Cukání v automatické převodovce XC60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: XC60 - D5 2,4 awd - 09 - 136kw
#1 Cukání v automatické převodovce XC60
Zdravím
mám takový problem s cukáním a chtěl jsem poprosit zda by to někdo nerozluštil.
Mám nově koupený karavan cca 1300kg a dodělané tažné na xc60, D5, 136kw, 2009, automat. Když nekam přívěs táhnu vše se zdá být v pořádku, ale po odpojení ujedu kousek a auto při podřazení a současném brždění výrazně cukne, rozhodně to není žádné hladké podřazení, ale udělá to jen někdy. A po ujeti třeba 50km, během kterých to 10x udělá, tak vše přestane a je to v normálu.
Nevěděl by mi někdo prosím poradit co s tím??
mám takový problem s cukáním a chtěl jsem poprosit zda by to někdo nerozluštil.
Mám nově koupený karavan cca 1300kg a dodělané tažné na xc60, D5, 136kw, 2009, automat. Když nekam přívěs táhnu vše se zdá být v pořádku, ale po odpojení ujedu kousek a auto při podřazení a současném brždění výrazně cukne, rozhodně to není žádné hladké podřazení, ale udělá to jen někdy. A po ujeti třeba 50km, během kterých to 10x udělá, tak vše přestane a je to v normálu.
Nevěděl by mi někdo prosím poradit co s tím??
_________________
XC60, D5 AWD 136kw 2009
XC60, D5 AWD 136kw 2009
#2 Cukání v automatické převodovce XC60
Cukání převodovky je téměř vždy začínající problém.
Víš servisní historii? Byl měněný olej v automatu?
Víš servisní historii? Byl měněný olej v automatu?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: XC60 - D5 2,4 awd - 09 - 136kw
#3 Cukání v automatické převodovce XC60
Ano, mám kompletní servisní historii, teď najeto 277 000 a olej měněn byl už 2x.
_________________
XC60, D5 AWD 136kw 2009
XC60, D5 AWD 136kw 2009
#4 Cukání v automatické převodovce XC60
Na 277 000, to slovo "už", tak úplně nesedí.
Ideální je měnit každých 60 000, to znamená že by měl být vyměněný minimálně 4x a hlavně pořádně - proplachem.
Ideální je měnit každých 60 000, to znamená že by měl být vyměněný minimálně 4x a hlavně pořádně - proplachem.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: XC60 - D5 2,4 awd - 09 - 136kw
#5 Cukání v automatické převodovce XC60
No já jsem to koupil po známém v 240 000, který to měl od novoty ze sven-caru kam to i vozil servisovat. Já jsem to udělal proplachem preventivně hned v těch 240 000, ale začalo to až teď, když táhnu ten přívěs.
_________________
XC60, D5 AWD 136kw 2009
XC60, D5 AWD 136kw 2009
#6 Cukání v automatické převodovce XC60
Nejlíp asi poradí David Patočka, jestli se tu ukáže.
Případně se na něj rovnou obrať.
Případně se na něj rovnou obrať.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#7 Cukání v automatické převodovce XC60
Jen selský myšlení, nenaučí se při tažení jednotka řadit úměrně zátěži a když se odpojí přívěs, tak jí chvíli trvá než se naučí zpátky na lehký auto?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#8 Cukání v automatické převodovce XC60
Já když táhnul 1.5t vozík tak jsem to cvakal v manuálním režimu. Taky by mě zajímalo co je nejlepší.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#9 Cukání v automatické převodovce XC60
Zítra mi Zavolej na 775148152
#11 Cukání v automatické převodovce XC60
Tiež mi to tak pripada.yoby píše:Jen selský myšlení, nenaučí se při tažení jednotka řadit úměrně zátěži a když se odpojí přívěs, tak jí chvíli trvá než se naučí zpátky na lehký auto?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 895
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
#12 Cukání v automatické převodovce XC60
Tak to si pak k tej almare sedni na bobek, zapal vonnou tycinku
a vysvetli ji, ze uz jsi ten skaredej a tezkej vozejk zase odpojil, ze uz muze radit normalne.
Nebo udelej "proplach" - tim nic nezkazis.....
a vysvetli ji, ze uz jsi ten skaredej a tezkej vozejk zase odpojil, ze uz muze radit normalne.
Nebo udelej "proplach" - tim nic nezkazis.....
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: XC60 - D5 2,4 awd - 09 - 136kw
#13 Cukání v automatické převodovce XC60
Proplach klidně udělám znova... je dělaný cca 35 000KM zpět, ale spíš mi šlo o to jestli se stím někdo už nesetkal .... v reálu to opravdu vypadlo jako kdyby si to nějak ta řídící jednotka načetla s vozíkem a potom bez, protože nejdřív to dělalo při každém podřazení a pak se to postupně úplně vytratilo..... teď jsem s tím ujel dalších 60km (se stále odpojeným) a neudělalo to ani jednou... ale čeká mě ještě 1400km domů s karavanem, tak zjišťuju jak to budu mít s odtahem
_________________
XC60, D5 AWD 136kw 2009
XC60, D5 AWD 136kw 2009
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#14 Cukání v automatické převodovce XC60
Bohužel, je čas na servisní zásah.
V těchto kilometrech je to zcela normální jev, naopak spíš úctyhodný výkon ve 277 tis. km.
Proplachem nic nezkazíš, ale moc bych na to už nespoléhal.
V těchto kilometrech je to zcela normální jev, naopak spíš úctyhodný výkon ve 277 tis. km.
Proplachem nic nezkazíš, ale moc bych na to už nespoléhal.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 17
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: XC60 - D5 2,4 awd - 09 - 136kw
#15 Cukání v automatické převodovce XC60
Ok i tak děkuji. A jen pro upřesnění, o jaký zásah by se mělo jednat? Nějaké částečné/kompletní GO?
_________________
XC60, D5 AWD 136kw 2009
XC60, D5 AWD 136kw 2009
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 36 Odpovědi
- 11864 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 3 Odpovědi
- 645 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft
-
- 4 Odpovědi
- 456 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 5 Odpovědi
- 681 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 3 Odpovědi
- 460 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Marten