Nákup 850/V70

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 81
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Malhostovice
Vůz: V70 TDI 1998 - už není, Škoda Forman 1,3

#76 Nákup 850/V70

Příspěvek od Jumbo »

Tak možná další blbý dotaz... Zkoušel jsem hledat ale nenašel jsem kloudnou odpověď. Jaké ET a středovou díru ideálně na disky? V techničáku je ET 43, kolik můžu reálně vzít než mi kolo bude drhnout o podběhy. Většinou jsou k sehnání FORD plechy s ET okolo 50. A středová díra je na V70 jaká?

Díky

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#77 Nákup 850/V70

Příspěvek od Ondra. »

nechces plechy s et25? mam tu jedny navic a rek bych ze to na 850 nevypada zle
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#78 Nákup 850/V70

Příspěvek od Sarkasmic »

Vypadaj věru dobře,ale nesmíš chtít vozit těžký věci...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#79 Nákup 850/V70

Příspěvek od pepa.paur »

Jumbo píše: Většinou jsou k sehnání FORD plechy s ET okolo 50. A středová díra je na V70 jaká?

Díky
Středová díra je 65,1 a ty fordy mívají 63,3
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 81
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Malhostovice
Vůz: V70 TDI 1998 - už není, Škoda Forman 1,3

#80 Nákup 850/V70

Příspěvek od Jumbo »

Tak jsem měl konečně čas všechno si důkladně prohlédnout a vypadá to, že jsem koupil dobře (klep klep)...

Vyměnil jsem olej a filtr, taky vzducháč a motor se ještě víc utišil, navíc jsem ho zahřátý pěkně protáhl a ať jsem koukal do zrcátka sebevíc, nebyla za mnou ani známka po jakémkoliv kouři. Asi zázračné TDi... :lol: Z motoru vytekla pořádná hromada černého, ale pěkně tekutého oleje, další výměnu možná udělám trochu dřív, abych ho pořádně vyčistil. V oleji ani ve šrouby žádné špony, všechno se opravdu zdá jak má být...

Jo a nevíte, jak přesně vynulovat servisní interval? Zkoušel jsem všechny možně verze z návodu, vynuloval snad všechna počítadla, ale interval pořád svítí...

Pak jsem vyčistil kompletně interiér, vysavač, ubrousky na oživení kůže a leštěnka s černidlem na komplet plasty a výsledek stojí za to... Opravdu jediná chyba interiéru je pár vrzajících plastů (které najdu a pěkně jim ukážu) a díra v sedačce řidiče (viz foto níže). Jo a musím sehnat pár žárovek, ale to nic není...

No a tady pár fotek, bohužel už jsem zase málem zatměl, takže kvalita není moc vypovídající...
a.png
b.png
c.png
d.png
e.png
f.png
g.png
h.png
Vypadá to ale, že budeme kamarádi, Swen je rád, že se o něho někdo pořádně postará, takže myslím, že budeme oba spokojeni...

Jo a jinak jsem si nikdy nemyslel, že novější auta mají duši, ale tady z toho hromotluka ze severu ji cítím... :oops:

No a nakonec momentka s novým kámošem. Forman sic trochu žárlí, ale je spokojený, že může zimu v klidu přečkat v garáži...
i.png

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 317
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#81 Nákup 850/V70

Příspěvek od Wolfram1944 »

Jumbo píše:
Jo a nevíte, jak přesně vynulovat servisní interval? Zkoušel jsem všechny možně verze z návodu, vynuloval snad všechna počítadla, ale interval pořád svítí...
No tak na 850 se mi osvedcuje kombinace VAG-KKL s VolFCR. Pokud si to s tvym autem bude rozumet, vrele doporucuji si obstarat. Jak to je presne na V70 by vedeli jini - namatkou zdena ci M4jky (ten je i z Brna)
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#82 Nákup 850/V70

Příspěvek od Haben »

ta první 850 vypadá dobře, pokud jsou tam udělané ty věci. Navíc to má losíky na blatnících, tedy velká pravděpodobnsot, že to je někdo z fóra, či to měl před tím někdo z fóra. Na tu bych se jel určitě podívat.
ta červená v70 je fajn, že je to rok 2000, má MSA myslím 15.8 a jiné vylepšení oproti starším ročníkům. Zde je otázka, co autoamt, bude žrát asi o litr navrch oproti manuálu. Ale už jen kvůli tomu ročníku 2000 a celkově hezké karoserii bych jel i na ni mrknout.
na tu modrou v70 II bych se vyflákl, sociální výbava, 10 000 CZK za přihlášení a V70 I nebo 850 je servisně daleko méně náročnější než V70 II.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

skreči
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 711
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Velvary
Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999

#83 Nákup 850/V70

Příspěvek od skreči »

Jumbo píše:Tak jsem měl konečně čas všechno si důkladně prohlédnout a vypadá to, že jsem koupil dobře (klep klep)...

Vyměnil jsem olej a filtr, taky vzducháč a motor se ještě víc utišil, navíc jsem ho zahřátý pěkně protáhl a ať jsem koukal do zrcátka sebevíc, nebyla za mnou ani známka po jakémkoliv kouři. Asi zázračné TDi... :lol: Z motoru vytekla pořádná hromada černého, ale pěkně tekutého oleje, další výměnu možná udělám trochu dřív, abych ho pořádně vyčistil. V oleji ani ve šrouby žádné špony, všechno se opravdu zdá jak má být...

Jo a nevíte, jak přesně vynulovat servisní interval? Zkoušel jsem všechny možně verze z návodu, vynuloval snad všechna počítadla, ale interval pořád svítí...

Pak jsem vyčistil kompletně interiér, vysavač, ubrousky na oživení kůže a leštěnka s černidlem na komplet plasty a výsledek stojí za to... Opravdu jediná chyba interiéru je pár vrzajících plastů (které najdu a pěkně jim ukážu) a díra v sedačce řidiče (viz foto níže). Jo a musím sehnat pár žárovek, ale to nic není...
proč ti tam vzadu visí ten pás? to má i nouzovky?

No a tady pár fotek, bohužel už jsem zase málem zatměl, takže kvalita není moc vypovídající...
a.png
b.png
c.png
d.png
e.png
f.png
g.png
h.png
Vypadá to ale, že budeme kamarádi, Swen je rád, že se o něho někdo pořádně postará, takže myslím, že budeme oba spokojeni...

Jo a jinak jsem si nikdy nemyslel, že novější auta mají duši, ale tady z toho hromotluka ze severu ji cítím... :oops:

No a nakonec momentka s novým kámošem. Forman sic trochu žárlí, ale je spokojený, že může zimu v klidu přečkat v garáži...
i.png
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi

skreči
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 711
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Velvary
Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999

#84 Nákup 850/V70

Příspěvek od skreči »

Haben píše:ta první 850 vypadá dobře, pokud jsou tam udělané ty věci. Navíc to má losíky na blatnících, tedy velká pravděpodobnsot, že to je někdo z fóra, či to měl před tím někdo z fóra. Na tu bych se jel určitě podívat.
ta červená v70 je fajn, že je to rok 2000, má MSA myslím 15.8 a jiné vylepšení oproti starším ročníkům. Zde je otázka, co autoamt, bude žrát asi o litr navrch oproti manuálu. Ale už jen kvůli tomu ročníku 2000 a celkově hezké karoserii bych jel i na ni mrknout.
na tu modrou v70 II bych se vyflákl, sociální výbava, 10 000 CZK za přihlášení a V70 I nebo 850 je servisně daleko méně náročnější než V70 II.
Habene, myslím, že u tý červený může být 5ti kvalt automat a už to je dražší na opravu a náchylnější na závady než 4kvalt
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi

skreči
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 711
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Velvary
Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999

#85 Nákup 850/V70

Příspěvek od skreči »

ale ta vínová je fakt na fotkách pěkná, kdybych sháněl auto, už bych jel do Chebu
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#86 Nákup 850/V70

Příspěvek od Haben »

Proste nahradni dily stoji vice, je tam vice elektroniky... Tedy vice potencialnich pruseru... Ale neni to nijak dramaticke navyseni
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 30
Registrován: 8 roků
Bydliště: Praha
Vůz: V70 2.5 TDI 1998

#87 Nákup 850/V70

Příspěvek od Burdin »

Zdravím,

jsem tu nový, stejně jako kolegové předemnou bych rád pořídil Volvo V70 (spíše I. generace). Rozpočet taky napjatý, cca 50-60k Kč.
Bohužel nejsem se schopný rozhodnout co za motor, resp palivo. Osobně mám radši benzín, ale protože auto chci na dojíždění do práce a na ježdění s kapelou, tak bych chtěl pohon na LPG (potažmo CNG) jenže to v ČR nemůžu najít, takže varianta je zajet do raichu nebo případně až do holandska, ale s timhle rozpočtem se mi moc nechce. Sice mám možnost využít toho, že otec plánuje jet pro auto taky do německa, ale i tak dovoz bude cca 15k Kč.
Druhá varinata je koupit naftu, opravdu jsou tyhle motory (2.5 TDI) tak spolehlivé?
U novějších nafťáků se bojím případných nákladů - turbo, vstřiky, čerpadlo, dvojhmota, DPF (ikdyž mám pocit, že ten u těch 2.5 TDI není) u tohodle nevím co všechno čeká za pasti.

Auto chci na ježdění po Praze (do práce to mám cca 10km) a občasné dálky a bojím se, že tohle poskakování po městě pro diesl není dobrý a brzo by mohl udělat pápá. Počítám s běžnou údržbou, ale představa, že za půl roku se vysype motor a do auta za cca 50k budu muset vrazit podobnou částku aby jezdilo, tak z toho se mi dělá šoufl.

Vzhledem k tomu, že nechci automat, tak se výběr dost podstatně zúžil
co se týká nafty, tak se mi celkem líbí Volvo z inzerátu místního člena
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=54231
a pak jsem našel ještě tohle (sice krapánek dražší, ale jestli je pravda co píše, tak by to asi šlo)
http://auto.bazos.cz/inzerat/57428403/Volvo-V70.php

benzín jsem taky našel, ale tady se vážně bojím spotřeby a dodatečně nechat dělat plyn se asi nevyplatí, navíc to jsou další náklady navíc
http://auto.bazos.cz/inzerat/57367833/Prodam-VOLVO-V70-24i--103Kw-rv-2001.php

v německu toho najdu bohužel daleko víc, ale trápí mě, že zplatim cca 40% ceny auta za dovoz a vyhledem k tomu, že začínám mít poměrně akutní potřebu vozu, tak nemůžu čekat X měsíců než se něco objeví.

Každá rada dobrá a postřeh taky, předem díky za reakce.

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 952
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#88 Nákup 850/V70

Příspěvek od ms231 »

K TDI. DPF neni nikdy. dvojhmota odejit muze, cerpadlo odejit muze. Vstriky spise ne. Turbo spise ne (ale predchoziho majitele si nevybiras). Tdicko ma relativne drahy rozvody. Kdybys mel davat novej plyn, asi bych si dal spis penize vedle a sel do tdi. S plynem zvaz i nemoznost parkovat v podzemnich garazich.
Jinak (porad dokola) tyhle tdi jsou i ve starych transporterech, kde dostavaly urcite o dost vetsi cocku nez v osobacich (vcetne poskakovani, turovani, nedochlazovani) a dobry. Mezi diesely jsou to spolehlive, levne motory na udrzbu. To ovsem neznamena, ze nemuzes narazit na nejakou hujdru.
V Praze (kostky a spol.) budes mozna s tezsim dieselem castejs menit neco na podvozku.
Kdyby ti klekl, da se za 10-12k poridit jiny jety.

Projed se v benzinu, projed se v dieselu a uvidis.

EDIT: do auta jsem zatim sypal (necekane poruchy) jenom mimo motor.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 5920
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#89 Nákup 850/V70

Příspěvek od Haben »

Za me. Chces spolehlive nenakladne auto s dusi s tdi? Ber tu cervenou. V70 I je vyrazne mene draha v servise, i s trckanim po meste v kombinaci s okreskama budes jezdit za 7,5. Mesto tak 8,5, dalky 6,5. Motor je drzak. Vstriky sezerou vsechno. Turbo je obtokove, takze blbivzdorne, moc se nekazi a kdyztak je za par tisic. Dvojhmota nevim, no pokud byla udelana spojka a dvouhmota, tak 300 000 km vydrzi. Tdi ve V70 I trpi treba na valuovou pumpu, ale je to par tisic.
V70 I s Tdi jsem mel, prodaval ve 320 000 km, motor krasne slapal, olej nezral, turbo tahlo, spojka 2hmota ok. Motor jede pd 2000 ot do onezovace velice slusne a zvuk je moc fajn
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 103
Registrován: 8 roků
Bydliště: Beroun
Vůz: Saab 9-3 SC

#90 Nákup 850/V70

Příspěvek od _geralt »

Zdar borci,
neznate nekdo tuhle polarku 850 z Chrudimi?
http://www.amc-chrudim.cz/nabidka-automobilu/volvo-850-2-5-tdi-polar-eko-uhrazeno-id:3006.auto

Mam rad stara auta s dusi, bohuzel Volva na rozdil od Saabu moc neznam. Navic jsem benzinovy typ, ale vzhledem k dobrym (byt starym) zkusenostem s historickym TDI v Passatu a Transporteru, bych se nafty nebal. Jake lze ocekavat ponakupni investice kdybych mel velkou smulu a krom rozvodu by bylo treba udelat i ostatni "dieselove" nemoci (cerpadlo, vstriky turbo...) ?
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#91 Nákup 850/V70

Příspěvek od kwiko »

toto mal kutil domaci ktory tu dusu zabil :(
vybava socka, sedacky, hagusy a zadne dvere z ineho auta, nalestene nacienene plasty aby to vyzeralo na fotkach ok,
Mam pochybnosti ze majitel riesil zavaznejsie opravy, skor to chce predat, nech sa trapis...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 30
Registrován: 8 roků
Bydliště: Praha
Vůz: V70 2.5 TDI 1998

#92 Nákup 850/V70

Příspěvek od Burdin »

Haben píše:Za me. Chces spolehlive nenakladne auto s dusi s tdi? Ber tu cervenou. ...
:) tak teď mi ta reakce už dává větší smysl, díky

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 103
Registrován: 8 roků
Bydliště: Beroun
Vůz: Saab 9-3 SC

#93 Nákup 850/V70

Příspěvek od _geralt »

kwiko píše:toto mal kutil domaci ktory tu dusu zabil :(
vybava socka, sedacky, hagusy a zadne dvere z ineho auta, nalestene nacienene plasty aby to vyzeralo na fotkach ok,
Mam pochybnosti ze majitel riesil zavaznejsie opravy, skor to chce predat, nech sa trapis...
Diky za odpoved. Je mi jasny, ze to nebude snadny, tech aut uz moc neni. Hledam 850 nebo V70 I. V pripade nabidky, ktera se neodmita i V70 II, ale ta uz se mi tolik nelibi...
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 103
Registrován: 8 roků
Bydliště: Beroun
Vůz: Saab 9-3 SC

#94 Nákup 850/V70

Příspěvek od _geralt »

Tak jeste 1 pokus s V70 I, musel jsem ji pred tim prehlednout nebo se mi neco nezdalo.
Nevite nekdo neco o tehle?
Ten interier vypada mozna az prilis dobre na ty roky a km...
Samozrejme bych nejradsi nakoupil auta s hostorii od mistnich clenu, ale v soucasne dobe je nabidka chuda, navic koukam, ze V70 I neshanim sam.
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#95 Nákup 850/V70

Příspěvek od Hary »

_geralt píše:Tak jeste 1 pokus s V70 I, musel jsem ji pred tim prehlednout nebo se mi neco nezdalo.
Nevite nekdo neco o tehle?
Ten interier vypada mozna az prilis dobre na ty roky a km...
Samozrejme bych nejradsi nakoupil auta s hostorii od mistnich clenu, ale v soucasne dobe je nabidka chuda, navic koukam, ze V70 I neshanim sam.
Na tuhle černou jsem si dělal taky zálusk ale rychle jsem vystřízlivěl co jsem si vyžádal dodatečné foto a shlédl ho.
Jednoduchým počítáním dle doložené servisky + jak vypada hlavice řadičky a volant (mimochodem ho samozrejmě schovali pod ten přiteplený límec) odhaduji nájezd na +-520.000,- tedy určite NE co uvádějí.
Jako já osobně bych neměl moc velký problém koupit tohle auto s takovým nájezdem, ale určitě ne za cenu, co požadují. Pokud ano, tak at mi dolozi že je po rozvodech, ojeli, nové spojce a třeba repasi čerpadla. Dohromady to hodí tak 15tis. co si na tom ten bazar přihodí jako profit.

A ať si řiká kdo chce co chce, ale stahnout auto o 200.000 je hroznáí prasárna, ať jdou do sedinky.

Ja bych se díval na V70I kolem 30-40 tis., cím levněji, tí spis tam pak naliješ větší peníze.
Přílohy
6.JPG
6.JPG (62.9 KiB) Zobrazeno 1122 x
5.JPG
5.JPG (83.74 KiB) Zobrazeno 1122 x
4.JPG
4.JPG (92.82 KiB) Zobrazeno 1122 x
3.JPG
3.JPG (68.4 KiB) Zobrazeno 1122 x
2.JPG
2.JPG (70.11 KiB) Zobrazeno 1122 x
1.JPG
1.JPG (90.3 KiB) Zobrazeno 1122 x
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 103
Registrován: 8 roků
Bydliště: Beroun
Vůz: Saab 9-3 SC

#96 Nákup 850/V70

Příspěvek od _geralt »

Diky za info.
V Chrudimi se obcas vyskytnu, tak me zajimalo, ma-li smysl se zdrzovat obhlidkou. U takhle stareho auta bych tech 400-500 videl jako realny rozumny najezd. Jak se mnohdy pise, zajima me skutecny stav. To ze prodejce evidentne neposkytuje pravdive info je skoda, rozhlidnu se jinde.
_________________
je: Saab 9-3NG '11, Fiat Panda '09, Multivan T4 '96
bylo: Volvo V70II 2.4i, Saab 9-5, Volvo V70II D5, Fiat Coupe 1.8, Saab 9-5 Aero

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 10
Registrován: 8 roků
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: Opel Corsa Van

#97 Nákup 850/V70

Příspěvek od analog »

Zdravim!

Tak ja bych se tez rad dostal mezi rady opecovavatelu nejakeho toho Volva a tak jdu s prosikem k mistnim
ostrilenym matadorum.
Vybral jsem si 2.5l 20V motorizaci a rad bych manualni prevodovku. Jestli to bude 850, nebo S(V)70 je mi celkem jedno, ale jako milovnik hran na autech, bych radeji 850ku.

Prochazim inzeraty a ptam se vas:

Ma smysl se vubec jet koukat na neco takoveho, kdyz je to tak levne?
http://auta.yauto.cz/volvo-850-2-5-glt-2444290.html

Neznate nekdo, resp. nebyl jste se kouknout, na tenhle vuz?
http://auta.yauto.cz/volvo-s70-2-5-i-2219700.html
Vypada zachovale, ale zas je to tak maximum, co jsem aktualne schopen za vuz dat. Nejakou rezervu na drobnosti mit budu, ale pokud by na nem odeslo neco zasadniho, bude z nej na nejaky cas jen nepojizdny kus zeleza.

Neni s S70 problem s nahr. dily? Tady na foru v bazaru vidim spoustu V70 na ND, ale zadne S70. Nebo je vetsina dilu zamenitelna?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#98 Nákup 850/V70

Příspěvek od marekl »

analog: Vítej, co se 850 týče, levný nemusí znamenat špatný. Chtělo by to vidět osobně.

O tý S70 už se vede diskuze tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=54397
S díly problém není, většina je s V70 záměnná. :)

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3358
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#99 Nákup 850/V70

Příspěvek od dumi.cz »

Jaja tady na foru prodava stribrnou 850 v sedanu. Mrkni na ni.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 30
Registrován: 8 roků
Bydliště: Praha
Vůz: V70 2.5 TDI 1998

#100 Nákup 850/V70

Příspěvek od Burdin »

Zdravím pánové,

rozhodl jsem se zase otravovat ;) a částečně dát i na místní rady, konečně jsem zase na chvíli v republice, našel jsem tuhle V70 http://auto.bazos.cz/inzerat/60050288/Volvo-V70-25tdi-103kw-manual-rok1998-cip.php a vzhledem k tomu, že jí mám relativně blízko tak bych jí rád zkouknul, náhodou neznáte někdo tohle auto? Díky

edit:
Apropos, nenašel by se nějaký dobrák, který by se na to jel se mnou kouknout (mělo by to být v Hostivicích u Prahy)? Sice něco málo o autech vím, ale přeci jenom člověk, který se vyzná v těhle autech by se hodil. Nějaký ten úplatek je samozřejmostí ;) Díky
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“