V70 II / V70 III v automatu - životnost

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4210
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#26 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jancho »

hajnej píše:
jirka87 píše:
P.S : Opravdu jde i ten automat dát na cca 145Kw a 470Nm ?
Jancho má na XC70 D5 (136kw) s automatem těch 160kw
Tak tak, mám na P2 MY2007 čip of D5T5 Stage2 158kW/470Nm.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2149
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#27 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

Jancho : Kolik má to auto prosím najeto cekově a kolik z toho od úpravy ?Nejde mi tolik o motor, jako o ten automat.

Děkuji

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4210
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#28 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jancho »

jirka87 píše:Jancho : Kolik má to auto prosím najeto cekově a kolik z toho od úpravy ?Nejde mi tolik o motor, jako o ten automat.

Děkuji
Nákup vozidla: 215tis km
Chiptuning: 226tis km
Současný nájezd: 280tis km
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Apofys
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 161
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Litoměřice
Vůz: XC70 D4 MY14 133kW

#29 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od Apofys »

hajnej píše:Co tohle? http://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-v70-2-4d_i228
Tam by mohl David Patočka zodpovědně zhodnotit stav automatu. A těch 120kw se dá vyhnat na 160kw :)
Ahoj, mám hodně podobné auto byť s AWD je o 3 cm vyšší, najeto 230tis. km, čip před 30tis. km a nezpozoroval jsem žádnou únavu materiálu. Občas to proženu přes 200, ale při standardních 150 tacho to jede za 8,5l/100. Pokud byl měněný olej v automatu co 60tis. km, tak jak píše Hajnej, nechat automat ověřit u pana Patočky a nebál bych se toho. Tomu autu vyloženě vyhovuje najet na dálnici a jet stovky kilometrů. Jinak sedačky jsou velmi pohodlné, sice skoro nemají boční vedení, ale dlouhé trasy úplně v pohodě. Dávám 350 km bez zastavení a jsem čerstvej. Jinak to uvedené auto má bufíka, což je pro motor jedině dobře (bufík musí chodit).

K tomu co píšeš, by to dle mého stálo za prohlídku ;)
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 254
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#30 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od paconni »

jirka87: Za 100-150tis CZK se da neco sehnat. Pokud neresi spotrebu, tak se spis divej po technicky opecovanym aute. Sedacky v V70II jsou super. Nedavno jsem jen uplne novym BMW rady 5 a vubec se to neda srovnavat. A to byla dokonce Luxury Line. Des bes.

Jinak Aisin mam taky a od vyroby 154kw, a rezerva tam je. Chipu bych se nebal - teda pokud to bude delat nekdo, kdo videl Volvo i zevnitr. :)

A co treba koupit klasiku Ford Mondeo? Auta jezdi docela dobre - pokud koupis slusnejsi motor.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2149
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#31 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

Já osobně považuju Fordy obecně za auta s dobrým podvozkem. A dokud to jede, tak i motorem.

V mk4 jsem nejel, ale určitě to bude skvělý dálniční přesunovač. Problém je v tom automatu. To je skutečně totální podmínka pro nákup auta a Ford v naftě s automatem mi zní jako perfektní kindervajíčko pro odvážné :lol: Nabídka ve smyslu, kdy si to auto za plotem bazaru / v garáži soukromníka směrem k novému majiteli říká tiše pod kapotou : " Táááák a ukaž se, jestli na mě máš koule"

Spotřebu neřeší až tolik. Jako nebavíme se, jak někdo, že "jestli to žere 7, tak ne-ne"..Ale říkal si, že dodávkou při 160 mu to žere 10-11, tak chtěl něco trošku úspornějšího, ale sám vidí, že to asi nepůjde :-D Je to něco za něco.

To mi sere, že nejsem Babiš. Bych tatovi koupil nějaké pořádné nové fáro (mrká na mě nová V90...ale jsem klidný, může klidně mrkat i křičet a hovno z toho bude :-D )...Takhle mu můžu maximálně zjistit něco o ojetinách.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 194
Registrován: 6 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC

#32 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od dunnst »

A musí to být nutně kombajn? Taková S80 taky není k zahození :-)
_________________
2002 Volvo S80 I T6 LPG Obrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 254
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#33 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od paconni »

Vim ze bazary jsou na hovno, ale treba by se ti na to nekdo z klubu mrknul - s VIDOU samozrejme...

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/18281904?goFrom=list
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2149
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#34 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

Inu...nemusí, ale je to tak, že nějaký prostor navíc, se může hodit, hlavně tedy délkově. Na objem je S80 s místem v kufru dobrá, ale délkově to logicky pokulhává (pro dané potřeby).

Ale ano, proč ne, kdyby měl někdo S80, sem s ní. Já jsem v okolí Plzně nenašel NIC.

paconni : auto vypadá až na barvu na fotkách výborně. Kazí to jen firma, která to prodává a plná kůže. Otec to z duše nenávidí. Obojí :lol:
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 20 kvě 2019 13:58, celkem upraveno 1 x.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#35 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od Warcz »

Jako že S80 už je moc dlouhá ?
Přílohy
2019-05-20_1354.png
2019-05-20_1354.png (6.88 KiB) Zobrazeno 790 x
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2149
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#36 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

Ne, špatně přeloženo. Jakože S80 nemá dostatek místa v podélném směru v kufru. Ty mrtvoly pak maj ohnutý nohy a jak ztuhnou, nejdou z kufru vytáhnout :lol: :lol: :lol: Do V70 se dají naložit jakoby tam někdo spinkal :ROFL: :ROFL: Prosím vás...toto je skutečně pouze legrace.

Délka nehraje roli, táta umí velmi obstojně řídit i opravdu VELKÁ auta.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#37 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od Warcz »

Rozměry V70 mam tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=66594&start=25

Jestli ti někdo změří S80 tak můžeš porovnat, ale podle mě nebude o moc menší. Opravdu to auto klame tělem
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2149
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#38 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

Ano, ale bavíme se jedn o koze, druhý o voze.

Ve V70 bez obtíží a bez nějakých výbuchů vzteku složím sedačky a mám místa habaděj. u S80 to tak nebude...Nerad bych tu diskuzi rozvíjel. Zůstaňme u toho, že kombi je výhodou. Ne podmínkou.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 254
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#39 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od paconni »

jirka87: No to je sice mozny, ale za podivani se nic nedas. Kuzi taky uplne nemusim, ted ji mam. A da se. vse je otázkou kompromisu. Ja bych třeba radsi vzal auto v kuzi a mel AWD - I když je to taky nekdy problematickej clanek auta.

Však si to sami rozhodnete
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#40 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od gigy »

co něco takovýho, tam už by mělo být taky tf 80
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17314805?goFrom=list
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#41 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od simons93 »

Jestli je kombi výhodou, ale nikoliv podmínkou, tak bych tý S80 dal šanci, pokud nebude zrovna nic zajímavýho v kombíku k sehnání. Jsou obecně levnější a díky tříprostorový karoserii ještě tišší. A taky líp vypadají :D :twisted:

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#42 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

jirka87 píše:Ne, špatně přeloženo. Jakože S80 nemá dostatek místa v podélném směru v kufru. Ty mrtvoly pak maj ohnutý nohy a jak ztuhnou, nejdou z kufru vytáhnout :lol: :lol: :lol: Do V70 se dají naložit jakoby tam někdo spinkal :ROFL: :ROFL: Prosím vás...toto je skutečně pouze legrace.

Délka nehraje roli, táta umí velmi obstojně řídit i opravdu VELKÁ auta.
nahlášeno PČR :o mimochodem, děláte školáckou chybu! mrtvolu musíte zohejbat ještě předtím než nastoupí rigor mortis!
Pak stačí i Ford Ka.....vlastní letitá zkušenost. A nezapomeňte na pytel, ta semiš se blbě meje, vždycky jim povolí svěrač :(
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#43 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od hajnej »

On i ten sedan v rychlostech +160km/h jede líp. Jezdil jsem Německo v S60 vs. V70 a byl to rozdíl.
Na druhou stranu razím teorii, že když už živíš auto, musí ti ve všech případech maximálně posloužit. Takže ten kombík chápu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2149
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#44 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

Ejdou Rotacak píše:mimochodem, děláte školáckou chybu! mrtvolu musíte zohejbat ještě předtím než nastoupí rigor mortis!
Pak stačí i Ford Ka.....vlastní letitá zkušenost. A nezapomeňte na pytel, ta semiš se blbě meje, vždycky jim povolí svěrač :(
Naopak...Ohejbalo by se právě včas a proto, aby se tam hodně vešlo. Jenže pak je to v tom sedanu jako Tetris a nejde to ven. Proto říkám - kombík a vrstvit na sebe ve vertikální poloze natažený jako králíky :lol:

Hajnej : Chápu. Tuhost kastle, hluk od zadních kol etc...Tuto teorii razím taky, proto mám jedničkovýho Sharana, troufám si říct v nadprůměrném stavu v rámci toho, co po cestách jezdí :-) Najezdím málo, mám služebák, takže to využívám jen na dovolené, nákupy nepotřebných odporností v Ikea etc..

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3222
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#45 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 hajnej

tak ona je V70 II stejně auto pro dva - pravda, na svou dobu ve své třídě s bezkonkurenčním kufrem. Dozadu si pohodlně sednou jen děti.
Pokud má řidič 185cm+ a vzadu si má sednout taky člověk se 185cm+ tak nazdar! smůla

Pokud dotyční pojedou Praha - Ostrava..........Stay Strong.
Za tohle V70 II nesnášim, co by jim rypákům při vývoji těch 10cm navíc udělalo. Dozadu si sednou jen holky.....přitom zvenku kombík jak kráva.
Mám 195cm a za mě si sedne tak leda lilipután nebo válečnej invalida :x
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2149
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#46 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

Refresh vlákna - kdyby náhodou nebylo zbytí, vzal bych na přestupnou dobu V70II s automatem, OVŠEM zajímá mě, jak se ten Aisin či co to tam je chová při jízdě z kopce s požadavkem na brždění motorem...Případně třeba s vozíkem atd...

Dám příklad - jedu pomalinku někde v obci kopec dolů (třeba 40km/hod), auto s vozíkem a chci tam prostě mít třeba 2ku..- nechá mě to brzdit motorem, nebo to bude řadit jak střelné pořád nahoru ? Uzamčení na 1° až 3° a 1 až 4° na voliči z V70II vidím, ale když tam chci mít 2ku, tak teda nevím jak se to bude chovat.

Zkrátka nakolik si ten automat nechá říct. Já jsem automatem jezdil naposledy někdy před 15lety a to byla Áčková Omega na střídačku se Sierrou, takže to už je hodně let a převodovka úplně jiné konstrukce.

Děkuju

P.S : Předpokládám, že měrku na olej ten Aisin nemá, že by se dala poznat čistota náplně jen tak vytažením měrky jako u Amerik a jediná možná zkouška té převodovky je důkladná zkušební jízda, maximální přohřátí a zkoušet po takovém zahřátí i couvat a všechno. Nemálo krát jsem viděl inzeráty, že to dopředu jede, ale necouvá po zahřátí. Olej po nákupu vyměnit, ale neproplachovat. Alespoň tak to psal pan Patočka u aut s neznámou servisní historií. Předpokládám, ež tyto převodovky mají ten debilní filcový filtr co pouští chlupy, je to tak, že ?

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#47 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od Warcz »

Jestli si správně pamatuju mám AISIN AW 55-50/51 SN

Zde mam možnost zařadit libovolný převodový stupeň. Využívám to při sjíždění kopců, nejčastěji mu dám za "3" a to potom drží celou dobu. Druhou variantou je výjezd k chatě, kde dám navrdo "1" a držím to v otáčkách a 4x4 hrabe.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2971
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#48 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od Tod2 »

ne každý tento automat má možnost manuálního režimu, ale vždy je tamalespoň možnost zvolit max zařazený kvalt - 4,3,2 tedy brzdit se s tím dá ale je to docela opruz :)
jinak měrku oleje to má dole "před motorem" (přístup shora)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2149
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#49 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od jirka87 »

i 2ku tam jde dát ? :-O ? Jak ? Na voliči to nevidím. Plus/Mínus chybí a "lock" jde na max 3° a max 4° neboli to chápu tak že do třetího kvaltu si to řadí dle libosti a totéž potom při nastavení na "4" to řadí dle libosti s omezením do 4° včetně.

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2971
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#50 V70 II / V70 III v automatu - životnost

Příspěvek od Tod2 »

D – Jízdní poloha
D je normální jízdní poloha. Převodovka využívá
automaticky všechny rychlostní stupně,
řadí vyšší nebo nižší převodové stupně v závislosti
na požadované akceleraci a rychlosti
vozidla. Při řazení D z polohy R musí vůz zcela
stát.
4 – Nižší rychlostní stupeň
Automaticky se řadí nahoru a dolů mezi 1., 2.,
3. a 4. rychlostním stupněm.
Nedochází k řazení 5. rychlostního
stupně.
Polohu 4 volte pro:
• jízdu v horách
• jízdu s přívěsem
• pro zvýšení účinku brzdění motorem
3 – Nižší rychlostní stupeň
Automaticky se řadí nahoru a dolů mezi 1., 2.
a 3. rychlostním stupněm.
Nedochází k řazení 4. rychlostního
stupně.
Polohu 3 volte pro:
• jízdu v horách
• jízdu s přívěsem
• pro zvýšení účinku brzdění motorem
L – Nižší rychlostní stupeň
Zvolte polohu L, pokud chcete jet pouze na 1.
nebo 2. rychlostní stupeň. V poloze L je nejúčinnější
brzdění motorem, například při jízdě
v horském terénu atd.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“