Zdravím, jsem novým majitelem C70 (2009) a nemůžu se zbavit dvou problémů.
Nefunguje zadní parksystem (Přední nemám). Resp. na displaji se objeví hláška, že je aktivní, ale nepípne a ani rádio se neztlumí.
A taky nejde tempomat a diagnostika říká, že je vadný snímač spojkového pedálu (chyba ECM-930F). Koupil jsem nový a žádná změna.
Poradí někdo? Předem díky.
C70 II, parksytem a chyba ECM-930F a nejde tempomat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: Mercedes W211 220 cdi
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC90
C70 II, parksytem a chyba ECM-930F a nejde tempomat
Zkuste resetovat chyby a zkontrolovat pojistky.
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: Mercedes W211 220 cdi
C70 II, parksytem a chyba ECM-930F a nejde tempomat
Tak tempomat jsem rozchodil, bylo vadné čidlo polohy pedálu spojky, které je nasazené na spojkovém válečku. (Jinak spojkový pedál má v mém autě čidla 2. Druhé je přímo na pedálu.
Ale parkovací asistent nejde. Když zařadím zpátečku na displeji se objeví hláška, že parkovací asistent je aktivní, ovšem neozve se žádný zvuk a rádio se taky nestlumí. Diagnostika tvrdí, že je tam chyba PAM-E010.
To má být příliš vysoký rozdíl napětí mezi PAM a CEM.
366: PAM-E010 Power supply. Voltage difference too great.
Předem díky za náměty
Ale parkovací asistent nejde. Když zařadím zpátečku na displeji se objeví hláška, že parkovací asistent je aktivní, ovšem neozve se žádný zvuk a rádio se taky nestlumí. Diagnostika tvrdí, že je tam chyba PAM-E010.
To má být příliš vysoký rozdíl napětí mezi PAM a CEM.
366: PAM-E010 Power supply. Voltage difference too great.
Předem díky za náměty
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé