136kW jsou vždy DPF, 120kW nevím přesně, ale bylo to nějak podle barvy krytu motoru... zkus pohledatMoose píše:Výbava u toho stříbrnýho je pro mě dostačující. Stačí mi tempomat a polokožený sedadla. Jinak ještě technická - facelift byl v roce 2004 a do kdy se dělaly D5 120 kw bez DPF, tedy E3? A pokud jsem se dobře dočetl, tak 136 kw byly vždycky s DPF?
Koupě S60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#26 Koupě S60
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#27 Koupě S60
Tak jsem to dohledal, šedý kryt motoru= DPF.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#28 Koupě S60
černý kryt = bez DPF = Euro3 = D5244/D5244T2
šedý kryt = DPF = Euro4 = D5244T4/D5244T5/D5244T7
---
Optický i elektrický facelift u platformy P2 přišel s modelovým rokem MY05.
Ale upgrade motorů na DPF až od MY06, ovšem s tím že (pro některé trhy) se dodávaly souběžně ještě staré Euro3 motory, takže je možné najít auto MY06 bez DPF.
---
Aby to nebylo jednoduché, tak i DPF verze uměly být 120kW:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=52001&p=603468&hilit=120kW#p603468
---
Pavel
P.S. Hledej dál, čekej dál, auta chodí v takových "vlnách", dlouho nic není a pak hned 3-5 kousků.
šedý kryt = DPF = Euro4 = D5244T4/D5244T5/D5244T7
---
Optický i elektrický facelift u platformy P2 přišel s modelovým rokem MY05.
Ale upgrade motorů na DPF až od MY06, ovšem s tím že (pro některé trhy) se dodávaly souběžně ještě staré Euro3 motory, takže je možné najít auto MY06 bez DPF.
---
Aby to nebylo jednoduché, tak i DPF verze uměly být 120kW:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=52001&p=603468&hilit=120kW#p603468
---
Pavel
P.S. Hledej dál, čekej dál, auta chodí v takových "vlnách", dlouho nic není a pak hned 3-5 kousků.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 38
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 MY2005
#29 Koupě S60
Díky moc za info! Tohle jsem potřeboval vědět. Ideální kombinace by byla rv.2005 facelift E3 120 kW.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#30 Koupě S60
... do doby, než ekofašisti zavedou nějaká omezení vjezdu - pěkné počtení např. zde: https://jiricervenka.wordpress.com/2013/03/17/auta-za-smog-na-ostravsku-nemohou-tak-kdo-tedy/
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 38
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 MY2005
#31 Koupě S60
V Německu už maj starší aut omezenej příštup do nějakejch měst. Tuším, že je to od E4. Pokud se nemýlím, tak i Praha má už na rozvozový auta po centru danou normu. Furt se tu řeší automobilová doprava, ale sajrajt, co nám padá na hlavu z letadel nikdo tolik neřeší. Neříkám, že vůbec, už taky začínaj dělat letadla úspornější, ale ještě tak před deseti lety emise letadel nikdo neřešil.
Neříkám, že z vejfuku musí jít nutně černej dým, ale norma E6 mi přijde už uhozená a úplně nic neřešící a akorát prodražující provoz a údržbu auta. Proto chci auto bez AdBlue, DPF, ale v rámci mezí úsporný. Ještě se zeptám na EGR. Všichni, kdo ho mají zaslepený, tak když jdete na měření emisí, tak to dáte normálně do původního stavu a po emisích to zase zaslepíte? Je to jen mechanická záležitost nebo se to musí nějak řešit i přes diagnostiku?
Neříkám, že z vejfuku musí jít nutně černej dým, ale norma E6 mi přijde už uhozená a úplně nic neřešící a akorát prodražující provoz a údržbu auta. Proto chci auto bez AdBlue, DPF, ale v rámci mezí úsporný. Ještě se zeptám na EGR. Všichni, kdo ho mají zaslepený, tak když jdete na měření emisí, tak to dáte normálně do původního stavu a po emisích to zase zaslepíte? Je to jen mechanická záležitost nebo se to musí nějak řešit i přes diagnostiku?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#32 Koupě S60
Je to silně OT mimo poslední diskuzi a téma vlákna, ale to mě fakt nadzvedává.
Jo...Je to mimo jak píšeš. A proč ? Kam asi tak mizí ty saze, co nejdou ven ? Do DPF. Kam mizí ty ucpané DPF ? A proč mají regeneraci ? Kam mizí ty shořené saze po regenraci ? Nejdou zase tak náhodou ven ? Jak je náročná (ekologický dopad) výroba DPF filtru ? Nenechte se vysmát hoši. Je to pouze a jen výmysl z hlediska financí a motivace kupovat nové auta. Euro normy jsouhybatelem ekonomik automotive průmyslu.
Dobře udržovaný EURO3 motor nevyprodukuje tolik sazí a bordela, aby to chodec u silnice pocítil, neřkuli z toho dostal raka.
ANO jsem rád, že jezdí minimum V3S, Tater a Škodovek 120. Na Euro 3 (ať nežeru..4) se to ale mohlo klidně zastavit.
A o nákladních EURO emisních normách raději nemluvím. Mýto...Boha, jse se zas nasral. Ať si říká, kdo chce co chce, já mám tenhle názor a nic mě nepřesvědčí o opaku. EURO normy a emisní odpustky pro fabriky jsou věcí ekonomiky, ne životního prostředí.
Jo...Je to mimo jak píšeš. A proč ? Kam asi tak mizí ty saze, co nejdou ven ? Do DPF. Kam mizí ty ucpané DPF ? A proč mají regeneraci ? Kam mizí ty shořené saze po regenraci ? Nejdou zase tak náhodou ven ? Jak je náročná (ekologický dopad) výroba DPF filtru ? Nenechte se vysmát hoši. Je to pouze a jen výmysl z hlediska financí a motivace kupovat nové auta. Euro normy jsouhybatelem ekonomik automotive průmyslu.
Dobře udržovaný EURO3 motor nevyprodukuje tolik sazí a bordela, aby to chodec u silnice pocítil, neřkuli z toho dostal raka.
ANO jsem rád, že jezdí minimum V3S, Tater a Škodovek 120. Na Euro 3 (ať nežeru..4) se to ale mohlo klidně zastavit.
A o nákladních EURO emisních normách raději nemluvím. Mýto...Boha, jse se zas nasral. Ať si říká, kdo chce co chce, já mám tenhle názor a nic mě nepřesvědčí o opaku. EURO normy a emisní odpustky pro fabriky jsou věcí ekonomiky, ne životního prostředí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#33 Koupě S60
Jestli z toho neděláš moc velký drama. Kdybych já podobný auto sháněl, domluvím se s někým na předběžný prohlídce a pokud by v tom hned nebyla nějaká past, dojel bych se na to podívat. Jsou to 15 let a víc starý auta, takže komentáře o tom, že nebyla bouraná bych přecházel s úsměvem, než abych to hned zavrhnul. Osobně bych řešil skutečnej stav auta, ne řeči okolojirka87 píše:Špatně možná nevypadá, ale pověst má ten bazar příšernou.
Obecně vzato najít tam něco co se do roka nebude muset zamést do kanálu bude umění a náhoda srovnatelná s šancí vyhrát eurojackpot.
Líbí se mi barva, výbava...Ale jeď tam. V Italia Car Brno mají teď modrou. Prý nebouraná. Celý předek už od pohledu nesedí. Tak se to asi hnulo samo
Já byl teď okouknout 2 auta soukromých prodejců (nejednalo se o Volva), oba byli přesvědčení, že mají auto v dobrém stavu a ve vztahu ke kupujícímu neměli důvod lhát (kamarádi). Jeden měl vodu v oleji a druhý měl na autě tolik provizorních řešení (přiznal dříve, než jsme si všimli), že pokud toto udělá soukromník, co pak udělá bazarník ?
Přitom právě dnes je doba přejícnější, než kdy jindy, lidi mají peníze a JE MOŽNĚ PODNIKAT POCTIVĚ. A buď upozornit na vady, nebo vše opravit, opravu doložit a cenu zvednout.
Takže já do Brna asi nepojedu. Ta pověst ten bazar předchází. A já teď nepotřebuju vítr v kapse. Nejsem Sagvan
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#34 Koupě S60
Pokud někdo evidentně bourané auto prohlásí v popisu za nebourané, co čekáš za stav po dojezdu ? Kdybych jezdil na každé takové auto, projezdím jeho cenu. Nemluvě o času.
Tak napíšu rovnou - auto bylo lehce bourané na přední část a opraveno - možná prohlídka na zveáku, nebyla poškozena žádná výztuha atd. Jednalo se o prasklý přední nárazník, jeden světlomet a lem kapoty.
Nezlobte se na mě, aut jsem prodal už taky dost, ale co zatlučeš, to se ti jako bumerang vrátí, proto jsem vše vždy řekl, zapsal do smlouvy, měl klid a kupující taky a kecy o tom, že by na takový inzerát nikdo nezavolal neberu. Naopak. Vyčníval bys nade všechny, protože přiznáš férově co s tím je a pak se na tebe/tvůj bazar nebudou množit tyhle recenze. Přeneseně řečeno na tvou osobu. Zájem by byl menší, než kdybys napsal nebouráno, ale nikdo ti to auto nebude vozit zpět s dopisem od právníka a soudního znalce. A prodat se prodá vše. Vždycky.
Tak napíšu rovnou - auto bylo lehce bourané na přední část a opraveno - možná prohlídka na zveáku, nebyla poškozena žádná výztuha atd. Jednalo se o prasklý přední nárazník, jeden světlomet a lem kapoty.
Nezlobte se na mě, aut jsem prodal už taky dost, ale co zatlučeš, to se ti jako bumerang vrátí, proto jsem vše vždy řekl, zapsal do smlouvy, měl klid a kupující taky a kecy o tom, že by na takový inzerát nikdo nezavolal neberu. Naopak. Vyčníval bys nade všechny, protože přiznáš férově co s tím je a pak se na tebe/tvůj bazar nebudou množit tyhle recenze. Přeneseně řečeno na tvou osobu. Zájem by byl menší, než kdybys napsal nebouráno, ale nikdo ti to auto nebude vozit zpět s dopisem od právníka a soudního znalce. A prodat se prodá vše. Vždycky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#35 Koupě S60
Je každýho věc, jak k tomu bude přistupovat, to auto je za zlomek původní ceny a tak je potřeba k tomu přistupovat. Netvrdím, že to auto za to stojí, ale z fotek se mi líbí a bez něčí prohlídky bych to zkrátka neodepisoval... Záleží na preferencích každýho jednotlivce
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2149
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#36 Koupě S60
V tom případě z tohoto by byl člověk asi absolutně nadšený
Taky IT, taky přihlášení za cca 7500Kč (Dovozová STK, ekodaň, přihlášení samotné).
https://auto.bazos.cz/inzerat/66273730/Volvo-V70-25d-103kw-rv2000-naj333Tkm-serviska-bez-koroze.php
Taky IT, taky přihlášení za cca 7500Kč (Dovozová STK, ekodaň, přihlášení samotné).
https://auto.bazos.cz/inzerat/66273730/Volvo-V70-25d-103kw-rv2000-naj333Tkm-serviska-bez-koroze.php
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 38
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 MY2005
#37 Koupě S60
Zase po nějakým čase zdravím. Nemáte někdo zkušenost s tímhle prodejcem?
https://auto.bazos.cz/inzerat/66702112/Volvo-S60-24-D5KINETICNAVIKUZEXENON.php
Auto neřešte. Automat asi nechci. Ale nějakou dobu už sleduju inzeráty a má tam celkem pěkný kousky. Aspoň podle fotek a popisků. Nikde jsem nenašel, co je to za zač. Má tam u všech inzerátů akorát jméno Jaroslav. Ale inzerátů má mraky a dost se vyžívá ve Volvech. Má tam moc pěknou XC70, ale když ten automat... Jak se u XC70 pohybujou spotřeby s D5?
https://auto.bazos.cz/inzerat/66702112/Volvo-S60-24-D5KINETICNAVIKUZEXENON.php
Auto neřešte. Automat asi nechci. Ale nějakou dobu už sleduju inzeráty a má tam celkem pěkný kousky. Aspoň podle fotek a popisků. Nikde jsem nenašel, co je to za zač. Má tam u všech inzerátů akorát jméno Jaroslav. Ale inzerátů má mraky a dost se vyžívá ve Volvech. Má tam moc pěknou XC70, ale když ten automat... Jak se u XC70 pohybujou spotřeby s D5?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#38 Koupě S60
Pokud se nepletu, tak u tohoto totemu fotí tahle parta: http://www.mmcarstore.cz
Jedni z mála, kteří mají v nabídce auta i 400tkm+
P.
Jedni z mála, kteří mají v nabídce auta i 400tkm+
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#39 Koupě S60
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#40 Koupě S60
EGR mám čerstvě vypnutý a jsem čerstvě po STK. Nic jsem neřešil, nic nepoznali a na emisích to pán i chválil.Moose píše:V Německu už maj starší aut omezenej příštup do nějakejch měst. Tuším, že je to od E4. Pokud se nemýlím, tak i Praha má už na rozvozový auta po centru danou normu. Furt se tu řeší automobilová doprava, ale sajrajt, co nám padá na hlavu z letadel nikdo tolik neřeší. Neříkám, že vůbec, už taky začínaj dělat letadla úspornější, ale ještě tak před deseti lety emise letadel nikdo neřešil.
Neříkám, že z vejfuku musí jít nutně černej dým, ale norma E6 mi přijde už uhozená a úplně nic neřešící a akorát prodražující provoz a údržbu auta. Proto chci auto bez AdBlue, DPF, ale v rámci mezí úsporný. Ještě se zeptám na EGR. Všichni, kdo ho mají zaslepený, tak když jdete na měření emisí, tak to dáte normálně do původního stavu a po emisích to zase zaslepíte? Je to jen mechanická záležitost nebo se to musí nějak řešit i přes diagnostiku?
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 38
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 MY2005
#41 Koupě S60
Díky za odkaz. Zajímala by mě osobní zkušenost s prodejem. Pokud nabízejí auta i se 400 tis. km, tak si asi na nic nehrajou.ok2ucx píše:Pokud se nepletu, tak u tohoto totemu fotí tahle parta: http://www.mmcarstore.cz
Jedni z mála, kteří mají v nabídce auta i 400tkm+
P.
Tak to je super. Pak nechápu význam EGR ventilu, když jeho absenci ME neodhalí.Moose píše:
V Německu už maj starší aut omezenej příštup do nějakejch měst. Tuším, že je to od E4. Pokud se nemýlím, tak i Praha má už na rozvozový auta po centru danou normu. Furt se tu řeší automobilová doprava, ale sajrajt, co nám padá na hlavu z letadel nikdo tolik neřeší. Neříkám, že vůbec, už taky začínaj dělat letadla úspornější, ale ještě tak před deseti lety emise letadel nikdo neřešil.
Neříkám, že z vejfuku musí jít nutně černej dým, ale norma E6 mi přijde už uhozená a úplně nic neřešící a akorát prodražující provoz a údržbu auta. Proto chci auto bez AdBlue, DPF, ale v rámci mezí úsporný. Ještě se zeptám na EGR. Všichni, kdo ho mají zaslepený, tak když jdete na měření emisí, tak to dáte normálně do původního stavu a po emisích to zase zaslepíte? Je to jen mechanická záležitost nebo se to musí nějak řešit i přes diagnostiku?
EGR mám čerstvě vypnutý a jsem čerstvě po STK. Nic jsem neřešil, nic nepoznali a na emisích to pán i chválil.
O tom jsem mluvil. Pokud by ty kilometry seděly, tak by to byl ideální stav, ikdyž je to tapku přes rozpočet. Po prvním majiteli, doložitelná servisní historie... No, čekám jestli se někdo ozve s vlastní zkušeností s tímle autobazarem.https://auto.bazos.cz/inzerat/66748038/ ... SERVIS.php
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 38
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 MY2005
#42 Koupě S60
jancho, koukám, že máš taky XC70, sice 136 kW, ale to by se snad nemělo lišit tolik. Jak ti tam vychází reálná spotřeba? Před chipem i po. A co údržba? Haldex a automat...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#43 Koupě S60
Na autě se střídám s partnerkou, ona vždy spotřebu stáhne a já jí zase vyženu nahoru. Motáme se teď 7,9 - 8,2 dle palubáku i dle tankování (rozdíl tam mám 0,1). Po chipu mi spotřeba lehce klesla, i když jsem počítal s opakem. Možná má na to vliv i dekarbonizace motoru pomocí přípravků BG, což jsem dělal těsně před chipem, fakt nevím. Když jsem auto koupil v lednu, tak na palubaku byla průměrná 9,3, já to pak stáhnul a dlouho jezdil na 8,7 a teď to, co píšu výše. Když kupovat jetej automat, tak jedině, pokud tam byl měněn olej, tuším, že interval je 60tis km - ale volvo má/mělo náplň jako doživotní. U mého auta (mám 225tis) byla výměna 3x než jsem ho já koupil. Já udělal hned po koupi další a za chvilku budu mít najeto svých 20tis km a udělám další jako proplach, respektive tu mou první beru jako proplach. Cena výměny v autorizaku cca 4tis. U AWD jsem nechal měnit náplně po koupi, tzn. úhlovka, diferák, haldex (olej/filtr) a předešlý majitel měnil v autorizáku kardan - nevím z jakého důvodu.Moose píše:jancho, koukám, že máš taky XC70, sice 136 kW, ale to by se snad nemělo lišit tolik. Jak ti tam vychází reálná spotřeba? Před chipem i po. A co údržba? Haldex a automat...
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 38
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 MY2005
#44 Koupě S60
O tom intervalu 60 tisíc km vím. U tý XC70 z Olomouce píšou, že to má dohledatelnou historii, takže předpokládám, že ten olej byl měněnej max. po 60ti tisících, ale trochu mě odrazuje spotřeba. Chtěl jsem S60 s manuálem právě kvůli rozumný spotřebě do sedmi litrů i při svižný jízdě. Za 8 jezdit nechci a navíc bych ten haldex vůbec nevyužil. Budu čekat dál na rozumnou šedesátku v týhle cenový relaci.jancho píše:Na autě se střídám s partnerkou, ona vždy spotřebu stáhne a já jí zase vyženu nahoru. Motáme se teď 7,9 - 8,2 dle palubáku i dle tankování (rozdíl tam mám 0,1). Po chipu mi spotřeba lehce klesla, i když jsem počítal s opakem. Možná má na to vliv i dekarbonizace motoru pomocí přípravků BG, což jsem dělal těsně před chipem, fakt nevím. Když jsem auto koupil v lednu, tak na palubaku byla průměrná 9,3, já to pak stáhnul a dlouho jezdil na 8,7 a teď to, co píšu výše. Když kupovat jetej automat, tak jedině, pokud tam byl měněn olej, tuším, že interval je 60tis km - ale volvo má/mělo náplň jako doživotní. U mého auta (mám 225tis) byla výměna 3x než jsem ho já koupil. Já udělal hned po koupi další a za chvilku budu mít najeto svých 20tis km a udělám další jako proplach, respektive tu mou první beru jako proplach. Cena výměny v autorizaku cca 4tis. U AWD jsem nechal měnit náplně po koupi, tzn. úhlovka, diferák, haldex (olej/filtr) a předešlý majitel měnil v autorizáku kardan - nevím z jakého důvodu.Moose píše:jancho, koukám, že máš taky XC70, sice 136 kW, ale to by se snad nemělo lišit tolik. Jak ti tam vychází reálná spotřeba? Před chipem i po. A co údržba? Haldex a automat...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#45 Koupě S60
Pokud ti jde o spotrebu, tak na cokoli s awd zapomen. Ta spotreba kolem 8 je v kombinaci dalka + mesto. Mesto + awd je kolem 9,5 l. Ja nejmin s awd jel dalku za 6,5 l s jizdou mirne nad limity bez zbytecnych akceleraci - takova plavna jizda
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2972
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#46 Koupě S60
právě, pokud chceš řešit spotřebu, sežeň si FWD...
a automat zase tolik nepřidá, jezdím 70% dálnici za 7 litrů, mimo dálnici se dá i pod 6
a automat zase tolik nepřidá, jezdím 70% dálnici za 7 litrů, mimo dálnici se dá i pod 6
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 38
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5 MY2005
#47 Koupě S60
Tak to mě fakt překvapilo, že AWD tolik přidá na spotřebě, když je to jen dočasnej pohon. Spíš jsem myslel, že ten automat přidá hodně. Každopádně díky všem za info ohledne XC70. Ptal jsem se, protože tenhle konkrétní kus se mi celkem líbil. Zůstanu u toho, co jsem původně chtěl - S60 D5 120 kW, manuál, FWD
#48 Koupě S60
Pokud si to muzes dovolit, doporucuju cekat. Zadani mas jasny. Napr. ja chtel puvodne V70I - nebyly, ani jedna. Vzal jsem II a ac jsem nakonec spokojen, za nejakou chvili (v radu mesicu mesicu) byly docela schopne V70I i tady z fora...
Ad spotreba: V70II D5 120kW FWD 6,4l/100 dlouhodobe... nema to moc rado dalnici nad 160 (5-kvalt toci uz docela dost)
Ad spotreba: V70II D5 120kW FWD 6,4l/100 dlouhodobe... nema to moc rado dalnici nad 160 (5-kvalt toci uz docela dost)
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#49 Koupě S60
haha, to je vždycky. Je potřeba odstřihnout se od veškeré inzerce._geralt píše: ac jsem nakonec spokojen, za nejakou chvili (v radu mesicu mesicu) byly docela schopne V70I i tady z fora...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#50 Koupě S60
ale nakonec jsem za tu tvoji II fakt rad, je takova hodna... a dela z cloveka klidneho ridice;)hajnej píše:haha, to je vždycky. Je potřeba odstřihnout se od veškeré inzerce._geralt píše: ac jsem nakonec spokojen, za nejakou chvili (v radu mesicu mesicu) byly docela schopne V70I i tady z fora...
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek