Váha vzduchu a slabý signál
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 392
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#1 Váha vzduchu a slabý signál
Ahoj, už zkouším druhou váhu vzduchu a stále diagnostika hlásí váhu vzduchu. Na co bych se měl zaměřit? Kabeláž? Nějaký další sensor? Vzduchový filtr je nový MANN papírák...
Je to 2.5T 154kW 2008.
Díky za rady
Je to 2.5T 154kW 2008.
Díky za rady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#2 Váha vzduchu a slabý signál
nemáš někde přímo kod te chyby z VIDY ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 392
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#4 Váha vzduchu a slabý signál
Diky!Romulusw píše:https://www.dtcdecode.com/Volvo/ECM-120D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#5 Váha vzduchu a slabý signál
Ahoj, přidám se sem - vyskočila na mě hláška na doporučený servis motoru, VIDA hlásí
ECM-135F Mass air flow (MAF) sensor. Signal too low
TCM-0A31 Control module communication. Signal missing from Engine Control Module (ECM)
Začalo to pískat při prudším rozjíždění, potom to nachvilku přestalo a dneska při sešlápnutí plynu pískot a "pšouk" a následně mi začal palubák hlásit motor.... auto jede, ale bez výkonu
na první pohled jsem nic nenašel, podle zvuku tipuji nějakou díru ale raději se jěště ptám tady
Díky
ECM-135F Mass air flow (MAF) sensor. Signal too low
TCM-0A31 Control module communication. Signal missing from Engine Control Module (ECM)
Začalo to pískat při prudším rozjíždění, potom to nachvilku přestalo a dneska při sešlápnutí plynu pískot a "pšouk" a následně mi začal palubák hlásit motor.... auto jede, ale bez výkonu
na první pohled jsem nic nenašel, podle zvuku tipuji nějakou díru ale raději se jěště ptám tady
Díky
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#6 Váha vzduchu a slabý signál
Asi bych začal kontrolou hadic.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#7 Váha vzduchu a slabý signál
Tak na hadicích jsem nic nenašel, ale znepokojuje mě uvolnění celého air boxu
viz.
https://bit.ly/2YwyHQe
https://bit.ly/2LLtIZX
ta škvíra asi nebude normální, ne?
viz.
https://bit.ly/2YwyHQe
https://bit.ly/2LLtIZX
ta škvíra asi nebude normální, ne?
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#8 Váha vzduchu a slabý signál
+ zvuk při přidání plynu, takové troubení (slyšet malinko na 0:01)
"
"
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#9 Váha vzduchu a slabý signál
Ještě jsem to prolezl a našel jsem tohle oranžový vylezlý těsnění na tomhle dílu (30740896), nejspíš proto je to celý zadělaný olejem okolo ... může to být ono?
https://bit.ly/2SUuc0D
https://bit.ly/2SUuc0D
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#10 Váha vzduchu a slabý signál
Krasne olejove hospodarsviresk181 píše:Ještě jsem to prolezl a našel jsem tohle oranžový vylezlý těsnění na tomhle dílu (30740896), nejspíš proto je to celý zadělaný olejem okolo ... může to být ono?
https://bit.ly/2SUuc0D
A jo docela by to sedelo, jinak ono taky je uz ta hadicova spona v jistejch mistech skrz trbuku, potazmo bude trubka natrzena...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#11 Váha vzduchu a slabý signál
Takže radši vyměnit celý, než to přetěsnit, vid?
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 Váha vzduchu a slabý signál
Tak zalezi jak je to hodne dobyty... Samozrejme pokud jsi ochoten investovat, tak idealne trubku vymenit za hlinikovou, gumovy hadice na silikonovy...resk181 píše:Takže radši vyměnit celý, než to přetěsnit, vid?
A olej bych tipoval, ze Ti tece z vratky od turba.
A vubec bych udelal veskery hadice, guma je mrcha, starne, tvrdne...
Vzduch, vodu, podtlaky... Idealne do silikonu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#13 Váha vzduchu a slabý signál
No aktuálně to potřebuju hlavně rozchodit, auto mám před bytovkou na ulici a tam si s tim moc hrát nechci ... Uz tak je ten dil komplet i s trubkou dole za 8K :/
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 Váha vzduchu a slabý signál
Tak v tomhle stavu, to v poho dojede i nekam na dilnu...resk181 píše:No aktuálně to potřebuju hlavně rozchodit, auto mám před bytovkou na ulici a tam si s tim moc hrát nechci ... Uz tak je ten dil komplet i s trubkou dole za 8K :/
8K jako za origo dil, ci jak? Pacz za ty penize by rozhodne byla kvalitnejsi nahrada a asik jeste i zbylo...
A kdybych na to spechal, tak furt to jde poskladat z univerzalu, nebo si nekde nechat trubku naohejbat.
A jinak ten rezonator(30740896) stoji 3,7k...
Ale bylo by dobre si ujasnit co vse mas teda opravdu v haji, at clovek muze podle toho zodpovedne poradit...
Jinak pokud je to tohle, tak je to v saci casti pred turbem, tudiz v tom neni tlak, tudiz by to slo i provizorne opravit(vulkanizacka, izolepa, etc...).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#15 Váha vzduchu a slabý signál
Jj original -> https://www.skandix.de/en/spare-parts/cooling-system/pipes/charger-intake-pipe/1029259/
Ohledne kvalitnejsich a lacinejsich nahrad si rad necham poradit
Ohledne kvalitnejsich a lacinejsich nahrad si rad necham poradit
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 Váha vzduchu a slabý signál
Dá se vyměnit jen ta oranžová věc.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#17 Váha vzduchu a slabý signál
Bylo to nakonec jen to těsnění, 320,- za oba kusy
Nicméně nešlo mi to úplně nadoraz narvat na to turbo, takže tomu tolik nevěřím a chci se zeptat jestli mám ten rezonátor vyměnit za silikonovou hadici a jakou to bude mít výhodu oproti tomuhle plastovému "nečemu" .... případně poradíte kde koupit už naohýbanou hadici? Vím jen o https://www.bsrczech.cz/produkt/volvo-v70-xc70-s60-xc90-d5-24d-05-14-turbo-outlethose-522do88-kit102-1s/volvo-v70-ii-2005-2008 + hliníkovou trubku pod motorem a další silikonovou hadici k intercooleru
Díky všem za rady!
Nicméně nešlo mi to úplně nadoraz narvat na to turbo, takže tomu tolik nevěřím a chci se zeptat jestli mám ten rezonátor vyměnit za silikonovou hadici a jakou to bude mít výhodu oproti tomuhle plastovému "nečemu" .... případně poradíte kde koupit už naohýbanou hadici? Vím jen o https://www.bsrczech.cz/produkt/volvo-v70-xc70-s60-xc90-d5-24d-05-14-turbo-outlethose-522do88-kit102-1s/volvo-v70-ii-2005-2008 + hliníkovou trubku pod motorem a další silikonovou hadici k intercooleru
Díky všem za rady!
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek