Modrý kouř
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vlašim
- Vůz: V70 I, 97, Tdi, 103kw
Modrý kouř
Zdravím všechny...
Po letech jsem si zakoupil vytouženou V70 první generace, jelikož doma už mám v garáži T4 od novoty s motorem 2.5 tdi 65kw, byla volba motorizace jasně daná.
Po zkouknutí pár návrhů koupě těchto rakviček padl do oka až 4 vůz, sice má 3 barvy,ale vyvažuje to tím, že o vůz bylo staráno a rakvička je v technicky dobrém stavu. Bohužel jsem po 3 týdnech provozu zjistil, že po ohřátí je za mnou modrá clona, která nejde přehlédnout pro ty, co mě následují a rapidně ubejvá olej v motoru. Projevuje se to po dostatečném prohřátí motoru při každém rozjezdu (sešlápnutí na plyn). Při studeném motoru a při soustavních otáčkách ani náznak.
Okem jsem koukl na turbo a hřídelka má opravdu mikro vůli, dalo by se říct že skoro žádnou.
Odvětrávání z víka ventilů je sice od oleje, ale po odpojení interkoleru na mě nic nevyteklo, dvě tři kapky jsem nahmát v potrubí.
Trochu rosí ventilové víko, ale rozhodně né 2 litr oleje, které jsem za tři týdny (nějakých 1200 km) dolil.
Chladící kapalina čistá.
Motor nedýchá ani měrkou, ani víčkem oleje, vůbec nic, jako kdyby se ani netočil.
Starty dobré, když pominu, že druhý start po cca 2 min už nežhaví pak je druhý start horší, ale chytne. A snad čím je větší mráz, tím auto chytá lépe na jedno žhavení. (pro mě docela záhada)
Tlaky jsem zkusil přeměřit krom válce u serva, tam jsem se nedostal budíkem a vstřiky se mi vyndavat nechtělo (měřeno přes žhavičky) x,29,28,29,26
Chtěl bych se vás zeptat, můžou to být gufera na ventilech ? Čím bych to mohl ještě diagnostikovat ? Rakvička jede pěkně, až na tu clonu co přichází po cca 20ti km.
Po letech jsem si zakoupil vytouženou V70 první generace, jelikož doma už mám v garáži T4 od novoty s motorem 2.5 tdi 65kw, byla volba motorizace jasně daná.
Po zkouknutí pár návrhů koupě těchto rakviček padl do oka až 4 vůz, sice má 3 barvy,ale vyvažuje to tím, že o vůz bylo staráno a rakvička je v technicky dobrém stavu. Bohužel jsem po 3 týdnech provozu zjistil, že po ohřátí je za mnou modrá clona, která nejde přehlédnout pro ty, co mě následují a rapidně ubejvá olej v motoru. Projevuje se to po dostatečném prohřátí motoru při každém rozjezdu (sešlápnutí na plyn). Při studeném motoru a při soustavních otáčkách ani náznak.
Okem jsem koukl na turbo a hřídelka má opravdu mikro vůli, dalo by se říct že skoro žádnou.
Odvětrávání z víka ventilů je sice od oleje, ale po odpojení interkoleru na mě nic nevyteklo, dvě tři kapky jsem nahmát v potrubí.
Trochu rosí ventilové víko, ale rozhodně né 2 litr oleje, které jsem za tři týdny (nějakých 1200 km) dolil.
Chladící kapalina čistá.
Motor nedýchá ani měrkou, ani víčkem oleje, vůbec nic, jako kdyby se ani netočil.
Starty dobré, když pominu, že druhý start po cca 2 min už nežhaví pak je druhý start horší, ale chytne. A snad čím je větší mráz, tím auto chytá lépe na jedno žhavení. (pro mě docela záhada)
Tlaky jsem zkusil přeměřit krom válce u serva, tam jsem se nedostal budíkem a vstřiky se mi vyndavat nechtělo (měřeno přes žhavičky) x,29,28,29,26
Chtěl bych se vás zeptat, můžou to být gufera na ventilech ? Čím bych to mohl ještě diagnostikovat ? Rakvička jede pěkně, až na tu clonu co přichází po cca 20ti km.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vlašim
- Vůz: V70 I, 97, Tdi, 103kw
Modrý kouř
Tak zjistil jsem pár poznatků, které mě vedou až k výměně celého motoru. Kouřivost způsobují na 99% gufera na ventilech. To by šlo určitě opravit...jenže, zjistil jsem že když sundám hlavu, tak ji pravděpodobně nemůžu nechat srovnat, protože už z ní není co ubrat, jelikož těsnění má 3 dírky což značí poslední nejsilnější těsnění 1,61.
Tak že se domnívám, že můj motor už je několikrát opravován a bez nutné výměny hlavy mu život neprodloužím.
Je zajimavé, že třeba když dojíždím na volnoběh ke křižovatce, tak než zastavím, motor běží na čtyři válce a jak zastavím tak jde na všech pět...to nechápu co se tam děje.
Starty... když to zrovna nežhaví a je to jeho první studený start, tak to sotva natočím.....venku třeba kolem 7 stupňů. Pokud žhaví, starty bez chyby.
Mno když si to sečtu..... hlava, nové rozvody, práce jak na kostele s nejistým výsledkem. Začínám uvažovat o výměně celého srdce mého vozu. Snad se najde nějaký motor v dobré kondici.
Tak že se domnívám, že můj motor už je několikrát opravován a bez nutné výměny hlavy mu život neprodloužím.
Je zajimavé, že třeba když dojíždím na volnoběh ke křižovatce, tak než zastavím, motor běží na čtyři válce a jak zastavím tak jde na všech pět...to nechápu co se tam děje.
Starty... když to zrovna nežhaví a je to jeho první studený start, tak to sotva natočím.....venku třeba kolem 7 stupňů. Pokud žhaví, starty bez chyby.
Mno když si to sečtu..... hlava, nové rozvody, práce jak na kostele s nejistým výsledkem. Začínám uvažovat o výměně celého srdce mého vozu. Snad se najde nějaký motor v dobré kondici.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Modrý kouř
Proč na gufera ventilů sundavat hlavu? To musí jít i bez toho...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vlašim
- Vůz: V70 I, 97, Tdi, 103kw
Modrý kouř
Jestli to někdo potvrdí, že to na tomhle motoru jde, tak se o to pokusím, koupený je mám.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Modrý kouř
Nevidím důvod proč by to nešlo.
Vyndat vstřiky, provázek do válce a jedééém.
Vyndat vstřiky, provázek do válce a jedééém.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
Modrý kouř
Kolik má motor najeto?
Co se týče výměny gufer, tak to půjde na motoru. Ale otázka zní, jak jsou na tom vodítka ventilů. Pokud už mají velkou vůli, gufera rychle odejdou znovu.
Edit: Ale je to pakárna. Můžu zjistit v práci, zda tam nemáme nějakou skladovou hlavu...
Co se týče výměny gufer, tak to půjde na motoru. Ale otázka zní, jak jsou na tom vodítka ventilů. Pokud už mají velkou vůli, gufera rychle odejdou znovu.
Edit: Ale je to pakárna. Můžu zjistit v práci, zda tam nemáme nějakou skladovou hlavu...
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Modrý kouř
TDI modře kouří i když má špatně nastavený předvstřik.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
Modrý kouř
Píše, že mu to sežralo 2 litry oleje na 1200 km a že to nejde nikde ven....
To bych kromě gufer šacoval klidně i na kroužky. Pokud už není celý agregát vylítaný. Kolik by musel mít? Mio?
To bych kromě gufer šacoval klidně i na kroužky. Pokud už není celý agregát vylítaný. Kolik by musel mít? Mio?
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Modrý kouř
Vadné turbodmychadlo! Pokud by šel u nafťáku olej do spalovacího prostoru vždy by to kouřilo černě.
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vlašim
- Vůz: V70 I, 97, Tdi, 103kw
Modrý kouř
Myslel jsem, že když turbo nemá vakl na hřídelce, že je v pořádku a taky podle indicie, že na mě nevytekl žádný olej po odpojení hadic od interkoleru. Oddech od ventilového víka jsem svedl pod motor a u příhřevu v sání jsem to zaslepil. A po najetí pár set km od zaslepení to hulí stejně jako před tím, tak že ventilové víko vylučuju.
Kucí , když to natočím studený, tak to ani nezakouří, jen asi jako každý diesel. Ale po ohřátí cca 10-20 km to začne hulit, většinou když je rozjezd, nebo když zařadím pod kopcem, nebo když brzdím déle motorem a pak přidám. Po zastavení cítím spálený olej. Ten olej se tam při nespalování někde nahromadí a pak to spolkne motor, následuje modrá kouřová clona a nemluvím o nějakém lehkém nádechu modré, prostě není za mnou vidět.
Kéž by to bylo to turbo, ale jak to ještě poznat ? Výfuk mám vzadu černý od sazí, ale suchý. Kdyby to byly kruhy, tak pravděpodobně by to šlo hodně ventil víkem ven, nebo měrkou a to nejde vůbec. Dokonce i ta hadice co jsem svedl pod motor skoro na úroveň nápravnice, tak je lehce mastná, ale nic z ní nevytéká, nekape, nekouří. Což je taky docela záhadný. Každý diesel co jsem vlastnil, tak alespoň dýchal, prostě nalévacím otvorem pro olej to bylo znát když jsem nad něj přiložil ruku. Tady je to uplně bez tlaku, jako kdyby ten motor neběžel. Není to divný? Kam ten tlak od kliky jde?
Co říkáte na ty tlaky válců ? ...(měřeno přes žhavičky) x,29,28,29,26
Nějaké návrhy?....
Kucí , když to natočím studený, tak to ani nezakouří, jen asi jako každý diesel. Ale po ohřátí cca 10-20 km to začne hulit, většinou když je rozjezd, nebo když zařadím pod kopcem, nebo když brzdím déle motorem a pak přidám. Po zastavení cítím spálený olej. Ten olej se tam při nespalování někde nahromadí a pak to spolkne motor, následuje modrá kouřová clona a nemluvím o nějakém lehkém nádechu modré, prostě není za mnou vidět.
Kéž by to bylo to turbo, ale jak to ještě poznat ? Výfuk mám vzadu černý od sazí, ale suchý. Kdyby to byly kruhy, tak pravděpodobně by to šlo hodně ventil víkem ven, nebo měrkou a to nejde vůbec. Dokonce i ta hadice co jsem svedl pod motor skoro na úroveň nápravnice, tak je lehce mastná, ale nic z ní nevytéká, nekape, nekouří. Což je taky docela záhadný. Každý diesel co jsem vlastnil, tak alespoň dýchal, prostě nalévacím otvorem pro olej to bylo znát když jsem nad něj přiložil ruku. Tady je to uplně bez tlaku, jako kdyby ten motor neběžel. Není to divný? Kam ten tlak od kliky jde?
Co říkáte na ty tlaky válců ? ...(měřeno přes žhavičky) x,29,28,29,26
Nějaké návrhy?....
-
Offline
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
Modrý kouř
Tlaky hýr:
Taky bych to viděl na ty gufera...Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Modrý kouř
Pokud je dým modrý, znamená to, že olej neprojde procesem spálení, takže musí jít přímo do výfuku. Nejpravděpodobnější příčina je, že to jde okolo osy turbodmychadla. U dieselu většinou tvrdé gufera nebývají. Navíc pokud by gufera byly ztvrdlé, olej by se nahromadil během toho, kdy motor stojí, takže by auto zakouřilo jen chvíli po startu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Modrý kouř
Souhlas s Martinem. Indicie si popsal dobře. V IC olej není a modrej neni spálenej. Měl by i výfuk být pokrytej ne jen sazema, ale i olejem. Saze budou hodně mastný. A teče to až po ohřátí, kdy olej teplotou zřídne.
Gufera na výfuku většinou nepouští tolik, protože je na druhý straně přetlak a tvoje spotřeba je enormní.
Gufera na výfuku většinou nepouští tolik, protože je na druhý straně přetlak a tvoje spotřeba je enormní.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vlašim
- Vůz: V70 I, 97, Tdi, 103kw
Modrý kouř
Tak kucí, mám nějaké nové poznatky, vyndal jsem turbo s parohama, turbo je zřejmě po repasu, všade bylo nové těsnění a vůle nemá. Ale na pátém válci jsem našel půl centimetru ztvrdlého karbonu a olejovou stopu z válce viz foto.. všechny ostatní valce vypadají dobře.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Modrý kouř
No ty kráso, to fakt vypadá na buď úplně mrtvé gufero na ventilu, nebo kroužky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vlašim
- Vůz: V70 I, 97, Tdi, 103kw
Modrý kouř
Mno, zrovna na tomhle válci je komprese 26, ostatní 28,29 . Připomínám, že než zastavím, běží na 4 válce, po zastavení na 5 válců. Ale jinak jede jako dělo.I ten blok kolem toho pátého válce je nějakej zeblitej olejem.
-
Offline
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
Modrý kouř
Ten prejav čo popisuješ tesne pred zastavením je docela bežná vec na tomto motore. V teple je to ešte horšie. Neviem ako majú regulovanú dávku paliva, ale pri vyššom nájazde to bežne na tomto motore kucká: buď čerpadlo, vstreky alebo tisíc vecí dokopy. U mňa to znie jak keby bolo v nafte trochu vzduchu alebo nižší tlak. Presne jak popisuješ, po zastavení je to v pohode a robí to typicky po vyradení rýchlosti a dojazde do križovatky. Záhada aj pre mňa. Mám v pláne dať skontrolovať a spraviť vstrekovače, tak môžem potom poreferovať či to pomohlo.
Držím palce nech to rozumne vyriešiš...
Držím palce nech to rozumne vyriešiš...
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vlašim
- Vůz: V70 I, 97, Tdi, 103kw
Modrý kouř
A teď babo raď, co s tím. Před pár týdny odešel altík, už jsem chtěl koupit jinej motor komplet. Sehnal jsem altík od známého,sehnal jsem turbo hodně jetý s vůlí snad 1 milimetr, ale po dnešní rozborce jsem došel k názoru, že moje turbo je zřejmě dělané a v pořádku.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Modrý kouř
Asi fakt ta hlava dolu a kroužky spečený... každopádně na těsnění ventilů se dá kouknout bez sundání hlavy, takže víko dolu
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'
Modrý kouř
Budu se opakovat (viz moje příspěvky výše), zkontroluj každopádně vodítka.
Optimální by asi bylo sundat hlavu a projít ji celou.
Optimální by asi bylo sundat hlavu a projít ji celou.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vlašim
- Vůz: V70 I, 97, Tdi, 103kw
Modrý kouř
Když sundám hlavu, je to jako sázka do loterie. Těsnění je poslední možná síla a třeba už nebude c čeho frézovat.
Kdybych ji přeci jen sundal, tak už dám i kruhy na písty, má to najeto 540 tis. Napadá mě koupit jinej motor....
Kdybych ji přeci jen sundal, tak už dám i kruhy na písty, má to najeto 540 tis. Napadá mě koupit jinej motor....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Modrý kouř
Upřímně bych nesázel na to, že někdo věděl, že dává nejsilnější těsnění...
Každopádně furt nechápu co řešíš. Stejně víko/hlava musí dolu a to, jestli to budeš nebo nebudeš opravovat, se rozhodne až podle toho, co uvidíš/najdeš. Nerozumim proto, co tu chceš slyšet.
Každopádně furt nechápu co řešíš. Stejně víko/hlava musí dolu a to, jestli to budeš nebo nebudeš opravovat, se rozhodne až podle toho, co uvidíš/najdeš. Nerozumim proto, co tu chceš slyšet.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vlašim
- Vůz: V70 I, 97, Tdi, 103kw
Modrý kouř
Každá rada je dobrá, rozhodím to a uvidím jak na tom je. Jen asi jsem velký pesimista a při mém štěstí to bude vše na pokraji životnosti.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Modrý kouř
Hele to je možný, ale to se rozhodne až po sundání víka a potom třeba i hlavy. Třeba jen spadlo těsnění z vodítka... (já jsem zase neustálý optimista, protože bych se z toho jinak asi posr.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vlašim
- Vůz: V70 I, 97, Tdi, 103kw
Modrý kouř
Přátelé, vyřešil jsem problém, vyměnil jsem motor i s turbem, motor má nalítáno 540 tis a šlape jak hodinky a nekouří S tamtím motorem kuřákem jsem jezdil rok, najel jsem s ním cca 11 tis a sežralo to za tu dobu 10 litrů oleje + 6l výměna. To byl slušnej žrout. Bude sloužit jako zdroj náhradních dílů, protože bych se ho styděl někomu prodat.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé