DSTC na P2
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 395
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#1 DSTC na P2
Ahoj, jakou přesně funkci má DSTC na P2? Konkrétně faceliftovaná S60. Je to jen kontrola prokluzu předních kol, nebo to umí něco víc?
Když to vypnu tlačítkem na páčce, dojde k úplnému vypnutí a nebo částečnému?
Díky za info
Když to vypnu tlačítkem na páčce, dojde k úplnému vypnutí a nebo částečnému?
Díky za info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#2 DSTC na P2
Já si tipnu, že je to stabilizace(ESP), protiprokluz je asi něco jinýho... Já mam v hlavě ABS, ASR a ESP... Každá automobilka to má myslím jinak označený...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5236
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3 DSTC na P2
- když to vypnu na moji V70 AWD tak do toho stejne system keca, takže podle mě uplne vypnuti to neni.
- Podle mě by to mělo byt i ESP
- Podle mě by to mělo byt i ESP
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#4 DSTC na P2
Je to protiprokluz + stabilizace (Dynamic Stability and Traction Control). Tlačítkem dojde jen k omezení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#5 DSTC na P2
Ale když to vypnu, auto na mokrý trávě hrabe a hrabe. Je možný, že to úplně nevypne jen tu stabilizaci?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5236
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#6 DSTC na P2
Přiklaněl bych se k tomu. Když jsem se snažil na sněhu auto utrhnout pod plynem v zatačce, tak do toho furt něco kecalo. Vyrazně se to zlepši, ale ESP tam pořad občas keca. Je to ale muj subjektivni nazor.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#7 DSTC na P2
DSTC umi jednotlivy kola + omezeni vykonu a krome Rka vypnout nejde, ve skutecnosti je pouze min citlive...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#8 DSTC na P2
úplné vypnutí jde jedině vytažením pojistky. pak to ale hlásí chybu.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
#9 DSTC na P2
Asi od rychlosti 30km sa to aj tak zapne a ako piše marek vytiahnutim poistky abs to vypneš cele.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 395
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#10 DSTC na P2
Aha, tak díky za objasnění
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo V70 B5244S
- Bydliště: Liberec
#11 DSTC na P2
Oživím mrtvolu, teda u V70 2001, ale to asi bude stejný. Jak přesně to DSTC funguje? Aktivuje se od nějaké rychlosti nebo to reaguje pouze na pohyb vpřed? Případně to umí kolu pomoct pouze do určité míry? Diagnostika mi žádnou chybu nehlásí a když to dneska ráno klouzalo, tak bylo cejtit, že protikluz funguje, ale včera sem zůstal při otáčení u baráku viset, když mi při otáčení jedno kolo spadlo do ledový koleje. Ať s omezeným, tak s plným DSTC kolo na ledu hrabalo a auto se na zpátečku ani nehlo - dopředu sem nemohl, závěj. Když sem zkusil přidat víc plynu, tak bylo podle zvuku bylo slyšet, že se to občas o něco snaží, ale neměl sem náladu trápit diferák...takže musela pomoct stará dobrá lopata a jutovej pytel.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 DSTC na P2
to si popsal funkci diferenciálu a do toho ti hrabal protiprokluz
Z tohodle by ses stejně nedostal bez zadku s žádnym autem. Tady by fungoval maximálně pořádnej samosvor, ani lamelák by se tu moc nechytal.
Protiprokluz funguje od 0, měl si na palubce vidět blikající kontrolku. ESP nevim, ale v cca 10km/h mi do taky kecalo.
Z tohodle by ses stejně nedostal bez zadku s žádnym autem. Tady by fungoval maximálně pořádnej samosvor, ani lamelák by se tu moc nechytal.
Protiprokluz funguje od 0, měl si na palubce vidět blikající kontrolku. ESP nevim, ale v cca 10km/h mi do taky kecalo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo V70 B5244S
- Bydliště: Liberec
#13 DSTC na P2
Kontrolka blikala...ale čekal bych, že do toho protiprokluz sáhne a přibrzdí jedno kolo tak, aby se začalo točit i druhý. Protože když mi to ustřelilo a ozvala se kontrola trakce, tak to zrovna jemností neoplývalo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 656
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#14 DSTC na P2
Ona kontrola trakce nechává kola do jistý míry prokluzovat. V takový extrémní situaci, kdy má jedno kolo nulovou trakci, tak s tím nic nezmůže, není to uzávěrka.
Jinak DSTC je kontrola stability + kontrola trakce (řečí koncernu ESP + ASR), tlačítkem se zcela vypne pouze kontrola trakce, kontrola stability je stále zapnutá (vypnout jde jen u Rka).
Jinak DSTC je kontrola stability + kontrola trakce (řečí koncernu ESP + ASR), tlačítkem se zcela vypne pouze kontrola trakce, kontrola stability je stále zapnutá (vypnout jde jen u Rka).
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 DSTC na P2
to o čem mluvíš, co bys chtěl, se někdy označuje "elektronický diferenciál" a to teda má hodně málo aut. Ani nevim proč, když je to "jen" SW záležitost a nijak složitá, ale prostě to v autech moc neni. Tušim, že to měly některý XC90 na zadku a taky ne od začátku, ale fakt si to cucám z prstu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Volvo V70 B5244S
- Bydliště: Liberec
#16 DSTC na P2
Děkuji za osvětu, návod k autu mám německej a staženej pouze anglickej, tak sem do jistý míry tápal... Vtipný je, že u feldy mám pro změnu kombinaci ABS + EDS...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13172
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#18 DSTC na P2
A já nemám ani jedno.
Žádné tlačítko STC, nebo DSTC a ani kontrolku jsem nikdy blikat neviděl. A že toho hrabání už bylo.
Žádné tlačítko STC, nebo DSTC a ani kontrolku jsem nikdy blikat neviděl. A že toho hrabání už bylo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#19 DSTC na P2
Urvanej píše: ↑02 úno 2022 11:28 to o čem mluvíš, co bys chtěl, se někdy označuje "elektronický diferenciál" a to teda má hodně málo aut. Ani nevim proč, když je to "jen" SW záležitost a nijak složitá, ale prostě to v autech moc neni. Tušim, že to měly některý XC90 na zadku a taky ne od začátku, ale fakt si to cucám z prstu.
Mám dojem, že tohle měly nějaké audiny místo haldexu. Prostě měly zadek bez diferáku a spojky na polosách. Připínalo se to podle potřeby.
Některé transportéry (možná T5 ) zase měly férovou uzávěrku na tvrdo, tuším tlakovou, nebo podtlakovou a to by se mi líbilo na xc90ce
Už jsem to našel
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2936
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#20 DSTC na P2
Romulusw, myslím, že to byl Ford a na zadních poloosách měl na každé obdobu Haldexu, která zajišťovala funkci diferáku a v případě potřeby fungovala jako uzávěrka. Mě by se spíš na XC90 líbil motor podél a klasická koncepce
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#21 DSTC na P2
Romulusw, ale vzduchovej diferák přece neni žádnej problém, je to jen otázka peněz
Ale otázka využití... to je dobrý pro jeden jedinej systém použití a to je offroad, který jezdí normálně po silnici a občas s nim jedeš do terénu. Jo a pak to montujou na některý náklaďáky, aby tě nezastavila mokrá tráva...
Jsem si nedavno udělal radost a nastudoval si všechny možný diferáky jak kterej funguje a nefunguje a proč a nač atd. A jediný co jsem si z toho odnesl, že musíš nejdřív vědět, k čemu to chceš a potom teprve nakupovat. Každej má svoje + a -, a třeba kromě tvrdýho lockeru by tady tazateli nepomohlo vůbec nic jinýho. Ale kdyby ho měl v autě, tak se s tim normálně v podstatě nedá jezdit.
Ale otázka využití... to je dobrý pro jeden jedinej systém použití a to je offroad, který jezdí normálně po silnici a občas s nim jedeš do terénu. Jo a pak to montujou na některý náklaďáky, aby tě nezastavila mokrá tráva...
Jsem si nedavno udělal radost a nastudoval si všechny možný diferáky jak kterej funguje a nefunguje a proč a nač atd. A jediný co jsem si z toho odnesl, že musíš nejdřív vědět, k čemu to chceš a potom teprve nakupovat. Každej má svoje + a -, a třeba kromě tvrdýho lockeru by tady tazateli nepomohlo vůbec nic jinýho. Ale kdyby ho měl v autě, tak se s tim normálně v podstatě nedá jezdit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4991
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#22 DSTC na P2
Prostě patrol
Účko - no jo, kolikrát jezdíme po sjezdovkách, že? Ale někdy odjet od řeky z ryb, už chce trochu fištrón
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 131
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jižní Čechy
- Vůz: Volvo S80 2,5T AWD
#23 DSTC na P2
Zkoušel jsem to na mojí S 80 co mám v podpisu a když vypnu tlačítkem DSTC , tak se vypne vše kromě ABS, které ale začne fungovat o dost později než se zapnutým DSTC. Zkoušeno hodně dlouho a důkladně na zasněžené louce i vyasfaltované zasněžené ploše. Auto řídili 3 řidiči a každý to potvrdil ( já a moje dvě děti).Na louce zkoušeno i v rychlostech okolo 100 km/h.
Nechci se s nikým hádat ani přít, ale je to tak.Vím že by to spousta majitelů auta se svým mazlíčkem neudělaly, ale já už jsem takovej.
A kdo nevěří, můžu mu to auto prodat
Nechci se s nikým hádat ani přít, ale je to tak.Vím že by to spousta majitelů auta se svým mazlíčkem neudělaly, ale já už jsem takovej.
A kdo nevěří, můžu mu to auto prodat
_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Volvo 244 2.4D manual-na PRODEJ Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 912
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#24 DSTC na P2
Já když vypnu DSTC na V70 MY 2004, tak do toho stejně začne kecat při začínajícím smyku. Prostě do toho hrábne. Vyzkoušeno na zasněženém a namrzlém parkovišti i na silnicích ve stejném stavu. Mnohokrát to samé vyzkoušeno na blátě při různých výpravách na vodu i toulkách po Balkáně. Na ABS vypnutí vliv nemá, funguje furt stejně.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 656
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#25 DSTC na P2
ponyvolvo: to máš štěstí, třeba máš z nějakého důvodu stejnou verzi DSTC jako R modely.
já jsem na tom s MY2005 stejně jak nebel, tlačítko mi vypne jen kontrolu trakce, takže můžu akorát protáčet kola, ale když jsem zkoušel auto na zasněžený silnici utrhnout do smyku, tak stabilizace zasahuje úplně stejně, ať je tlačítko zapnuté, nebo ne (ABS taky funguje stejně).
já jsem na tom s MY2005 stejně jak nebel, tlačítko mi vypne jen kontrolu trakce, takže můžu akorát protáčet kola, ale když jsem zkoušel auto na zasněžený silnici utrhnout do smyku, tak stabilizace zasahuje úplně stejně, ať je tlačítko zapnuté, nebo ne (ABS taky funguje stejně).
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek