Vybijeni autobaterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
Vybijeni autobaterie
Zdravim ve spolek vsechny svedske valecniky. Bohuzel me potkala nemila vec a rad bych pozadal o radu.
Ani ne pred 14-ti dny jsem rano prijel do prace, auto se chovalo zcela normalne, zadne zvlastni projevy, hlasky, rozsvicene kontrolky... Po osmi hodinach jsem sedl do auta a hned jsem si vsiml, ze osvetleni interieru je tlumenejsi a "nepipa" rozepnuty pas. Nenastartoval jsem, baterie byla vybita, tak jsem to zacal resit, mekanik mi zmeril dobijeni a auto normalne dobijelo, takze jsem koupil novou (gelovou) autobaterii - v aute byla origo Volvo, klobouk dolu...
Chvili jsem normalne jezdil (cca tech 14 dni) a dnes opet... Rano prijedu do prace, vse v poradku a odpoledne me domu vezl kamarad, zase zcela vybita baterie...
Co mi dokaze vybit baterii za 8 hodin??? Do prace jezdim tam 20 km a zpatky taky 20 km, muze to byt i tou relativne kratkou trasou??? Odesel mi zamek 5. dveri - respektive mi auto hlasi, ze jsou stale otevrene, i kdyz nejsou, nemuze mi to vybijet treba osvetleni kufru??? Sviti vubec v takovem pripade??? Zacinam z toho byt trochu zoufaly, co byste mi doporucili??? Nejake zkusenosti, tipy a rady???
Auto je viz podpis: V70 v dieselu (D5 - 120 kW)
Moc vam diky a at to jezdi!
Ani ne pred 14-ti dny jsem rano prijel do prace, auto se chovalo zcela normalne, zadne zvlastni projevy, hlasky, rozsvicene kontrolky... Po osmi hodinach jsem sedl do auta a hned jsem si vsiml, ze osvetleni interieru je tlumenejsi a "nepipa" rozepnuty pas. Nenastartoval jsem, baterie byla vybita, tak jsem to zacal resit, mekanik mi zmeril dobijeni a auto normalne dobijelo, takze jsem koupil novou (gelovou) autobaterii - v aute byla origo Volvo, klobouk dolu...
Chvili jsem normalne jezdil (cca tech 14 dni) a dnes opet... Rano prijedu do prace, vse v poradku a odpoledne me domu vezl kamarad, zase zcela vybita baterie...
Co mi dokaze vybit baterii za 8 hodin??? Do prace jezdim tam 20 km a zpatky taky 20 km, muze to byt i tou relativne kratkou trasou??? Odesel mi zamek 5. dveri - respektive mi auto hlasi, ze jsou stale otevrene, i kdyz nejsou, nemuze mi to vybijet treba osvetleni kufru??? Sviti vubec v takovem pripade??? Zacinam z toho byt trochu zoufaly, co byste mi doporucili??? Nejake zkusenosti, tipy a rady???
Auto je viz podpis: V70 v dieselu (D5 - 120 kW)
Moc vam diky a at to jezdi!
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3378
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Vybijeni autobaterie
Zkontroloval bych osvetleni interieru (prihradka, kufr) jeslti neco nezustava svitit... pripadne radio?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
Vybijeni autobaterie
Stává se, že se sám spouští ventilátor nebo zůstává běžet i po vytažení kličku a nemyslím větrání klimy.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Vybijeni autobaterie
Krátký trasy spojený s puštěnim všeho možnýho co máš v autě + svítící světlo v kufru by rozhodně zvládly vybít baterku v kufru, ale 20km neni uplně krátká trasa, takže jestli to dobíjí normálně, tak to tim nebude. Máš pořádně očištěný kontakty na baterce a tak ? Hoď mobil se zapnutou kamerou do kufru a pozoruj, stejně tak jiný zapeklitý místa v interiéru a zemnění od černýho kontaktu na baterce
-
Offline
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
Vybijeni autobaterie
Diky za tip, takova jednoducha vec a me to skoro nenapadlo, pujdu po zarovkach a uvidime...dumi.cz píše:Zkontroloval bych osvetleni interieru (prihradka, kufr) jeslti neco nezustava svitit... pripadne radio?
Hmmm...moje vsimava pritelka mi ted rikala, ze si toho vsimla, kdyz jsme vcera prijeli, ze slysela nejake huceni a myslela si, ze je to motor... Ja se priznam, ze i kdyz jsem uchyl na ruzne neobvykle priznaky, tak jsem si toho nevsiml... Kazdopadne - v cem je v takovem pripade zakopany pes???Corek píše:Stává se, že se sám spouští ventilátor nebo zůstává běžet i po vytažení kličku a nemyslím větrání klimy.
Pradoxem je, ze vcera jsem si zapl vytapeni sedacek, dneska vubec nic, bezne jezdim jen se svetlama (xenony, nevim jestli maji nejaky vyssi odber...) + radio a topeni na 22, na tri "carky" otacek ventilatoru a bez automatickeho regulovani otacek... Snazim se ho zbytecne moc nezdimat, a presto vcera vse OK, dnes uz ne... Baterie jako takova je nova, kontakty na kabelech, ktere jsou v kufru, vypadaji taky vcelku ciste - jsou leskle, ne nejak zaprasene... Zkusim ten mobil a trosku slidit...Krystof P. píše:Krátký trasy spojený s puštěnim všeho možnýho co máš v autě + svítící světlo v kufru by rozhodně zvládly vybít baterku v kufru, ale 20km neni uplně krátká trasa, takže jestli to dobíjí normálně, tak to tim nebude. Máš pořádně očištěný kontakty na baterce a tak ? Hoď mobil se zapnutou kamerou do kufru a pozoruj, stejně tak jiný zapeklitý místa v interiéru a zemnění od černýho kontaktu na baterce
Vsem vam panove moc dekuju, snad se brzy nekam posunu a vyresim to... Jeste jsem zkusil s kamaradem auto premluvit pres kabely, ma ale nejake dost tenke pochybneho puvodu, takze nic moc, baterka je kazdopadne uplne kaput, sotva se chtelo ikonam na budikach...
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
Vybijeni autobaterie
Až na to přijdeš,tak budu moc rád.Já to řeším(spíš už neřeším) asi 4 roky a na nic jsem doposud nepřišel.Někdy to vydrží 14 dní a někdy to 3 den nejde nastartovat.
-
Offline
- Příspěvky: 450
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
Vybijeni autobaterie
U mě to třeba byla vadná CEMka. Ovšem já jsem měl přiznaky v podobě zlobích světel, blinkrů atd.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Vybijeni autobaterie
Což by mohl bejt nějakej dotyk, vohoblovanej kabel, vlhkost... Jenže hledej to ve sto kilometrech drátů no...martinopel píše:Až na to přijdeš,tak budu moc rád.Já to řeším(spíš už neřeším) asi 4 roky a na nic jsem doposud nepřišel.Někdy to vydrží 14 dní a někdy to 3 den nejde nastartovat.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Vybijeni autobaterie
Jak velkou baterku jsi koupil? Máš bufík?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Vybijeni autobaterie
Dobrej tip - u modelového roku 2004 je to pouze otázka KDY: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50867&hilit=infarktsordo píše:U mě to třeba byla vadná CEMka. Ovšem já jsem měl přiznaky v podobě zlobích světel, blinkrů atd.
Další jednoduchý pokus může zkusit: sedni do auta, otevři/zavři dveře a zamči. Zhruba do minuty dvou by se auto mělo uklidnit, všechny větráčky, navigace a jiné pohyblivé elementy by se měly uklidnit, zámky (i deadlock) se zamčou a v autě by měl být úplný klid (snad výjimka v létě je dosušování klimy, kdy se zapne sahara - ale teď z zimě to nehrozí).
Postižená CEMka často podivně a různě cvaká relátkama, náhodně. Je to pod vlevo volantem. Zkus to vícekrát...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Vybijeni autobaterie
Hlavně závada se projevuje naprosto sporadicky a jako na sviňu když měřím odběr,tak je vše OK.Krystof P. píše: Což by mohl bejt nějakej dotyk, vohoblovanej kabel, vlhkost... Jenže hledej to ve sto kilometrech drátů no...
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Vybijeni autobaterie
Mě to dělala siréna alarmu, ale to by ti palubák hlásil závadu.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Vybijeni autobaterie
Sirena hlásí chybu,ale že by to i vybíjelo??No mohu zkusit odpojit,to mne nenapadlo,díky za tip.L4W píše:Mě to dělala siréna alarmu, ale to by ti palubák hlásil závadu.
-
Offline
- Příspěvky: 1278
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Vybijeni autobaterie
Řešil jsem to u Saabu, nakonec to byl zesilovač. Taky jsem nejdřív dobil baterku,za 2dny ko, pak koupil novou, za týden ko,takže pak jsem to začal hledat.
Doporučuji si někde půjčit klešťovej ampérmetr, dát ho na baterku, vystrčit ven z kapoty, kapotu zaklapnout a po 10-15 minutách změřit odběr kdy už by všechny fičury měli být v klidu. Pokud bude odběr řekněme do max.0,2-0,3A, bral bych že je to přirozenej odběr. Pokud by odběr byl nad 0,3 je to špatně protože je jasný že něco pořád frčí. Pak nezbývá než postupně vyndavat pojistky a věř, že u některé z nich ti ta hodnota proudu zásadně klesne a ty budeš alespoň vědět v jakém je to okruhu. Pak v tom okruhu budeš odpojovat spotřebiče který jsou na ten okruh navázany. To už budeš muset dohledat ve schématu.
Ten klešťák je nutnost bez kterýho se nehneš dál!
Doporučuji si někde půjčit klešťovej ampérmetr, dát ho na baterku, vystrčit ven z kapoty, kapotu zaklapnout a po 10-15 minutách změřit odběr kdy už by všechny fičury měli být v klidu. Pokud bude odběr řekněme do max.0,2-0,3A, bral bych že je to přirozenej odběr. Pokud by odběr byl nad 0,3 je to špatně protože je jasný že něco pořád frčí. Pak nezbývá než postupně vyndavat pojistky a věř, že u některé z nich ti ta hodnota proudu zásadně klesne a ty budeš alespoň vědět v jakém je to okruhu. Pak v tom okruhu budeš odpojovat spotřebiče který jsou na ten okruh navázany. To už budeš muset dohledat ve schématu.
Ten klešťák je nutnost bez kterýho se nehneš dál!
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3378
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Vybijeni autobaterie
martines píše:Řešil jsem to u Saabu, nakonec to byl zesilovač. Taky jsem nejdřív dobil baterku,za 2dny ko, pak koupil novou, za týden ko,takže pak jsem to začal hledat.
Doporučuji si někde půjčit klešťovej ampérmetr, dát ho na baterku, vystrčit ven z kapoty, kapotu zaklapnout a po 10-15 minutách změřit odběr kdy už by všechny fičury měli být v klidu. Pokud bude odběr řekněme do max.0,2-0,3A, bral bych že je to přirozenej odběr. Pokud by odběr byl nad 0,3 je to špatně protože je jasný že něco pořád frčí. Pak nezbývá než postupně vyndavat pojistky a věř, že u některé z nich ti ta hodnota proudu zásadně klesne a ty budeš alespoň vědět v jakém je to okruhu. Pak v tom okruhu budeš odpojovat spotřebiče který jsou na ten okruh navázany. To už budeš muset dohledat ve schématu.
Ten klešťák je nutnost bez kterýho se nehneš dál!
0.3A je strasne moc., za 20 hodin je to 6Ah, to bys mel bateruku za 10dni KO.....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 1278
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Vybijeni autobaterie
jo připouštím že je to hodně, měl jsem tam nechat max. 0,2A.dumi.cz píše:
0.3A je strasne moc., za 20 hodin je to 6Ah, to bys mel bateruku za 10dni KO.....
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3378
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Vybijeni autobaterie
i to mi prijde hodne. nevim jak novy auta, ale cekal bych pod 0,1 jako maximum ale ja mam jen stary dobry karymartines píše:jo připouštím že je to hodně, měl jsem tam nechat max. 0,2A.dumi.cz píše:
0.3A je strasne moc., za 20 hodin je to 6Ah, to bys mel bateruku za 10dni KO.....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 1278
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Vybijeni autobaterie
uvádím to jako maximální hodnotu, ne jako jmenovitou. Starý auta mají podle mě nižší odběr než ty nový káry který musíš krmit kdejakou chytrou krabičku.dumi.cz píše: i to mi prijde hodne. nevim jak novy auta, ale cekal bych pod 0,1 jako maximum ale ja mam jen stary dobry kary
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Vybijeni autobaterie
Taky sem se divil, ale byl jsem u toho když to mechoš měřil a vytahoval jednu pojistku po druhé a nakonec odběr proudu ustal po vytáhnutí pojistky sirény. Ta siréna má integrovanou baterii dobíjenou z hlavního akumulátoru, není tedy možný že když ta baterie odejde a vyteče, vyhodnotí to řídící jednotka jako že je vybítá a snaží se ji dobít?martinopel píše: Sirena hlásí chybu,ale že by to i vybíjelo??No mohu zkusit odpojit,to mne nenapadlo,díky za tip.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
Vybijeni autobaterie
Urcite dam echo, nevzdam se bez boje! I kdyz je mi bohuzel jasne, ze to muze byt beh na dlouhou trat, ale co uz... Pak bych to rad nejak sepsal treba i pro jine, kteri to budou muset nekdy resit...martinopel píše:Až na to přijdeš,tak budu moc rád.Já to řeším(spíš už neřeším) asi 4 roky a na nic jsem doposud nepřišel.Někdy to vydrží 14 dní a někdy to 3 den nejde nastartovat.
Zlobicich svetel rikas??? Prepokladam, ze ti zlobila i normalne pri jizde a auto si "zilo" tak trochu "vlastnim zivotem." Nebo?sordo píše:U mě to třeba byla vadná CEMka. Ovšem já jsem měl přiznaky v podobě zlobích světel, blinkrů atd.
Baterie, pokud me pamet neklame, je 75-tka, ted jsem od auta, ale jsem si tim skoro jisty, bufik mam, ovsem na nem resim nefunkcni trysku - nevim, jestli je to dulezita informace...hajnej píše:Jak velkou baterku jsi koupil? Máš bufík?
Urcite vyzkousim, behem te kratke chvile jsem si nevsiml nejakeho "noveho" cvakani, nebo neobvykleho chovani, ale kdyz se clovek primo nesoustredi, dost veci mu utece...ok2ucx píše:Dobrej tip - u modelového roku 2004 je to pouze otázka KDY: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50867&hilit=infarktsordo píše:U mě to třeba byla vadná CEMka. Ovšem já jsem měl přiznaky v podobě zlobích světel, blinkrů atd.
Další jednoduchý pokus může zkusit: sedni do auta, otevři/zavři dveře a zamči. Zhruba do minuty dvou by se auto mělo uklidnit, všechny větráčky, navigace a jiné pohyblivé elementy by se měly uklidnit, zámky (i deadlock) se zamčou a v autě by měl být úplný klid (snad výjimka v létě je dosušování klimy, kdy se zapne sahara - ale teď z zimě to nehrozí).
Postižená CEMka často podivně a různě cvaká relátkama, náhodně. Je to pod vlevo volantem. Zkus to vícekrát...
P.
Alarmem (bohuzel?bohudik?) nedisponuji, ale urcite moc diky za dalsi uzitecnou informaci - treba i pro dalsi, kteri budou hledat zakopaneho psa...L4W píše:Mě to dělala siréna alarmu, ale to by ti palubák hlásil závadu.
Jak to postupne ctu, rikam si, ze si snad dost veci vsugerovavam... jednak ten hucici vetrak, jak jsem psal vys, a ted zesik - zda se mi, ze prava strana repraku - nebo aspon repra primo u spolujezdce ve dverich, kdyz otocim klicek do polohy II, lehce "praskne" , neni to moc vyrazne,ale vsiml jsem si toho... Klestak jsem si dnes domluvil, diky, zitra bych ho mel mit k dispozici...martines píše:Řešil jsem to u Saabu, nakonec to byl zesilovač. Taky jsem nejdřív dobil baterku,za 2dny ko, pak koupil novou, za týden ko,takže pak jsem to začal hledat.
Doporučuji si někde půjčit klešťovej ampérmetr, dát ho na baterku, vystrčit ven z kapoty, kapotu zaklapnout a po 10-15 minutách změřit odběr kdy už by všechny fičury měli být v klidu. Pokud bude odběr řekněme do max.0,2-0,3A, bral bych že je to přirozenej odběr. Pokud by odběr byl nad 0,3 je to špatně protože je jasný že něco pořád frčí. Pak nezbývá než postupně vyndavat pojistky a věř, že u některé z nich ti ta hodnota proudu zásadně klesne a ty budeš alespoň vědět v jakém je to okruhu. Pak v tom okruhu budeš odpojovat spotřebiče který jsou na ten okruh navázany. To už budeš muset dohledat ve schématu.
Ten klešťák je nutnost bez kterýho se nehneš dál!
Podtrzeno - secteno, pratele, predne vam vsem moc dekuji za rady a snahu... Napada me jeste - ten spusteny vetrak - je to nejaka neobvykla vec v zime, nebo se tim auto taky nejakym zpusobem treba vysousi??? Zatim jako neobvykle veci pozoruji (krom toho, ze nestartuju...) prave ten vetrak + mozna ono prasknuti/lupnuti v prave strane repra, jinak se auto chova zcela standartne...
Jinak behem vcerejsiho dne jsem si vzal autobaterii domu a dodal ji stavu, takze dnes po praci to zkusim do Volvika pripojit a nastartovat...Pak uz me ceka jenom hledani a snad brzke vyreseni... Auto mi stoji 20 km od domu, u prace, nastesti na hlidanem parkovisti, ale i tak me dost znepokojuje fakt, ze se 5. dvere nedaji nejak manualne zamknout, to soudruzi z Volva mohli vymyslet nejak lepe...
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvky: 1278
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Vybijeni autobaterie
Tohle bych řešil až budeš mít auto 10-15 minut zamčený (i kapotu) a odběr proudu bude větší než 0,2A.Schweppes píše: Napada me jeste - ten spusteny vetrak - je to nejaka neobvykla vec v zime, nebo se tim auto taky nejakym zpusobem treba vysousi???
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Vybijeni autobaterie
má pověst mě předcházíSchweppes píše:Baterie, pokud me pamet neklame, je 75-tka, ted jsem od auta, ale jsem si tim skoro jisty, bufik mam, ovsem na nem resim nefunkcni trysku - nevim, jestli je to dulezita informace....hajnej píše:Jak velkou baterku jsi koupil? Máš bufík?
Spíš mě šlo o to, jestli ta baterka prostě není slabá, když k tomu všemu ještě krmí bufík.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 83
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
Vybijeni autobaterie
Zdravim panove, tak update, dneska jsme se k tomu konecne poradne dostali - zjistili nasledujici: baterie byla zcela vybita, zezacatku jsme ji trosku podezrivali, ale to se rychle vyvratilo.
V klidu, bez klicku v zapalovani, byl odber cca 4,5 A, coz rozhodne neni malo... Takze jsme hledali a nasli, aspon neco... Pojistka c. 28, popsana jako - RCM, UEM, ROOF LIGHTS brala cca polovinu, druhou polovinu jsme namerili po vyndani pojistky 32 - CENTRAL ELECTRIC MODULE, COURTESY LIGHT, kdyz jsme je obe vyndali, dostali jsme se na hodnoty, ktere by mely byt... Uf.
Nesetkal se nekdo s necim podobnym prosim??? Co je vlastne RCM nebo UEM???
Hezky vikend vsem
V klidu, bez klicku v zapalovani, byl odber cca 4,5 A, coz rozhodne neni malo... Takze jsme hledali a nasli, aspon neco... Pojistka c. 28, popsana jako - RCM, UEM, ROOF LIGHTS brala cca polovinu, druhou polovinu jsme namerili po vyndani pojistky 32 - CENTRAL ELECTRIC MODULE, COURTESY LIGHT, kdyz jsme je obe vyndali, dostali jsme se na hodnoty, ktere by mely byt... Uf.
Nesetkal se nekdo s necim podobnym prosim??? Co je vlastne RCM nebo UEM???
Hezky vikend vsem
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
Vybijeni autobaterie
Ak sa ti nezamyka kufor, tak jednotky nejdú spať. Je to aj v návode. Nezamknute auto má väčší odber.
Odoslané z Xperia Z3 Compact
Odoslané z Xperia Z3 Compact
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Vybijeni autobaterie
RCM - right camera module
UEM - upper electronic module
UEM - upper electronic module
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé