí důkladná, věnovali jsme tomu hodinu a půl, diagnostika, jízdy, zvedák, vše co je třeba. Nebylo to zdaleka jeho první Volvo na servis, dal mě i pár tipů na co se zaměřit. Celkově jsem z toho měl dobrý pocit a jsem rád, že jsem na to nebyl sám.

Nikde jsme nenašli žádný únik kapalin nebo oleje, vše pěkně suché, čtyřkolka funguje jak má, oprava zadní pravé části je udělaná poctivě a dobře, na diagnostice nebylo nic zásadního (v minulosti byla akorát chyba parkovací brzdy a ještě nějaká prkotina), lak auta je po celou dobu udržovaný ručně, automyčku to nevidělo, nic nerezaví, skla jsou všechna původní ..13 a bez oděrek. Převodovka řadí hladce a rychle, po tom půlroku stání mě ovšem borec Ondřej doporučil průplach olejem a nový olej, při řazení z N na D to trochu klepne. (Nechci říkat kopne, to bych přeháněl, aisin ve starém Mondeu co mám, je oproti tomu rána jak z děla a taky to ještě není taková hrůza). Brzdy vzadu jsou zánovní, vepředu tak 50% kotouče, desky nové.

No a už jsem to stihl i zašpinit, nemohl jsem si pomoct a vzal jsem to na zabahněné cesty za Vřesinou v Porubě, takže mám za sebou první skoro offroading v životě a mám strach, že se mě to začalo líbit až moc, protože tolik srandy jsem na asfaltu ještě nezažil :D A pak teda standardní jízdu Ostrava-Praha. Vše v pohodě, jsem nadšený z asistentů, které jsem nikdy v autě neměl. Adaptivní tempomat je pecka, bez toho už nikdy auto nechci. Zajímalo mě, jak bude řešit kritické situace, kde se krásně po česku do bezpečné vzdálenosti vecpe dodávka PPL, stáhli se mě půlky, ale to auto to zvládlo levou zadní. Řízení mě přišlo prvních 100km hrozně lehké, ale to je zvykem z tvrdého posilovače v Mondeu mk4. Pak jsem si zvyknul, zeptám se, hlídání jízdního pruhu má sahat do řízení, nebo jen zvukově upozorňovat? Jdu si přečíst celý manuál.

Obrázek

Všem bych chtěl od srdce poděkovat za jakékoliv rady a pomoc, jste boží a ze mě je hrdý Volvista. :Rose:
Naposledy upravil(a) Standa8618 dne 28 pro 2020 21:33, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#27 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od lkopcansky »

Aj si už neviem bez ACC predstaviť jazdiť, je to super vec len pozor, toto sa píše v návode:

Varovná kontrolka - řidič musí brzdit
Adaptivní tempomat má brzdnou kapacitu, která je ekvivalentem více než 40 % brzdného výkonu vozu. Pokud je nutné vůz brzdit prudčeji, než je brzdná kapacita tempomatu, a řidič nebrzdí,
tempomat použije varovnou kontrolku systému varování před kolizí a vydává varovný zvuk(viz strana 190), který upozorňuje řidiče, že musí okamžitě jednat.

Čo sa týka asistentu, malo by to len upozorňovať. Predpokladám, že máme rovnakú generáciu asistentov...

Nech to jazdi! A dúfam, že máš tie pneu už vyvážené
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 426
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#28 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Macek2 »

Tak velká gratulace a přeji ať autí dlouho slouží v pohodě. Světlomety se mi nemlží, možná to je tím, že tohle auto dlouho stálo. Světlomet lze po vytažení pojistných tyček kompletně vyndat z auta ven (jen odpojit konektor). Hlídání jízdního pruhu je pouze akustické.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#29 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od raolsa »

Tak šup, šup, založ si galerii tady: https://forum.volvoklub.cz/viewforum.php?f=96 a zahrň fórum fotkama. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#30 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Warcz »

Vitej do klubu a ať to jezdi :)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 15
Registrován: 3 roky 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Snad XC70!

#31 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Standa8618 »

lkopcansky: Noha byla nachystaná na brzdě :D , ale i na těch 40% to brzdilo dost intenzivně, funguje to dobře a vůbec to nebylo tak, jak často popisují recenzenti u škodovek a spol. , že to zrychluje a zpomaluje zbrkle nebo naopak nečekaně nebo v zatáčkách. Byl jsem velmi příjemně překvapený, jak to ve Volvu nastavili, i když třeba vyhodí člověk blinkr "do levého", tak ACC zbytečně nečeká a zrychluje už při přeřazování, paráda.

Galerii udělám! , zítra ho vezmem na výlet do lesa, už teď se těším. Dnes už si jen dopřeju pivo a klobásu, co jsem si dovezl z Ostravy :kuchta:

VB
Ověřený
Offline
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 662
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

#32 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od VB »

Standa8618 píše: 28 pro 2020 19:28 Tak pánové a dámy, klaplo to. Auto není 100%, ale rozhodně nebylo ve stavu, kdy bych ho tam, oproti slevě na potřebný servis, byl nucen nechat. Bude potřeba udělat silentbloky, ideálně komplet. Je to trochu koza, na dálnici nad 160km/h, což jsem samozřejmě netestoval, tak to chce více mikrokorekcí než by bylo ok.
Tak koza v mém případě to není a nebyla, na tvoji jízdu měly vliv nevyvážené pneu.
Auto mne jede stejně v 90, 130 a 170 km/h, rozdíl je jenom na tachometru :D
Přeji hodně pozitivních zážitků a jízd bez problémů
:)
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 50
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Západ
Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition

#33 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Stekem »

Gratuluji ke koupi. Musel jsem se pousmát při popisování, že si si nemohl pomoc a zajel mimo cestu. Měl jsem to nedávno úplně stejné. Jediný rozdíl je, že ja se rozhodoval mezi XC70 T6 2015-16 (který nejsou) a Subaru Outback 2.5. 2016 a mladší. Přišla nabídka na Otb v nejvyšší výbavě Sport, v záruce, oservisovaný atd., tak je hotovo a mám Otb a mimo cesty mě to táhne stále. Super svoboda tyhle zvedlá auta.
_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition

ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#34 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Tom0 »

K tomu mlžení světel... je to dáno asi delším odstavením auta v bazaru...
já měl to samé, stačilo to odvětrat, trošku pomačkat těsnění a už je dva roky klid.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=128&t=67157

Silenbloky na zadek prodává Jakub Svoboda, a na XC70 se vrací k originálu.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=74190
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 15
Registrován: 3 roky 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Snad XC70!

#35 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Standa8618 »

Já si o těch PUR silentblocích včera četl a pro mě je na prvním místě komfort, nejsem žádný závodník, mám pocit, že to pro mě nebude to pravé. No dělal jsem si v hlavě checklist toho co nechám teď udělat a zkontrolovat.
1. Olej v motoru a filtry - olej v autě má za sebou jen 5000km, ovšem měněný byl v červnu 2019 - vyměnit?
2. Olej v haldexu - bez debat
3. Olej v převodovce byl taky měněný v 2019, má za sebou 20000km - vyměnit a proplach?
4. Geometrie, vyvážení - musím
5. Silentbloky - uvidím po kontrole v servisu
6. Cokoliv mě navrhne servis

Martin je z Ostravy nebo..?
V Praze asi nejlépe T6R?

Edit: musím si založit tu galerii a už to směřovat tam, já vím :no:

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#36 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Warcz »

Ja bych to udělal takhle ale zkušenější poradí lépe:

1) Ano
2) Ano
3) Ne, počkal bych na 60 000 nebo dříve. Bude záležet jestli budeš jezdit město nebo dálnice.
4) Nejdříve kola pak geometrie
5) Pokud ano tak asi před geometrii
6) Ano :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5140
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#37 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Jakub Svoboda »

1-6 necekat na nic a vse udelat hned. Bych ti mohl vypravet jak vypada olej v AT po udajne vymene pred 5tis km. A vlastne vsichni co u me letos na vymene byli.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 15
Registrován: 3 roky 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Snad XC70!

#38 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Standa8618 »

6.1. to vezu ráno do t6r v Modřanech. Jen ten olej v převodovce dělal Sven Car, je to v servisce, takže ten udělaný snad bude, a prostě bude muset ještě měsíc vydržet, dejme tomu, že mám na ten první servis teď cca 25 tisíc a to asi budu rád, když se vejdu. Ono původně jsme totiž chtěli auto se všim všudy do 4set, pak se Stanko zamiloval do Volva a už se sahalo do rezerv...

Já bych chtěl totiž pro AT proplach olejem, ne tou chemií, a to vyjde i s náplní tak na 13 tisíc ne?

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5140
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#39 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Jakub Svoboda »

V T6R ti proplach neudelaji.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 15
Registrován: 3 roky 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Snad XC70!

#40 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Standa8618 »

Převodovku vezmu do Vršovic na Novgorodskou, krom toho, že to mám skoro pod domem, tak mám s nimi velmi dobré zkušenosti z předchozího auta. Tam mě po domluvě udělali proplach i olejem, jen je třeba jim říct


Edit:
Jinak jedna věc me zarazila, na autě mám zadní parkovací senzory i parkovací kameru. Ovšem přední senzory auto nemá, to je co za podivnou konfiguraci? Budu je tam muset nechat jakkoliv dodělat, pro manželku je to nutnost.

Apofys
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 161
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Litoměřice
Vůz: XC70 D4 MY14 133kW

#41 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Apofys »

Jakub Svoboda píše: 29 pro 2020 14:22 V T6R ti proplach neudelaji.
Ale udělají, jen je potřeba to výslovně požadovat. A dokonce varují před možným poškozením převodovky, pokud se nědělaly výměny oleje v AT pravidelně. Co se týká kvality provedení, najdou se i zapálenější experti. Každopádně to umí udělat.
obrazek.png
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#42 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Deshi »

Ze všech příspěvků Standy na mě sálá obrovské nadšení a dětská radost :D :D :good: :good:

Přeju, ať dlouho a bezchybně slouží :good: :good:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Shockey

#43 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Shockey »

Tom0 píše: 29 pro 2020 05:33 K tomu mlžení světel... je to dáno asi delším odstavením auta v bazaru...
já měl to samé, stačilo to odvětrat, trošku pomačkat těsnění a už je dva roky klid.
Mám už třetí XC70 P3 a dělaly to všechny. Služební Oktávka 2019 (LED světla) to samý, zamlžený do půlky světel... Nedávno jsem se byl dívat s kamošem v Cardionu na starší V90 CC a když jsme procházeli bazarový auta, který stojí venku, tak 80 % mělo světla zamlžený.
Každopádně je to i na autech, co jsou denně v provozu, u nás Oktávky, Passaty, Arteony a V90.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#44 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Zajsoft »

Apofys píše: 04 led 2021 08:08
Jakub Svoboda píše: 29 pro 2020 14:22 V T6R ti proplach neudelaji.
Ale udělají, jen je potřeba to výslovně požadovat. A dokonce varují před možným poškozením převodovky, pokud se nědělaly výměny oleje v AT pravidelně. Co se týká kvality provedení, najdou se i zapálenější experti. Každopádně to umí udělat.obrazek.png
Si tak rikam, jestli to byl opravdu proplach, 9L je hodne divny cislo... Asi tak 2x napln co vytece vypustakem z vany...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 15
Registrován: 3 roky 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Snad XC70!

#45 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Standa8618 »

Tak mám po "velkém" servise v t6r a jsem vykulený z celkové ceny, dělali mě:
Filtry
Motorový olej
Olej v v převodovce (bez proplachu, ten starý byl starý cca 18000km, 4litry oleje naúčtovali)
Olej v Haldexu
Nové stěrače
Nový tentononc na zapínání zadního pásu, ten starý byl rozbitý
Geometrii
Všechny ty serepetičky kolem, šrouby, podložky a tak
Vyvážení kol
Celkovou diagnostiku

14300Kč s DPH
To je paráda, čekal jsem mnohem větší hrůzu

Auto už netáhne doleva, jakoby ztuhlo a pěkně drží stopu, takže geometrii a kola to pravděpodobně chtělo. Všechno ostatní bylo třeba, aby jezdilo dlouho a dobře. Brzdy jsou cajk, nesnažili se mě jakkoliv vnutit cokoliv navíc, dobří byli, paní co mě "brala" mě pochválila barvu a výběr auta a ještě jsem se spřátelil s místním psem Fidem, lví podíl na tom mělo sušené maso, co nosím v kapse pro mého smradlavce.

Jo a taky už jsem si nalepil nálepky se švédskou vlajkou a sobem a pořídil koženou klíčenku, taky se sobem :green: :green:

No a ještě jsem samozřejmě neudělal tu galerii, protože mám plnou hlavu prodeje starého auta a jako bonus nestíhám pracovat (rodičovská dovolená + puberťák co by měl být ve škole :O: ), už bych to chtěl mít z krku! (to staré auto)

A kdyby ta infromace byla pro kohokoliv jakkoliv užitečná, "specialisté" na automatické převodovky z Vršovic už úplně přestali dělat hydroměniče, a dělají jen dvouspojky, takže zklamání.

Apofys
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 161
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Litoměřice
Vůz: XC70 D4 MY14 133kW

#46 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od Apofys »

Zajsoft píše: 09 led 2021 16:46 Si tak rikam, jestli to byl opravdu proplach, 9L je hodne divny cislo... Asi tak 2x napln co vytece vypustakem z vany...
K tomu jen doplním, že to byla výměna po necelých 30tis. km, protože to auto jezdilo do autorizaku a já chtěl po koupi vědět jak na tom ten olej je. Technik říkal, že velmi brzy tekla malinovka a nemělo smysl to proplachovat dál.
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#47 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od hajnej »

Mě to taky teklo pěkný po ca 9-10 litrech.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#48 XC70 po výměně motoru a repasi převodovky, potřebuji radu před koupí

Příspěvek od David Patočka »

Vždy záleží na tom, co je v převodovce za hnus.
Pokud je téměř červený, nemá cenu nalejt 15 litrů ATF do kanálu. Stačí bohatě 9 litrů a náplň je čistě červená ( olej JWS 3309)
No, a když je tam černé bahno, tak to ani 15 litrů nespraví, protože je to všechno tak usazené, že by se tam musely nalejt ještě štětce a kartáče.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“