Crash test obytných vozů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#1 Crash test obytných vozů
Hele nemá náhodou někdo v plánu si pořídit obytňák a vozit v něm rodinu ? https://www.novinky.cz/auto/504732-crash-test-obytnych-vozu-ukazal-desive-nasledky-pro-cestujici.html
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2 Crash test obytných vozů
Možná, by bylo nejlepší to rovnou zakázat!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3 Crash test obytných vozů
Jo trefit s 3.5t bestii pevnou prekazku je zlo. Zajimalo by me jak to bylo nalozeno, ale obecne to moc nema reseni. Nejbezpecnejsi by asi bylo kdyby ridic sedel vzadu. Bourak takhle s 1.2 - 1.8tunovym karavanem na kouli nebude taky vyhra.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4 Crash test obytných vozů
Ale to je problém každé dodávky, která veze třeba paletu cihel.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#5 Crash test obytných vozů
Hele ono to není tak dávno, co bývaly ty nástavby na šasi uchycené takovýma dřevěnýma kolíkama...
Když si vezmete, že ty obytňáky musí být lehké, protože jsou stavěné na bázi například Fiatu Ducato apod...tak co tam chcete vymyslet ? To je prostě papír ta nástavba. Ale i přesto je to vlivem veškeré výbavy uvnitř fakt těžké, takže když dojde na náraz čelně, tak se to logicky sune všechno dopředu...
Stejně jsem to nepochopil. Člověk, který má na obytňák za 3M tak má i na to, aby cestoval jinak. Pak mu to celej rok stojí u baráku, gumy praskají, tlumiče vychcaný, třmeny zatuhlý...
Za mě osobně je lepší mít velké MPV předělané na spaní pokud chce člověk cestovat nějak takto.Nebo normální integrálku dodávku s vestavbou. Zvenku ej to nenápadné, nikdo nic netuší a uvnitř komfort + vyšší bezpečnost v případě nějakého ťukance. Stejně skončíte někde na hulváta v lese, na poli, nebo v kempu. A pokud mám 3M na obytňák, tak si koupím radši pěkné auto, ubytuju se v hotelu a tam dojdu prostě jen a pouze přespat, jinak jsem venku.
Ovšem jsou tací, kteří prostě chtějí mít vše. Létající Holanďan http://www.autoforum.cz/bleskovky/svatokradez-takhle-mohou-bentley-s-motorem-w12-vyuzivat-v-jedine-zemi/
Když si vezmete, že ty obytňáky musí být lehké, protože jsou stavěné na bázi například Fiatu Ducato apod...tak co tam chcete vymyslet ? To je prostě papír ta nástavba. Ale i přesto je to vlivem veškeré výbavy uvnitř fakt těžké, takže když dojde na náraz čelně, tak se to logicky sune všechno dopředu...
Stejně jsem to nepochopil. Člověk, který má na obytňák za 3M tak má i na to, aby cestoval jinak. Pak mu to celej rok stojí u baráku, gumy praskají, tlumiče vychcaný, třmeny zatuhlý...
Za mě osobně je lepší mít velké MPV předělané na spaní pokud chce člověk cestovat nějak takto.Nebo normální integrálku dodávku s vestavbou. Zvenku ej to nenápadné, nikdo nic netuší a uvnitř komfort + vyšší bezpečnost v případě nějakého ťukance. Stejně skončíte někde na hulváta v lese, na poli, nebo v kempu. A pokud mám 3M na obytňák, tak si koupím radši pěkné auto, ubytuju se v hotelu a tam dojdu prostě jen a pouze přespat, jinak jsem venku.
Ovšem jsou tací, kteří prostě chtějí mít vše. Létající Holanďan http://www.autoforum.cz/bleskovky/svatokradez-takhle-mohou-bentley-s-motorem-w12-vyuzivat-v-jedine-zemi/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#6 Crash test obytných vozů
A tak zase ta volnost kdy v zimě vstanu, udělám si snídani, nahodím lyžáky vytáhnu lyže a jdu na sjezdovku první má své kouzlo. Jsou lidi, kteří mají ty peníze a chtějí cestovat. Mohou třeba pracovat z auta a jezdí na pohodu 90 tempomat. Třeba když to kolega vybíral tak byl překvapený, že 80% je Ducato a to nemá ani přední radar na brzdění, ani hlídač pruhů. Zrovna u takového auta by to člověk oceníl, kdyby to mělo třeba adaptabilní tempomat.
Určitě to není tak, že by člověk ušetřil za ubytování, spíše má druhej barák a když dostane chuť o víkendu někam vyrazit tak do 30 minut startuje a nemusí nic balit, protože má vše připraveno. Někdo jezdí na chatu, někdo má chatu pojízdnou.
Určitě to není tak, že by člověk ušetřil za ubytování, spíše má druhej barák a když dostane chuť o víkendu někam vyrazit tak do 30 minut startuje a nemusí nic balit, protože má vše připraveno. Někdo jezdí na chatu, někdo má chatu pojízdnou.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#7 Crash test obytných vozů
pokud bych vybíral obytňák, tak určitě na základech klasické dodávky, určitě ne integru. Ať už ve formě vestavby, nebo polointegry. Už jen kvůli tomu, že dodávky podstupují crash testy, takže ta kabina nějakou tuhost bude mít. A taky kvůli tomu, že případná drobná kolize na předek vozu (srna, pád předmětu v kempu, rozbití čelního skla atp.) lze vyřešit nákupem dílů z vrakoviště, nebo z běžné sítě prodeje ND.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#8 Crash test obytných vozů
Warcz : naprosto chápu. Ovšem z praktického hlediska to je pro normálního člověka na pytel. VAN Life tady zatím teda fakt nefrčí, stejně jako práce na volné pro jednoho zaměstnavatele na volné noze snad kromě programátorů ve vyšší lize. Parkovat tu obludu na ulici před barákem tak, jak mnozí činí...to mi přijde úlet...Pokud máš stodolu, ta jasně, dej si jich tam 5, ale zabírat 10m almarou místo v ulici je peklo (a jak říkám - to vidím fakt často - normálně na ulici, přikrytej plachtou a stojí tam od léta do léta)
eLzyx : blbě jsem se vyjádřil a myslel jsem to přesně takhle.
eLzyx : blbě jsem se vyjádřil a myslel jsem to přesně takhle.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#9 Crash test obytných vozů
No zrovna o volnosti a svobodě tyhle bedny zrovna nebudou. Páč tyhle obludy mužeš parkovat jen na k tomu určených místech a ty jsou zabukovaná na rok do předu. Zapomeň na to že bys to mohl zapíchnout na parkovište u supermarketu a zabydlet se tam. Když chci volnost a mám volných 3 mega na takovouto obludu, tak mám nachystaný kufr s nejnutnějšími věcmi, hotelů a penzionů je hafo. Je to levnější pohodlnější a i operativnější.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#10 Crash test obytných vozů
Vždyť je to z principu papír. Při výkonech motorů a hmotnostech, které tyto vozy mají, ani není možné nic jiného.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#11 Crash test obytných vozů
Tak to je masakr. Sem tam si ho půjčíme . To jsem asi vidět neměl. Do kabiny bych dál rám.
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#12 Crash test obytných vozů
Ono to právě o tej volnosti je. Takovej holandskej nebo anglickej penzista naloží v květnu babičku a vyrazí, tady zůstanou dva dny popojedou dvacku a tentokrát na tři dny zaparkujou. Projedou evropu a koncem října zaparkuje doma u baráku a přezimuje, další rok vyráží znova. To je pro naše mladý nepochopitelný a naše důchodce nemožný.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#13 Crash test obytných vozů
No to spíš než klasický obytňák by se mě víc líbila varianta " obytných vložek" . Nedávno to proběhlo internetem, nějací panáčkové dostali dobrý nápad vyrobit obytnou vložku která se jen zasunula do běžné dodávky. Teda to co vyplodili bylo velmi neumělé a vůbec to do té dodávky nepasovalo, ale nápad to je výborný. Dodávku má kde kdo, popřípadě si ji může levně půjčit. Šoupne do ní jen tu vložku a tradá na vejlet, po návratu vyndá vložku a zase normálně dodávkuje .
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#14 Crash test obytných vozů
dají se najít i obytné alternativy...
https://auto.bazos.cz/inzerat/104154779/Praga-V3S-skrinovepracoviste-Cecilie.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/104154779/Praga-V3S-skrinovepracoviste-Cecilie.php
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#15 Crash test obytných vozů
No nastartovat tuhle alternativu takhle po ránu třeba ve švýcarském kempu, by určitě vyvolalo velkou pozornost. Asi bys byl za hvězdu
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#16 Crash test obytných vozů
No a když by bylo zima, tak by se přidal eter a nechat "přečíst ruďase". To by bylo, aby to nechytlo
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#17 Crash test obytných vozů
tohle je přesně věc, kterou musím jednou mít!....a hned potom pilotní zkoušky......aspoň na větroň
Pěkně zařízenej obytňák/karavan je TOP!
Pěkně zařízenej obytňák/karavan je TOP!
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek