zdravím vás. Našel by se někdo s diagnostikou v okolí J. Hradce nebo Č. Budějovic? Do značkového servisu k Machovi se mi upřímně moc nechce.
Mám V70 III D5 r.v.2008 a občas mám problém se startováním. Podle toho, co jsem zatím zjistil to vypadá na čtečku v klíčové šachtě a nebo by to prý taky mohlo být zamykání volantu.
Rád bych se teda dobral skutečné příčiny. Otázka je, zda tohle vůbec diagnostika umí ukázat.
předem díky, Tomáš
někdo s diagnostikou J. Hradec, Č. Budějovice
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#2 někdo s diagnostikou J. Hradec, Č. Budějovice
V ČB by mohl mít Švícko: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=141&t=71228
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#3 někdo s diagnostikou J. Hradec, Č. Budějovice
Passport5 - Tábor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#4 někdo s diagnostikou J. Hradec, Č. Budějovice
Jsem z JH, Vidu mám, napíchnout ti to můžu, ale nevím jestli ti pomůžu s vyřešením problému - trojkovou V70 jsem nikdy neřešil.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#5 někdo s diagnostikou J. Hradec, Č. Budějovice
Zamykani volantu Ti auto nahlasi na budiku, co mam zkusenost ja. Od te doby mam v kufru diagnosticky torx25 a male kladivko
Pokud jsi nic nezaregistroval, tou cestou badani bych se strhnout nenechal.
Sachta, pokud klicek pobere, opet by nemel byt problem. Zkusil bych, ze pokud jej pobere a snimac immo jej vidi, tak kdyz vezmes druhy klic a budes chtit auto zamknout, tak nepujde. V ten okamzik jde nastartovat. Pokud pujde zamknout a klic je mechanicky nacucnuty, sachta ho nevidi elektricky a mas problem - v ten okamzik nejde nastartovat. To se mi ale jeste nestalo a s obojim co popisujes uz nejake zkusenosti mam
Ani jsem o tom necetl na nejakych diskuzich, takze vic nevim.
Vidu mam pripadne tez, ne ze bych tam cokoli ocekaval...
Pokud jsi nic nezaregistroval, tou cestou badani bych se strhnout nenechal.
Sachta, pokud klicek pobere, opet by nemel byt problem. Zkusil bych, ze pokud jej pobere a snimac immo jej vidi, tak kdyz vezmes druhy klic a budes chtit auto zamknout, tak nepujde. V ten okamzik jde nastartovat. Pokud pujde zamknout a klic je mechanicky nacucnuty, sachta ho nevidi elektricky a mas problem - v ten okamzik nejde nastartovat. To se mi ale jeste nestalo a s obojim co popisujes uz nejake zkusenosti mam
Ani jsem o tom necetl na nejakych diskuzich, takze vic nevim.
Vidu mam pripadne tez, ne ze bych tam cokoli ocekaval...
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 26
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Vůz: V 70 III D5 momentum
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 někdo s diagnostikou J. Hradec, Č. Budějovice
díky všem za reakce. Pokusím se ještě vysledovat to s tím druhým klíčkem. Blbý je, že mě osobně se to ještě nestalo (já mám služebák) a s volvem jezdí manželka. Takže řeším věc jen na základě jejího trochu zmateného popisu...až se to stane mě, budu třeba zase o něco chytřejší.
Každopádně klíček to natahuje. Občas je akorát problém po chcípnutí motoru když se na klíček máčkne moc rychle, tak ho šachta nevysune. Musí se zatlačit znovu a pomaleji a pak vyjede. Stává se to ale tak v jednom případě z deseti...
Každopádně klíček to natahuje. Občas je akorát problém po chcípnutí motoru když se na klíček máčkne moc rychle, tak ho šachta nevysune. Musí se zatlačit znovu a pomaleji a pak vyjede. Stává se to ale tak v jednom případě z deseti...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#7 někdo s diagnostikou J. Hradec, Č. Budějovice
Auto se ale chcipa tlacitkem...az pak se vyndava klicek ze sachty...
_________________
V60 D4
V60 D4
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek