XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 34
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: XC70 D5 120kw, 2004, V70 T5 MT 2005

#1 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od subarus »

Ahoj, chtěl bych poprosit o popis-charakteristiku motoru 2,5T 210 koní z pohledu nízko dosahovaného maxima kroutícího momentu(1500 ot) . Jsem zvyklý na Subaru gt, kde se motor musí točit až na 4ooo ot. kdy teprve dosáhne maxima momentu.
Potřebuji větší auto a XC70 (cca rok 2004-5 )se mi moc líbí a vážně uvažuji o změně.
Děkuji moc předem za reakce. :)
_________________
Volvo XC70 D5 2004 AT

Volvo V70 2,4 T5 MT 2005

yoby
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#2 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od yoby »

A co konkrétně chceš vědět... prostě benzínovej motor s trochu dieslovou charakteristikou.... spojení toho lepšího z obou ..
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 34
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: XC70 D5 120kw, 2004, V70 T5 MT 2005

#3 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od subarus »

Konkrétně jestli je to právě pocitově taková dieselová charakteristika a jestli nad 1500 otáček se to chová jako klasika benzín. turbo, jestli pak táhne do vysokých otáček a nevadne.
_________________
Volvo XC70 D5 2004 AT

Volvo V70 2,4 T5 MT 2005

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#4 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od Nosound89 »

Ano, od 1500ot. už je použitelný kroutící moment, ale pro spojku (hlavně dvouhmotný setrvačník) je samozřejmě lepší držet otáčky na min. 2000. Celkově pro všechny motory je lepší spíše točit než podtáčet.. (pak to takto dopadá.. zakarbonované motory a podobně).
Jinak při sešlápnutí plynu výkon stále narůstá a nevadne po dalších 1-2 tis. jako klasická nafta.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 34
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: XC70 D5 120kw, 2004, V70 T5 MT 2005

#5 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od subarus »

Jasný, ale předpokládám že použitelné otáčky jsou až k šesti tisícům a nevadne výkon jako u nafty..?
Ještě by mě zajímalo o kolik je dynamika s automatem horší než s manuálem a to samé spotřeba. Doposud jezdím jen s manuály, ale automat mě láká..
_________________
Volvo XC70 D5 2004 AT

Volvo V70 2,4 T5 MT 2005

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#6 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od Romulusw »

Je to přesně jak píše nosound89. Od těch 1500 to už jede, ale není to zdravé. Pokud chceš nějaký slušný výkon, je třeba podřadit na 2000 a naložit tomu. Zvláště pokud to není ještě teplé. A spojka tě taky bude mít raději.
S automatem jsem nejel, ale předpokládám, že ten první odpich, než tam bude na man. dvojce aspoň 3000 ot. tak bude automat dál.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#7 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od Nosound89 »

subarus píše:Jasný, ale předpokládám že použitelné otáčky jsou až k šesti tisícům a nevadne výkon jako u nafty..?
Ještě by mě zajímalo o kolik je dynamika s automatem horší než s manuálem a to samé spotřeba. Doposud jezdím jen s manuály, ale automat mě láká..

Ano, použitelné otáčky až do červeného pole otáčkoměru bez jakéhokoliv vadnutí výkonu.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 34
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: XC70 D5 120kw, 2004, V70 T5 MT 2005

#8 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od subarus »

Chlapi díky za odpovědi. :good:
Teď už jen najít pěkný kousek :)
_________________
Volvo XC70 D5 2004 AT

Volvo V70 2,4 T5 MT 2005

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#9 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od Nosound89 »

subarus píše:Chlapi díky za odpovědi. :good:
Teď už jen najít pěkný kousek :)
Hlavně si pak vezmi na prohlídku někoho zkušeného, vyvaruješ se velkému množství možných problémů ;-).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

saabik
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 699
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

#10 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od saabik »

Nebudu rozmlouvat volvo, ale v tomhle požadavku je ideální saab 9000 aero. Čím vyšší otáčky, tím větší tlak do sedačky. Jako u proudového motoru:). Na stránkách moje.auto je k tomu pěkná recenze uživatele.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 34
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: XC70 D5 120kw, 2004, V70 T5 MT 2005

#11 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od subarus »

saabik píše:Nebudu rozmlouvat volvo, ale v tomhle požadavku je ideální saab 9000 aero. Čím vyšší otáčky, tím větší tlak do sedačky. Jako u proudového motoru:). Na stránkách moje.auto je k tomu pěkná recenze uživatele.
Ano, to je určitě pravda, ale výkon není mé hlavní kritérium, chci zvýšený podvozek a 4wd. Mimoto se mi to XCčko především hrozně moc líbí. Je to srdcovka( i naproti tomu že jsem dlouholetý fanda subaru) , jen se rozhoduju jaký je pro mě nejvýhodnější motor. A jelikož mám roční nájezd cca 10-15 tkm neuvažuju o pořízení D5.
_________________
Volvo XC70 D5 2004 AT

Volvo V70 2,4 T5 MT 2005

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 160
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Vůz: xc70
Bydliště: Tábor

#12 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od kozejk »

No já jako bývalý subarák můžu říct jen jedno:

výhody Volvo:
- nesmrtelný motor, u subaru nejsou špatný ale těsnění pod hlavama, prasklý hlavy.....no však to známe
- 2,5T se jako turbo nechová, o proti subaru daleko lineárnější zátah, leč ne tak agresivní
- pohodlí a materiály, nesmrtelná karoserie
- daleko odolnější výfuková soustava
- odolnější podvozek až na 4x4 a úhlovku (pokud není visco, ta vydrží dost bez investic)
- na ebay seženeš uplně vše za hubičku
- motory odolnější na LPG
- aktivní a pasivní bezpečnost

výhody Subaru:
- zvuk, zvuk zvuk :-) nejlépe H6
- podvozek a jízdní vlastnosti, Volvo je prasnice, naklání se to a vůbec je to mastodont
- pohon 4x4 a celý ústrojí je super, bohužel vydrží hodně a v tom je jeho slabina, každý s tím prasí a většina podvozků jsou vymlácený, homekinetický klouby a podobně

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 34
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: XC70 D5 120kw, 2004, V70 T5 MT 2005

#13 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od subarus »

Pěkně napsané. Souhlas. U mě nevýhody subaru -koroze, málo prostoru (impreza), u Outbacku motory..
A proč jsi bývalý subarák? Je to z těch důvodů které jsi popsal? Pokud ano, jak se dá překousnout ta absence "sportovnějších" jízdních vlastností? :) Teď jezdíš v XC? Z čeho jsi přešel?
_________________
Volvo XC70 D5 2004 AT

Volvo V70 2,4 T5 MT 2005

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 160
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Vůz: xc70
Bydliště: Tábor

#14 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od kozejk »

no měl jsem toho dost od Leona ( největší spokojenost) po Lego a OTB. Poslední dobou jsem přemýšlel na SVX nebo starý GT jako víkendovou hračku. Ten zvuk a ta přilnavost prostě chybí ale s věkem se to vytrácí, proto jsem volil xc 70, žádný kvedlání klackem, žadný protahování zad, žádný přemýšlení nad spotřebou (lpg). Dnes mezi touto třídou je hodně špatný výběr, možnosti jsou audi, volvo, subaru. Pokud seženeš dobrý xc II neboj se za něj dát i 200 tis, kluci dokáží poladit výkon, ale já kvuli lpg to nechci. Nebo pak lepší volba xcIII s 3,6 motorem a to je opravdový labůžo. Slušný stav ale kolem 400.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 34
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: XC70 D5 120kw, 2004, V70 T5 MT 2005

#15 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od subarus »

Rozumím, v tom případě je i pro mě XC70 dobrá volba :-) Dekuju za odpovědi, předčily moje očekávání :good:
Mimochodem XC70 II je od jakého roku?
_________________
Volvo XC70 D5 2004 AT

Volvo V70 2,4 T5 MT 2005

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#16 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od Nosound89 »

kozejk píše:no měl jsem toho dost od Leona ( největší spokojenost) po Lego a OTB. Poslední dobou jsem přemýšlel na SVX nebo starý GT jako víkendovou hračku. Ten zvuk a ta přilnavost prostě chybí ale s věkem se to vytrácí, proto jsem volil xc 70, žádný kvedlání klackem, žadný protahování zad, žádný přemýšlení nad spotřebou (lpg). Dnes mezi touto třídou je hodně špatný výběr, možnosti jsou audi, volvo, subaru. Pokud seženeš dobrý xc II neboj se za něj dát i 200 tis, kluci dokáží poladit výkon, ale já kvuli lpg to nechci. Nebo pak lepší volba xcIII s 3,6 motorem a to je opravdový labůžo. Slušný stav ale kolem 400.
Jen opravím, správně je 3,2 ;-)
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#17 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od Nosound89 »

subarus píše:Rozumím, v tom případě je i pro mě XC70 dobrá volba :-) Dekuju za odpovědi, předčily moje očekávání :good:
Mimochodem XC70 II je od jakého roku?
Pokud to myslíš jako P2 platformu tzn v prvních letech nazývané ,,Cross country,, tak od 2000.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 34
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: XC70 D5 120kw, 2004, V70 T5 MT 2005

#18 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od subarus »

A nemáte zkušenost s tou dynamikou manuálu proti automatu?
A spotřeba jak jsem se dočetl je u automatu o 1 až 2 litry větší než u manuálu?
_________________
Volvo XC70 D5 2004 AT

Volvo V70 2,4 T5 MT 2005

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#19 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od Nosound89 »

subarus píše:A nemáte zkušenost s tou dynamikou manuálu proti automatu?
A spotřeba jak jsem se dočetl je u automatu o 1 až 2 litry větší než u manuálu?
O ten litr asi větší bude (nemám zkušenosti).
Hoď do LPG a spotřebu neřeš.
Přece jen nejsou to auta na spořebu.. na to jsou jiné.

PS: já mám aktuálně dlouhodobý průměr 11,46 l/100 LPG, S60 2,5T AWD (chip ARD stage 2), tzn. při dnešních cenách jsem na tom ještě líp než někdo s naftou :good:
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#20 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od Romulusw »

V týdnu jsem jel takový pohodový celodenní výlet, D5 kolem 120 a zpět po karlovarské asi 350 km celkem, se spotřebou 1,30 Kč/km na LPG. přepočet - 130/29=4,48 benzin,
Kdo s naftou za tolik jezdí :D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 35
Registrován: 19 roků
Bydliště: Praha

#21 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od Bibis »

subarus píše:A nemáte zkušenost s tou dynamikou manuálu proti automatu?
A spotřeba jak jsem se dočetl je u automatu o 1 až 2 litry větší než u manuálu?
Ahoj,
mám V70 AWD s manuálem a XC 70 s automatem. Ten pocit rozdílu ve výkonu je podle mě dost velký. Subjektivně tak 30-50PS, ale změřit to nejde :) . Už přemýšlím, že bych to vyřešil chipem. Co se spotřeby týká tak rozdíl je opravdu ke 2 litrům. Ale na druhou stranu mám pocit, že k tomu XC ten automat tak nějak sedí lépe.....
T.
_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 34
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: XC70 D5 120kw, 2004, V70 T5 MT 2005

#22 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od subarus »

Přesně mezi těmito dvěma typy jsem se rozhodoval. XC70 je vzhledově mnohem atraktivnější, V70 zase úspornější a rozumnější. Když máte obě auta :jaký rozdíl je v jízdních vlastnostech. Je XC víc houpave a víc se naklání? Asi je i více pohodlné na cestování..?
A jako spotřebu máte S V70 s manuálem?
_________________
Volvo XC70 D5 2004 AT

Volvo V70 2,4 T5 MT 2005

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5919
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#23 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od Haben »

Ja z vlastni zkusenosti sice k v70 a S60, ale s mel jsem moznost chvili jezdit:
- v70 d5 Man: docela svizne, prumerka cca 6,5 l
- v70 d5 AT: jede o trochu mene nez d5 fwd, ale jen v letmem startu, do mesta a rychle odjezdy pri odbocovani fajn, spotreba cca 7,7 l
- v70 d5 awd Man: bez chipu lenoch, s chipem uz pouzitelne, le na v70 d5 bez chipu to stale nema, spotreba 8,3 l
- v70 2,5t awd Man: lenoch, cekas, kdy to zacne zrychlovat razantne a ono tam mas uz 6000 ot. Pravda je, ze pocitove 2,5 T zrychluje pomaleji nez je real, spotreba cca 11,5 l
- s60 2,5t Man LPG: jelo to nejlip ze vseho, ale opet mas pocit, ze to tak nejede, stopky vsak nelzou. Holt ten vykon je fakt rovnomerny od cca 2000 ot do cerveneho, spotreba cca 10,6 l

No tak si vyber. Za mne, pokud awd ;v zime fajn sranda, neresis ani v lete v bahne, kam jedes), tak s chipem a holt budes jezdit diky awd za cca + 2 l, AT prida dalsi 1-2 l.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 35
Registrován: 19 roků
Bydliště: Praha

#24 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od Bibis »

Obě auta jsou předělané na LPG. V70 mám na denní popojíždění po Praze a okolí a XC70 je na delší trasy (dovolená, atp.).
Pocitově je V70 (na 17´) "sportovnější", líp sedí. XC70 (na 16´) je výrazně pohodlnější, lehce houpavá, ale zdaleka ne tolik jak jsem očekával, ale třeba do zatáčky bych si s ní nedovolil to samé co s V70.
Spotřeba V70 - vše benzín, LPG počítej o cca 1l více:
rekord mám cca 10,5l ve čtyřech na hory s rakví na střeše, dlouhodobě cca 12-13 při 90% Praha. Max něco kolem 15.
Spotřeba XC - taktéž benzín, LPG opět o 1l více
pod 12l s tím jezdit fakt neumím. Dlouhodobě cca 13l, ale při 90% dálnice, Praha poskakovačky cca 15-16, max někde kolem 18.

- spotřebu nijak neřeším, takže jedu jak potřebuju, určitě se dá o 1-2l méně, ale proč???? :D .

Měl jsem možnost jet s Legacy 2,5i rv cca 2006 a nerad musím uznat, že podvozkově je to Lego jiná liga :) .
Naopak najel jsem cca 2.000km s Foresterem 2.0D (rv 2013 - předchozí model) a na to, že to stálo cca 1M tak pro mě docela velké zklamání.
T.
_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 34
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Chomutov
Vůz: XC70 D5 120kw, 2004, V70 T5 MT 2005

#25 XC70 2,5T charakteristika motoru, průběh toč. momentu?

Příspěvek od subarus »

Haben píše:Ja z vlastni zkusenosti sice k v70 a S60, ale s mel jsem moznost chvili jezdit:
- v70 d5 Man: docela svizne, prumerka cca 6,5 l
- v70 d5 AT: jede o trochu mene nez d5 fwd, ale jen v letmem startu, do mesta a rychle odjezdy pri odbocovani fajn, spotreba cca 7,7 l
- v70 d5 awd Man: bez chipu lenoch, s chipem uz pouzitelne, le na v70 d5 bez chipu to stale nema, spotreba 8,3 l
- v70 2,5t awd Man: lenoch, cekas, kdy to zacne zrychlovat razantne a ono tam mas uz 6000 ot. Pravda je, ze pocitove 2,5 T zrychluje pomaleji nez je real, spotreba cca 11,5 l
- s60 2,5t Man LPG: jelo to nejlip ze vseho, ale opet mas pocit, ze to tak nejede, stopky vsak nelzou. Holt ten vykon je fakt rovnomerny od cca 2000 ot do cerveneho, spotreba cca 10,6 l

No tak si vyber. Za mne, pokud awd ;v zime fajn sranda, neresis ani v lete v bahne, kam jedes), tak s chipem a holt budes jezdit diky awd za cca + 2 l, AT prida dalsi 1-2 l.
Díky, pěkná dávka informací :good:
_________________
Volvo XC70 D5 2004 AT

Volvo V70 2,4 T5 MT 2005
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“