Moje první Volvo

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 74
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: Volvo V70 2.3T 00' LPG

#1 Moje první Volvo

Příspěvek od martinektomas »

Zdravím Volvo nadšenci,

v nedávné době jsem pořídil svoje první vysněné Volvo, zelená metalíza ročníku 2000 s přívětivě žhavou motorizací 2.3T řízenou pětistupňovou manuální převodovkou. Výkon předchozí majitel udával 220kw po chipu. Nájezd palubovka hlasí na 268tkm, což si uplně nedělám iluze o reálném čísle;)

Chci se Vás zeptat na nějaké případné mouchu a na co bych si třeba měl dát pozor (ohledně motoru, převodovky atd..). Můj mechanik není vyloženě Volvař, tak z toho mám taky trošku obavy.
Jsem z Pardubického kraje a ještě by se mi hodil nějaký vrakáč v okolí na doladění pár kosmetických věcí.

Díky za jakekoliv info
Volvu zdar!
Naposledy upravil(a) martinektomas dne 28 čer 2019 14:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#2 Moje první Volvo

Příspěvek od Warcz »

martinektomas píše:motorizací 2.3T 220kw po chipu
Co to je za model Volva ? Aha už Vidím V70. Pfff tak jestli to má fakt 220kW tak pěkná bestie.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#3 Moje první Volvo

Příspěvek od Romulusw »

To má ve VIN kód motoru 57? nebo 50?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 74
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: Volvo V70 2.3T 00' LPG

#4 Moje první Volvo

Příspěvek od martinektomas »

Nevim jestli tech 220kw je pravdivych. Nicmeme jede svizne, jen turbo zabira az pri vyssich otackach, coz postupem casu shledavam trochu nevyhodou. Jinak maximalni spolojenost.

Uplne nerozumim vin motoru, myslis to co mam z technicaku?
_________________
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 74
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: Volvo V70 2.3T 00' LPG

#5 Moje první Volvo

Příspěvek od martinektomas »

Jeste abych to uvedl na pravou miru, jedna se o V70 II, s tim faceliftem jsem to trochu pomatl.
_________________
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#6 Moje první Volvo

Příspěvek od Romulusw »

martinektomas píše:
Uplne nerozumim vin motoru, myslis to co mam z technicaku?
To je číslo na pozici 6 a 7 ve VIN

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 74
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: Volvo V70 2.3T 00' LPG

#7 Moje první Volvo

Příspěvek od martinektomas »

Tak je to 53. Co to znamena?
_________________
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#8 Moje první Volvo

Příspěvek od Romulusw »

Že by to měl být tento motor

B5234T3

The B5234T3 is a 2.3 L (2,319 cc) straight-five. Bore is 81 mm (3.2 in) and stroke is 90 mm (3.5 in) with a compression ratio of 8.5:1. It is turbocharged and intercooled with a power output of 240 PS (176 kW; 236 hp) at 5100 rpm and 330 N⋅m (240 lb⋅ft) of torque at 2400–5100 rpm. Model years 1997 and 1998 are equipped with Bosch Motronic 4.4 engine management, model years 1999 and up are equipped with Bosch ME7 engine management. Also added for the 1999 model year was variable valve timing for the exhaust cam. For model year 2001 and up power output was increased to 250 PS (184 kW; 247 hp) at 5200 rpm with 330 N⋅m (240 lb⋅ft) of torque at 2400–5200 rpm.

Applications:[99]

1997[72]–2000[100] Volvo S70 badged as S70 T5
1998 Volvo S70 badged as S70 R[nb 4]
1997–2000[100] Volvo V70 badged as V70 T5
1998 Volvo V70 badged as V70 R[nb 5]
1998–2002 Volvo C70[84] badged as C70 T5 (convertible)
1997[101]–2002 Volvo C70[84] badged as C70 T5 (coupé)
2000–2004 Volvo V70 II badged as V70 T5[50]
2001–2004 Volvo S60 badged as S60 T5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 74
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: Volvo V70 2.3T 00' LPG

#9 Moje první Volvo

Příspěvek od martinektomas »

Romulusw píše:Že by to měl být tento motor

B5234T3

The B5234T3 is a 2.3 L (2,319 cc) straight-five. Bore is 81 mm (3.2 in) and stroke is 90 mm (3.5 in) with a compression ratio of 8.5:1. It is turbocharged and intercooled with a power output of 240 PS (176 kW; 236 hp) at 5100 rpm and 330 N⋅m (240 lb⋅ft) of torque at 2400–5100 rpm. Model years 1997 and 1998 are equipped with Bosch Motronic 4.4 engine management, model years 1999 and up are equipped with Bosch ME7 engine management. Also added for the 1999 model year was variable valve timing for the exhaust cam. For model year 2001 and up power output was increased to 250 PS (184 kW; 247 hp) at 5200 rpm with 330 N⋅m (240 lb⋅ft) of torque at 2400–5200 rpm.

Applications:[99]

1997[72]–2000[100] Volvo S70 badged as S70 T5
1998 Volvo S70 badged as S70 R[nb 4]
1997–2000[100] Volvo V70 badged as V70 T5
1998 Volvo V70 badged as V70 R[nb 5]
1998–2002 Volvo C70[84] badged as C70 T5 (convertible)
1997[101]–2002 Volvo C70[84] badged as C70 T5 (coupé)
2000–2004 Volvo V70 II badged as V70 T5[50]
2001–2004 Volvo S60 badged as S60 T5
Jojo, je tam ten 184kw dle technicaku a typek to pry nechaval chipovat.
Dle mych dostupnych informaci, by to mel byt celkem drzak, tak se snad ukaze:)
_________________
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#10 Moje první Volvo

Příspěvek od Warcz »

Byl bych opatrný. 220kW není opravdu málo. Nahrát se da do řídící jednotky cokoliv, ale auto potřebuje opravdu péči aby to zvládlo. Užívej si ale s rozumem :)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#11 Moje první Volvo

Příspěvek od Zajsoft »

Warcz píše:Byl bych opatrný. 220kW není opravdu málo. Nahrát se da do řídící jednotky cokoliv, ale auto potřebuje opravdu péči aby to zvládlo. Užívej si ale s rozumem :)
Nevidel bych to tak cerne jak to uvadis, je to navyseni o 20% oproti serii, takze v podstate zcela normalni uprava...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#12 Moje první Volvo

Příspěvek od Romulusw »

Mám podobný názor.

Řekl bych, že opatrnost by měla začínat od setrvačníku dál, až po náboj kola :-D

Tam budou slabší místa, než je motor.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#13 Moje první Volvo

Příspěvek od Zajsoft »

Romulusw píše:Mám podobný názor.

Řekl bych, že opatrnost by měla začínat od setrvačníku dál, až po náboj kola :-D

Tam budou slabší místa, než je motor.
Tak nejak a kdyz vemem v potaz, ze Rko ma dost veci uplne stejnech a v serii ma prave tech 300k a vime, ze v klidu ustavaj standartni CHIP na 360k, coz je opet o 20% :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 74
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: Volvo V70 2.3T 00' LPG

#14 Moje první Volvo

Příspěvek od martinektomas »

Romulusw píše:Mám podobný názor.

Řekl bych, že opatrnost by měla začínat od setrvačníku dál, až po náboj kola :-D

Tam budou slabší místa, než je motor.
Zda se mi, ze setrvak se projevuje uz ted, jestli je to takove cvakani, ktere zmizi kdyz seslapnu spojku..
Jinak s tim jezdim jako clovek, jen se obcas najde chvilku, kdy vyzkousim, co to umi
_________________
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#15 Moje první Volvo

Příspěvek od Zajsoft »

martinektomas píše:
Romulusw píše:Mám podobný názor.

Řekl bych, že opatrnost by měla začínat od setrvačníku dál, až po náboj kola :-D

Tam budou slabší místa, než je motor.
Zda se mi, ze setrvak se projevuje uz ted, jestli je to takove cvakani, ktere zmizi kdyz seslapnu spojku..
Jinak s tim jezdim jako clovek, jen se obcas najde chvilku, kdy vyzkousim, co to umi
Inu tam pak das neco lepsiho, co vydrzi zas neco vic... :)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 74
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: Volvo V70 2.3T 00' LPG

#16 Moje první Volvo

Příspěvek od martinektomas »

Zajsoft píše:
martinektomas píše: Zda se mi, ze setrvak se projevuje uz ted, jestli je to takove cvakani, ktere zmizi kdyz seslapnu spojku..
Jinak s tim jezdim jako clovek, jen se obcas najde chvilku, kdy vyzkousim, co to umi
Inu tam pak das neco lepsiho, co vydrzi zas neco vic... :)
To jo, jen si rikam, jak dlouho mam jeste cekat
Ona to taky neni uplne levna sranda
_________________
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 90
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: 850 t5, V70 2.4d

#17 Moje první Volvo

Příspěvek od 850t5 »

to cvakanie je na volvách bežné mne to robí spojkové ložisko tam už je hydr. a to tam máš 220kw a lpg? aký systém tam máš? a očakávaj časom problém s poloosami ale dajú sa v pohode kúpiť nové náhrady a nebol s nimi problém

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 74
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: Volvo V70 2.3T 00' LPG

#18 Moje první Volvo

Příspěvek od martinektomas »

850t5 píše:to cvakanie je na volvách bežné mne to robí spojkové ložisko tam už je hydr. a to tam máš 220kw a lpg? aký systém tam máš? a očakávaj časom problém s poloosami ale dajú sa v pohode kúpiť nové náhrady a nebol s nimi problém
Zvlastni, ze to dělání po výměně cele sady, ikdyz jenom obcas.. kdo vi jak mi to provedli v servisu..
Je tam stag 300, uplne nevim jak zvládá, tech 220kw. Potrebuju s tim zajet k plynarovi at na to mrkne a posteluje, je to takovy linejsi..
Jak poznám načlé poloosy?
_________________
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“