Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 13
- Vůz: Volvo s60 I 2.4 103 Kw (2001)
#51 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Trochu se tu přifařím s mírným OT. Můžete mi někdo říct, jak tu jednotku vyndám? Dneska jsem na to koukal a je to nahoře přichycený na dvou místech, ale neznám fígl, jak to dostat ven. Bojím se, abych to neurval Díky za radu...
_________________
bylo Volvo 850 (sedan) 2.5 TDi RED CAR
bylo Volvo 850 (sedan) 2.5 TDi RED CAR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#52 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Snadno: po levé straně je plechová "pojistka", kterou je třeba mírně odehnout. Pak lze spodní hranu přiklopit k sobě a CEMka "vypadne" z těch pantů nahoře.
Pak vytáhnout všechna relé a shunty, samotná CEM se vysune ze svého rámečku nahoru a nakonec povolit tu 10ku šroub v konektoru (ten jde vytáhnout - vyviklat - obvykle dosti ztuha).
Montáž zpět opačným způsobem, s dostatkem zkušeností, poslepu a za minutu.
P.
Pak vytáhnout všechna relé a shunty, samotná CEM se vysune ze svého rámečku nahoru a nakonec povolit tu 10ku šroub v konektoru (ten jde vytáhnout - vyviklat - obvykle dosti ztuha).
Montáž zpět opačným způsobem, s dostatkem zkušeností, poslepu a za minutu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#53 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Kdo někdy viděl, jak vypadá zdroj PC po roce provozu = pak by mě docela zajímalo, jak konkrétně tahle profukovaná CEMka bude za takový rok vypadat. V autě se sice obvykle tolik nepráší, ale zrovna čisto tam také není. Bude to zajímavý experiment.Codyhuman píše:Čistě preventivní opatření - vše šlape jak hodinky, žádné příznaky, cem absolutně bez koroze, jen se snažím mu prodloužit tímto trochu život
Pokud bude hodně zaprášená, po létech to s vrstvou prachu může být z tepelného hlediska ještě horší než bez nuceného větrání, ale čisté. Tím nechci strašit, prakticky tohle prověří až živý test...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 13
- Vůz: Volvo s60 I 2.4 103 Kw (2001)
#54 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Díky. Ta ,,pojistka“ je vlevo v jaké části?ok2ucx píše:Snadno: po levé straně je plechová "pojistka", kterou je třeba mírně odehnout. Pak lze spodní hranu přiklopit k sobě a CEMka "vypadne" z těch pantů nahoře.
Pak vytáhnout všechna relé a shunty, samotná CEM se vysune ze svého rámečku nahoru a nakonec povolit tu 10ku šroub v konektoru (ten jde vytáhnout - vyviklat - obvykle dosti ztuha).
Montáž zpět opačným způsobem, s dostatkem zkušeností, poslepu a za minutu.
P.
Jinak jsem našel tohle video, ale rozumím mu jen to hi
_________________
bylo Volvo 850 (sedan) 2.5 TDi RED CAR
bylo Volvo 850 (sedan) 2.5 TDi RED CAR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#55 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Vypůjčím si jeden obrázek z jejich videa:
je to taková bílá plechová packa z boku, dá se nahmatat a odtlačit ("ohnout") vlevo, jakoby pryč od CEM. V tom plechu je dírka, v dírce je plastový výstupek. Není se čeho bát, jde to bez násilí.
Tahle:
P.
je to taková bílá plechová packa z boku, dá se nahmatat a odtlačit ("ohnout") vlevo, jakoby pryč od CEM. V tom plechu je dírka, v dírce je plastový výstupek. Není se čeho bát, jde to bez násilí.
Tahle:
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 13
- Vůz: Volvo s60 I 2.4 103 Kw (2001)
#56 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Děkuji. Zítra na to vlítnu
EDIT:
EDIT:
_________________
bylo Volvo 850 (sedan) 2.5 TDi RED CAR
bylo Volvo 850 (sedan) 2.5 TDi RED CAR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 13
- Vůz: Volvo s60 I 2.4 103 Kw (2001)
#57 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
EDIT: Tak jsem na to ,,vlítnul“ a můj problém pokračuje zde: viewtopic.php?f=54&t=54399&p=644367#p644367
_________________
bylo Volvo 850 (sedan) 2.5 TDi RED CAR
bylo Volvo 850 (sedan) 2.5 TDi RED CAR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Benkovice
- Vůz: Volvo V70, 2.5tdi 1998
#58 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Zdravím Pánové, chci se zeptat jak máte přichyceny pasivní chladiče k procesoru? Děkuji za odpovědi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#59 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
FYI - chladič to nespasí. Vlastně tomu nakonec vůbec nepomůže (ale ani neublíží).
Jen to bude zbytečná práce. Chladiče už ani nedáváme.
/PL
Jen to bude zbytečná práce. Chladiče už ani nedáváme.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Benkovice
- Vůz: Volvo V70, 2.5tdi 1998
#60 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Takže stačí jen dát ochranný plech kompletně pryč a propájet procák? Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#61 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
ne. je třeba procesor a paměť vytáhnout, pak pročistit šváby + tišťák a pak to teprve osadit z5.satas píše:Takže stačí jen dát ochranný plech kompletně pryč a propájet procák? Díky
díky tomu sajrajtu, co tam je to je strašná pakárna a je velmi jednoduché potrhat spoje.
takže na takové to domácí bastlení to rozhodně není.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#62 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
... což je ale pouze (menší) půlka problému. A není to ta hlavní. Kdo si ovšem napáchá trafopájkou škody na desce, je to jeho boj.
Ovšem tu druhou část řešení (a pro infarkty MY04 zcela zásadní) si - s dovolením - necháme pro sebe. Umožní nám to držet kvalitu a záruku. A vám pak spolehlivá auta.
/PL
Ovšem tu druhou část řešení (a pro infarkty MY04 zcela zásadní) si - s dovolením - necháme pro sebe. Umožní nám to držet kvalitu a záruku. A vám pak spolehlivá auta.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#63 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Tak mi před chvílí zdechlo auto v chorvatsku, motor vrčí, ale jinak nejdou budíky, blinkry, centrál, klima.
Diagnostika se vůbec nespojí, ani Vida ani Vdash.
Po zdechnutí už ani nešel nastartovat motor.
Nikdy předtím nebyl ani náznak problému.
Je nějaká šance, že to po vychladnutí pojede?
V70 2004
Diagnostika se vůbec nespojí, ani Vida ani Vdash.
Po zdechnutí už ani nešel nastartovat motor.
Nikdy předtím nebyl ani náznak problému.
Je nějaká šance, že to po vychladnutí pojede?
V70 2004
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13095
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#64 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Veškerý pojistky OK?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#65 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Pojistky dobrý, musel jsem odpojit baterku, protože pořád svítí vnitřní osvěrlení. Uvidím ráno, až to vychladne.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13095
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#66 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Hm, tak to vypadá na ten infarkt, no.
Ono to asi ráno pojede, ale bude to chtít klimu na co nejmíň a modlit se.
Jsi alespoň na místě pobytu?
Bude to chtít jezdit co nejméně a domů pak jet v noci.
Ono to asi ráno pojede, ale bude to chtít klimu na co nejmíň a modlit se.
Jsi alespoň na místě pobytu?
Bude to chtít jezdit co nejméně a domů pak jet v noci.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#67 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Namísto pobytu jsme dojeli, chvíli to stálo ve stínu a pak za cvakání z cemky chytlo. Jízda bez blinkrů nebyla nic moc.
Dneska jsem tu CEMku vydoloval ven, číslo je to selhávací, takže to asi byl ten infarkt.
Sundal jsem ten plechový kryt procesoru a ten vnitřní plastový cemky. Nechal jsem i sundaný kryt nad nohama řidiče.
Auto nastartovalo, chyby šly vymazat a všechno normálně funguje.
Uvidíme co dál, jsme tady do soboty
Dneska jsem tu CEMku vydoloval ven, číslo je to selhávací, takže to asi byl ten infarkt.
Sundal jsem ten plechový kryt procesoru a ten vnitřní plastový cemky. Nechal jsem i sundaný kryt nad nohama řidiče.
Auto nastartovalo, chyby šly vymazat a všechno normálně funguje.
Uvidíme co dál, jsme tady do soboty
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 67
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: XC70 2004 D5 AT
#68 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Minulý týden se mi tohle stalo na xc70 2004, rozvícení kotrolek abs a dtsc a krom palivoměru vše umřelo na budíkách a ventilátor topení méně točil. druhý den vše v pohodě ale chyb jak nasekáno, Cemka přestala komunikovat s autem. do dnes najeto pár set km a zatím bez problému ale uvažuji ji nadělit nějaké chlazení navíc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#69 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Pepo mnoho zdaru na cestě zpět, hlavně ať se to nevysere, tedy až doma v pohodě případně
Cubrd : Nečteš, nevíš, podívej se pár řádků výše, chlazení to neřeší...
Cubrd : Nečteš, nevíš, podívej se pár řádků výše, chlazení to neřeší...
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#70 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Díky, snad to dojede. Zatím to tedy motor nezastavilo, když už se povedlo nastartovat
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#71 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
hlavně pak při tankování (pokud budeš muset) nevypínej motor. zvyk je sviňa.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#72 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Předpokládám, že to dojede na nádrž, tankoval jsem po příjezdu plnou a zbýval dojezd 200km. Celkem je to sem asi 950km. Samozřejmě s nefunkčním palivoměrem to bude otázka.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#73 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
Tak jsme doma, auto už fungovalo normálně, díky za rady a za podporu
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 663
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#74 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5194
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#75 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?
https://www.zidekmir.cz/cem/ - napiš Mirovi. cena je podle poškození.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 640 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 3 Odpovědi
- 352 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ervin
-
- 24 Odpovědi
- 1250 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 1 Odpovědi
- 661 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa