Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#26 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ja mam taky problem se zadkem na V70 III - tvar svetel. Kde to jeste zkousnu je na XC70 III a to jen diky oplastovani, ktere ten divny pocit ze svetel castecne eliminuje. Pokud tuto platformu, take bych v pripade nenutnosti kombika volil S80, nebo pak V60 - ale to je uz jina cenova relace.
Jinak ta S80 se mi z fotek libi.
Jinak ta S80 se mi z fotek libi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha Ďáblice
- Vůz: S 80 D5, 136KW, 2007
- Bydliště: Praha Ďáblice
#27 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Hele nevim, ale podle mě, a nerad bych se někoho dotknul, V50 a S80 vůbec nejde srovnávat, jsou to úplně jiná auta a měl by jsi si ujasnit, co potřebuješ. Tahle S80 vypadá pěkně, ale co znamená nový motor...? nově měněný? Podle Kw je to právě starší D5. Ale i tak, já mám S80 právě s tímto motorem a jsem naprosto spokojený. Celkově s autem, neměnil bych. U tohohle se mi líbí i výbava, snad jen by mi u toho chutnala i navi, ale to vem čert. Ty starší stejně nebyly ideální a i bez ní se dá krásně jezdit Pokud bych o něm uvažoval, rozhodně bych se šel projet! Nenpadá mě nic extra, na co u tělech S80 dávat bacha. Co vim, tak větší volváci trpí se systémem DSTC, ale pokud by to bylo špatný, soft ti to okamžitě nahlásí. Jinak bych řekl klasika, skoukni, aby nebylo dříve zbouraný atd. doporučuju dojet si s ním na nejbližší STK nebo něco podobnýho a nechat si to prohlédnout, spodek,... pokud to bude OK, jel bych do Volva nebo někam, kde mají ORIGINÁLNÍ diagnostiku a pak se snadněji rozhoduje. Já to tak udělal a pohodaTemnyProrok píše:Zdravím. Zvažujeme s přítelkyní o nákupu vozu. Doteď jsem vlastnil V70 první generace, ale to se mé drahé nelíbí a je na ni moc staré a tak bělouš jde do světa a hledá se nástupce.
Aktuálně máme v merku toto: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/15937855?goFrom=list
Na co si u takového vozu dát pozor? Je to vůbec dobrá volba? (V70 3tí generace neprojde - ošklivej zadek - ach ty ženy). Nebo by bylo lepší najít si někde V50 v D5 (D4, D3)? (potažmo, jak moc zlé jsou ty PSA 1,6 a 2,0 co se do toho dávalo? -> V50 se zadkem projde)
Předem díky
_________________
S 80 D5, 136 kw, 2007, manuál
Bylo: S 60 2.4D, 96KW, 2005, manuál
S 80 D5, 136 kw, 2007, manuál
Bylo: S 60 2.4D, 96KW, 2005, manuál
#28 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Tak bez prohlídky v rozumném servisu bych do toho nešel. 2km od tohohle bazaru je ADUSUM a tam bych si to případně nechal čeknout V50 už spíše abstrahujeme a pomalu začíná procházet i varianta V70 III .... uvidím jak to dopadne všechno Jinak zatím určitě stačí sedan, ale preferoval bych kombi (proto jsem uvažoval i tu V50, kterou akceptovala i přítulka - leč už přichází na chuť i té V70 a tak uvidíme, co dřív projde)dirtybastard píše: Hele nevim, ale podle mě, a nerad bych se někoho dotknul, V50 a S80 vůbec nejde srovnávat, jsou to úplně jiná auta a měl by jsi si ujasnit, co potřebuješ. Tahle S80 vypadá pěkně, ale co znamená nový motor...? nově měněný? Podle Kw je to právě starší D5. Ale i tak, já mám S80 právě s tímto motorem a jsem naprosto spokojený. Celkově s autem, neměnil bych. U tohohle se mi líbí i výbava, snad jen by mi u toho chutnala i navi, ale to vem čert. Ty starší stejně nebyly ideální a i bez ní se dá krásně jezdit Pokud bych o něm uvažoval, rozhodně bych se šel projet! Nenpadá mě nic extra, na co u tělech S80 dávat bacha. Co vim, tak větší volváci trpí se systémem DSTC, ale pokud by to bylo špatný, soft ti to okamžitě nahlásí. Jinak bych řekl klasika, skoukni, aby nebylo dříve zbouraný atd. doporučuju dojet si s ním na nejbližší STK nebo něco podobnýho a nechat si to prohlédnout, spodek,... pokud to bude OK, jel bych do Volva nebo někam, kde mají ORIGINÁLNÍ diagnostiku a pak se snadněji rozhoduje. Já to tak udělal a pohoda
Jinak zde na fotkách ta S80 vypadá asi lépe než v reálu. Má pár ťukanců a ten interér naživo vypadá hůře než na fotkách.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#29 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ja si nemuzu pomoc ale u ty S80 na proseku me nesedi predni naraznik u levyho svetla,
druha vec proc to ma faceliftovany predek ale znak je osoupanej....
druha vec proc to ma faceliftovany predek ale znak je osoupanej....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
#30 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Nu ... zatím tato s80 neprošla kvůli stavu interiéru Plus vysvětlení proč se měnil motor bylo také nejasné.3m3 píše:Ja si nemuzu pomoc ale u ty S80 na proseku me nesedi predni naraznik u levyho svetla,
druha vec proc to ma faceliftovany predek ale znak je osoupanej....
Proto je tu teď tato dvojice kandidátů ...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/16295776?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16263253?goFrom=list
Jak moc vůbec věřit tomu bifuelu co je v té S80?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#31 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
To není BiFuel (N95+LPG), ale FlexiFuel, t.j. kombinace N95+E85. A prý to funguje, resp. není důvod tomu nevěřit.
Tohle by měl být motor B5254T8, také se montovala Flexi 2.0l Forďácká atmosféra B4204S4 107kW.
P.
Tohle by měl být motor B5254T8, také se montovala Flexi 2.0l Forďácká atmosféra B4204S4 107kW.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#32 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Aha, jsem nevěděl, že Bifuel je něco jiného Ale věděl jsem, že toto jezdí na N95 a E85 a díky tomu člověk může i do podzemních garáží, pokud se nepletu. Tak děkuji za osvětlení názvoslovíok2ucx píše:To není BiFuel (N95+LPG), ale FlexiFuel, t.j. kombinace N95+E85. A prý to funguje, resp. není důvod tomu nevěřit.
Tohle by měl být motor B5254T8, také se montovala Flexi 2.0l Forďácká atmosféra B4204S4 107kW.
P.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha Ďáblice
- Vůz: S 80 D5, 136KW, 2007
- Bydliště: Praha Ďáblice
#33 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Sorry, že se ještě vracím k té na Proseku - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/15937855?goFrom=list
asi to bude něco slepený,... mřížka z faceliftu, ale ty mlhovky facelift nejsou. Jestli to nepletu, je to R-design. A na to se chci zeptat, nevíte, jestli se to dá někde sehnat? Myslím plast. detaily na spodku nárazníku a kolem mlhovek?
asi to bude něco slepený,... mřížka z faceliftu, ale ty mlhovky facelift nejsou. Jestli to nepletu, je to R-design. A na to se chci zeptat, nevíte, jestli se to dá někde sehnat? Myslím plast. detaily na spodku nárazníku a kolem mlhovek?
_________________
S 80 D5, 136 kw, 2007, manuál
Bylo: S 60 2.4D, 96KW, 2005, manuál
S 80 D5, 136 kw, 2007, manuál
Bylo: S 60 2.4D, 96KW, 2005, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#34 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj, 900-1030km, mam presne co pises. Ale jezdim na dedka
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#35 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ale to mas V70 FWD, s XC70 a automatem bych se smiril s cca 800 km max pri pohodove jizde. Jen pro info, nadrz je 68-72l, tak aby jsi nebyl prekvapeny po prepoctu z realne spotreby.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#36 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
to se ti vymstí Jaromíre...Solniak píše: Ale jezdim na dedka
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#37 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Za 10 sekund klikání se dá najít statisticky dobře vypovídající odpověď na otázky tohoto typu: https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/610-XC70.html?fueltype=1&vehicletype=1&power_s=135&power_e=137&gearing=2. Dojezd už je jen trojčlenka.Vrtis píše:Zdravím plánuju koupi Volvo xc70 2.4 D5 136kw automat. Chtěl bych se zeptat jaké spotřeby se dá dosáhnout a jakého dojezd jste dosáhli na jedno natankování díky za odpověď
Jen těchto aut je ve spritmonitoru aktuálně 33 vozů, a to se zahazují ty výsledky, kdož nemají najeto 1500km. Magická Oktávka se spotřebo 2,987l/100km to opravdu není
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#38 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Vrtis: počítej 8,5 - 9l, na delší trasy (dálnice) se s tím dostaneš i kolem 8l. Pokud se chceš při výběru auta dívat na spotřebu, tak XC ti asi vyhovovat nebude.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#39 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
A tak pomotal jsem V a XC70, pravda. A jezdím na dědka, ale nejsem brzda provozu, občas za to vezmu pěkně..hajnej píše:to se ti vymstí Jaromíre...Solniak píše: Ale jezdim na dedka
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Vůz: Zvažuji koupi Volvo C30/V50/S40
- Bydliště: Praha/Ostrava
#40 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zdravím ve spolek,
po delší době jsem se rozhodl vyměnit své auto za novější. Docela mě zaujalo tahle Volvo S60.
Mohu Vás poprosit o názor, zda je to dobrá kombinace 2.0 diesel a automat.
Nebo se raději podívat po něčem jiném.
Všem díky za názor.
po delší době jsem se rozhodl vyměnit své auto za novější. Docela mě zaujalo tahle Volvo S60.
Mohu Vás poprosit o názor, zda je to dobrá kombinace 2.0 diesel a automat.
Nebo se raději podívat po něčem jiném.
Všem díky za názor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Vůz: Zvažuji koupi Volvo C30/V50/S40
- Bydliště: Praha/Ostrava
#41 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zravím,
nevíte někdo o někom, kdo by mi před koupi odborně zkontroloval vyhlédnuté auto. Někdo kdo je z Ostravy a okolí.
Díky za tipy.
nevíte někdo o někom, kdo by mi před koupi odborně zkontroloval vyhlédnuté auto. Někdo kdo je z Ostravy a okolí.
Díky za tipy.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#42 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
martinopelmaniakovzostravy píše:Zravím,
nevíte někdo o někom, kdo by mi před koupi odborně zkontroloval vyhlédnuté auto. Někdo kdo je z Ostravy a okolí.
Díky za tipy.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#43 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Počkej počkej, jaký to je rok? Do S60 se snad tyhle motory nedávaly. Nevím jak do nové generace, možná 2litr pětiválec. To by mohla být dobrá volba.maniakovzostravy píše:Zdravím ve spolek,
po delší době jsem se rozhodl vyměnit své auto za novější. Docela mě zaujalo tahle Volvo S60.
Mohu Vás poprosit o názor, zda je to dobrá kombinace 2.0 diesel a automat.
Nebo se raději podívat po něčem jiném.
Všem díky za názor.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Vůz: Zvažuji koupi Volvo C30/V50/S40
- Bydliště: Praha/Ostrava
#44 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Je to ročník 2011 - označení D3 - 120 kw.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Vůz: Zvažuji koupi Volvo C30/V50/S40
- Bydliště: Praha/Ostrava
#45 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
hajnej píše:martinopelmaniakovzostravy píše:Zravím,
nevíte někdo o někom, kdo by mi před koupi odborně zkontroloval vyhlédnuté auto. Někdo kdo je z Ostravy a okolí.
Díky za tipy.
Díky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#46 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Tak to by měl být petival.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 73
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Praha
#47 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj,
zítra se jedu podívat na https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16171034?goFrom=list
Vzhledem k tomu, že jsem zkoušel XC70 s D5 a to moc nejede, tak se bojím, že s motorem D3 to bude opravdu líné. Dá se tento motor v modelu 2011 chipovat? Má s tím někdo zkušenost?
A dále se chci zeptat, zda do auta jde dodatečně namontovat / přehodit z jiného, adaptivní tempomat. Protože najít slušné XC70 s adaptivním tempomatem, to je jak kupka v jehle sena a když to nemá být v bazaru na který nejsou záporné reference, je to opět sci-fi
zítra se jedu podívat na https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16171034?goFrom=list
Vzhledem k tomu, že jsem zkoušel XC70 s D5 a to moc nejede, tak se bojím, že s motorem D3 to bude opravdu líné. Dá se tento motor v modelu 2011 chipovat? Má s tím někdo zkušenost?
A dále se chci zeptat, zda do auta jde dodatečně namontovat / přehodit z jiného, adaptivní tempomat. Protože najít slušné XC70 s adaptivním tempomatem, to je jak kupka v jehle sena a když to nemá být v bazaru na který nejsou záporné reference, je to opět sci-fi
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009
Volvo XC60 D5, MY 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 65
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: XC70 r.v. 2004
- Bydliště: Město Albrechtice
#48 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
XC70 s D5 a to moc nejede
Mám xc70 D5, sice r.v. 2004, ale: na silnicích se jezdí 90, jede mi v pohodě. Ve městě 50, tam mi to taky jede. Dálnice a silnice pro motorová vozidla 130, takové rychlosti také dosahuju. Když potřebuju předjet, sešlápnu a rozjedu se jak raketa. Nezkoušel jsi to se zataženou ručkou?
Mám xc70 D5, sice r.v. 2004, ale: na silnicích se jezdí 90, jede mi v pohodě. Ve městě 50, tam mi to taky jede. Dálnice a silnice pro motorová vozidla 130, takové rychlosti také dosahuju. Když potřebuju předjet, sešlápnu a rozjedu se jak raketa. Nezkoušel jsi to se zataženou ručkou?
_________________
XC70 D5 AWD D5244T r.v. 2004 stříbrná barva
Škoda Felicia combi 1,3 MPi r.v. 1999 zelená barva
Škoda Octavia combi 1,9 TDi r.v. 2003 modrá
XC70 D5 AWD D5244T r.v. 2004 stříbrná barva
Škoda Felicia combi 1,3 MPi r.v. 1999 zelená barva
Škoda Octavia combi 1,9 TDi r.v. 2003 modrá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 73
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Praha
#49 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Nejsem žádnej závodník, aspoň né od doby co mám děti, ale bezpečně předjet znamená, že mám v motoru dost výkonu. Dneska jsem jel tu D3 a dalo se, když člověk počítal s prodlevou plynu, ale s tou D5 co jsem jel muselo teda něco bejt. Asi D5 bude pak už v pohodě, když bude motor v dobrém stavu.
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009
Volvo XC60 D5, MY 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#50 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Tak to bych teda lehce nesouhlasil (byť takové hodnocení bude vždy subjektivní). Na XC70 je to ještě v pohodě, slabá je D5 fakt až na XC90ku, tam už ty 2t hmotnosti jsou cítit.Kittikit píše:XC70 s D5 a to moc nejede
Jinak dneska závodit v tom hustém provozu není skoro kde, důležité je však nebýt brzdou provozu a různé manévry vždy bezpečně a s rezervou vykonat.moreplavec píše:Nejsem žádnej závodník
Samozřejmě, že dá. M.j. od jisté doby se začalo používat značení D3, D4, D5 pro různé výkonové varianty téhož železa. Nikoli počtu válců, jak si někteří novináři stále myslí.moreplavec píše:s motorem D3 to bude opravdu líné. Dá se tento motor v modelu 2011 chipovat? Má s tím někdo zkušenost?
Přemýšlím, že (D5T5) nakoupíme volvácké číslice 6, 7, případně 8 a budeme je dodávat k chiptuningu. Bude to je logická řada. To pak budou v autorizáku mrkat na drát, když bude na kapotě D6 nebo D7
Silně teoreticky by to jít mělo, ale už to zní jako celkem velká chirurgie s tím, že sehnat všechny nutné komponenty nebude zrovna tak snadné.moreplavec píše:A dále se chci zeptat, zda do auta jde dodatečně namontovat / přehodit z jiného, adaptivní tempomat. Protože najít slušné XC70 s adaptivním tempomatem, to je jak kupka v jehle sena a když to nemá být v bazaru na který nejsou záporné reference, je to opět sci-fi
To jako XC70 nejsou ani v DE či NL? Tam byl vždycky výběr větší...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek