tak to bez debatydanki píše:A povječšinú platí u ludí aj totok: "Co mám v garáži JÁ, tak to je najlepší"
diesel do města
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#76 diesel do města
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#77 diesel do města
kua, já nemám garáž...
#78 diesel do města
Ale 37tkm není zrovna reprezentativní vzorek. Ten bych počítal tak od 200tkm.Haben píše: Mohu dát statistiku oprav u V70 I 2,5 TDI 103 kw. Prosím, co z oprav by mě nepotkalo u benzínu?
03/2010, 283 000 km:
*
*
*
02/2014, 320 500 km:
- výměna palivového filtru Bosch - samodoma (měnil Tommi)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#79 diesel do města
km bylo asi o 10 000 více, to je jen interval, kdy byla první a poslední investice. To je ale jedno. Ale snad i tady jde vidět, že to poskakování po městě za 4 roky bylo v klidu. A máš tam finální nájezd cca 330 000 km. Takže když to přežilo bez úhony i auto s tímto nájezdem, co lze očekávat u auta, které koupí někdo třeba se 100 000 km a budete poskakovat stejně?
#80 diesel do města
ale tak zase to neber tak doslova - myslel jsem to tak, že se nikde zbytečně nezdržuju, rozjíždím se a hned dávám plnej, všechny qvalty, dokud nejedu třeba těch 150-170 (podotýkám, že když můžu - většinou někde prudí nějakej kokhot, co nutně potřebuje drandit 70).koch píše:mr1 píše:Já jezdím s TDI vlastně trvale na doraz, pokud můžu 150-170
#81 diesel do města
ale jó, kolega má D5 asi čtyři roky, a mimo jiné cesty skáče pravidelně 6km do hokny - 6km z hokny. Investice do auta = nula. Má najeto myslím 320tkm, a zrovna teď si dal čtyřtisícovky do FR a zpět.Haben píše:... jde vidět, že to poskakování po městě za 4 roky bylo v klidu. A máš tam finální nájezd cca 330 000 km. ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#82 diesel do města
ok, já jen, že asi málo kdo ti udělá statistku na jednom autě 200 000 km.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 159
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
#83 diesel do města
Myslíš si že byl ten dotaz zbytečný ?ruprecht píše:Ale ten dotaz nemyslíš vážně, že ne?Venca70 píše:Mám takový dotaz, proč není diesel vhodný do města na couračky ?
a pokud ano, tak pan Google říká:
https://www.autoweb.cz/caste-chyby-majitelu-dieselu-jak-si-nici-motory/
http://www.auto.cz/dieselova-pro-proti-cast-ii-jak-neucpat-filtr-pevnych-castic-64339
...a mnoho dalších
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#84 diesel do města
myslim že jo. Google bude 100x reprezentativnější, leda že by se diesely ve volvech zásadně nějak odchylovaly od všech ostatních dieselů
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 159
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
#85 diesel do města
Ale Google ti nesděli osobní zkušenosti z praxe. V tom je ten rozdíl.old.fashioned píše:myslim že jo. Google bude 100x reprezentativnější, leda že by se diesely ve volvech zásadně nějak odchylovaly od všech ostatních dieselů
Google a tomu podobné servery ti zdělí doporučení a tomu podobné informace od automobilky.
To si můžu přečíst brožuru k danému autu a nemusím navštěvovat fóra.
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#86 diesel do města
vůbec ne, viz google.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#87 diesel do města
Nějak tuto diskuzi nechápu. Samozřejmě, že diesel bude žrát po městě o něco méně než benzín, ale pokud budu jezdit +-5km, tak je skoro jedno zda s dieselem nebo benzinem. Spotřeba bude skoro stejná a pokud bude mít diesel DPF, zadělávám si na problém.
Výhoda dieselu je nižší spotřeba na delší přesuny, kdy benzín zbytečně žere víc.
Pokud máte diesel, v týdnu skáčete po městě a občas ho projedete, nevidím v tom problém. (takto jsem jezdil s V50 a vše funguvalo i při 270tis na tachometru. V70 už po městě skoro nejezdí - jezdím na kole).
Malé srovnání z naší ulice.
DavidJ, jeho S60 žere po městě kolem 11l
Já, V70 po městě si vezme 10l
Rozdíl je na delší trase, David je stále kolme 9-10l, ale já se dostanu na 6-7.5l
Takže ekologicky.. po městě MHD, kolo, pěšky.
Výhoda dieselu je nižší spotřeba na delší přesuny, kdy benzín zbytečně žere víc.
Pokud máte diesel, v týdnu skáčete po městě a občas ho projedete, nevidím v tom problém. (takto jsem jezdil s V50 a vše funguvalo i při 270tis na tachometru. V70 už po městě skoro nejezdí - jezdím na kole).
Malé srovnání z naší ulice.
DavidJ, jeho S60 žere po městě kolem 11l
Já, V70 po městě si vezme 10l
Rozdíl je na delší trase, David je stále kolme 9-10l, ale já se dostanu na 6-7.5l
Takže ekologicky.. po městě MHD, kolo, pěšky.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 257
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
#88 diesel do města
[/quote]Myslíš si že byl ten dotaz zbytečný ? [/quote]
Ano, stále si myslím, že ten dotaz byl naprosto zbytečný...
Ano, stále si myslím, že ten dotaz byl naprosto zbytečný...
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#89 diesel do města
Debata benál versus nafta musí zákonitě vždy skončit plichtou. Protože kdyby tomu tak nebylo, tak evoluce v automobilovém průmyslu by již dávno jednu z těchto dvou modalit zcela vytlačila.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#90 diesel do města
Mam atmo naftu a turbo benzín. Oběma jezdím rád. Dýzl má lepčí zvuk. Spotřeba nafty 7, benzínu 11(E85 15). Náklady na 1km bez paliva 7kč benzin, 81hal nafta. Fun faktor u benzínu, a spolehlivost nafty k nezaplacení.
Kdybych kupoval, tak benzín v plynu.
PS: dost tu chybí Karelvolvo, kterej by nás tu všechny rozsekal
Kdybych kupoval, tak benzín v plynu.
PS: dost tu chybí Karelvolvo, kterej by nás tu všechny rozsekal
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#91 diesel do města
myslíš něco ve smyslu "mam už 15 let 4 nafťáky a v životě jsem do nich nenalil ani kapku nafty" ?Urvanej píše: PS: dost tu chybí Karelvolvo, kterej by nás tu všechny rozsekal
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#92 diesel do města
On je přece výrazně lepčí:
sorry Karle, ale dycky mi vyskočí v podobných debatách ty ultimátní hláškyyoby píše:myslíš něco ve smyslu "mam už 15 let 4 nafťáky a v životě jsem do nich nekoupil ani kapku nafty nebo oleje" ?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 159
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
#93 diesel do města
Takže jak už tady bylo jednou řečeno, na pumpu pak v klidu na večeři a žádné škudlení do kasičky
A i kdyby něco bylo třeba řešit tak na volvika se korunka vždycky najde.
A i kdyby něco bylo třeba řešit tak na volvika se korunka vždycky najde.
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#94 diesel do města
kdyz uz bych s tim mel skakat kratky trasy po meste, dokrmoval bych to VIFem.
zkousel jsem to na tdi. spotreba o 0.2l dolu, lepsi starty, jemnejsi zvuk a subjektivne ne tak tvrdy chod. davkoval jsem ale 2x vic proti doporuceni. snizeni spotreby prakticky vyrovnalo naklady na vif (0,5l vifu za asi 170,-)
zkousel jsem to na tdi. spotreba o 0.2l dolu, lepsi starty, jemnejsi zvuk a subjektivne ne tak tvrdy chod. davkoval jsem ale 2x vic proti doporuceni. snizeni spotreby prakticky vyrovnalo naklady na vif (0,5l vifu za asi 170,-)
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#95 diesel do města
doporučuji koupit velké balení VIFu. Já kupoval před 5 lety 5 litrů za 1000 Kč. Pak vychází 100 ml na nějakých 20 Kč, kdežto ty půl litrové balení vychází na 34 Kč
Prodávají to ve Slavičíně u Zlína
Prodávají to ve Slavičíně u Zlína
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#96 diesel do města
ja zkousel jen jedno baleni v ramci "soukormyho testu" slibovanych uzasnych vlastnosti vifu v dobe, kdy jsem uvazoval o vymene benzinu za naftu (taky kratke trasy). a musim rict, ze u 1.6tdi to bylo hodne znat na vsech parametrech.
jakou s tim mas zkusenost na volvu?
jakou s tim mas zkusenost na volvu?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#97 diesel do města
já nic nepozoruji, jede to, žere to, hulí to, zní to pořád stejně, ale mám dobrý pocit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 159
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
#98 diesel do města
V čem je vlastně premiová nafta lepší ? Neobsahuje již aditiva ? Nebo i tak by jste ještě přidávali ?
Já poznal změnu hlavně po přechodu na oil Mobil 1.
Já poznal změnu hlavně po přechodu na oil Mobil 1.
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#99 diesel do města
Premiova nafta sa lisi iba pouzitim aditiv.
To je lepsi tankovat obyc.naftu a davat vif, kere je naozaj dobre.
A samozrejme tankovat na normalnych pumpach
To je lepsi tankovat obyc.naftu a davat vif, kere je naozaj dobre.
A samozrejme tankovat na normalnych pumpach
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#100 diesel do města
a který to?Venca70 píše: Já poznal změnu hlavně po přechodu na oil Mobil 1.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 769 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 209 Odpovědi
- 9717 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 7 Odpovědi
- 499 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 49 Odpovědi
- 2638 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tomas78
-
- 1 Odpovědi
- 1736 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej