D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Ahoj:
při dalších experimentech se svícením mi přišlo podivné, že P2 auta (S60I, V/XC70II, S80I a XC90) po elektrickém faceliftu (2005-) nedisponují některými funkcemi z dalšího faceliftu (2007-). Konkrétně funkce blinkrů (Trippling, Short Flash) = trojí zablikání při krátkém "brknutí" o páčku blinkrů. Tak vězte, že Trippling lze u P2 auta a ročníků 2005-2006 také dodatečně naprogramovat a aktivovat.
Starší roky (-2004) tohle vůbec nemají.
Novější (2007-) už toto mají z fabriky, komu to nefunguje, stačí pomoci diagnostiky zapnout.
Pavel
při dalších experimentech se svícením mi přišlo podivné, že P2 auta (S60I, V/XC70II, S80I a XC90) po elektrickém faceliftu (2005-) nedisponují některými funkcemi z dalšího faceliftu (2007-). Konkrétně funkce blinkrů (Trippling, Short Flash) = trojí zablikání při krátkém "brknutí" o páčku blinkrů. Tak vězte, že Trippling lze u P2 auta a ročníků 2005-2006 také dodatečně naprogramovat a aktivovat.
Starší roky (-2004) tohle vůbec nemají.
Novější (2007-) už toto mají z fabriky, komu to nefunguje, stačí pomoci diagnostiky zapnout.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
hmm... tak zas nic, zrovna tuhle funkci bych užil
i tak dobrá práce
i tak dobrá práce
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#3 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
neves hlavu... jestli Ti to chybi tak si to muzes sam doma vyrobit.
Par eletrickejch soucastek,jednoducha deska, naprogramovat procesor, napojit na kabely od blinkru... Ani me to nestlo moc casu s vyvojem, protoze jsem to nasel kompletne na internetu.
Na octavku jsem to takhle dodelaval, na volvu jsem se k tomu jeste nedostal.
Par eletrickejch soucastek,jednoducha deska, naprogramovat procesor, napojit na kabely od blinkru... Ani me to nestlo moc casu s vyvojem, protoze jsem to nasel kompletne na internetu.
Na octavku jsem to takhle dodelaval, na volvu jsem se k tomu jeste nedostal.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13114
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Já to mám koupený a namontovaný, ale nefungují mi při zablikání kontrolky, ale to mi nevadí. Víc mi vadí, že občas mi při zpětném pohybu páčky ona brnkne o druhou stranu a zabliká to jinam než jedu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#5 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Mám to AHD už snad 4-5 let a je to i s denním svícením dálkama a funguje to v pohodě, A celkem přemýšlím že to koupím i do V40-kyhajnej píše:hmm... tak zas nic, zrovna tuhle funkci bych užil
i tak dobrá práce
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9895
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
AHD mi leží v šuplíku už pár okamžiků...jestli se nepletu i ten trojblik tam je....ale furt se mi nechce do tej elektriky lízt. No asi se kousnu....třeba ty facelift lampy co se chystám montovat mě k tomu donutí
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#7 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Jasný: přídavnými modulky jde udělat skoro všechno. Není až tak jednoduché ten modul postavit tak, aby to bylo dlouhodobě spolehlivé.
Tak aspoň majitelé těchto dvou ročníků se mohou z této maličkosti trošku radovat (já shodou okolností hned 2x).
P.
Tak aspoň majitelé těchto dvou ročníků se mohou z této maličkosti trošku radovat (já shodou okolností hned 2x).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#8 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
tak jednoduche pro nekoho kdo ma s elektronikou nejake zkusenosti. At kazdy posoudi sam.
ja jsem asi pred peti lety vyrabel toto, na octavce funguje bez problemu:
http://www.octaviaclub.cz/clanky/trippling-navod-na-vyrobu-303.html
ja jsem asi pred peti lety vyrabel toto, na octavce funguje bez problemu:
http://www.octaviaclub.cz/clanky/trippling-navod-na-vyrobu-303.html
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#9 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Jde to zapnouut jakoukoliv origo diag nebo by musel clovek primo k Vam do D5T5 a jaka bude cena toho zapnuti? taky bych si to pral.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#10 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Taky bych Pavle rad vedel, na co tato "uprava" vyjde na moji V70 2005. Klidne do SZ.
#11 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
zatím bez odpovědi, taky bych to rád, mám poslat sz?
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#12 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Zdar:
cifra za tuto aktivaci bude silně závislá na tom, jestli jsme dotyčné auto již nějak kofiguračně ladili nebo ne. Vzhledem k tomu, že tato nabídka je silně omezená modelem (XC90) a uvedenými ročníky, nepředpokládám, že to bude nějaká masovka.
Takže to budou individuální nabídky, ideálně se mohou kombinovat s přidáním časovače bufíka, tempomatu nebo palubního PC, či DRL nebo časovače větrání.
Pavel
cifra za tuto aktivaci bude silně závislá na tom, jestli jsme dotyčné auto již nějak kofiguračně ladili nebo ne. Vzhledem k tomu, že tato nabídka je silně omezená modelem (XC90) a uvedenými ročníky, nepředpokládám, že to bude nějaká masovka.
Takže to budou individuální nabídky, ideálně se mohou kombinovat s přidáním časovače bufíka, tempomatu nebo palubního PC, či DRL nebo časovače větrání.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#13 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Takze XC70, 2006 a jeste jsem u Vas nebyl. Ale je v planu udelat off egr, chtel bych tenhle trojblik a mozna asi i to automaticke zapinani svetel prez cidlo. Cena?ok2ucx píše:Zdar:
cifra za tuto aktivaci bude silně závislá na tom, jestli jsme dotyčné auto již nějak kofiguračně ladili nebo ne. Vzhledem k tomu, že tato nabídka je silně omezená modelem (XC90) a uvedenými ročníky, nepředpokládám, že to bude nějaká masovka.
Takže to budou individuální nabídky, ideálně se mohou kombinovat s přidáním časovače bufíka, tempomatu nebo palubního PC, či DRL nebo časovače větrání.
Pavel
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#14 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Co se týká tripplingu u P2 2005-2006, je tu ještě jedno omezení, které jsme právě objevili. Centrální jednotka CEM má v těchto ročnících celkem 2 varianty "starou" a "novou". Ta "stará" trippling neumí, nová ano. Navenek to ovšem nijak poznat není. Kdo má diagnostiku, lze to poznat podle sériového čísla CEMu, hardwarového čísla. Nebo nejlépe poslat VIN.
Jo a tohle je nesmysl:
Pavel
Jo a tohle je nesmysl:
Trippling lze aktivovat u všech P2 aut = t.j. XC90, V/XC70, S60, S80 uvedených roků (MY05-06) a s tou "správnou" CEMkou.ok2ucx píše:je silně omezená modelem (XC90) a uvedenými ročníky,
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#15 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Trochu to tu oživím s otazkou na kluky z Volvo česky...
Byl tu dotaz na cenu aktivace... ale odpověď je neuspokojivá. přijde mi hloupe si aktivovat další jine věci když bych chtěl jen jednu,takže se domnívam že samotná aktivace asi je tak banalní že není hodna nějakému učtování.
Zeptám se tedy znovu... Když si to nechám u Vás aktivovat (pokud mi to CEM dovolí) tak jaká bude cena? bude menší než se dají sehnat běžně moduly k tomu určené viz odkaz ,nebo dražší a jaky tam bude rozdíl?
Odpověd stylu že cena by se řešila individualně podle toho zda auto už u Vás bylo nebo nebylo je nesmyslna. Prostě jsem nový zakazník chci tuhle službu a chci vědět kolik za tuhle službu zaplatím.
http://www.srovnanicen.cz/q/Modul%20komfortniho%20blikani%20smerovych%20svetel/
Byl tu dotaz na cenu aktivace... ale odpověď je neuspokojivá. přijde mi hloupe si aktivovat další jine věci když bych chtěl jen jednu,takže se domnívam že samotná aktivace asi je tak banalní že není hodna nějakému učtování.
Zeptám se tedy znovu... Když si to nechám u Vás aktivovat (pokud mi to CEM dovolí) tak jaká bude cena? bude menší než se dají sehnat běžně moduly k tomu určené viz odkaz ,nebo dražší a jaky tam bude rozdíl?
Odpověd stylu že cena by se řešila individualně podle toho zda auto už u Vás bylo nebo nebylo je nesmyslna. Prostě jsem nový zakazník chci tuhle službu a chci vědět kolik za tuhle službu zaplatím.
http://www.srovnanicen.cz/q/Modul%20komfortniho%20blikani%20smerovych%20svetel/
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#16 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Možná už to tu někde je, v tom případě se omlouvám, ale nejde dodělat i dodatečné jedno setření?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#17 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Zdar:Ekky píše:Trochu to tu oživím s otazkou na kluky z Volvo česky...
Byl tu dotaz na cenu aktivace... ale odpověď je neuspokojivá. přijde mi hloupe si aktivovat další jine věci když bych chtěl jen jednu,takže se domnívam že samotná aktivace asi je tak banalní že není hodna nějakému učtování.
Zeptám se tedy znovu... Když si to nechám u Vás aktivovat (pokud mi to CEM dovolí) tak jaká bude cena? bude menší než se dají sehnat běžně moduly k tomu určené viz odkaz ,nebo dražší a jaky tam bude rozdíl?
Odpověd stylu že cena by se řešila individualně podle toho zda auto už u Vás bylo nebo nebylo je nesmyslna. Prostě jsem nový zakazník chci tuhle službu a chci vědět kolik za tuhle službu zaplatím.
odpověď není jednoduchá = vždy záleží od typu auta a pak hlavně jaký SW a HW je v CEMu. U "nového" zákazníka: v ideálním případě potřebujeme pouze "odemčít" CEM (což není banální) a pak k tomu jen přidat tu "banální" aktivaci tripplingu. V horším případě se musí nejprve upgradovat SW v CEM, což jsou další kačky navíc. A v nejhorším případě se musí upgradovat i HW (= výměna CEM + upgrade SW) tak, aby ten trippling šel aktivovat.
Takže ta úvaha/logika je naprosto naopak.
Tím, že je tu tolik možností, nelze dopředu (a hlavně bez znalosti VIN konkrétního auta) říct cenu za aktivaci tripplingu. Ale i tak tam ta jednorázová cena (za odemčení CEM) bude poměrně vysoká, tedy hlavně v případě, že se bude chtít pouze ten trippling. Pokud se udělá konfigurací vícero, vychází to pak lépe, t.j. samotný "banální" trippling se v tom už "ztratí".
Odpověď: zajeď na naše stránky, napiš konkrétní VIN a dostaneš konkrétní cenu. Když to samé udělá někdo jiný s jiným autem, cena může být a možná bude jiná a nelze to (z výše uvedených důvodů) porovnávat.
Pavel
P.S. Přidat setření zatím nelze.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3372
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#18 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
asi trosku mimo, ale proboha to je takovej problem tu packu podrzet? ja treba presne tuhle funkci nesnasim presne z duvodu co pise Raolsa...
diky bohu ze jednickova 70-tka ji nema
diky bohu ze jednickova 70-tka ji nema
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#19 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
je to fičurka genialní škoda, že to nejde dodělat i do předface, dost mi to v manželčině autě chybí, naštěstí v něm nemusím jezdit tak často.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#20 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Tripling mi taky chybí a dřív nebo později dojde na modul k jeho dodělání. Páčku není problém podržet to je jasný, nicméně je několik situací kdy bych ho uvítal. Nejčastěji třeba při vyjíždění z kruháče, kdy je potřeba zapnout blinkr, přehmátnout si na volantu a někdy k tomu ještě řadit. Pokud to chci udělat vše a plynule, každá sekunda se hodí A nebo jsem taky jenom líný prase...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#21 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Ok. Tato odpoved mi uz staci. Takze mam jasno a nabastlim to pomoci modulu za 600,-
Ktery by mel fungovat na vsechny auta (?)
Ktery by mel fungovat na vsechny auta (?)
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#22 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Když bude nejhůř tak maximálně vyměníš nějakou odpálenou jednotku za 20000KčEkky píše:Ok. Tato odpoved mi uz staci. Takze mam jasno a nabastlim to pomoci modulu za 600,-
Ktery by mel fungovat na vsechny auta (?)
P.S. Závidím mechanikovi,který bude takovou kurwu opravovat.Nabastlené homemade vyloženě miluji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#23 D5T5.com: Trippling pro P2 2005-2006
Martine,Taky si to nezavidim.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek