Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 296
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#601 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Hmmmm, jako asi mě tady zavrhnete, zřejmě stárnu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#602 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Snad ne FauVé
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#603 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
To bude nějaký francouz
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
#604 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Me se to rika lehko, pac, zda se, premyslim obdobne jako Tom a v tomto jsme se nazorove sesli, takze ja to vim - a poradim : staci se zamyslet, co by jste si dnes, za relativne rozumny peniz mohli koupit jako moc hezky auto. A staci fakt jednoduse premyslet, netreba do toho hazet Jaguary a podobne
P.S. Tome, snad neva, ale predpokladam a taky Ti preju, ze driv nez to uhodnou, tak Ty uz ukazes ten vlastni kousek, na ktery se tesim, sledovat zde dal, stejne jako Tve Volva
P.S. Tome, snad neva, ale predpokladam a taky Ti preju, ze driv nez to uhodnou, tak Ty uz ukazes ten vlastni kousek, na ktery se tesim, sledovat zde dal, stejne jako Tve Volva
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 296
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#605 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Nevadí ...
Jinak auto prodáno, během chvilky i převedeno na úřadě a odjelo s novým majitelem.
Ať slouží
Poslední fotky
Jinak auto prodáno, během chvilky i převedeno na úřadě a odjelo s novým majitelem.
Ať slouží
Poslední fotky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 750
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#606 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#607 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Tvl ty bankomaty, to je mor
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#608 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
A kde bude zhodnocení LPG/Nafta, o kterém jsi psal po koupi svého již minulého posledního auta
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 296
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#609 Tom0 - S80 3,2 ; V70 D4
Tak nějaké to zhodnocení.
Nic z naftových strašáků mě nepotkalo (mimo čistění ERGu) a tak pro mě vychází lépe ta nafta.
Co se týká provozních nákladů, tak V70 jezdila za 6,44Euro/100km a S80 LPG jezdila 6,47+1,40Euro/100km
Takže i zde vychází v palivu vychází lépe ta nafta.
S LPG jsem byl každou chvíli u pumpy, tady jsem si zvyknul že to chvíli vydrží... takže další výhoda.
Žádné dvoje emise, žádné revize, žádné výměny nádrží.
Neříkám, každé má svoje + i -, ale v mém případě vítězí nafta a proto jsem u ni zůstal i u dalšího auta.
Nic z naftových strašáků mě nepotkalo (mimo čistění ERGu) a tak pro mě vychází lépe ta nafta.
Co se týká provozních nákladů, tak V70 jezdila za 6,44Euro/100km a S80 LPG jezdila 6,47+1,40Euro/100km
Takže i zde vychází v palivu vychází lépe ta nafta.
S LPG jsem byl každou chvíli u pumpy, tady jsem si zvyknul že to chvíli vydrží... takže další výhoda.
Žádné dvoje emise, žádné revize, žádné výměny nádrží.
Neříkám, každé má svoje + i -, ale v mém případě vítězí nafta a proto jsem u ni zůstal i u dalšího auta.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 296
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#610 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
A jedem dál... Jak už Dural naznačoval, je to jednoduchá volba.
Tak to propálím, myslete si co chcete, ale rozhodl jsem se pro Škodu Superb 3 Style, výbava hodně slušná, 1,6TDi 88kW DSG...
Kupoval jsem ve stejném bazaru jako V70, takže už trošku s pohodovějším rozhodováním.
Takže nějaké první dojmy...
-Plasty a zpracování bylo u Volva lepší, to je prostě fakt
-Sedačky byly u Volva pohodlnější, to je taky fakt...
-Ale Volvo bylo technologicky z roku 2006, tohle vzniklo v roce 2015 a tak je na tom ten rok vzniku prostě znát ve prospěch Superbu.
-S tím souvisí i displej, grafika, media a všelijaké možné vymoženosti, opět ve prospěch Superbu.
-Motor 1,6TDi opět pro někoho tragedie, ale já jezdím pohodu a pro mě ideál...
-Srovnání volvího automatu (S80) a DSG je jako jablka a hrušky, to prostě nejde a DSG tam ty kvalty sype neskutečně rychle.
-Volvo byl pověstí držák (ať už S80, nebo V70), tady je možná tak držák motor v uvozovkách, ale převodovka je průser, to se prostě ví a vím že mě zřejmě výměna spojek nemine... Není otázka zda, ale kdy se tak stane.... Takže s tím musí člověk počítat.
Zatím se s tím seznamuju a učím se, tak budu postupně sbírat další zkušenosti.
Zatím najeto 140km se spotřebou zatím 4,8l/100km
Tak to propálím, myslete si co chcete, ale rozhodl jsem se pro Škodu Superb 3 Style, výbava hodně slušná, 1,6TDi 88kW DSG...
Kupoval jsem ve stejném bazaru jako V70, takže už trošku s pohodovějším rozhodováním.
Takže nějaké první dojmy...
-Plasty a zpracování bylo u Volva lepší, to je prostě fakt
-Sedačky byly u Volva pohodlnější, to je taky fakt...
-Ale Volvo bylo technologicky z roku 2006, tohle vzniklo v roce 2015 a tak je na tom ten rok vzniku prostě znát ve prospěch Superbu.
-S tím souvisí i displej, grafika, media a všelijaké možné vymoženosti, opět ve prospěch Superbu.
-Motor 1,6TDi opět pro někoho tragedie, ale já jezdím pohodu a pro mě ideál...
-Srovnání volvího automatu (S80) a DSG je jako jablka a hrušky, to prostě nejde a DSG tam ty kvalty sype neskutečně rychle.
-Volvo byl pověstí držák (ať už S80, nebo V70), tady je možná tak držák motor v uvozovkách, ale převodovka je průser, to se prostě ví a vím že mě zřejmě výměna spojek nemine... Není otázka zda, ale kdy se tak stane.... Takže s tím musí člověk počítat.
Zatím se s tím seznamuju a učím se, tak budu postupně sbírat další zkušenosti.
Zatím najeto 140km se spotřebou zatím 4,8l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#611 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
Já si říkal, že už jsem v tom bazaru byl ... a taky že jo
Něco jsem najezdil v obdobně výkonné V60 (D2) a tam už jsem si připadal dost na hraně. (i přestože jsem nečekal žádné sportovní zážitky)
Jinak k autu, myslim že volba je úplně v pohodě, Superb je v poměru cena/výkon nepřekonatelný auto, jen jsem zvědav jaký budeš mít názor na dostatečnost toho motoru.Něco jsem najezdil v obdobně výkonné V60 (D2) a tam už jsem si připadal dost na hraně. (i přestože jsem nečekal žádné sportovní zážitky)
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 296
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#612 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
Takže víš jak to tam vypadá. Před nákupem jsem si zopakoval pár dílů MonteKarla se Čtvrtníčkem.
Auta mají pěkná a hlavně je fakt umí nafotit a tím přitáhnout zákazníka.
Pochopitelně opět předávací protokol že všechno je na autě špatně a na výměnu... Ale kdo to tak nemá.
Když dáte auto do áček, tak první věc co udělají že ho podojí a prodávají s jen rezervou.
Tady jsem dostal v autě 3/4 nádrže, tak jak to koupí, tak to je.
Auta mají pěkná a hlavně je fakt umí nafotit a tím přitáhnout zákazníka.
Pochopitelně opět předávací protokol že všechno je na autě špatně a na výměnu... Ale kdo to tak nemá.
Když dáte auto do áček, tak první věc co udělají že ho podojí a prodávají s jen rezervou.
Tady jsem dostal v autě 3/4 nádrže, tak jak to koupí, tak to je.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#613 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
Výměnu za Superba dokáži pochopit. za mě to škaredé auto není, prostoru hafo, velmi slušně zpracované, není extra nic, na co by to trpělo. Takže za mě, proč ne, pokud nevyhledáváš alespoň trochu výjimečnosti.
Co upřímně nepochopím, tak je 1,6 TDI. Mám to ve služební Octě s manuálem. Když jezdím sám, je to ok. Dá se předjet, jezdím obyčejně za 6,5 l. Když se hlídám, kolem 5 l se dá. Kolega to má v automatu a v tu chvíli je část již tak skromného výkonu v háji. No jak to musí jet v Superbu ani nedomýšlím.
Co je průser u této motorizace, když auto naložíš, stačí 3 lidi. Pak jakékoli předjetí = velká odvaha. Jinak ano, dálničních 130-140 to drží v poho.
Pamatuji si únorovou jízdu z Alp. Celá 4 členná rodina, plný kufr, rakev na střeše. Auto při předpisových rychlostech vzalo za těch 1 400 km celkem 6,7 litru na 100. Při výjezdu na Katschberg jsem střídal za 1 a 2, snad jen 2x během těch 4 km jsem dal na chvíli za 3, abych opět po pár desítkách metrů řadil na 2. Osobně bych tedy jednoznačně volil 2,0 TDI, která má výkonu dostatek a jezdí za stejné či i nižší náklady při stejném režimu jízdy.
Co upřímně nepochopím, tak je 1,6 TDI. Mám to ve služební Octě s manuálem. Když jezdím sám, je to ok. Dá se předjet, jezdím obyčejně za 6,5 l. Když se hlídám, kolem 5 l se dá. Kolega to má v automatu a v tu chvíli je část již tak skromného výkonu v háji. No jak to musí jet v Superbu ani nedomýšlím.
Co je průser u této motorizace, když auto naložíš, stačí 3 lidi. Pak jakékoli předjetí = velká odvaha. Jinak ano, dálničních 130-140 to drží v poho.
Pamatuji si únorovou jízdu z Alp. Celá 4 členná rodina, plný kufr, rakev na střeše. Auto při předpisových rychlostech vzalo za těch 1 400 km celkem 6,7 litru na 100. Při výjezdu na Katschberg jsem střídal za 1 a 2, snad jen 2x během těch 4 km jsem dal na chvíli za 3, abych opět po pár desítkách metrů řadil na 2. Osobně bych tedy jednoznačně volil 2,0 TDI, která má výkonu dostatek a jezdí za stejné či i nižší náklady při stejném režimu jízdy.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#614 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
Měli sme to ve služebním sociálním rapidu, to s tim cloumalo slušně, ale co pro mě bylo nezkousnutelný je spotřeba oleje. Dolívali jsme litr na cca 1500km a to sme do toho sedli, když to mělo 12tkm. A jelikož kolegové co s tim jezdili, tak na to totálně kašlali, takže každá jízda začínala cestou na benzinku pro litrovku na dolití, která za otočku do Hamburku padla.
Tož držim palce, aby se tě to netýkalo.
Tož držim palce, aby se tě to netýkalo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 296
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#615 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
Tak ono je to o kompromisech...
Ono sice Superbů je v nabídce spousta hodně moc...
Ale když chceš aby to mělo nějakou výbavu, trošku světla, velkou navigaci, tažný, kožený sedačky a hlavně odvětrávané (to mi chybělo od prodeje S80) a přitom to bylo za rozumnej peníz...
Tak toho moc na trhu nezbyde.
Ono sice Superbů je v nabídce spousta hodně moc...
Ale když chceš aby to mělo nějakou výbavu, trošku světla, velkou navigaci, tažný, kožený sedačky a hlavně odvětrávané (to mi chybělo od prodeje S80) a přitom to bylo za rozumnej peníz...
Tak toho moc na trhu nezbyde.
#616 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
Pro podobně smýšlející lidi, aktuální SM...
- Přílohy
-
- SuperB.pdf
- (6.15 MiB) Staženo 66 x
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#617 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
Rapid měl jinou 1,6 TDI než má tento Superb či moje služební Octa. U mě třeba olej nežere vůbec (najeto 133 tkm, firma to mění po 30 tkm a oleji nevím), kolegům v dalších Octaviích či Scalách taky ne. Toho bych se nebál.
Pro poklidnou jízdu bude Tomovi určitě stačit, jen prostě nic víc nejde od této motorizace čekat, i když občas bys rád předjel a nečekal v koloně. Ale brzdou provozu nebude.
Pro poklidnou jízdu bude Tomovi určitě stačit, jen prostě nic víc nejde od této motorizace čekat, i když občas bys rád předjel a nečekal v koloně. Ale brzdou provozu nebude.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 193
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#618 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
Já bych ty 1.6tdi neviděl tak černě.
Měl jsem to v OII od novoty a najel jsem s ní 480tis. takřka bez poruchy. Jediné co odešlo a týká se pohonu, tak bylo někdy v 200tis. relé zhaveni a v 450tis. EGR. Jinak vstriky, turbo, spojka všechno původní a olej nezrala vůbec. Jezdila na Long po 30tis. Teď mám OIII s 340 tis. a taky v pohodě.
Měl jsem to v OII od novoty a najel jsem s ní 480tis. takřka bez poruchy. Jediné co odešlo a týká se pohonu, tak bylo někdy v 200tis. relé zhaveni a v 450tis. EGR. Jinak vstriky, turbo, spojka všechno původní a olej nezrala vůbec. Jezdila na Long po 30tis. Teď mám OIII s 340 tis. a taky v pohodě.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 296
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#619 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
A je to
Ze Supa jsem se radoval pouhé dva dny...
Néééé, zatím mi neodešlo DSGčko
Zkřížila mi cestu dnes ráno srna... mřížky, maska, plastíky a celé je to nějaké hnuté a je různá mezera mezi kapotou a světlem na pravé a levé straně.
Odhad PČR 15.000Kč, já myslím že to bude mnohem víc.
Ze Supa jsem se radoval pouhé dva dny...
Néééé, zatím mi neodešlo DSGčko
Zkřížila mi cestu dnes ráno srna... mřížky, maska, plastíky a celé je to nějaké hnuté a je různá mezera mezi kapotou a světlem na pravé a levé straně.
Odhad PČR 15.000Kč, já myslím že to bude mnohem víc.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#620 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
To je mi líto
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2924
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#621 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
Srnku jsi měl ukrýt a pak zpracovat . Jinak držím palce ať je to za co nejmíň co nejrychleji a co nejlépe opravené.
#622 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
A pak že je 1.6tdi pomalá...na srnku to stačí až dost
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#623 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
Hm, škoda.
Že ty jsi chtěl opisovat ode mě?
Ale jsem lepší, já nabořil Volvo ještě ten den co jsem ho koupil.
Že ty jsi chtěl opisovat ode mě?
Ale jsem lepší, já nabořil Volvo ještě ten den co jsem ho koupil.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#624 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
Auuu, to je škoda - doslova. No nic, máš pokřtěno, snad máš dobře pojištěno a nic hrošího z nehod a závad tě už nečeká.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#625 Tom0 - od S80 3,2 přes V70 D4 k Superb 3
Zase na tohle vše seženeš i v barvě. Pojistka je když tam byla pčr?
To je klasika, jak je něco nového..
To je klasika, jak je něco nového..
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 429 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 3 Odpovědi
- 683 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 4 Odpovědi
- 190 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Giew
-
- 103 Odpovědi
- 4932 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od boo-beek
-
- 2 Odpovědi
- 3277 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali