něco žere baterku-nastavení multimetru
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#26 něco žere baterku-nastavení multimetru
Za týden z 12,6 na 12,2 je špatně, vyměnit baterku. Pokud teda "nechal stát" znamená volně stojící nezapojená v autě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5147
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#27 něco žere baterku-nastavení multimetru
I nova muze odejit. Sam jsem ted reklamoval 3 mesice starou. A fakt byla KO, idyz napeti bylo pri mereni OK.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#28 něco žere baterku-nastavení multimetru
Urvanej.... byla zapojená v autě, dnes jsem ji odpojil a hodil na nabíječku, zítra změřím a za týden znovu, teď auto nepotřebuju, budu stejně muset asi vyměnit starter, není přece možné aby po jednom pokusu startování byla baterka vycuclá, samozdřejmě za předpokladu že je baterka dobrá.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#29 něco žere baterku-nastavení multimetru
Neni fyzicky možný, aby starter zdravou baterku vycucnul na jeden start, to by vybouchla. Takže furt si myslim, že to je baterkou a starter bych zatim nechal bejt.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5147
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#31 něco žere baterku-nastavení multimetru
Presne stejny projev jsem mel ja. Bufika utahla, ale start uz nedala.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#32 něco žere baterku-nastavení multimetru
Už jsem to tu psal. Velký vnitřní odpor. Změřit zátěžákem a případně vyhodit, nebo reklamovat.
Já mám ve svém PŮVODNÍ baterku a na nabíječce jsem jí ještě neměl. Normálně jezdím, někdy obden, nekdy jednou týdně. Jednou jsem to nenatočil na Šumavě, když 2 dny nabíjela mobil a noťas, Přes kabely nahozeno a po 150Km baterka nabitá,
Jo, když bylo loni -15, tak už se jí moc nechtělo, ale nakonec to dala
Já mám ve svém PŮVODNÍ baterku a na nabíječce jsem jí ještě neměl. Normálně jezdím, někdy obden, nekdy jednou týdně. Jednou jsem to nenatočil na Šumavě, když 2 dny nabíjela mobil a noťas, Přes kabely nahozeno a po 150Km baterka nabitá,
Jo, když bylo loni -15, tak už se jí moc nechtělo, ale nakonec to dala
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#33 něco žere baterku-nastavení multimetru
kluci ale když mi to začlo dělat a na plně nabitou baterku ten start neutáhl, tak jsem tam dal z druhýho auta která na něm startuje bez problému a na Volvu to zas neutáhne ani ta vyměněná , proto myslím že je to starterem. Začlo to dělat v létě, že to nenastartovalo jen občas, po dobití dobrý, tak jsem hledal že mi ji něco žere. Čím se ale začlo ochlazovat tím to bylo horší až vlastně teď na jeden pokus startu baterka vycuclá. Nemůže v tom starteru docházet k nějakýnu zkratu?
Nejde mi do hlavy že by ta baterka na jednom autě fungovala a na druhém ne.
Nejde mi do hlavy že by ta baterka na jednom autě fungovala a na druhém ne.
Naposledy upravil(a) mirekcafa dne 13 led 2021 14:07, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#34 něco žere baterku-nastavení multimetru
Zkus natočit co dělá napětí na baterii při startu. Jestli padá hluboko je to baterii. Jestli se skoro nezmění a nestartuje to tak to bude starterem.
Naposledy upravil(a) Warcz dne 13 led 2021 14:11, celkem upraveno 3 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#35 něco žere baterku-nastavení multimetru
Warz : jak to změřit? Mám jen multimetr
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#36 něco žere baterku-nastavení multimetru
Nastav V= a připoj na baterku (+) a (-) POZOR musíš mit správně svorky na V, pokud jsi je přehazoval na proudové. Budeš tam mít třeba 12V a když budeš startovat tak natoč video. Ideálně když to nebude startovat.
https://youtu.be/COJr7OB23Hw?t=114
https://youtu.be/COJr7OB23Hw?t=114
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#37 něco žere baterku-nastavení multimetru
Jo, tak to jo. Může to být i povolený kabel na starteru, špatné kontakty na stykači startéru, sjeté uhlíky na starteru.
Každopádně změř napětí na baterce při startu, co to dělá.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#38 něco žere baterku-nastavení multimetru
Díky za video, je super, vyzkouším, a ty kabely taky zkontroluju než ten starter buudu měnit.....díky chlapi
Jinak baterky kupuju Yuassy, maximálně doporučuji
Jinak baterky kupuju Yuassy, maximálně doporučuji
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13133
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#39 něco žere baterku-nastavení multimetru
Zkontroluj i ukostření motoru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#40 něco žere baterku-nastavení multimetru
mirekcafa píše: ↑12 led 2021 20:58 ještě bych se k tomu vrátil.....za jak dlouho to vycucne 95 ah baterku??? Mám ten problém, že nabiju naplno a když startuju tak je ta baterka hned vycuclá a auto ani nenastartuje. Nicméně před týdnem jsem ji nabil do plna a nechal stát. Druhý den jsem naměřil 12,6 a za týden už jen 12,2. Bude to spíš starter. Ale ten alarm mi taky leží v hlavě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#41 něco žere baterku-nastavení multimetru
si to jen odložím....včera dobito, baterka je nepřipojena, dnes naměřeno 12,9......uvidíme za týden
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#42 něco žere baterku-nastavení multimetru
12,9? To je baterie z Austrálie? 12,6 bych bral.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5147
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#43 něco žere baterku-nastavení multimetru
Kdyz bude mit 12,8 ci 12,75 je to OK
Nicmene muze klidne napeti mit OK, ale kapacita baterie misto dejme tomu 75Ah ma jen 30Ah a to pak start treba neda.
Jak jsrm jiz psal, reklamoval jsem 5 mesici vyrobne starou baterii 85Ah, napetove vse OK a start nedala. No a ejhle, po zmereni kapacity mela jen 25Ah.
Nicmene muze klidne napeti mit OK, ale kapacita baterie misto dejme tomu 75Ah ma jen 30Ah a to pak start treba neda.
Jak jsrm jiz psal, reklamoval jsem 5 mesici vyrobne starou baterii 85Ah, napetove vse OK a start nedala. No a ejhle, po zmereni kapacity mela jen 25Ah.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5147
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#44 něco žere baterku-nastavení multimetru
12,9V je naprosto nabita baterie
Zrovna ted mi Dongle ukazuje to same.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#45 něco žere baterku-nastavení multimetru
Tohle je zbytečny udaj. Když vypnu motor a alternator daval 14V tak na baterce v pohodě bude 13V. Zkus ten start motoru jak hluboko to klesne.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5147
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#46 něco žere baterku-nastavení multimetru
U me 11,2V
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#47 něco žere baterku-nastavení multimetru
Kapacita neni to, co určuje, zda nastartuješ nebo ne. To určuje "tvrdost" baterie. Jak moc klesne napětí při zátěži. 11,2 u tebe je hodně luxusní.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#48 něco žere baterku-nastavení multimetru
Předpokládám ale, že ty hodnoty budou jiné u ohřátého a u studeného motoru......je tak??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#49 něco žere baterku-nastavení multimetru
Ano studený motor bude dávat větší odpor. Nejlepší bude ale změřit to když nenastartuješ. To bude jasné jestli baterka jde extrémně dolů, nebo se drží a problém je po cestě.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#50 něco žere baterku-nastavení multimetru
Warcz.....můj problém je ten, že mi to občas a stále častěji na plně nabitou baterku starter neutáhne a po dvou až třech pokusech po pár vteřin startování je ta baterka vycuclá, (a někdy to naskočí na brnk) Vyzkoušené 3 baterky a je to stejné. Nevím jestli by to vycuclo baterku tímto způsobem i při špatném ukostření. Zatím auto stojí dělat to budu z jara. Myslím že je to starter......ale rád si nechám poradit.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 18 Odpovědi
- 2709 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.JM
-
- 32 Odpovědi
- 2086 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 4 Odpovědi
- 862 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 15 Odpovědi
- 2329 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od papaya
-
- 1 Odpovědi
- 719 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ivo108