Koupě S60

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#26 Koupě S60

Příspěvek od Nosound89 »

Moose píše:Výbava u toho stříbrnýho je pro mě dostačující. Stačí mi tempomat a polokožený sedadla. Jinak ještě technická - facelift byl v roce 2004 a do kdy se dělaly D5 120 kw bez DPF, tedy E3? A pokud jsem se dobře dočetl, tak 136 kw byly vždycky s DPF?
136kW jsou vždy DPF, 120kW nevím přesně, ale bylo to nějak podle barvy krytu motoru... zkus pohledat ;-)
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#27 Koupě S60

Příspěvek od Nosound89 »

Tak jsem to dohledal, šedý kryt motoru= DPF.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#28 Koupě S60

Příspěvek od ok2ucx »

černý kryt = bez DPF = Euro3 = D5244/D5244T2
šedý kryt = DPF = Euro4 = D5244T4/D5244T5/D5244T7

---

Optický i elektrický facelift u platformy P2 přišel s modelovým rokem MY05.
Ale upgrade motorů na DPF až od MY06, ovšem s tím že (pro některé trhy) se dodávaly souběžně ještě staré Euro3 motory, takže je možné najít auto MY06 bez DPF.

---

Aby to nebylo jednoduché, tak i DPF verze uměly být 120kW:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=52001&p=603468&hilit=120kW#p603468

---

Pavel

P.S. Hledej dál, čekej dál, auta chodí v takových "vlnách", dlouho nic není a pak hned 3-5 kousků.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 38
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 MY2005

#29 Koupě S60

Příspěvek od Moose »

Díky moc za info! Tohle jsem potřeboval vědět. Ideální kombinace by byla rv.2005 facelift E3 120 kW.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#30 Koupě S60

Příspěvek od ok2ucx »

... do doby, než ekofašisti zavedou nějaká omezení vjezdu - pěkné počtení např. zde: https://jiricervenka.wordpress.com/2013/03/17/auta-za-smog-na-ostravsku-nemohou-tak-kdo-tedy/

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 38
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 MY2005

#31 Koupě S60

Příspěvek od Moose »

V Německu už maj starší aut omezenej příštup do nějakejch měst. Tuším, že je to od E4. Pokud se nemýlím, tak i Praha má už na rozvozový auta po centru danou normu. Furt se tu řeší automobilová doprava, ale sajrajt, co nám padá na hlavu z letadel nikdo tolik neřeší. Neříkám, že vůbec, už taky začínaj dělat letadla úspornější, ale ještě tak před deseti lety emise letadel nikdo neřešil.
Neříkám, že z vejfuku musí jít nutně černej dým, ale norma E6 mi přijde už uhozená a úplně nic neřešící a akorát prodražující provoz a údržbu auta. Proto chci auto bez AdBlue, DPF, ale v rámci mezí úsporný. Ještě se zeptám na EGR. Všichni, kdo ho mají zaslepený, tak když jdete na měření emisí, tak to dáte normálně do původního stavu a po emisích to zase zaslepíte? Je to jen mechanická záležitost nebo se to musí nějak řešit i přes diagnostiku?

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2149
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#32 Koupě S60

Příspěvek od jirka87 »

Je to silně OT mimo poslední diskuzi a téma vlákna, ale to mě fakt nadzvedává.

Jo...Je to mimo jak píšeš. A proč ? Kam asi tak mizí ty saze, co nejdou ven ? Do DPF. Kam mizí ty ucpané DPF ? A proč mají regeneraci ? Kam mizí ty shořené saze po regenraci ? Nejdou zase tak náhodou ven ? Jak je náročná (ekologický dopad) výroba DPF filtru ? Nenechte se vysmát hoši. Je to pouze a jen výmysl z hlediska financí a motivace kupovat nové auta. Euro normy jsouhybatelem ekonomik automotive průmyslu.

Dobře udržovaný EURO3 motor nevyprodukuje tolik sazí a bordela, aby to chodec u silnice pocítil, neřkuli z toho dostal raka.

ANO jsem rád, že jezdí minimum V3S, Tater a Škodovek 120. Na Euro 3 (ať nežeru..4) se to ale mohlo klidně zastavit.

A o nákladních EURO emisních normách raději nemluvím. Mýto...Boha, jse se zas nasral. Ať si říká, kdo chce co chce, já mám tenhle názor a nic mě nepřesvědčí o opaku. EURO normy a emisní odpustky pro fabriky jsou věcí ekonomiky, ne životního prostředí.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#33 Koupě S60

Příspěvek od marekl »

jirka87 píše:Špatně možná nevypadá, ale pověst má ten bazar příšernou.

Obecně vzato najít tam něco co se do roka nebude muset zamést do kanálu bude umění a náhoda srovnatelná s šancí vyhrát eurojackpot.

Líbí se mi barva, výbava...Ale jeď tam. V Italia Car Brno mají teď modrou. Prý nebouraná. Celý předek už od pohledu nesedí. Tak se to asi hnulo samo :Bravo:

Já byl teď okouknout 2 auta soukromých prodejců (nejednalo se o Volva), oba byli přesvědčení, že mají auto v dobrém stavu a ve vztahu ke kupujícímu neměli důvod lhát (kamarádi). Jeden měl vodu v oleji a druhý měl na autě tolik provizorních řešení (přiznal dříve, než jsme si všimli), že pokud toto udělá soukromník, co pak udělá bazarník ?

Přitom právě dnes je doba přejícnější, než kdy jindy, lidi mají peníze a JE MOŽNĚ PODNIKAT POCTIVĚ. A buď upozornit na vady, nebo vše opravit, opravu doložit a cenu zvednout.

Takže já do Brna asi nepojedu. Ta pověst ten bazar předchází. A já teď nepotřebuju vítr v kapse. Nejsem Sagvan :ROFL:
Jestli z toho neděláš moc velký drama. :) Kdybych já podobný auto sháněl, domluvím se s někým na předběžný prohlídce a pokud by v tom hned nebyla nějaká past, dojel bych se na to podívat. Jsou to 15 let a víc starý auta, takže komentáře o tom, že nebyla bouraná bych přecházel s úsměvem, než abych to hned zavrhnul. Osobně bych řešil skutečnej stav auta, ne řeči okolo :ryba:

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2149
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#34 Koupě S60

Příspěvek od jirka87 »

Pokud někdo evidentně bourané auto prohlásí v popisu za nebourané, co čekáš za stav po dojezdu ? Kdybych jezdil na každé takové auto, projezdím jeho cenu. Nemluvě o času.

Tak napíšu rovnou - auto bylo lehce bourané na přední část a opraveno - možná prohlídka na zveáku, nebyla poškozena žádná výztuha atd. Jednalo se o prasklý přední nárazník, jeden světlomet a lem kapoty.

Nezlobte se na mě, aut jsem prodal už taky dost, ale co zatlučeš, to se ti jako bumerang vrátí, proto jsem vše vždy řekl, zapsal do smlouvy, měl klid a kupující taky a kecy o tom, že by na takový inzerát nikdo nezavolal neberu. Naopak. Vyčníval bys nade všechny, protože přiznáš férově co s tím je a pak se na tebe/tvůj bazar nebudou množit tyhle recenze. Přeneseně řečeno na tvou osobu. Zájem by byl menší, než kdybys napsal nebouráno, ale nikdo ti to auto nebude vozit zpět s dopisem od právníka a soudního znalce. A prodat se prodá vše. Vždycky.

8)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#35 Koupě S60

Příspěvek od marekl »

Je každýho věc, jak k tomu bude přistupovat, to auto je za zlomek původní ceny a tak je potřeba k tomu přistupovat. Netvrdím, že to auto za to stojí, ale z fotek se mi líbí a bez něčí prohlídky bych to zkrátka neodepisoval... Záleží na preferencích každýho jednotlivce :Yahoo!:

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2149
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#36 Koupě S60

Příspěvek od jirka87 »

V tom případě z tohoto by byl člověk asi absolutně nadšený :-)

Taky IT, taky přihlášení za cca 7500Kč (Dovozová STK, ekodaň, přihlášení samotné).

https://auto.bazos.cz/inzerat/66273730/Volvo-V70-25d-103kw-rv2000-naj333Tkm-serviska-bez-koroze.php

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 38
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 MY2005

#37 Koupě S60

Příspěvek od Moose »

Zase po nějakým čase zdravím. Nemáte někdo zkušenost s tímhle prodejcem?
https://auto.bazos.cz/inzerat/66702112/Volvo-S60-24-D5KINETICNAVIKUZEXENON.php

Auto neřešte. Automat asi nechci. Ale nějakou dobu už sleduju inzeráty a má tam celkem pěkný kousky. Aspoň podle fotek a popisků. Nikde jsem nenašel, co je to za zač. Má tam u všech inzerátů akorát jméno Jaroslav. Ale inzerátů má mraky a dost se vyžívá ve Volvech. Má tam moc pěknou XC70, ale když ten automat... Jak se u XC70 pohybujou spotřeby s D5?

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#38 Koupě S60

Příspěvek od ok2ucx »

Pokud se nepletu, tak u tohoto totemu fotí tahle parta: http://www.mmcarstore.cz

Jedni z mála, kteří mají v nabídce auta i 400tkm+

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Pišta...
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 698
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Budějce
Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
Bydliště: Tam někde u Budějc.

#39 Koupě S60

Příspěvek od Pišta... »

_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#40 Koupě S60

Příspěvek od jancho »

Moose píše:V Německu už maj starší aut omezenej příštup do nějakejch měst. Tuším, že je to od E4. Pokud se nemýlím, tak i Praha má už na rozvozový auta po centru danou normu. Furt se tu řeší automobilová doprava, ale sajrajt, co nám padá na hlavu z letadel nikdo tolik neřeší. Neříkám, že vůbec, už taky začínaj dělat letadla úspornější, ale ještě tak před deseti lety emise letadel nikdo neřešil.
Neříkám, že z vejfuku musí jít nutně černej dým, ale norma E6 mi přijde už uhozená a úplně nic neřešící a akorát prodražující provoz a údržbu auta. Proto chci auto bez AdBlue, DPF, ale v rámci mezí úsporný. Ještě se zeptám na EGR. Všichni, kdo ho mají zaslepený, tak když jdete na měření emisí, tak to dáte normálně do původního stavu a po emisích to zase zaslepíte? Je to jen mechanická záležitost nebo se to musí nějak řešit i přes diagnostiku?
EGR mám čerstvě vypnutý a jsem čerstvě po STK. Nic jsem neřešil, nic nepoznali a na emisích to pán i chválil.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 38
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 MY2005

#41 Koupě S60

Příspěvek od Moose »

ok2ucx píše:Pokud se nepletu, tak u tohoto totemu fotí tahle parta: http://www.mmcarstore.cz

Jedni z mála, kteří mají v nabídce auta i 400tkm+

P.
Díky za odkaz. Zajímala by mě osobní zkušenost s prodejem. Pokud nabízejí auta i se 400 tis. km, tak si asi na nic nehrajou.
Moose píše:
V Německu už maj starší aut omezenej příštup do nějakejch měst. Tuším, že je to od E4. Pokud se nemýlím, tak i Praha má už na rozvozový auta po centru danou normu. Furt se tu řeší automobilová doprava, ale sajrajt, co nám padá na hlavu z letadel nikdo tolik neřeší. Neříkám, že vůbec, už taky začínaj dělat letadla úspornější, ale ještě tak před deseti lety emise letadel nikdo neřešil.
Neříkám, že z vejfuku musí jít nutně černej dým, ale norma E6 mi přijde už uhozená a úplně nic neřešící a akorát prodražující provoz a údržbu auta. Proto chci auto bez AdBlue, DPF, ale v rámci mezí úsporný. Ještě se zeptám na EGR. Všichni, kdo ho mají zaslepený, tak když jdete na měření emisí, tak to dáte normálně do původního stavu a po emisích to zase zaslepíte? Je to jen mechanická záležitost nebo se to musí nějak řešit i přes diagnostiku?


EGR mám čerstvě vypnutý a jsem čerstvě po STK. Nic jsem neřešil, nic nepoznali a na emisích to pán i chválil.
Tak to je super. Pak nechápu význam EGR ventilu, když jeho absenci ME neodhalí.
O tom jsem mluvil. Pokud by ty kilometry seděly, tak by to byl ideální stav, ikdyž je to tapku přes rozpočet. Po prvním majiteli, doložitelná servisní historie... No, čekám jestli se někdo ozve s vlastní zkušeností s tímle autobazarem.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 38
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 MY2005

#42 Koupě S60

Příspěvek od Moose »

jancho, koukám, že máš taky XC70, sice 136 kW, ale to by se snad nemělo lišit tolik. Jak ti tam vychází reálná spotřeba? Před chipem i po. A co údržba? Haldex a automat...

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#43 Koupě S60

Příspěvek od jancho »

Moose píše:jancho, koukám, že máš taky XC70, sice 136 kW, ale to by se snad nemělo lišit tolik. Jak ti tam vychází reálná spotřeba? Před chipem i po. A co údržba? Haldex a automat...
Na autě se střídám s partnerkou, ona vždy spotřebu stáhne a já jí zase vyženu nahoru. Motáme se teď 7,9 - 8,2 dle palubáku i dle tankování (rozdíl tam mám 0,1). Po chipu mi spotřeba lehce klesla, i když jsem počítal s opakem. Možná má na to vliv i dekarbonizace motoru pomocí přípravků BG, což jsem dělal těsně před chipem, fakt nevím. Když jsem auto koupil v lednu, tak na palubaku byla průměrná 9,3, já to pak stáhnul a dlouho jezdil na 8,7 a teď to, co píšu výše. Když kupovat jetej automat, tak jedině, pokud tam byl měněn olej, tuším, že interval je 60tis km - ale volvo má/mělo náplň jako doživotní. U mého auta (mám 225tis) byla výměna 3x než jsem ho já koupil. Já udělal hned po koupi další a za chvilku budu mít najeto svých 20tis km a udělám další jako proplach, respektive tu mou první beru jako proplach. Cena výměny v autorizaku cca 4tis. U AWD jsem nechal měnit náplně po koupi, tzn. úhlovka, diferák, haldex (olej/filtr) a předešlý majitel měnil v autorizáku kardan - nevím z jakého důvodu.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 38
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 MY2005

#44 Koupě S60

Příspěvek od Moose »

jancho píše:
Moose píše:jancho, koukám, že máš taky XC70, sice 136 kW, ale to by se snad nemělo lišit tolik. Jak ti tam vychází reálná spotřeba? Před chipem i po. A co údržba? Haldex a automat...
Na autě se střídám s partnerkou, ona vždy spotřebu stáhne a já jí zase vyženu nahoru. Motáme se teď 7,9 - 8,2 dle palubáku i dle tankování (rozdíl tam mám 0,1). Po chipu mi spotřeba lehce klesla, i když jsem počítal s opakem. Možná má na to vliv i dekarbonizace motoru pomocí přípravků BG, což jsem dělal těsně před chipem, fakt nevím. Když jsem auto koupil v lednu, tak na palubaku byla průměrná 9,3, já to pak stáhnul a dlouho jezdil na 8,7 a teď to, co píšu výše. Když kupovat jetej automat, tak jedině, pokud tam byl měněn olej, tuším, že interval je 60tis km - ale volvo má/mělo náplň jako doživotní. U mého auta (mám 225tis) byla výměna 3x než jsem ho já koupil. Já udělal hned po koupi další a za chvilku budu mít najeto svých 20tis km a udělám další jako proplach, respektive tu mou první beru jako proplach. Cena výměny v autorizaku cca 4tis. U AWD jsem nechal měnit náplně po koupi, tzn. úhlovka, diferák, haldex (olej/filtr) a předešlý majitel měnil v autorizáku kardan - nevím z jakého důvodu.
O tom intervalu 60 tisíc km vím. U tý XC70 z Olomouce píšou, že to má dohledatelnou historii, takže předpokládám, že ten olej byl měněnej max. po 60ti tisících, ale trochu mě odrazuje spotřeba. Chtěl jsem S60 s manuálem právě kvůli rozumný spotřebě do sedmi litrů i při svižný jízdě. Za 8 jezdit nechci a navíc bych ten haldex vůbec nevyužil. Budu čekat dál na rozumnou šedesátku v týhle cenový relaci.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#45 Koupě S60

Příspěvek od Haben »

Pokud ti jde o spotrebu, tak na cokoli s awd zapomen. Ta spotreba kolem 8 je v kombinaci dalka + mesto. Mesto + awd je kolem 9,5 l. Ja nejmin s awd jel dalku za 6,5 l s jizdou mirne nad limity bez zbytecnych akceleraci - takova plavna jizda
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2972
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#46 Koupě S60

Příspěvek od Tod2 »

právě, pokud chceš řešit spotřebu, sežeň si FWD...
a automat zase tolik nepřidá, jezdím 70% dálnici za 7 litrů, mimo dálnici se dá i pod 6
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 38
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 MY2005

#47 Koupě S60

Příspěvek od Moose »

Tak to mě fakt překvapilo, že AWD tolik přidá na spotřebě, když je to jen dočasnej pohon. Spíš jsem myslel, že ten automat přidá hodně. Každopádně díky všem za info ohledne XC70. Ptal jsem se, protože tenhle konkrétní kus se mi celkem líbil. Zůstanu u toho, co jsem původně chtěl - S60 D5 120 kW, manuál, FWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 103
Registrován: 8 roků
Bydliště: Beroun
Vůz: Saab 9-3 SC

#48 Koupě S60

Příspěvek od _geralt »

Pokud si to muzes dovolit, doporucuju cekat. Zadani mas jasny. Napr. ja chtel puvodne V70I - nebyly, ani jedna. Vzal jsem II a ac jsem nakonec spokojen, za nejakou chvili (v radu mesicu mesicu) byly docela schopne V70I i tady z fora...
Ad spotreba: V70II D5 120kW FWD 6,4l/100 dlouhodobe... nema to moc rado dalnici nad 160 (5-kvalt toci uz docela dost)
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#49 Koupě S60

Příspěvek od hajnej »

_geralt píše: ac jsem nakonec spokojen, za nejakou chvili (v radu mesicu mesicu) byly docela schopne V70I i tady z fora...
haha, to je vždycky. Je potřeba odstřihnout se od veškeré inzerce.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 103
Registrován: 8 roků
Bydliště: Beroun
Vůz: Saab 9-3 SC

#50 Koupě S60

Příspěvek od _geralt »

hajnej píše:
_geralt píše: ac jsem nakonec spokojen, za nejakou chvili (v radu mesicu mesicu) byly docela schopne V70I i tady z fora...
haha, to je vždycky. Je potřeba odstřihnout se od veškeré inzerce.
ale nakonec jsem za tu tvoji II fakt rad, je takova hodna... a dela z cloveka klidneho ridice;)
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“