blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 2.5 TDI 1998
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
Ahoj,
dneska odpoledne, když jsem chtěl jet se svojí V70, r.v. 1997, 2,5 TD z práce tak jsem přišel k autu, odemknul a zjistil, že na palubce nesvítí vůbec nic, normálně jsou vidět najeté kilometry, zkusil jsem klíčkem otočit a nic, palubka mrtvá, žádný start.
Po vytažení se LCD krystaly na palubce rozblikali jak Las Vegas, když jsem zastrčil klíček tak zhasla, když jsem vyndal klíček tak se rozsvítili všechny krystaly a LEDka u výstrahy nízké teploty a takhle to svítilo dalších 5minut, po uzasunutí klíčku se to zase rozblikalo nebo zhaslo.
Prostě když dám klíček do první polohy tak nenaběhne žádná kontrolka, odpojení baterky nemělo efekt, trochu se bojím, že to bude spínací skříňka nebo něco přímo v palubce.
Už mi to jednou udělalo, ale parkrát jsem protočil klíček a dobrý, delší dobu se mi stává, že během jízdy mi palubní elektrika na zlomek vteřiny komplet vypadne, palubka, světla, rádio..., takhle si to problikne třeba 3x a chvíli zase dobrý, dost často se po takovémto probliknutí rozsvítí Tracs a Abs kontrolky, ale jednotkou by to nemělo být, ta už byla opravovaná.
Altík jsem nechával přeměřit a ten je v pořádku, občas mi začne klepat motor a do rytmu klepání bliká podsvícení palubky a přední světla.
Už delší dobu se snažím zjistit co to je, ale zatím bez úspěchu.
Předem díky za rady
dneska odpoledne, když jsem chtěl jet se svojí V70, r.v. 1997, 2,5 TD z práce tak jsem přišel k autu, odemknul a zjistil, že na palubce nesvítí vůbec nic, normálně jsou vidět najeté kilometry, zkusil jsem klíčkem otočit a nic, palubka mrtvá, žádný start.
Po vytažení se LCD krystaly na palubce rozblikali jak Las Vegas, když jsem zastrčil klíček tak zhasla, když jsem vyndal klíček tak se rozsvítili všechny krystaly a LEDka u výstrahy nízké teploty a takhle to svítilo dalších 5minut, po uzasunutí klíčku se to zase rozblikalo nebo zhaslo.
Prostě když dám klíček do první polohy tak nenaběhne žádná kontrolka, odpojení baterky nemělo efekt, trochu se bojím, že to bude spínací skříňka nebo něco přímo v palubce.
Už mi to jednou udělalo, ale parkrát jsem protočil klíček a dobrý, delší dobu se mi stává, že během jízdy mi palubní elektrika na zlomek vteřiny komplet vypadne, palubka, světla, rádio..., takhle si to problikne třeba 3x a chvíli zase dobrý, dost často se po takovémto probliknutí rozsvítí Tracs a Abs kontrolky, ale jednotkou by to nemělo být, ta už byla opravovaná.
Altík jsem nechával přeměřit a ten je v pořádku, občas mi začne klepat motor a do rytmu klepání bliká podsvícení palubky a přední světla.
Už delší dobu se snažím zjistit co to je, ale zatím bez úspěchu.
Předem díky za rady
-
Offline
- Příspěvky: 2426
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
No tou el. částí spínačky bych asi začal. Po těch letech už prostě odchází, taky jsem jí měnil.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 2.5 TDI 1998
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
tu spínačku jsem rozebral a teda nevidím tam nic co by mohlo být špatně, to je tak jednoduchej mechanismus, že se tam snad ani nemá co pokazit
-
Offline
- Příspěvky: 2426
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
Je vylítanej ten elektrickej "ořech". S tím nic nevymyslíš.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 2.5 TDI 1998
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
Tak jsem vyměnil spínačku a pacient přežil i obživ
teď ještě sledovat jestli se to bude vypínat za jízdy
teď ještě sledovat jestli se to bude vypínat za jízdy
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 2.5 TDI 1998
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
Tak to chvíli vydrželo a už to zase blbne, vypadá to, že trochu míň, ale pořád zlobí budíky, co by to tak mohlo být dál?
-
Offline
- Příspěvky: 2426
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
Tu spínačku jsi dával jetou nebo novou
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 2.5 TDI 1998
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
Kupoval jsem jetou z AVdílů
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 2.5 TDI 1998
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
Tak jsem tam před časem dal úplně novou a chvíli dobrý a pak to začalo blbnout znova, takže spínačka to nebude.
Je mi divný, že když tento problém nastane tak se musí na delší dobu odpojit baterka a pak to jede. Minimální dobu odpojení nemám vysledovanou, 15minut nestačí, ale 5 hodin jo.
Další věc je, že když nastane tento problém tak při odpojení pólu baterky a při opětovném připojení není to "lupnutí", jak jsem psal po 5ti hodinách tohle lupnutí už je. Skoro jako kdyby se nevybil nějaký kondenzátor.
Známý mi říkal, že měl něco podobného na BMW a tam za to nakonec mohlo špatné relátko, že se včas nevracelo do "nulové" polohy.
Nemáte někdo schéma či odkaz? Nepodařilo se mi ho najít.
Případně neznáte nějakého elektrikáře v Praze, který by se na to mohl kouknout? V tuhle chvíli mám služebáka , takže bych to tam mohl nechat i delší dobu.
Dík
Je mi divný, že když tento problém nastane tak se musí na delší dobu odpojit baterka a pak to jede. Minimální dobu odpojení nemám vysledovanou, 15minut nestačí, ale 5 hodin jo.
Další věc je, že když nastane tento problém tak při odpojení pólu baterky a při opětovném připojení není to "lupnutí", jak jsem psal po 5ti hodinách tohle lupnutí už je. Skoro jako kdyby se nevybil nějaký kondenzátor.
Známý mi říkal, že měl něco podobného na BMW a tam za to nakonec mohlo špatné relátko, že se včas nevracelo do "nulové" polohy.
Nemáte někdo schéma či odkaz? Nepodařilo se mi ho najít.
Případně neznáte nějakého elektrikáře v Praze, který by se na to mohl kouknout? V tuhle chvíli mám služebáka , takže bych to tam mohl nechat i delší dobu.
Dík
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 2.5 TDI 1998
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
Ahoj,
Ještě mě napadlo, nemá Volvo nějaký bezpečnostní odpojovac baterky nebo tak něco? Jestli by nemohlo blbnout tohle?
Ještě mě napadlo, nemá Volvo nějaký bezpečnostní odpojovac baterky nebo tak něco? Jestli by nemohlo blbnout tohle?
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vlašim
- Vůz: V70 I, 97, Tdi, 103kw
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
Ahoj, oživím téma...řeším skoro stejný problém. Otočím klíčkem, kontrolky svítí, dalsí poloha startér mrtvej. Přepálená pojistka v motorovém prostoru. Vyměnil jsem starter za novej a problém zůstává. Když spojim pojistku na tvrdo (drátem) normálně nastartuju, ale pak někdy se stane, že pohasne elkktrika, vypne se radio a za pár sekund vše zase naskočí a jako by se nic nedělo. Vyřešil jsi nějak tenhle skoro stejný problém?
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 2.5 TDI 1998
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
Ahoj,
mě se to už podařilo vyřešit, třeba ti to pomůže.
Nejdříve jsem měnil spínačku, 2x, žádná změna, pak jsem kontroloval konektory kolem baterky, ty VYPADALY v pořádku, protože mi to přišlo, že to bude v přístrojovce tak jsem sehnal jinou a vyměnil, při té příležitosti jsem vytrhal po domácku dodělaný odpojování spínaní, a když jsem šel zapojit baterku tak konektor plus, který jsem několikrát kontroloval se mi rozpad v ruce, zůstal kabel ke startéru a očko pro připojení k baterce, ale všechny další dráty upadly - nevím jestli to tak bylo továrně, ale ty dráty v součtu mají pomalu stejný průměr jako ke startéru a jsou přidělaný na podstatně menší ploše a od té doby to neblbne a pohoda, všechno co jsem popisoval zmizelo.
rekapitulace - pouze moje doměnky, díky souběhu oprav si nejsem jistý co na co mělo vliv
výměna spínačky - asi nic
výměna přístrojovky - řek bych, že to bylo to "nestartování" a vypínání a mazání displayů
oprava plusového konektoru - poblikávání za jízdy a lupance v rádiu a rozsvěcování "ABS & Tracks"
vyškubnutí samodomo zabezpečení - netuším, jestli tam byl po cestě kraťas tak to mohlo dělat i tohle, ale podle provedení spíš ne
Plus měl bych nový dotaz, výměnou přístrojovky jsem auto neúmyslně stočil o cca 150 000 km - k opětovnému natočení stačí někdo s Vidou nebo je lepší to řešit pře autorizák, případně STK?
mě se to už podařilo vyřešit, třeba ti to pomůže.
Nejdříve jsem měnil spínačku, 2x, žádná změna, pak jsem kontroloval konektory kolem baterky, ty VYPADALY v pořádku, protože mi to přišlo, že to bude v přístrojovce tak jsem sehnal jinou a vyměnil, při té příležitosti jsem vytrhal po domácku dodělaný odpojování spínaní, a když jsem šel zapojit baterku tak konektor plus, který jsem několikrát kontroloval se mi rozpad v ruce, zůstal kabel ke startéru a očko pro připojení k baterce, ale všechny další dráty upadly - nevím jestli to tak bylo továrně, ale ty dráty v součtu mají pomalu stejný průměr jako ke startéru a jsou přidělaný na podstatně menší ploše a od té doby to neblbne a pohoda, všechno co jsem popisoval zmizelo.
rekapitulace - pouze moje doměnky, díky souběhu oprav si nejsem jistý co na co mělo vliv
výměna spínačky - asi nic
výměna přístrojovky - řek bych, že to bylo to "nestartování" a vypínání a mazání displayů
oprava plusového konektoru - poblikávání za jízdy a lupance v rádiu a rozsvěcování "ABS & Tracks"
vyškubnutí samodomo zabezpečení - netuším, jestli tam byl po cestě kraťas tak to mohlo dělat i tohle, ale podle provedení spíš ne
Plus měl bych nový dotaz, výměnou přístrojovky jsem auto neúmyslně stočil o cca 150 000 km - k opětovnému natočení stačí někdo s Vidou nebo je lepší to řešit pře autorizák, případně STK?
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
Vyměnit volant, řadičku, sedačku, a kilomety budou sedět !
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1476
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
On bude obrovský problém na nejbližší STK. Takže je potřeba to pořešit s předstihem. Já měl problém s nefunkčním odometrem, kdy technikovi strašně vadilo, že na 850 mám už třetí prohlídku furt stejný stav tachometru. Známý problém s kolečkem.
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 2.5 TDI 1998
blbne palubka a nejde nastartovat V70 I
Vzásadě by stačil vyměnit volant, zbytek by +/- seděl , ale já to chci mít čistý, STK má v listopadu, ale řeším jak to udělat, resp. kdo všechno ty kilometry může srovnat
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé