13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#26 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Už to má hotový?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#27 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
a podívat se na řidici jednotku a pak do Vidy na kabel a podle konektoru vyměnit ?
https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/car-accessories/load-carry/towbar-parts/electric-kit-towbar-13-terminal/1021950/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/car-accessories/load-carry/towbar-parts/electric-kit-towbar-7-terminal/1019464/
Podle všeho je řidici jednotka stejná pro oba kabely:
https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/car-accessories/load-carry/towbar-parts/control-unit-tow-bar-trailermodul-trm/1019465/
Řidici jednotka 13pin:
https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/car-accessories/load-carry/towbar-parts/electric-kit-towbar-7-terminal/1019464/
Podle všeho je řidici jednotka stejná pro oba kabely:
https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/car-accessories/load-carry/towbar-parts/control-unit-tow-bar-trailermodul-trm/1019465/
Řidici jednotka 13pin:
Naposledy upravil(a) Warcz dne 16 čer 2021 08:29, celkem upraveno 4 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2922
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#28 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Hele tak tady mám v kompu schéma pro xc90 MY09 a vypadá to jednoduše.
Pokud se nepletu je třeba z REM vytáhnout
Světlo zpátečky (konektor E poloha H)
Stálých 12V (konektor E poloha G)
Spínaných 12V (konektor E poloha F)
Ostatní už půjde použít ze 7PINU Vypadá to jednoduše, jen kdyby mi ta kovářova kobyla nekulhala
Pokud se nepletu je třeba z REM vytáhnout
Světlo zpátečky (konektor E poloha H)
Stálých 12V (konektor E poloha G)
Spínaných 12V (konektor E poloha F)
Ostatní už půjde použít ze 7PINU Vypadá to jednoduše, jen kdyby mi ta kovářova kobyla nekulhala
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#29 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
A schema na P3 by nebylo?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#30 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Pošli VINko a zkusím najít ty komponenty ve Vidě.
EDIT: mam to stejně našel jsem si schema pro svoje auto a mam ho bokem když něco potřebuju. Doporučuju si najít a uložit hodí se to
EDIT: mam to stejně našel jsem si schema pro svoje auto a mam ho bokem když něco potřebuju. Doporučuju si najít a uložit hodí se to
Naposledy upravil(a) Warcz dne 16 čer 2021 08:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2922
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#31 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Možná posléze, tohle jsem měl už stažené.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2922
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#32 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Tak jsem kecal a mám i P3. TZ je od strany 139.
- Přílohy
-
- v70.pdf
- (9.53 MiB) Staženo 20 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#33 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/car-accessories/load-carry/towbar-parts/electric-kit-towbar-13-terminal/1039169/
S tvým VIN mi to svítí zeleně, takže bych zkontroloval jestli máš tohle:
https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/car-accessories/load-carry/towbar-parts/control-unit-tow-bar-trailermodul-trm/1049405/
a podle mě to pujde zaměnit.,
Edit: divny michaji se tady ruzne verze asi bych se podíval na čislo řidici jednotky a budeš mit jistotu.
Naposledy upravil(a) Warcz dne 16 čer 2021 08:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2922
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#34 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Hele ty záměny ze skandixu jsou fajn, ale to by jste dali opravdu cca 90-130 Euro za 13 pólový svazek, který se od toho na autě liší:
zásuvkou 70Kč
3x kabelem 50kč
3x pinem do konektoru, ať nežeru 100kč
A cca 1hod práce, která by se vlastně neměla počítat, prtože ten nový svazek tam taky neskočí sám.
zásuvkou 70Kč
3x kabelem 50kč
3x pinem do konektoru, ať nežeru 100kč
A cca 1hod práce, která by se vlastně neměla počítat, prtože ten nový svazek tam taky neskočí sám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#35 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Tak nejdříve bych zjistil řidici jednotku, potom se podíval kolik kabelu je ve svazku a zjistil si číslo dílu. Následně napsal do autorizaku, nebo mrknul na polské Alegro. Pak zvážil svuj čas a pracnost a rozhodl se. Zaklad je vědět co tam mám. Dobrá zpráva je, že jednotka by měla byt pro oba stejná.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2922
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#36 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Ale jo dá se souhlasit. Prachy se musí točit, nač je spořit do polštáře.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#37 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Jen tak mimochodem, pokud ta lednička není kompresorová (jako že není), nebo s peltierem, tak má ke správné funkci jednu závažnou podmínku a to je stát poměrně přesně vodorovně.
A to za jízdy nebude, takže ani chladit nebude a je jedno, jestli jí ohřívá elektrika, nebo plamínek PB. Takže to nebude moc důležité, protože na místě kempu stejně pojede na PB, protože autobaterka by byla za půl dne "hotová" a zachránil by to jen 100W panel na střeše.
A to za jízdy nebude, takže ani chladit nebude a je jedno, jestli jí ohřívá elektrika, nebo plamínek PB. Takže to nebude moc důležité, protože na místě kempu stejně pojede na PB, protože autobaterka by byla za půl dne "hotová" a zachránil by to jen 100W panel na střeše.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#38 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Tím to Roman poměrně jasně vysvětlil a můj zájem o předělávku opadává...
Díky všem za snahu pomoct a poradit.
Díky všem za snahu pomoct a poradit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2922
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#39 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Jaký třetí druh lednice by to mohl být když to není kompresor ani peltier? V dodávce jsem měl kompresorovku a ta jela na měnič váha neváha, teď mám peltiera a ten taky jede.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 891
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#40 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
měl jsem za to, že váhu je třeba řešit jen u plynu
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#41 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Beru zpět. Ta lednice by měla makat i na 12V během jízdy https://www.svetkaravanu.cz/editor/image/eshop_products_files/906/soubor_1408.pdf
Můj zájem trvá.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#42 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Ta 3. varianta je absorbční chladnička.
Je to na 99% nejpoužívanější system pro kempování a místa bez 230V.
Např. https://www.vproudu.cz/absorpcni-chladnicka-42l-2/?gclid=CjwKCAjwwqaGBhBKEiwAMk-FtPfxVKSLdOjO3L5V0WxdoN-pe9KgmplF8P2-5cpr9j6AdTdCr4mOxhoCLEoQAvD_BwE
Tohle mám a skutečně to nepracuje, pokud to nestojí vodorovně.
Uvádí se to na straně 3 inštalácia
Je to na 99% nejpoužívanější system pro kempování a místa bez 230V.
Např. https://www.vproudu.cz/absorpcni-chladnicka-42l-2/?gclid=CjwKCAjwwqaGBhBKEiwAMk-FtPfxVKSLdOjO3L5V0WxdoN-pe9KgmplF8P2-5cpr9j6AdTdCr4mOxhoCLEoQAvD_BwE
Tohle mám a skutečně to nepracuje, pokud to nestojí vodorovně.
hajnej píše: ↑16 čer 2021 09:56
Beru zpět. Ta lednice by měla makat i na 12V během jízdy https://www.svetkaravanu.cz/editor/image/eshop_products_files/906/soubor_1408.pdf
Můj zájem trvá.
Uvádí se to na straně 3 inštalácia
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5147
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#43 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Jen pro ostatni, Hajnej nema Origo tazny....... tudiz nereste u neho dily z Vidy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#44 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
aha pardon to jsem přehledl, nicméně díval se do zapojení a 9tka je připojena extra:
Asi fakt nejlepší koupit 13 polovou zasuvku. Přepojit kabely a přidat extra 2,5mm 12V_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2922
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#45 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Romulusw: Díky za rozšíření obzorů bral jsem to tak, že absorbční je v podstatě peltier.
Jakub Svoboda: Pochopil jsem, že dle vidy má Hajnej origo modul (Warcz psal, že mu to svítí zeleně), proto jsem počítal s díly z Vidy. Už jsem se s několika auty co modul měli a TZ ne setkal.
Hajnej: Zjistil bych reálný stav věci, kam a do čeho vedou kabely od zásuvky. Pokud máš origo modul doplnil bych chybějící a vyměnil zásuvku, pokud tam máš nějaký aftermarket tak zjisti jaký a buď doplnit zapojení nebo pak výměna za jinou typovou sadu s 13 pólem.
Jakub Svoboda: Pochopil jsem, že dle vidy má Hajnej origo modul (Warcz psal, že mu to svítí zeleně), proto jsem počítal s díly z Vidy. Už jsem se s několika auty co modul měli a TZ ne setkal.
Hajnej: Zjistil bych reálný stav věci, kam a do čeho vedou kabely od zásuvky. Pokud máš origo modul doplnil bych chybějící a vyměnil zásuvku, pokud tam máš nějaký aftermarket tak zjisti jaký a buď doplnit zapojení nebo pak výměna za jinou typovou sadu s 13 pólem.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#46 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
No dobře, ale nepíšou, že to nebude fungovat
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 523
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#47 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Teorie požaduje rovinu i pro kompresorovou lednici. Zkušenost je taková, že ta lednička (v karavanu) chladí i když není zrovna dvakrát ve "váze". Jsou "prasata" a sklerotici, co jim jede lednice na plyn i za jízdy i když se to nesmí. Tuto variantu nedoporučuji i když jsem si ji nechtěně vyzkoušel - skleróza.
U starších automobilů, které nebyly plné všelijakých srandiček, kdy mlhovky byly napájeny z auta přes mechanický spínač, se z pinu mlhovek na 7 pinovce běžně brala šťáva pro karavan. Jak jsem napsal dříve u XC70, kterou mám v podpisu (a u dalších podobných) to jednoznačně nedoporučuju!
U starších automobilů, které nebyly plné všelijakých srandiček, kdy mlhovky byly napájeny z auta přes mechanický spínač, se z pinu mlhovek na 7 pinovce běžně brala šťáva pro karavan. Jak jsem napsal dříve u XC70, kterou mám v podpisu (a u dalších podobných) to jednoznačně nedoporučuju!
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 523
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#48 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
... a poznámka pod čarou. Trochu možná OT protože neřeší 7 verzus 13....
Pokud netáhnu karavan zrovna někam do "Juginy", tak velice dobrou službu v lednici udělá pár PETek se zmrazenou vodou. Opět ze zkušenosti mohu směle tvrdit, že v lednici udrží chladno hodně dlouho, podle okolní teploty. V létě za 30°C hicu je to minimálně půl dne. V jarních, či podzimních dnech i po celý víkend.
Pokud netáhnu karavan zrovna někam do "Juginy", tak velice dobrou službu v lednici udělá pár PETek se zmrazenou vodou. Opět ze zkušenosti mohu směle tvrdit, že v lednici udrží chladno hodně dlouho, podle okolní teploty. V létě za 30°C hicu je to minimálně půl dne. V jarních, či podzimních dnech i po celý víkend.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#49 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
To nepíšou, ale ten výparník uvnitř je sklopený na jednu stranu pod nějakým úhlem, aby tam " něco někam teklo" a když ten úhel nesouhlasí, tak to nefunguje.
Je možné, že cestou po silnici se to občas do vodoroviny dostane, ale nebude to asi to pravé vořechové
Já si na dovolenou beru vodováhu a ledničku vyrovnávám, protože, když je nakřivo, tak nechladí.
U absorbční ledničky je jedno čím to ohříváš. Na proud to ohřívá nějaké topné těleso, PB plamínek a když si to předěláš na polínka, tak to bude chladit na polínka
Jde jen o to dostat tam nějaké teplo, které to "pohání".
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 428
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#50 13ti pól na XC90 předělat ze 7mi?
Pokud máš na lahvi namontován monocontrol (1 láhev) nebo duocontrol (2 láhve) můžeš mít spotřebiče zapnuté i za jízdy (doporučuji používat čistý propan). Tato sranda zavře láhev v případě nehody, případně automaticky přepne z jedné lahve na druhou.Jarda.JM píše: ↑16 čer 2021 12:07 Teorie požaduje rovinu i pro kompresorovou lednici. Zkušenost je taková, že ta lednička (v karavanu) chladí i když není zrovna dvakrát ve "váze". Jsou "prasata" a sklerotici, co jim jede lednice na plyn i za jízdy i když se to nesmí. Tuto variantu nedoporučuji i když jsem si ji nechtěně vyzkoušel - skleróza.
U starších automobilů, které nebyly plné všelijakých srandiček, kdy mlhovky byly napájeny z auta přes mechanický spínač, se z pinu mlhovek na 7 pinovce běžně brala šťáva pro karavan. Jak jsem napsal dříve u XC70, kterou mám v podpisu (a u dalších podobných) to jednoznačně nedoporučuju!
13 pin je také dobrý pro dobíjení trakční baterie v karavanu za jízdy, ale je to nutné elektricky dobře zapojit. Hlavně pokud máš solární panel a dobíjení při připojení na síť, tak je to už třetí možnost dobíjení. Pokud to někdo budete zapojovat doporučuji čerpat info z Caravan24 (vlákno Karlova akademie).
Absorpční lednička mi chladila vždy i při mírném náklonu (rovina je však doporučována). Na 12 V to ale není žádná hitparáda.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek